3 λεπτά για ανάγνωση

Η στρατηγική του οικοσυστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου της Zalando τροφοδοτεί την επιταχυνόμενη ανάπτυξη για το 2025

Την περασμένη εβδομάδα, η ανώτατη διοίκηση της Zalando εμφανίστηκε ενώπιον των μέσων ενημέρωσης και μοιράστηκε την αισιοδοξία της για τη στρατηγική του οικοσυστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου για το νέο έτος. Παρά τις επικρατούσες οικονομικές προκλήσεις σε ορισμένες περιοχές της Ευρώπης, ο λιανοπωλητής μόδας είχε εξαιρετικές επιδόσεις το 2024 και προέβλεψε ακόμη καλύτερες επιδόσεις το 2025.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η στρατηγική του οικοσυστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου της Zalando τροφοδοτεί την επιταχυνόμενη ανάπτυξη για το 2025
Πηγή: Depositphotos

“Καταφέραμε να αυξήσουμε την πελατειακή μας βάση σε 51,8 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες“, δήλωσε ο Robert Gentz κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης. Το σύνολο αυτό είναι 4,5% υψηλότερο από το προηγούμενο έτος.

Οικονομικά Στοιχεία 2024

Μερικά από τα οικονομικά αποτελέσματα του 2024 περιλαμβάνουν την αύξηση της GMV κατά 4,5%, στα 15,3 δισεκατομμύρια ευρώ, και την αύξηση των εσόδων κατά 4,2%, στα 10,6 δισεκατομμύρια ευρώ. Αυτό που ήταν ιδιαίτερα σημαντικό ήταν το προσαρμοσμένο EBIT ύψους 511 εκατ. ευρώ, το οποίο είναι πολύ υψηλότερο από τα 350 εκατ. ευρώ του προηγούμενου έτους. Η αύξηση ώθησε το προσαρμοσμένο περιθώριο EBIT από 3,5% σε ένα υγιέστερο 4,8%.

Το 2025, η Zalando αναμένει GMV και αύξηση εσόδων μεταξύ 4% και 9%. Αυτές οι προβολές δεν περιλαμβάνουν την απόκτηση του ABOUT YOU.

Στρατηγική ανάπτυξης: Εστίαση στους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις

Η Zalando αποδίδει την επιτυχία της σε αυτό που ο Gentz αποκαλεί «στρατηγική οικοσυστήματος» – παράλληλη ανάπτυξη των καταναλωτών και των επιχειρήσεων προς επιχειρήσεις.

Η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει το πρόγραμμα πιστότητας Zalando Plus στις περισσότερες αγορές το 2025, αξιοποιώντας την τρέχουσα παρουσία της σε επτά ευρωπαϊκές χώρες:

  • Γερμανία
  • Ιταλία
  • Ισπανία
  • Γαλλία
  • Ολλανδία
  • Ελβετία
  • Αυστρία

Εν τω μεταξύ, η επιλογή μόδας συνεχίζει να αυξάνεται με πρόσφατες προσθήκες , συμπεριλαμβανομένων των ανδρικών ενδυμάτων Versace, Marine Serre, On και Fjällräven. Τον Φεβρουάριο, η Zalando έγινε ο μόνος ευρωπαϊκός λιανοπωλητής της Diane von Furstenberg.

Key figures - zalando

Source: corporate.zalando.com

Επέκταση τρόπου ζωής

Εκτός από τη μόδα, η Zalando επεκτείνεται και σε κατηγορίες lifestyle. Το τμήμα ομορφιάς πρόκειται να επεκταθεί στην Ισπανία και τη Φινλανδία, καθιστώντας το διαθέσιμο σε 13 ευρωπαϊκές αγορές. Θα προστεθούν 5 ακόμη περιοχές στο Lounge by Zalando το 2025, για συνολικά 22 αγορές.

Επιχειρηματικές Υποδομές και Στρατηγική Ανάπτυξη

Το λειτουργικό σύστημα ZEOS της Zalando εξυπηρετεί πλέον 12 αγορές μετά την επέκτασή του στην Ελβετία, την Πολωνία και την Ισπανία. Οι έμποροι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε 10 κανάλια πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένων 9 αγορών που καλύπτουν το 85% του όγκου των αγορών της Ευρώπης.

Η ZEOS επιλέχθηκε από τον βρετανικό λιανοπωλητή NEXT για την εκπλήρωση της ηπειρωτικής Ευρώπης, γεγονός που οδήγησε στην επέκταση σε 10 επιπλέον αγορές όπου δραστηριοποιείται η NEXT.

Η Zalando έχει εξασφαλίσει πάνω από το 90% των μετοχών της ABOUT YOU, με την εξαγορά να αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι του 2025. Αυτή η κίνηση θα επιτρέψει στην εταιρεία να ακολουθήσει μια στρατηγική διπλής επωνυμίας και να συνδυάσει το ZEOS με την τεχνολογία SCAYLE της ABOUT YOU.

Στόχοι Βιωσιμότητας

Οι βιώσιμες πρακτικές βελτιώνονται με μείωση κατά 82% των λειτουργικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και μείωση κατά 48% της έντασης εκπομπών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας από το 2018. Ορισμένοι από τους μακροπρόθεσμους στόχους είναι να καταστεί κλιματικά ουδέτερη όσον αφορά τις δραστηριότητες και τις ιδιωτικές ετικέτες έως το 2040 και να καταστεί μια πλατφόρμα με πλήρη ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα έως το 2050.

Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2025 θα ανακοινωθούν στις 6 Μαΐου.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU