2 λεπτά για ανάγνωση

Η τεχνητή νοημοσύνη υπερφορτίζει τις επιχειρήσεις: 74% Δείτε απόδοση επένδυσης κατά το πρώτο έτος

Πρόσφατη έρευνα του Google Cloud και της Εθνικής Ερευνητικής Ομάδας καταδεικνύει τη σημαντική επιρροή της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η τεχνητή νοημοσύνη υπερφορτίζει τις επιχειρήσεις: 74% Δείτε απόδοση επένδυσης κατά το πρώτο έτος
Πηγή: Depositphotos

Μεταξύ 23 Φεβρουαρίου και 5 Απριλίου του τρέχοντος έτους, η έρευνα, η οποία περιελάμβανε 2.508 κορυφαία στελέχη από παγκόσμιες εταιρείες με εισόδημα 10 εκατομμυρίων δολαρίων ή περισσότερο, ανακάλυψε απροσδόκητα συμπεράσματα σχετικά με την εφαρμογή και τα οφέλη της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης .

Σύμφωνα με τα ευρήματα:

  • Το 74% αυτών των ατόμων που υιοθέτησαν νωρίς ισχυρίστηκαν ότι επέστρεψαν την επένδυσή τους εντός ενός έτους
  • Το 86% ανέφερε ότι το εισόδημά του βελτιώθηκε κατά τουλάχιστον 6%
  • Το 61% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί γενετική τεχνητή νοημοσύνη για τουλάχιστον μία λειτουργία

Αυτά τα δεδομένα δείχνουν πόσο στρατηγικά διαφοροποιημένη μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη στο σημερινό ανταγωνιστικό εταιρικό κλίμα. Η τεχνητή νοημοσύνη ήταν εξαιρετικά χρήσιμη στον τομέα του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.

Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι οργανισμοί έχουν αναφέρει άμεσους δυνητικούς πελάτες και εξαγορές ως αποτέλεσμα τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης. Αυτή η τάση ήταν ιδιαίτερα εμφανής στον τομέα των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, όπου το 82% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η παραγωγή μολύβδου με τεχνητή νοημοσύνη ήταν βασικός μοχλός ανάπτυξης.

Areas of business growth attributed to Gen AI. Source: Google

«Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι απλώς μια τεχνολογική εξέλιξη. Είναι ένας στρατηγικός διαφοροποιητής. Η έρευνά μας δείχνει ότι όσοι υιοθέτησαν νωρίς την τεχνητή νοημοσύνη αποκομίζουν σημαντικά οφέλη, που κυμαίνονται από την αύξηση της παραγωγής έως τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και το υψηλότερο εισόδημα», δήλωσε ο Oliver Park, αντιπρόεδρος του Google Cloud.

Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση του Google Cloud, η τεχνητή νοημοσύνη, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών της στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει αναδειχθεί ως σημαντικό στοιχείο που οδηγεί στην εταιρική ανάπτυξη και τη βελτίωση της παραγωγής. Οι εταιρείες που επενδύουν στην τεχνητή νοημοσύνη και την ενσωματώνουν αποτελεσματικά στις δραστηριότητές τους πιθανότατα θα αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο καθώς βελτιώνεται η τεχνολογία.

Η επιτυχία εξαρτάται από την εξισορρόπηση της τεχνικής υιοθέτησης με την ενδυνάμωση και την εκπαίδευση των εργαζομένων, έτσι ώστε να αξιοποιηθεί πλήρως το δυναμικό της τεχνητής νοημοσύνης σε όλους τους τομείς της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων των στρατηγικών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μεταμορφώνοντας την εμπειρία των πελατών με AI συνομιλίας και αυτοματοποίηση
12 λεπτά για ανάγνωση

Μεταμορφώνοντας την εμπειρία των πελατών με AI συνομιλίας και αυτοματοποίηση

Σας ακούγεται οικεία η τεχνητή νοημοσύνη συνομιλίας ή εξακολουθείτε να προτιμάτε να αλληλεπιδράτε με ανθρώπινους πράκτορες; Έχει έρθει η ώρα για εμάς, τους πελάτες, να συμμετάσχουμε σε συνομιλίες με την υποστήριξη πελατών AI που μοιάζει με άνθρωπο; Φανταστείτε μια καλά δομημένη ομάδα όπου οι πράκτορες AI εξαλείφουν αποτελεσματικά τους χρόνους αναμονής, λειτουργούν συνεχώς χωρίς συμβιβασμούς […]

Matej Hantabal Matej Hantabal
Director, Vox Sapiens
Ανάγνωση άρθρου
Προκλήσεις εφαρμογής αυτοματισμού AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο
12 λεπτά για ανάγνωση

Προκλήσεις εφαρμογής αυτοματισμού AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Είστε ιδιοκτήτης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Όταν ξυπνάτε μια μέρα, όλα τα ερωτήματα των πελατών σας απαντώνται αυτόματα, το απόθεμά σας διαχειρίζεται σε τέλεια ισορροπία και οι καμπάνιες μάρκετινγκ εκτελούνται με αυτόματο πιλότο. Και όλα αυτά χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη. Ακούγεται σαν όνειρο; Δεν χρειάζεται να είναι. Αλλά, όπως έχουν μάθει πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, ο δρόμος […]

Jiri Kral Jiri Kral
Content Manager, Smartsupp
Ανάγνωση άρθρου
AI vs. Αυθεντικότητα: Η αυξανόμενη ανάγκη για προέλευση στο ψηφιακό περιεχόμενο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI vs. Αυθεντικότητα: Η αυξανόμενη ανάγκη για προέλευση στο ψηφιακό περιεχόμενο

Η άνοδος του περιεχομένου που παράγεται από την τεχνητή νοημοσύνη έχει αλλάξει την ψηφιακή αυθεντικότητα, καθιστώντας όλο και πιο δύσκολο να διακρίνουμε τη διαφορά μεταξύ πραγματικών και ψεύτικων μέσων. Περιπτώσεις όπως ο «Balenciaga Pope» και οι ψεύτικες εκρήξεις του Πενταγώνου έφεραν αυτή την τάση στο φως και έδειξαν πόσο άσχημα μπορούν να γίνουν τα πράγματα […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+