2 λεπτά για ανάγνωση

Η σκηνή ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρώπης: Ποιος κυριαρχεί στις λύσεις λογισμικού;

Η επιτυχία στον συνεχώς μεταβαλλόμενο τομέα των διαδικτυακών πωλήσεων εξαρτάται κυρίως από την επιλογή της κατάλληλης λύσης λογισμικού. Τα πιο πρόσφατα στατιστικά στοιχεία της ECDB παρουσιάζουν μια ενδιαφέρουσα εικόνα της ευρωπαϊκής αγοράς και των προτιμήσεων των καταναλωτών.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η σκηνή ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρώπης: Ποιος κυριαρχεί στις λύσεις λογισμικού;
Πηγή: Depositphotos

Magento: Ο μη εστεμμένος βασιλιάς του ευρωπαϊκού ηλεκτρονικού εμπορίου

Η Ευρώπη έχει ένα σαφές φαβορί, ενώ η παγκόσμια αγορά επικεντρώνεται συνήθως στο ζευγάρι των γιγάντων Shopify και Magento. Το Magento επιβεβαίωσε την υπεροχή του στην αρχαία ήπειρο κατακτώντας δεκατέσσερα εκπληκτικά ευρωπαϊκά έθνη. Από την ηλιόλουστη Ιταλία μέσω της πλούσιας Ολλανδίας στην κρύα Φινλανδία, Magento είναι νούμερο ένα σε πολλούς πολιτισμούς και οικονομίες.

Μια πλούσια παλέτα επιλογών

Η έλλειψη περιφερειακών συστάδων, ωστόσο, εκπλήσσει τους ειδικούς. Αν και οι γεωγραφικά κοντινές χώρες θα επέλεγαν φυσικά παρόμοιες λύσεις, η πραγματικότητα είναι πολύ πιο ποικίλη.

Το PrestaShop, το οποίο κυβερνά πέντε χώρες , συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας και της Ισπανίας, και το WooCommerce, που προτιμάται στη Σερβία, την Κροατία, την Ισλανδία και την Εσθονία, δείχνουν ότι οι ευρωπαίοι λιανοπωλητές καθοδηγούνται από κριτήρια διαφορετικά από την περιφερειακή υπαγωγή κατά τη λήψη της απόφασής τους.

Χώρες που μιλούν γερμανικά: μια απρόβλεπτη διαίρεση

Υπάρχει ένα συναρπαστικό φαινόμενο στην περιοχή DACH. Τα γερμανικά καταστήματα έχουν στοιχηματίσει στην οικιακή λύση Shopware, αλλά οι αυστριακοί και ελβετοί γείτονές τους προτιμούν Magento. Αυτή η διαφορά υπάρχει σε ένα περιβάλλον όπου η συμπεριφορά των καταναλωτών σε αυτές τις αγορές δείχνει συνήθως ομοιότητα.

Discover Europe's top eCommerce Software Solutions

Europe´s top shop software providers Source:ECDB

Μωσαϊκό από την Κεντρική Ευρώπη

Η Κεντρική Ευρώπη αποτελεί ένα πραγματικό μωσαϊκό γεύσεων.

  • Πολωνοί έμποροι ορκίζονται από την IdoSell
  • Οι Ούγγροι επιλέγουν το ShopRenter
  • Οι Τούρκοι προμηθευτές βασίζονται στο σύστημα T-Soft.

Αυτή η ποικιλία αντικατοπτρίζει όχι μόνο τις προσωπικές προτιμήσεις για την τεχνολογία, αλλά και τα πολιτιστικά και οικονομικά χαρακτηριστικά κάθε αγοράς.

Τι αποφασίζει την απόφαση;

Οι επαγγελματίες συμφωνούν ότι αυτές οι επιλογές επηρεάζονται από διάφορα στοιχεία, από τα τοπικά έθιμα έως την οικονομική προσιτότητα των τιμών έως τη φιλικότητα προς το χρήστη. Επίσης, πολύ σημαντικές είναι οι προσωπικές εμπειρίες των προγραμματιστών και η ιστορική ανάπτυξη των ψηφιακών αγορών σε διαφορετικά έθνη.

Αναμφίβολα, η ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου παραμένει ένα ποικιλόμορφο περιβάλλον όπου ένα ενιαίο μοντέλο δεν είναι καθολικά εφαρμόσιμο.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+