3 λεπτά για ανάγνωση

Η τέχνη των εκπτωτικών κουπονιών και γιατί τα αγαπάμε τόσο πολύ;

Όταν λέτε εκπτωτικό κουπόνι, οι περισσότεροι από εμάς σκεφτόμαστε ένα μικρό κομμάτι χαρτί με έναν κωδικό που μας επιτρέπει να εξοικονομήσουμε χρήματα όταν ψωνίζουμε. Αλλά ξέρετε ποια παγκόσμια εταιρεία ήταν η πρώτη που εκτύπωσε και διένειμε ένα εκπτωτικό κουπόνι; Ήταν η Coca-Cola το 1887.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η τέχνη των εκπτωτικών κουπονιών και γιατί τα αγαπάμε τόσο πολύ;
Πηγή: Depositphotos

Γιατί οι εκπτώσεις είναι τόσο δημοφιλείς;

Οι εκπτώσεις όχι μόνο μας επιτρέπουν να εξοικονομήσουμε χρήματα, αλλά μας κάνουν επίσης να νιώθουμε ευτυχισμένοι. Μια μελέτη του 2012 στις ΗΠΑ διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που έλαβαν ένα κουπόνι έκπτωσης 10 δολαρίων παρουσίασαν αύξηση 38% στις ορμόνες ευτυχίας.

Ενδιαφέροντα στοιχεία για τις εκπτώσεις:

  • Σε μια έρευνα του 2013 σε 10.009 άτομα, το 51% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι επηρεάστηκαν από μια έκπτωση όταν ψώνιζαν online.
  • Τα στοιχεία της BIA/Kelsey δείχνουν ότι οι εκπτώσεις αύξησαν τις συνολικές πωλήσεις των πελατών τους κατά 17,7%.
  • Τα στατιστικά στοιχεία από το VoucherCloud δείχνουν ότι το 57% των αγοραστών έχουν κίνητρο να κάνουν την πρώτη τους αγορά από έναν άγνωστο ηλεκτρονικό λιανοπωλητή όταν τους προσφέρεται ένα εκπτωτικό κουπόνι.

Πηγή: HuffPost

Source: Firstversions.com

Πώς χρησιμοποιούμε τις εκπτώσεις στο e-shop;

Στο e-shop χωρίζουμε τα εκπτωτικά κουπόνια ανάλογα με τη χρήση τους:

  • Απόκτηση – χάρη σε αυτούς έχουμε νέους πελάτες
  • Διατήρηση – με αυτά, παρακινούμε τους πελάτες που έχουν ήδη αγοράσει από εμάς να αγοράσουν ξανά
  • Παρασιτικά – κινούνται ελεύθερα στο Διαδίκτυο (το ερώτημα εδώ είναι: θα γινόταν παραγγελία χωρίς αυτό το είδος κουπονιού;)

Όπως μπορείτε πιθανώς να δείτε από τις προηγούμενες γραμμές, οι εκπτώσεις απόκτησης και διατήρησης είναι αυτές που θέλουμε. Δεν θέλουμε παρασιτικές εκπτώσεις στις περισσότερες περιπτώσεις.

Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες εκπτώσεις;

  • Αγοράστε ένα, πάρτε ένα δωρεάν (προϊόντα υψηλού περιθωρίου)
  • Ποσοστό
  • Σταθερό ποσό
  • Δώρο με παραγγελία (ένα ελαφρύ δώρο που δεν επηρεάζει τη ναυτιλία και δεν κοστίζει πολύ)
  • Δωρεάν μεταφορικά
  • Εκπτώσεις ποσότητας

Source: Depositphotos

Στρατηγικές εκπτώσεων:

  • Απόκτηση νέων πελατών.
  • Ξεπούλημα παλιών αποθεμάτων ή εποχιακών προϊόντων.
  • Ενθάρρυνση των πελατών να ξοδεύουν πάνω από ένα ελάχιστο ποσό.
  • Επιστροφή του πελάτη στο κατάστημα μετά την εγκατάλειψη του καλαθιού.
  • Παρακολούθηση και αναφορά εκστρατειών μάρκετινγκ.

Εξατομικευμένες εκπτώσεις αφοσίωσης: Εάν γνωρίζετε τις προτιμήσεις των πελατών σας, μπορείτε να τους προσεγγίσετε με μια εξατομικευμένη έκπτωση.

Έκπτωση νέου πελάτη: Προωθήστε το εκπτωτικό κουπόνι εξωτερικά, αλλά μόνο σε νέους πελάτες.

Συμβουλές για τη δημιουργία έκπτωσης:

  • Για τους νέους πελάτες, οι γενικές εκπτώσεις σε όλα τα προϊόντα είναι πιο ελκυστικές.
  • Για πιο ακριβά προϊόντα, είναι καλύτερο να προσφέρετε έκπτωση αξίας παρά ποσοστιαία έκπτωση.
  • Για φθηνότερα προϊόντα, χρησιμοποιήστε στρογγυλοποιημένα ποσά. για πιο ακριβά προϊόντα, χρησιμοποιήστε “τιμές Bata”.

Η ψυχολογία των εκπτώσεων είναι αποτελεσματική επειδή θα κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται καλά και πιο κίνητρα να αγοράσουν. Αλλά αν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε αυτές τις στρατηγικές, βεβαιωθείτε ότι το κάνετε στρατηγικά και δεν σπαταλάτε το χρόνο ή τα χρήματά σας.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οι 10 καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ θυγατρικών
10 λεπτά για ανάγνωση

Οι 10 καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ θυγατρικών

Το μάρκετινγκ θυγατρικών έχει αναδειχθεί ως ένα ισχυρό κανάλι για την αύξηση των εσόδων, επιτρέποντας στους εμπόρους να κερδίζουν παθητικό εισόδημα προωθώντας προϊόντα και κερδίζοντας προμήθειες επί των πωλήσεων. Ωστόσο, το κλειδί για την απελευθέρωση των δυνατοτήτων του έγκειται στη χρήση των σωστών στρατηγικών προσαρμοσμένων στο κοινό και τη θέση σας. Σε αυτό το άρθρο, […]

Kristýna Gröbnerová Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Ανάγνωση άρθρου
Οι τάσεις μάρκετινγκ θυγατρικών διαμορφώνουν το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης
12 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις μάρκετινγκ θυγατρικών διαμορφώνουν το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης

Το μάρκετινγκ θυγατρικών είναι μια βιομηχανία με γρήγορους ρυθμούς όπου η διατήρηση δεν είναι προαιρετική – είναι απαραίτητη. Οι καινοτομίες στην τεχνολογία, οι εξελισσόμενες καταναλωτικές συνήθειες και τα μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα μάρκετινγκ συνεχίζουν να επαναπροσδιορίζουν τους κανόνες εμπλοκής. Αυτό που λειτούργησε χθες μπορεί να μην λειτουργήσει αύριο, οπότε το να γνωρίζετε τι συμβαίνει είναι ζωτικής σημασίας […]

Milan Novakovic Milan Novakovic
Founder & CEO, HIREQUARTERS
Ανάγνωση άρθρου
Affiliate Marketing ως στρατηγική απόδοσης
20 λεπτά για ανάγνωση

Affiliate Marketing ως στρατηγική απόδοσης

Το μάρκετινγκ θυγατρικών χρησιμεύει ως μια εξαιρετική στρατηγική όπου τόσο οι έμποροι όσο και οι συνεργάτες μπορούν να επωφεληθούν. Συνεργαζόμενες με εκδότες, οι επιχειρήσεις μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και, τέλος, να επεκτείνουν την απήχηση και τα έσοδά τους από πωλήσεις χωρίς να επιβαρυνθούν αρχικά με κανένα κόστος. Ένα βασικό πλεονέκτημα […]

Kristýna Gröbnerová Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+