3 λεπτά για ανάγνωση

Η τεχνολογία φωνής αλλάζει το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου: Η γενιά Z πρωτοπορεί με τον τρόπο

Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου αναπτύσσεται γρήγορα και η τεχνολογία φωνής γίνεται ένα εργαλείο που αλλάζει το παιχνίδι τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τα καταστήματα. Μια πρόσφατη μελέτη αποκαλύπτει ότι ένα σημαντικό μέρος των παγκόσμιων αγοραστών αγκαλιάζει αυτήν την καινοτόμο προσέγγιση στις διαδικτυακές αγορές.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η τεχνολογία φωνής αλλάζει το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου: Η γενιά Z πρωτοπορεί με τον τρόπο
Πηγή: Depositphotos

Το “How the World Does Digital”, η μελέτη PYMNTS Intelligence του 2024, προσφέρει ενδιαφέρουσα ανάλυση σχετικά με την αποδοχή της φωνητικής αγοράς μεταξύ πολλών γενεών. Σύμφωνα με τη μελέτη, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 67.000 καταναλωτές από 11 χώρες που αντιπροσωπεύουν πάνω από το ήμισυ του παγκόσμιου ΑΕΠ, το 17,9% του συνολικού πληθυσμού χρησιμοποιεί τεχνολογία ομιλίας για τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα τουλάχιστον μία φορά.

Αλλά το χάσμα των γενεών ζωγραφίζει μια πιο περίπλοκη εικόνα, με τους νεότερους καταναλωτές να ηγούνται αυτού του μετασχηματισμού μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου. Με ένα εκπληκτικό 30.4% των μελών της εβδομαδιαίως να ασχολούνται με φωνητικές αγορές, η Generation Z ηγείται. Η δημοτικότητα των αγορών που ενεργοποιούνται με φωνή από αυτήν την ομάδα τεχνολογίας επαναπροσδιορίζει τις προσεγγίσεις μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.

Source: PYMNTS Intelligence

Όχι πολύ πίσω στο 27.6% εβδομαδιαίο ποσοστό χρήσης των φωνητικών αγορών είναι οι millennials. Οι ψηφιακοί ιθαγενείς έχουν συμπεριλάβει επιμελώς αυτήν την τεχνολογία στα ταραχώδη χρονοδιαγράμματά τους, προσφέροντας μια μεγάλη ευκαιρία στους εμπόρους ηλεκτρονικού εμπορίου να αξιοποιήσουν αυτήν την αναπτυσσόμενη αγορά.

Οι παλαιότερες γενιές υιοθετούν πολύ χαμηλότερα ποσοστά. Μόνο το 6,8% των baby boomers χρησιμοποιούν την τεχνολογία ομιλίας εβδομαδιαίως για ψώνια. Η γενιά X έχει εβδομαδιαίο ποσοστό χρήσης 14.9%. Αυτό το χάσμα γενεών δίνει έμφαση στην απαίτηση προσαρμοσμένων στρατηγικών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου που ταιριάζουν σε διάφορες ηλικιακές ομάδες.

Η άνοδος του φωνητικού εμπορίου αλλάζει ολόκληρη την αγοραστική εμπειρία, όχι μόνο την ευκολία. Οι εξελίξεις στην επίγνωση των συμφραζομένων και την επεξεργασία της φυσικής γλώσσας έχουν αυξήσει τη φωνητική ικανότητα από έναν βασικό «κύριο εργασιών» σε μια πιο διαισθητική, ανθρώπινη εμπειρία.

Είναι προφανές καθώς αναπτύσσεται η τεχνολογία φωνής ότι τα σχέδια μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να αλλάξουν για να ταιριάζουν στις προτιμήσεις των καταναλωτών, ειδικά εκείνων των νεότερων γενεών που οδηγούν αυτήν την τάση. Οι λιανοπωλητές και οι έμποροι που χρησιμοποιούν αποτελεσματικά φωνητικές αγορές στα ψηφιακά τους σχέδια πιθανότατα θα έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο ταχέως εξελισσόμενο διαδικτυακό περιβάλλον λιανικής.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο
4 λεπτά για ανάγνωση

Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Amazon μόλις απέδειξε ότι τα καλοκαιρινά ψώνια μπορούν να νικήσουν τις χειμερινές εκπτώσεις. Η πρώτη τετραήμερη εκδήλωση Prime του γίγαντα του λιανικού εμπορίου (8-11 Ιουλίου) απέφερε 2,08 δισεκατομμύρια λίρες σε διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο – σχεδόν διπλάσιες από αυτές που τράβηξε η Black Friday το 2024. Οι αριθμοί δείχνουν ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών
2 λεπτά για ανάγνωση

Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών

Μια ολλανδική εταιρεία πληρωμών μόλις ξεκίνησε στην Ουγγαρία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Φέρνουν την πλατφόρμα πληρωμών τους σε αγορές όπου βλέπουν επιχειρηματικές ευκαιρίες. Με 250.000 πελάτες ήδη, η Mollie θέλει να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται

Νέα στοιχεία δείχνουν ένα τεράστιο κενό στο ευρωπαϊκό λιανικό εμπόριο μόδας. Οι πωλήσεις της Shein αυξήθηκαν κατά 31,6% ετησίως και έφτασαν το 48% μόνο τον Δεκέμβριο. Εν τω μεταξύ, καθιερωμένες μάρκες όπως η H&M παρέμειναν στάσιμες και η ASOS κατέρρευσε κατά 16,2%. Οι αριθμοί δείχνουν ποιες μάρκες κερδίζουν τη μάχη για τους ευρωπαίους πελάτες.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU