2 λεπτά για ανάγνωση

Η τεχνητή νοημοσύνη τροφοδοτεί πλέον πάνω από το ήμισυ της διαδικτυακής απάτης. Οι έμποροι της Κροατίας εγκαινιάζουν σύστημα πιστοποίησης

Η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί επί του παρόντος περισσότερο από το 50 τοις εκατό της διαδικτυακής απάτης και το 99 τοις εκατό της παραμένει απαρατήρητη. Η ένωση ηλεκτρονικού εμπορίου της Κροατίας τόνισε αυτό το πρόβλημα και ξεκίνησε το σύστημα πιστοποίησης Safe Shop για να επαληθεύσει την αξιοπιστία των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η τεχνητή νοημοσύνη τροφοδοτεί πλέον πάνω από το ήμισυ της διαδικτυακής απάτης. Οι έμποροι της Κροατίας εγκαινιάζουν σύστημα πιστοποίησης
Πηγή: eCommerce Hrvatska

Το έβδομο συνέδριο CRO Commerce πραγματοποιήθηκε στις 14 Οκτωβρίου στο Ζάγκρεμπ, με περισσότερους από 600 επαγγελματίες από το ηλεκτρονικό εμπόριο, το ψηφιακό μάρκετινγκ, τα logistics και την τεχνολογία. Το κεντρικό θέμα ήταν ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο.

«Η διαδικτυακή απάτη θα συνεχίσει να αυξάνεται – ψεύτικοι ιστότοποι, phishing, χακαρισμένοι λογαριασμοί email και επενδυτικές απάτες», δήλωσε ο Marcel Majsan, πρόεδρος του eCommerce Croatia. Σύμφωνα με τον ίδιο, πολλοί πελάτες ψωνίζουν μόνο από μεγάλα καταστήματα και προτιμούν την αντικαταβολή από τις πληρωμές με κάρτα, γεγονός που επιβραδύνει την ανάπτυξη ολόκληρου του οικοσυστήματος.

Η χαμηλή εμπιστοσύνη επιβραδύνει τις αγορές

Η Κροατία έχει ποσοστό προσθήκης στο καλάθι το μισό του παγκόσμιου μέσου όρου, το οποίο, σύμφωνα με τον Majsan, σηματοδοτεί σημαντικό έλλειμμα εμπιστοσύνης. Το σύστημα Safe Shop στοχεύει στην αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος μέσω της πιστοποίησης καταστήματος και της συλλογής επαληθευμένων κριτικών πελατών.

Η αυτοματοποίηση αλλάζει τους κανόνες

Ο κύριος χορηγός Shipshape παρουσίασε έργα για μάρκες όπως οι Pevex, Podravka και Optika Anda.

«Ο αυτοματισμός που τροφοδοτείται από την τεχνητή νοημοσύνη καθορίζει το επόμενο κεφάλαιο του ψηφιακού εμπορίου», δήλωσε ο Ernest Antolović, συνεργάτης της εταιρείας.

EXPO zone at CRO Commerce 2025 conference with over 30 exhibitors showcasing eCommerce solutions in Zagreb, CroatiaRetry

Source: ecommerce.hr

Η Monri Payments, ως χρυσός χορηγός, παρουσίασε τεχνολογίες πληρωμών, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών πορτοφολιών Apple Pay, Google Pay και Click to Pay. Η εταιρεία διοργάνωσε επίσης μια συζήτηση σε πάνελ σχετικά με τη συνεργασία μεταξύ fintech και χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων.

Η DPD Croatia τόνισε τη σημασία της εφοδιαστικής για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης. «Περισσότερο από το 80 τοις εκατό των Κροατών ψωνίζουν online και οι πελάτες εκτιμούν όλο και περισσότερο την ευκολία και την ευελιξία έναντι της τιμής», δήλωσε ο Dario Lučić από την DPD. Η εταιρεία λειτουργεί ένα δίκτυο 1.600 τοποθεσιών παραλαβής στην Κροατία και 135.000 σε όλη την Ευρώπη.

Η εκπαίδευση ως προτεραιότητα

Ο κεντρικός ομιλητής Ivan Bildi, ιδρυτής της πλατφόρμας Masterbox, προέτρεψε τους εμπόρους να αρχίσουν να υιοθετούν την τεχνητή νοημοσύνη τώρα. «Σε ένα ή δύο χρόνια, η ένταξη θα είναι πιο περίπλοκη και οι προσδοκίες υψηλότερες», προειδοποίησε.

Το συνέδριο διοργανώθηκε από την ένωση eCommerce Croatia με την υποστήριξη εταίρων όπως η Lesnina, η VIVnetworks, η Boxnow, η euShipments και άλλοι.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

eCommerce Hrvatska
Αυτό το άρθρο είναι προσφορά του/της

eCommerce Hrvatska

eCommerce Hrvatska Association is started with goal of informing, educating and connecting web shop managers & store owners with developers, hosting providers, marketing agencies, logistic services, payment gateways etc.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU