Μεταξύ 23 Φεβρουαρίου και 5 Απριλίου του τρέχοντος έτους, η έρευνα, η οποία περιελάμβανε 2.508 κορυφαία στελέχη από παγκόσμιες εταιρείες με εισόδημα 10 εκατομμυρίων δολαρίων ή περισσότερο, ανακάλυψε απροσδόκητα συμπεράσματα σχετικά με την εφαρμογή και τα οφέλη της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης .
Σύμφωνα με τα ευρήματα:
- Το 74% αυτών των ατόμων που υιοθέτησαν νωρίς ισχυρίστηκαν ότι επέστρεψαν την επένδυσή τους εντός ενός έτους
- Το 86% ανέφερε ότι το εισόδημά του βελτιώθηκε κατά τουλάχιστον 6%
- Το 61% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί γενετική τεχνητή νοημοσύνη για τουλάχιστον μία λειτουργία
Αυτά τα δεδομένα δείχνουν πόσο στρατηγικά διαφοροποιημένη μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη στο σημερινό ανταγωνιστικό εταιρικό κλίμα. Η τεχνητή νοημοσύνη ήταν εξαιρετικά χρήσιμη στον τομέα του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι οργανισμοί έχουν αναφέρει άμεσους δυνητικούς πελάτες και εξαγορές ως αποτέλεσμα τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης. Αυτή η τάση ήταν ιδιαίτερα εμφανής στον τομέα των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, όπου το 82% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η παραγωγή μολύβδου με τεχνητή νοημοσύνη ήταν βασικός μοχλός ανάπτυξης.
«Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι απλώς μια τεχνολογική εξέλιξη. Είναι ένας στρατηγικός διαφοροποιητής. Η έρευνά μας δείχνει ότι όσοι υιοθέτησαν νωρίς την τεχνητή νοημοσύνη αποκομίζουν σημαντικά οφέλη, που κυμαίνονται από την αύξηση της παραγωγής έως τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και το υψηλότερο εισόδημα», δήλωσε ο Oliver Park, αντιπρόεδρος του Google Cloud.
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση του Google Cloud, η τεχνητή νοημοσύνη, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών της στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει αναδειχθεί ως σημαντικό στοιχείο που οδηγεί στην εταιρική ανάπτυξη και τη βελτίωση της παραγωγής. Οι εταιρείες που επενδύουν στην τεχνητή νοημοσύνη και την ενσωματώνουν αποτελεσματικά στις δραστηριότητές τους πιθανότατα θα αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο καθώς βελτιώνεται η τεχνολογία.
Η επιτυχία εξαρτάται από την εξισορρόπηση της τεχνικής υιοθέτησης με την ενδυνάμωση και την εκπαίδευση των εργαζομένων, έτσι ώστε να αξιοποιηθεί πλήρως το δυναμικό της τεχνητής νοημοσύνης σε όλους τους τομείς της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων των στρατηγικών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.