2 λεπτά για ανάγνωση

Η Co-op γίνεται ο πρώτος παντοπώλης στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποιώντας το Deliveroo Express

Η Co-op έχει εγγραφεί ως ο πρώτος συνεργάτης για τη νέα προσφορά Express της Deliveroo, καθιστώντας το το πρώτο σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου που χρησιμοποιεί την τεχνολογία λευκής ετικέτας της πλατφόρμας, αναφέρει η RetailGazette. Οι πελάτες μπορούν τώρα να παραγγείλουν είδη παντοπωλείου μέσω της ιστοσελίδας της Co-op με εγγυημένη παράδοση μίας ώρας - σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι παραδοσιακοί λιανοπωλητές τροφίμων προσεγγίζουν το γρήγορο εμπόριο.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Co-op γίνεται ο πρώτος παντοπώλης στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποιώντας το Deliveroo Express
Πηγή: ChatGPT

Τι κάνει αυτή τη συνεργασία διαφορετική

Σε αντίθεση με τις τυπικές εφαρμογές παράδοσης, η Deliveroo Express χειρίζεται ολόκληρη τη λειτουργία backend για τις ψηφιακές βιτρίνες των λιανοπωλητών. Η Co-op αναθέτει τα πάντα, από την επεξεργασία παραγγελιών έως την τελική παράδοση, διατηρώντας παράλληλα την ταυτότητα της επωνυμίας της στο διαδίκτυο.

Η υπηρεσία ξεκινά σε εκατοντάδες τοποθεσίες Co-op σε εθνικό επίπεδο, χτίζοντας σε μια σχέση που ξεκίνησε πριν από επτά χρόνια, όταν η Co-op έγινε ο πρώτος μεγάλος συνεργάτης παντοπωλείων της Deliveroo.

Επιθετικά σχέδια επέκτασης

Ο λιανοπωλητής ευκολίας θέλει να διεκδικήσει το 30% της αγοράς γρήγορων παντοπωλείων της Βρετανίας – ένας φιλόδοξος στόχος που αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για άμεσες αγορές. Το Co-op προσεγγίζει ήδη το 86% των κατοίκων του Ηνωμένου Βασιλείου μέσω διαφόρων διαδικτυακών καναλιών.

“Αυτή η συνεργασία παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία και επιλογή για την κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών για είδη πρώτης ανάγκης και λιχουδιές κατά παραγγελία”, εξήγησε ο Chris Conway, ο οποίος ηγείται της στρατηγικής ταχείας παράδοσης της Co-op.

Η έκρηξη παράδοσης ειδών παντοπωλείου συνεχίζεται

Πέρυσι, οι παραγγελίες τροφίμων δημιούργησαν το 16% της συνολικής επιχειρηματικής αξίας της Deliveroo, με ισχυρή διψήφια επέκταση που οφείλεται σε ευρύτερες σειρές προϊόντων και καλύτερη εκπαίδευση πελατών σχετικά με την υπηρεσία.

Για τις ευρωπαϊκές αλυσίδες παντοπωλείων που παρακολουθούν αυτόν τον χώρο, η προσέγγιση της Co-op προσφέρει ένα σχέδιο για τον ανταγωνισμό με αφοσιωμένους διαδικτυακούς παίκτες χωρίς μαζικές επενδύσεις σε υποδομές.

Με βάση το ρεπορτάζ της RetailGazette

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU