3 λεπτά για ανάγνωση

Η τέχνη των εκπτωτικών κουπονιών και γιατί τα αγαπάμε τόσο πολύ;

Όταν λέτε εκπτωτικό κουπόνι, οι περισσότεροι από εμάς σκεφτόμαστε ένα μικρό κομμάτι χαρτί με έναν κωδικό που μας επιτρέπει να εξοικονομήσουμε χρήματα όταν ψωνίζουμε. Αλλά ξέρετε ποια παγκόσμια εταιρεία ήταν η πρώτη που εκτύπωσε και διένειμε ένα εκπτωτικό κουπόνι; Ήταν η Coca-Cola το 1887.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η τέχνη των εκπτωτικών κουπονιών και γιατί τα αγαπάμε τόσο πολύ;
Πηγή: Depositphotos

Γιατί οι εκπτώσεις είναι τόσο δημοφιλείς;

Οι εκπτώσεις όχι μόνο μας επιτρέπουν να εξοικονομήσουμε χρήματα, αλλά μας κάνουν επίσης να νιώθουμε ευτυχισμένοι. Μια μελέτη του 2012 στις ΗΠΑ διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που έλαβαν ένα κουπόνι έκπτωσης 10 δολαρίων παρουσίασαν αύξηση 38% στις ορμόνες ευτυχίας.

Ενδιαφέροντα στοιχεία για τις εκπτώσεις:

  • Σε μια έρευνα του 2013 σε 10.009 άτομα, το 51% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι επηρεάστηκαν από μια έκπτωση όταν ψώνιζαν online.
  • Τα στοιχεία της BIA/Kelsey δείχνουν ότι οι εκπτώσεις αύξησαν τις συνολικές πωλήσεις των πελατών τους κατά 17,7%.
  • Τα στατιστικά στοιχεία από το VoucherCloud δείχνουν ότι το 57% των αγοραστών έχουν κίνητρο να κάνουν την πρώτη τους αγορά από έναν άγνωστο ηλεκτρονικό λιανοπωλητή όταν τους προσφέρεται ένα εκπτωτικό κουπόνι.

Πηγή: HuffPost

Source: Firstversions.com

Πώς χρησιμοποιούμε τις εκπτώσεις στο e-shop;

Στο e-shop χωρίζουμε τα εκπτωτικά κουπόνια ανάλογα με τη χρήση τους:

  • Απόκτηση – χάρη σε αυτούς έχουμε νέους πελάτες
  • Διατήρηση – με αυτά, παρακινούμε τους πελάτες που έχουν ήδη αγοράσει από εμάς να αγοράσουν ξανά
  • Παρασιτικά – κινούνται ελεύθερα στο Διαδίκτυο (το ερώτημα εδώ είναι: θα γινόταν παραγγελία χωρίς αυτό το είδος κουπονιού;)

Όπως μπορείτε πιθανώς να δείτε από τις προηγούμενες γραμμές, οι εκπτώσεις απόκτησης και διατήρησης είναι αυτές που θέλουμε. Δεν θέλουμε παρασιτικές εκπτώσεις στις περισσότερες περιπτώσεις.

Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες εκπτώσεις;

  • Αγοράστε ένα, πάρτε ένα δωρεάν (προϊόντα υψηλού περιθωρίου)
  • Ποσοστό
  • Σταθερό ποσό
  • Δώρο με παραγγελία (ένα ελαφρύ δώρο που δεν επηρεάζει τη ναυτιλία και δεν κοστίζει πολύ)
  • Δωρεάν μεταφορικά
  • Εκπτώσεις ποσότητας

Source: Depositphotos

Στρατηγικές εκπτώσεων:

  • Απόκτηση νέων πελατών.
  • Ξεπούλημα παλιών αποθεμάτων ή εποχιακών προϊόντων.
  • Ενθάρρυνση των πελατών να ξοδεύουν πάνω από ένα ελάχιστο ποσό.
  • Επιστροφή του πελάτη στο κατάστημα μετά την εγκατάλειψη του καλαθιού.
  • Παρακολούθηση και αναφορά εκστρατειών μάρκετινγκ.

