
Magento: Ο μη εστεμμένος βασιλιάς του ευρωπαϊκού ηλεκτρονικού εμπορίου
Η Ευρώπη έχει ένα σαφές φαβορί, ενώ η παγκόσμια αγορά επικεντρώνεται συνήθως στο ζευγάρι των γιγάντων Shopify και Magento. Το Magento επιβεβαίωσε την υπεροχή του στην αρχαία ήπειρο κατακτώντας δεκατέσσερα εκπληκτικά ευρωπαϊκά έθνη. Από την ηλιόλουστη Ιταλία μέσω της πλούσιας Ολλανδίας στην κρύα Φινλανδία, Magento είναι νούμερο ένα σε πολλούς πολιτισμούς και οικονομίες.
Μια πλούσια παλέτα επιλογών
Η έλλειψη περιφερειακών συστάδων, ωστόσο, εκπλήσσει τους ειδικούς. Αν και οι γεωγραφικά κοντινές χώρες θα επέλεγαν φυσικά παρόμοιες λύσεις, η πραγματικότητα είναι πολύ πιο ποικίλη.
Το PrestaShop, το οποίο κυβερνά πέντε χώρες , συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας και της Ισπανίας, και το WooCommerce, που προτιμάται στη Σερβία, την Κροατία, την Ισλανδία και την Εσθονία, δείχνουν ότι οι ευρωπαίοι λιανοπωλητές καθοδηγούνται από κριτήρια διαφορετικά από την περιφερειακή υπαγωγή κατά τη λήψη της απόφασής τους.
Χώρες που μιλούν γερμανικά: μια απρόβλεπτη διαίρεση
Υπάρχει ένα συναρπαστικό φαινόμενο στην περιοχή DACH. Τα γερμανικά καταστήματα έχουν στοιχηματίσει στην οικιακή λύση Shopware, αλλά οι αυστριακοί και ελβετοί γείτονές τους προτιμούν Magento. Αυτή η διαφορά υπάρχει σε ένα περιβάλλον όπου η συμπεριφορά των καταναλωτών σε αυτές τις αγορές δείχνει συνήθως ομοιότητα.

Europe´s top shop software providers Source:ECDB
Μωσαϊκό από την Κεντρική Ευρώπη
Η Κεντρική Ευρώπη αποτελεί ένα πραγματικό μωσαϊκό γεύσεων.
- Πολωνοί έμποροι ορκίζονται από την IdoSell
- Οι Ούγγροι επιλέγουν το ShopRenter
- Οι Τούρκοι προμηθευτές βασίζονται στο σύστημα T-Soft.
Αυτή η ποικιλία αντικατοπτρίζει όχι μόνο τις προσωπικές προτιμήσεις για την τεχνολογία, αλλά και τα πολιτιστικά και οικονομικά χαρακτηριστικά κάθε αγοράς.
Τι αποφασίζει την απόφαση;
Οι επαγγελματίες συμφωνούν ότι αυτές οι επιλογές επηρεάζονται από διάφορα στοιχεία, από τα τοπικά έθιμα έως την οικονομική προσιτότητα των τιμών έως τη φιλικότητα προς το χρήστη. Επίσης, πολύ σημαντικές είναι οι προσωπικές εμπειρίες των προγραμματιστών και η ιστορική ανάπτυξη των ψηφιακών αγορών σε διαφορετικά έθνη.
Αναμφίβολα, η ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου παραμένει ένα ποικιλόμορφο περιβάλλον όπου ένα ενιαίο μοντέλο δεν είναι καθολικά εφαρμόσιμο.