
Το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι έτοιμο για ανάπτυξη φέτος, με τους αναλυτές να προβλέπουν μια επιβλητική αύξηση 9,8% στις πωλήσεις. Ενσωματώστε στρατηγικά τις ακόλουθες τάσεις σχεδιασμού και UX στον ιστότοπό σας ηλεκτρονικού εμπορίου για να επωφεληθείτε από αυτήν την ακμάζουσα τάση:
Πιο εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών
Με την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης, οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές μπορούν πλέον να παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών που ανταποκρίνονται στις ατομικές προτιμήσεις. Ακολουθούν ορισμένες τάσεις που πρέπει να προσέξετε:
- Ενσωματώστε με υπάρχουσες μηχανές προτάσεων AI που προσφέρουν επιλογές προσαρμογής ή χρησιμοποιήστε εργαλεία AI για να προσφέρετε εξατομικευμένες προσφορές με βάση το ιστορικό αγορών και τις προτιμήσεις.
- Χρησιμοποιήστε εργαλεία AI για να αναλύσετε μοτίβα δεδομένων και να δημιουργήσετε νέα σημεία δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας ότι οι προτάσεις προϊόντων ευθυγραμμίζονται πάντα με τις ατομικές προτιμήσεις
- Με βάση τις ατομικές προτιμήσεις των χρηστών, η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να προσαρμόζει δυναμικά το περιεχόμενο και τις προτάσεις προϊόντων της
Social Media Ecommerce: Το μέλλον των διαδικτυακών αγορών
Με την αυξανόμενη δημοτικότητα των κοινωνικών μέσων, οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές αναγνωρίζουν πλέον τη σημασία της ενσωμάτωσης των πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου τους με τις κοινωνικές πλατφόρμες. Ακολουθούν ορισμένες βασικές τάσεις που πρέπει να γνωρίζετε:
- Ενσωματώστε λειτουργίες όπως ετικέτες προϊόντων σε εικόνες/βίντεο, ώστε οι χρήστες να μπορούν εύκολα να μεταβούν από την ανακάλυψη προϊόντων στην αγορά
- Συνδέστε την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου σας με τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να επεκτείνετε την εμβέλεια και την προβολή σας
- Προσθέστε κουμπιά κοινής χρήσης στο προϊόν σας και στις σελίδες επιβεβαίωσης μετά την ολοκλήρωση της αγοράς για να ενθαρρύνετε τους πελάτες να μοιράζονται τις αγορές τους
- Ενθαρρύνετε τους πελάτες να μοιράζονται τις εμπειρίες και τις κριτικές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσετε μια αίσθηση κοινότητας

Source: Depositphotos
Σχεδίαση με προτεραιότητα στις κινητές συσκευές
Με τις πωλήσεις κινητού εμπορίου να αναμένεται να φτάσουν στο εντυπωσιακό ποσό των 2.52 τρισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024, είναι σαφές ότι η βελτιστοποίηση για κινητά δεν είναι πλέον προαιρετική. Ακολουθούν ορισμένες τάσεις που πρέπει να προσέξετε:
- Με το Responsive Web Design (RWD) βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας προσαρμόζεται απρόσκοπτα σε όλες τις συσκευές
- Προσφέρετε φιλικές προς κινητά επιλογές πληρωμής , όπως η Apple και το Google Pay, για να βελτιστοποιήσετε τα ταμεία
- Σχεδιάστε για χρήση με το ένα χέρι και διατηρήστε τα χειριστήρια εύκολα προσβάσιμα από τους αντίχειρες των χρηστών
Καθηλωτικές εμπειρίες αγορών
Το κλειδί για την καταπολέμηση των υψηλών ποσοστών εγκατάλειψης καλαθιού αγορών είναι η δημιουργία συναρπαστικών εμπειριών αγορών που ανταγωνίζονται περιβάλλοντα στο κατάστημα. Ακολουθούν ορισμένες τάσεις:
- Προβολές προϊόντων 360 μοιρών. Παρέχετε στους πελάτες λεπτομερείς προβολές προϊόντων που τους επιτρέπουν να επιθεωρούν και να αξιολογούν τα προϊόντα από όλες τις γωνίες
- Επιτρέψτε στους πελάτες να “δοκιμάσουν” εικονικά προϊόντα χρησιμοποιώντας τεχνολογία AR
- Χρησιμοποιήστε στοιχεία πολυμέσων για να παρουσιάσετε τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες του προϊόντος με εξαιρετικά ελκυστικό τρόπο.
Η σημασία του σχεδιασμού στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Καθώς έχουμε διερευνήσει τις κορυφαίες τάσεις σχεδιασμού ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι σαφές ότι ο σχεδιασμός έχει γίνει η ραχοκοκαλιά του επιτυχημένου διαδικτυακού λιανικού εμπορίου. Στο σημερινό ψηφιακό τοπίο, οι καταναλωτές είναι πιο απαιτητικοί από ποτέ και αναμένουν απρόσκοπτες, διαισθητικές και εξατομικευμένες εμπειρίες από τις μάρκες με τις οποίες αλληλεπιδρούν.
Ο σχεδιασμός δεν είναι πλέον απλώς ωραίος – είναι βασικά συστατικά οποιασδήποτε στρατηγικής ηλεκτρονικού εμπορίου. Επενδύοντας σε σχεδιασμό υψηλής ποιότητας, οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν:
- Αυξήστε την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών
- Βελτιώστε τα ποσοστά μετατροπών και μειώστε την εγκατάλειψη καλαθιού
- Ενισχύστε τη φήμη και την αξιοπιστία της επωνυμίας
- Μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό και προσαρμοστείτε στις μεταβαλλόμενες τάσεις των καταναλωτών

Source: Bigeyedeers.co.uk
Λοιπόν, τι σημαίνει αυτό για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου; Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι πλέον προαιρετικό να δοθεί προτεραιότητα στο σχεδιασμό. Δεν πρόκειται μόνο για την ύπαρξη ενός ιστότοπου ή μιας εφαρμογής για κινητά – πρόκειται για τη δημιουργία μιας συναρπαστικής εμπειρίας που έχει απήχηση στους πελάτες και ξεχωρίζει την επωνυμία σας.
Εν ολίγοις, εάν δεν επενδύετε στο σχεδιασμό, είστε ήδη πίσω από την καμπύλη. Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου γράφεται σήμερα – μην χάσετε την ευκαιρία να είστε μέρος του.