Εξατομικευμένες εκπτώσεις αφοσίωσης: Εάν γνωρίζετε τις προτιμήσεις των πελατών σας, μπορείτε να τους προσεγγίσετε με μια εξατομικευμένη έκπτωση.

Έκπτωση νέου πελάτη: Προωθήστε το εκπτωτικό κουπόνι εξωτερικά, αλλά μόνο σε νέους πελάτες.

Συμβουλές για τη δημιουργία έκπτωσης:

  • Για τους νέους πελάτες, οι γενικές εκπτώσεις σε όλα τα προϊόντα είναι πιο ελκυστικές.
  • Για πιο ακριβά προϊόντα, είναι καλύτερο να προσφέρετε έκπτωση αξίας παρά ποσοστιαία έκπτωση.
  • Για φθηνότερα προϊόντα, χρησιμοποιήστε στρογγυλοποιημένα ποσά. για πιο ακριβά προϊόντα, χρησιμοποιήστε “τιμές Bata”.

Η ψυχολογία των εκπτώσεων είναι αποτελεσματική επειδή θα κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται καλά και πιο κίνητρα να αγοράσουν. Αλλά αν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε αυτές τις στρατηγικές, βεβαιωθείτε ότι το κάνετε στρατηγικά και δεν σπαταλάτε το χρόνο ή τα χρήματά σας.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Affiliate World Europe Ends, Asia Event Set για την Μπανγκόκ τον Δεκέμβριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Affiliate World Europe Ends, Asia Event Set για την Μπανγκόκ τον Δεκέμβριο

Το Affiliate World Europe στη Βουδαπέστη είναι πίσω μας, αλλά ο κόσμος του μάρκετινγκ θυγατρικών προετοιμάζεται ήδη για το επόμενο μεγάλο γεγονός. Το Affiliate World Asia επιστρέφει στην Μπανγκόκ και αυτή τη φορά υπόσχεται κάτι εντελώς διαφορετικό από την ευρωπαϊκή έκδοση.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Affiliate World Europe προσγειώνεται στη Βουδαπέστη σε λιγότερο από ένα μήνα
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Affiliate World Europe προσγειώνεται στη Βουδαπέστη σε λιγότερο από ένα μήνα

Η Affiliate World Europe έρχεται στη Βουδαπέστη στις 4-5 Σεπτεμβρίου 2025, στο MTK Sportpark (1087 Budapest, Kerepesi út 17, Ουγγαρία). Αυτό το κορυφαίο συνέδριο μάρκετινγκ θυγατρικών συγκεντρώνει 7,000+ επαγγελματίες του κλάδου από 110+ χώρες.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις εκπτώσεις σαν επαγγελματίας: 6 στρατηγικές τιμολόγησης έκπτωσης
9 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να χρησιμοποιήσετε τις εκπτώσεις σαν επαγγελματίας: 6 στρατηγικές τιμολόγησης έκπτωσης

Ξέρεις τι με τρελαίνει; Μπαίνοντας σε ένα κατάστημα και βλέποντας το “50% OFF EVERYTHING!” σοβατισμένο στο παράθυρο. Η πρώτη μου σκέψη δεν είναι ενθουσιασμός – είναι καχυποψία. Τι συμβαίνει με αυτά τα πράγματα που πρέπει να τα δώσουν πρακτικά; Εδώ είναι το πράγμα που οι περισσότεροι ιδιοκτήτες καταστημάτων δεν παίρνουν. Οι στρατηγικές τιμολόγησης με έκπτωση […]

Muhammed Tüfekyapan Muhammed Tüfekyapan
E-commerce strategist and Shopify expert I Founder, Growth Suite I Growth Hacking Studio