2 λεπτά για ανάγνωση

Η Amazon λανσάρει το Haul στην Ισπανία για να ανταγωνιστεί τους Shein και Temu

Η Amazon κυκλοφόρησε το Amazon Haul στην Ισπανία, τη νέα της πλατφόρμα προϊόντων χαμηλού κόστους με τιμές κάτω των 20 ευρώ, σε μια στρατηγική κίνηση για να ανταγωνιστεί άμεσα ασιατικούς γίγαντες όπως η Shein και η Temu στην κατηγορία εξαιρετικά χαμηλού κόστους.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Amazon λανσάρει το Haul στην Ισπανία για να ανταγωνιστεί τους Shein και Temu
Πηγή: ChatGPT

Η Amazon ενεργοποίησε το Amazon Haul στην Ισπανία, μια αυτόνομη πλατφόρμα αγορών που επικεντρώνεται σε προϊόντα στις κατηγορίες μόδας, σπιτιού και τρόπου ζωής με μέγιστες τιμές 20€. Τα περισσότερα είδη έχουν τιμή κάτω από 10 €, με ορισμένα προϊόντα να διατίθενται από μόλις 1 €, σύμφωνα με την πύλη reasonwhy.es.

Η υπηρεσία λειτουργεί με ξεχωριστή διεπαφή που περιλαμβάνει τη δική της διαδικασία αναζήτησης, καλαθιού και ολοκλήρωσης αγοράς.

  • Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται εντός μέγιστης περιόδου δύο εβδομάδων
  • με δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 15€ και πάγια τιμή 3,50€ για χαμηλότερες αγορές.
  • Η πλατφόρμα προσφέρει προοδευτικές εκπτώσεις 5% σε παραγγελίες άνω των 30€ και 10% σε αγορές άνω των 50€

«Γνωρίζουμε ότι η εύρεση καλών προϊόντων σε πολύ χαμηλές τιμές είναι σημαντική για τους πελάτες μας στην Ισπανία», δήλωσε η Ruth Díaz, Γενική Διευθύντρια της Amazon στην Ισπανία. «Με το Amazon Haul, προσφέρουμε ακόμη περισσότερες επιλογές για εξοικονόμηση, χωρίς να εγκαταλείπουμε την εμπιστοσύνη και την εξυπηρέτηση πελατών που χαρακτηρίζουν την Amazon».

Το Amazon Haul αναπαράγει βασικά στοιχεία του μοντέλου Shein και Temu : εξαιρετικά χαμηλές τιμές, υψηλός όγκος προϊόντων, σχεδιασμός με προτεραιότητα στο κινητό και κλειστή εμπειρία χρήστη στη δική του πλατφόρμα. Όλα τα προϊόντα έχουν επαληθευμένες κριτικές και υπόκεινται στους τυπικούς όρους εγγύησης της Amazon. Οι επιστροφές είναι δωρεάν εντός 15 ημερών από την παράδοση.

Η Amazon είχε κυκλοφορήσει στο παρελθόν το Haul στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία. Η άφιξή του στην Ισπανία εντείνει τον ανταγωνισμό στο τμήμα χαμηλού κόστους του ευρωπαϊκού ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου οι ασιατικές πλατφόρμες γνώρισαν σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU