2 λεπτά για ανάγνωση

Η τεχνητή νοημοσύνη υπερφορτίζει τις επιχειρήσεις: 74% Δείτε απόδοση επένδυσης κατά το πρώτο έτος

Πρόσφατη έρευνα του Google Cloud και της Εθνικής Ερευνητικής Ομάδας καταδεικνύει τη σημαντική επιρροή της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η τεχνητή νοημοσύνη υπερφορτίζει τις επιχειρήσεις: 74% Δείτε απόδοση επένδυσης κατά το πρώτο έτος
Πηγή: Depositphotos

Μεταξύ 23 Φεβρουαρίου και 5 Απριλίου του τρέχοντος έτους, η έρευνα, η οποία περιελάμβανε 2.508 κορυφαία στελέχη από παγκόσμιες εταιρείες με εισόδημα 10 εκατομμυρίων δολαρίων ή περισσότερο, ανακάλυψε απροσδόκητα συμπεράσματα σχετικά με την εφαρμογή και τα οφέλη της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης .

Σύμφωνα με τα ευρήματα:

  • Το 74% αυτών των ατόμων που υιοθέτησαν νωρίς ισχυρίστηκαν ότι επέστρεψαν την επένδυσή τους εντός ενός έτους
  • Το 86% ανέφερε ότι το εισόδημά του βελτιώθηκε κατά τουλάχιστον 6%
  • Το 61% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί γενετική τεχνητή νοημοσύνη για τουλάχιστον μία λειτουργία

Αυτά τα δεδομένα δείχνουν πόσο στρατηγικά διαφοροποιημένη μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη στο σημερινό ανταγωνιστικό εταιρικό κλίμα. Η τεχνητή νοημοσύνη ήταν εξαιρετικά χρήσιμη στον τομέα του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.

Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι οργανισμοί έχουν αναφέρει άμεσους δυνητικούς πελάτες και εξαγορές ως αποτέλεσμα τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης. Αυτή η τάση ήταν ιδιαίτερα εμφανής στον τομέα των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, όπου το 82% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η παραγωγή μολύβδου με τεχνητή νοημοσύνη ήταν βασικός μοχλός ανάπτυξης.

Areas of business growth attributed to Gen AI. Source: Google

«Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι απλώς μια τεχνολογική εξέλιξη. Είναι ένας στρατηγικός διαφοροποιητής. Η έρευνά μας δείχνει ότι όσοι υιοθέτησαν νωρίς την τεχνητή νοημοσύνη αποκομίζουν σημαντικά οφέλη, που κυμαίνονται από την αύξηση της παραγωγής έως τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και το υψηλότερο εισόδημα», δήλωσε ο Oliver Park, αντιπρόεδρος του Google Cloud.

Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση του Google Cloud, η τεχνητή νοημοσύνη, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών της στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει αναδειχθεί ως σημαντικό στοιχείο που οδηγεί στην εταιρική ανάπτυξη και τη βελτίωση της παραγωγής. Οι εταιρείες που επενδύουν στην τεχνητή νοημοσύνη και την ενσωματώνουν αποτελεσματικά στις δραστηριότητές τους πιθανότατα θα αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο καθώς βελτιώνεται η τεχνολογία.

Η επιτυχία εξαρτάται από την εξισορρόπηση της τεχνικής υιοθέτησης με την ενδυνάμωση και την εκπαίδευση των εργαζομένων, έτσι ώστε να αξιοποιηθεί πλήρως το δυναμικό της τεχνητής νοημοσύνης σε όλους τους τομείς της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων των στρατηγικών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πώς να εντοπίσετε περιεχόμενο γραμμένο από AI
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να εντοπίσετε περιεχόμενο γραμμένο από AI

Οι πρόσφατες εξελίξεις στα γλωσσικά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT, το Bard και το Claude έχουν καταστήσει εξαιρετικά δύσκολη τη διάκριση του περιεχομένου που γράφεται από μηχανές από την ανθρώπινη εργασία. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου η τεχνητή νοημοσύνη παράγει πλέον τακτικά τα πάντα, από περιγραφές προϊόντων έως απαντήσεις εξυπηρέτησης πελατών. […]

Ανάγνωση άρθρου
Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι εδώ: Η αμηχανία εγκαινιάζει τη δυνατότητα αγορών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι εδώ: Η αμηχανία εγκαινιάζει τη δυνατότητα αγορών

Η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει όλο και περισσότερο τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουμε και πουλάμε. Η ενσωμάτωσή του στη διαδικασία αγοράς φέρνει μια σειρά καινοτομιών που μετατρέπουν τις παραδοσιακές προσεγγίσεις σε πιο αποτελεσματικές, ταχύτερες και εξατομικευμένες εμπειρίες. Αυτό αποδεικνύεται από το Perplexity – μια μηχανή αναζήτησης που υποστηρίζεται από AI και αναμένεται να φέρει επανάσταση […]

Ανάγνωση άρθρου
Τι είναι το Immersive Shopping;
4 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Immersive Shopping;

Οι καθηλωτικές αγορές είναι μια στρατηγική λιανικής πώλησης που συνδυάζει την ψηφιακή καινοτομία με τις ελκυστικές, απτικές πτυχές του παραδοσιακού λιανικού εμπορίου. Συνδυάζει τον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο για να δημιουργήσει αξέχαστες και συναρπαστικές εμπειρίες μέσω της χρήσης τεχνολογιών αιχμής όπως η εικονική πραγματικότητα (VR), η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και οι ζωντανές αγορές.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+