2 λεπτά για ανάγνωση

Η El Corte Inglés καταγράφει κέρδη ρεκόρ 512 εκατομμυρίων ευρώ στο τρίτο έτος ανάπτυξης

Το ισπανικό λιανικό εμπόριο El Corte Inglés παρουσίασε ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα για το 2024, σηματοδοτώντας την τρίτη συνεχόμενη χρονιά σημαντικής βελτίωσης της κερδοφορίας. Σύμφωνα με πληροφορίες από Ecommerce-news.es πύλη, η εταιρεία συνεχίζει τη σταθερή ανάκαμψη μετά την πανδημία με εντυπωσιακή αύξηση εσόδων και περιθωρίου κέρδους.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η El Corte Inglés καταγράφει κέρδη ρεκόρ 512 εκατομμυρίων ευρώ στο τρίτο έτος ανάπτυξης
Πηγή: Depositphotos: Photo by ventanamedia (edited in Canva Pro)

Το ισπανικό λιανικό εμπόριο συνεχίζει τον επιτυχημένο μετασχηματισμό του μετά την πανδημία, επιτυγχάνοντας ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα για το 2024. Η εταιρεία κατέγραψε καθαρά κέρδη 512 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 6,7% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το επαναλαμβανόμενο κέρδος, το οποίο έφτασε τα 470 εκατομμύρια ευρώ αύξηση 31% σε σύγκριση με το 2023 και υπερδιπλάσιο από το 2022. Τα συνολικά έσοδα του ομίλου ανήλθαν στα 16,675 δισ. ευρώ με αύξηση 2%.

Ισχυρή απόδοση σε όλους τους βασικούς τομείς

Η αισθητά θετική τάση συνεχίζεται στους επιχειρησιακούς δείκτες. Το EBITDA αυξήθηκε κατά 11,9% στα 1,209 δισ. ευρώ, σηματοδοτώντας την τρίτη συνεχόμενη χρονιά διψήφιας ανάπτυξης της El Corte Inglés σε αυτόν τον βασικό δείκτη. Το περιθώριο EBITDA βελτιώθηκε στο 8,2%.

el corte

Source: ecommerce-news.es

Το μικτό περιθώριο κέρδους της εταιρείας αυξήθηκε κατά 4,5% στα 4,966 δισ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 33,6% των συνολικών πωλήσεων – σχεδόν μία ποσοστιαία μονάδα υψηλότερα από το προηγούμενο έτος. Η ανάπτυξη αυτή υποστηρίχθηκε ιδιαίτερα από τις ισχυρές επιδόσεις των εμπορικών σημάτων ιδιωτικής ετικέτας.

Όλα τα τμήματα που παρουσιάζουν ανάπτυξη

Παρά το πιο μετριοπαθές δεύτερο εξάμηνο, το οποίο ευθυγραμμίστηκε με τις τάσεις του λιανικού εμπορίου, όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς της El Corte Inglés κατέγραψαν βελτιώσεις σε σύγκριση με το 2023. Τα τμήματα Μόδας και Ομορφιάς είχαν ιδιαίτερα καλές επιδόσεις.

Η εταιρεία εισέρχεται στο 2025-2026 με αισιόδοξες προοπτικές σε όλους τους τομείς. Ένα νέο στρατηγικό σχέδιο από τον CEO Gastón Bottazzini αναμένεται επίσης να αποκαλυφθεί, τοποθετώντας την El Corte Inglés για συνεχή ανάπτυξη στο εξελισσόμενο τοπίο λιανικής.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU