3 λεπτά για ανάγνωση

Η τεχνολογία φωνής αλλάζει το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου: Η γενιά Z πρωτοπορεί με τον τρόπο

Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου αναπτύσσεται γρήγορα και η τεχνολογία φωνής γίνεται ένα εργαλείο που αλλάζει το παιχνίδι τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τα καταστήματα. Μια πρόσφατη μελέτη αποκαλύπτει ότι ένα σημαντικό μέρος των παγκόσμιων αγοραστών αγκαλιάζει αυτήν την καινοτόμο προσέγγιση στις διαδικτυακές αγορές.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η τεχνολογία φωνής αλλάζει το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου: Η γενιά Z πρωτοπορεί με τον τρόπο
Πηγή: Depositphotos

Το “How the World Does Digital”, η μελέτη PYMNTS Intelligence του 2024, προσφέρει ενδιαφέρουσα ανάλυση σχετικά με την αποδοχή της φωνητικής αγοράς μεταξύ πολλών γενεών. Σύμφωνα με τη μελέτη, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 67.000 καταναλωτές από 11 χώρες που αντιπροσωπεύουν πάνω από το ήμισυ του παγκόσμιου ΑΕΠ, το 17,9% του συνολικού πληθυσμού χρησιμοποιεί τεχνολογία ομιλίας για τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα τουλάχιστον μία φορά.

Αλλά το χάσμα των γενεών ζωγραφίζει μια πιο περίπλοκη εικόνα, με τους νεότερους καταναλωτές να ηγούνται αυτού του μετασχηματισμού μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου. Με ένα εκπληκτικό 30.4% των μελών της εβδομαδιαίως να ασχολούνται με φωνητικές αγορές, η Generation Z ηγείται. Η δημοτικότητα των αγορών που ενεργοποιούνται με φωνή από αυτήν την ομάδα τεχνολογίας επαναπροσδιορίζει τις προσεγγίσεις μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.

Source: PYMNTS Intelligence

Όχι πολύ πίσω στο 27.6% εβδομαδιαίο ποσοστό χρήσης των φωνητικών αγορών είναι οι millennials. Οι ψηφιακοί ιθαγενείς έχουν συμπεριλάβει επιμελώς αυτήν την τεχνολογία στα ταραχώδη χρονοδιαγράμματά τους, προσφέροντας μια μεγάλη ευκαιρία στους εμπόρους ηλεκτρονικού εμπορίου να αξιοποιήσουν αυτήν την αναπτυσσόμενη αγορά.

Οι παλαιότερες γενιές υιοθετούν πολύ χαμηλότερα ποσοστά. Μόνο το 6,8% των baby boomers χρησιμοποιούν την τεχνολογία ομιλίας εβδομαδιαίως για ψώνια. Η γενιά X έχει εβδομαδιαίο ποσοστό χρήσης 14.9%. Αυτό το χάσμα γενεών δίνει έμφαση στην απαίτηση προσαρμοσμένων στρατηγικών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου που ταιριάζουν σε διάφορες ηλικιακές ομάδες.

Η άνοδος του φωνητικού εμπορίου αλλάζει ολόκληρη την αγοραστική εμπειρία, όχι μόνο την ευκολία. Οι εξελίξεις στην επίγνωση των συμφραζομένων και την επεξεργασία της φυσικής γλώσσας έχουν αυξήσει τη φωνητική ικανότητα από έναν βασικό «κύριο εργασιών» σε μια πιο διαισθητική, ανθρώπινη εμπειρία.

Είναι προφανές καθώς αναπτύσσεται η τεχνολογία φωνής ότι τα σχέδια μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να αλλάξουν για να ταιριάζουν στις προτιμήσεις των καταναλωτών, ειδικά εκείνων των νεότερων γενεών που οδηγούν αυτήν την τάση. Οι λιανοπωλητές και οι έμποροι που χρησιμοποιούν αποτελεσματικά φωνητικές αγορές στα ψηφιακά τους σχέδια πιθανότατα θα έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο ταχέως εξελισσόμενο διαδικτυακό περιβάλλον λιανικής.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+