2 λεπτά για ανάγνωση

Η στρατηγική της Google για το 2025 τοποθετεί το Gemini AI στο επίκεντρο

Το TechCrunch αναφέρει ότι σε μια εορταστική συνάντηση στρατηγικής στις 18 Δεκεμβρίου, η ηγεσία της Google αποκάλυψε φιλόδοξα σχέδια για τις πρωτοβουλίες AI, με τον CEO Sundar Pichai να τονίζει το μοντέλο Google Gemini AI ως κεντρικό επίκεντρο της εταιρείας για το 2025.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η στρατηγική της Google για το 2025 τοποθετεί το Gemini AI στο επίκεντρο
Πηγή: Depositphotos

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Pichai δήλωσε ότι «το 2025 θα είναι κρίσιμο», τονίζοντας την επείγουσα ανάγκη για ταχύτερη ανάπτυξη. Η αίσθηση του επείγοντος τονίστηκε από τα σχόλια του CEO, τα οποία ανέφεραν ότι «το διακύβευμα είναι υψηλό» καθώς η επιχείρηση διαπραγματεύεται την αγορά AI.

Ο Pichai παρείχε μια δίκαιη αξιολόγηση της τρέχουσας κατάστασης της εφαρμογής Gemini, ενώ μιλούσε για την εφαρμογή που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Αν και αναγνώρισε την «ισχυρή δυναμική» της αίτησης, ήταν ανοιχτός για τις δυσκολίες που βρίσκονται μπροστά μας.

Αναγνώρισε: «Έχουμε κάποια δουλειά να κάνουμε το 2025 για να κλείσουμε το χάσμα και να εδραιώσουμε μια ηγετική θέση και εκεί», αναφερόμενος στη θέση της εταιρείας στον κλάδο της τεχνητής νοημοσύνης.

Με διαφορετικούς βαθμούς επιτυχίας, οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας επενδύουν επί του παρόντος σε μεγάλο βαθμό στην τεχνητή νοημοσύνη, η οποία συμπίπτει με τη στρατηγική εστίαση στους Διδύμους.

Το άνοιγμα της Google σχετικά με τα επιτεύγματα και τα ελαττώματά της δείχνει ότι έχει ρεαλιστική επίγνωση του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος.

Η Google τοποθετείται για αυτό που θεωρεί ως μια μετασχηματιστική περίοδο στην τεχνολογική ανάπτυξη και ο χρόνος και η παρουσίαση της συνάντησης – με εορταστική ενδυμασία – παρείχε ένα χαλαρό σκηνικό για αυτό που φαίνεται να είναι ένας από τους σημαντικότερους στρατηγικούς άξονες της εταιρείας τα τελευταία χρόνια.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+