2 λεπτά για ανάγνωση

Η τεχνητή νοημοσύνη υπερφορτίζει τις επιχειρήσεις: 74% Δείτε απόδοση επένδυσης κατά το πρώτο έτος

Πρόσφατη έρευνα του Google Cloud και της Εθνικής Ερευνητικής Ομάδας καταδεικνύει τη σημαντική επιρροή της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η τεχνητή νοημοσύνη υπερφορτίζει τις επιχειρήσεις: 74% Δείτε απόδοση επένδυσης κατά το πρώτο έτος
Πηγή: Depositphotos

Μεταξύ 23 Φεβρουαρίου και 5 Απριλίου του τρέχοντος έτους, η έρευνα, η οποία περιελάμβανε 2.508 κορυφαία στελέχη από παγκόσμιες εταιρείες με εισόδημα 10 εκατομμυρίων δολαρίων ή περισσότερο, ανακάλυψε απροσδόκητα συμπεράσματα σχετικά με την εφαρμογή και τα οφέλη της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης .

Σύμφωνα με τα ευρήματα:

  • Το 74% αυτών των ατόμων που υιοθέτησαν νωρίς ισχυρίστηκαν ότι επέστρεψαν την επένδυσή τους εντός ενός έτους
  • Το 86% ανέφερε ότι το εισόδημά του βελτιώθηκε κατά τουλάχιστον 6%
  • Το 61% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί γενετική τεχνητή νοημοσύνη για τουλάχιστον μία λειτουργία

Αυτά τα δεδομένα δείχνουν πόσο στρατηγικά διαφοροποιημένη μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη στο σημερινό ανταγωνιστικό εταιρικό κλίμα. Η τεχνητή νοημοσύνη ήταν εξαιρετικά χρήσιμη στον τομέα του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.

Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι οργανισμοί έχουν αναφέρει άμεσους δυνητικούς πελάτες και εξαγορές ως αποτέλεσμα τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης. Αυτή η τάση ήταν ιδιαίτερα εμφανής στον τομέα των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, όπου το 82% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η παραγωγή μολύβδου με τεχνητή νοημοσύνη ήταν βασικός μοχλός ανάπτυξης.

Areas of business growth attributed to Gen AI. Source: Google

«Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι απλώς μια τεχνολογική εξέλιξη. Είναι ένας στρατηγικός διαφοροποιητής. Η έρευνά μας δείχνει ότι όσοι υιοθέτησαν νωρίς την τεχνητή νοημοσύνη αποκομίζουν σημαντικά οφέλη, που κυμαίνονται από την αύξηση της παραγωγής έως τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και το υψηλότερο εισόδημα», δήλωσε ο Oliver Park, αντιπρόεδρος του Google Cloud.

Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση του Google Cloud, η τεχνητή νοημοσύνη, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών της στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει αναδειχθεί ως σημαντικό στοιχείο που οδηγεί στην εταιρική ανάπτυξη και τη βελτίωση της παραγωγής. Οι εταιρείες που επενδύουν στην τεχνητή νοημοσύνη και την ενσωματώνουν αποτελεσματικά στις δραστηριότητές τους πιθανότατα θα αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο καθώς βελτιώνεται η τεχνολογία.

Η επιτυχία εξαρτάται από την εξισορρόπηση της τεχνικής υιοθέτησης με την ενδυνάμωση και την εκπαίδευση των εργαζομένων, έτσι ώστε να αξιοποιηθεί πλήρως το δυναμικό της τεχνητής νοημοσύνης σε όλους τους τομείς της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων των στρατηγικών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσουν την εξυπηρέτηση πελατών
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσουν την εξυπηρέτηση πελατών

Μια μελέτη της Zendesk δείχνει ότι η εμπειρία των πελατών πρόκειται να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Τα στελέχη πιστεύουν ότι η εμπειρία του πελάτη θα αλλάξει εντελώς από την αυτοματοποίηση και την τεχνητή νοημοσύνη τα επόμενα τρία χρόνια. Στην πραγματικότητα, το 80% από αυτούς πιστεύουν ότι το πρότυπο CX δεν θα υπάρχει πλέον.

Ανάγνωση άρθρου
Το YouTube παρουσιάζει το “Brainstorm with Gemini”: Δημιουργική ενίσχυση με τεχνητή νοημοσύνη για δημιουργούς βίντεο
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube παρουσιάζει το “Brainstorm with Gemini”: Δημιουργική ενίσχυση με τεχνητή νοημοσύνη για δημιουργούς βίντεο

Το YouTube, το εργαλείο κοινής χρήσης βίντεο της Google, εξετάζει νέες προσεγγίσεις για την υποστήριξη των παραγωγών περιεχομένου κατά τη διάρκεια της δημιουργικής τους διαδικασίας. Το YouTube έκανε το ντεμπούτο του σε ένα περιορισμένο πείραμα που ονομάζεται “Brainstorm with Gemini” σε μια πρόσφατη ανακοίνωση στο κανάλι του Creator Insider. Σχεδιασμένη για να βοηθήσει τους παραγωγούς […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+