
Συνδέοντας τα δεδομένα GA4 και Search Console, οι λογαριασμοί μπορούν να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα της συμπεριφοράς των πελατών , από τις αναζητήσεις πριν από την επίσκεψη έως την επιτόπια αλληλεπίδραση. Αυτή η ενσωμάτωση βοηθά στον εντοπισμό των ερωτημάτων αναζήτησης με την υψηλότερη απόδοση, στην αύξηση των ποσοστών μετατροπών και στη βελτίωση των στρατηγικών μάρκετινγκ.
Τι παρακολουθούν αυτά τα εργαλεία;
- Search Console: Εστιάζει στη δραστηριότητα πριν από την επίσκεψη, παρακολουθώντας τις εμφανίσεις αποτελεσμάτων αναζήτησης, τα κλικ, τα ερωτήματα αναζήτησης και τη συνολική ορατότητα στην Αναζήτηση Google.
- Google Analytics 4: Αναλύει τη συμπεριφορά των χρηστών μετά το κλικ, συμπεριλαμβανομένων των επισκέψεων σελίδας, της διάρκειας περιόδου σύνδεσης, των ενεργειών χρήστη και των πηγών επισκεψιμότητας από διάφορα κανάλια μάρκετινγκ.
Η Google βελτιώνει το GA4: Νέος πίνακας ελέγχου του Looker Studio
Η Google κυκλοφόρησε έναν πίνακα ελέγχου του Looker Studio που απλοποιεί την ανάλυση δεδομένων και την οπτικοποίηση για τους εμπόρους. Ο πίνακας ελέγχου του Looker Studio επιτρέπει την άμεση σύγκριση δεδομένων από το Google Analytics 4 και το Search Console. Αυτό διευκολύνει την αποκάλυψη μοτίβων στη συμπεριφορά των χρηστών και την απόδοση του περιεχομένου.
Πέρα από την παρακολούθηση των τάσεων οργανικής επισκεψιμότητας, προσφέρει λεπτομερή ανάλυση των ποσοστών αφοσίωσης, των ποσοστών επιστροφής χρηστών και των αλληλεπιδράσεων σελίδας. Αυτό βοηθά στον εντοπισμό των σελίδων και των ερωτημάτων αναζήτησης με την υψηλότερη απόδοση που δημιουργούν τη μεγαλύτερη αξία, επιτρέποντας πιο αποτελεσματική βελτιστοποίηση περιεχομένου και στρατηγική SEO.
Αντιμετώπιση αποκλίσεων δεδομένων
Η Google επισημαίνει επίσης κοινές αποκλίσεις μεταξύ των δεδομένων GA4 και Search Console. Οι διαφορές στον αριθμό των κλικ και των περιόδων σύνδεσης μπορεί να οφείλονται σε παράγοντες όπως:
- διαφορετικές μεθόδους παρακολούθησης και μοντέλα απόδοσης,
- παραλλαγές στην παρακολούθηση cookie,
- χρονικές διαφορές στην καταγραφή δεδομένων,
- bot και μη τυποποιημένο φιλτράρισμα σελίδων,
- διαφορετικές προσεγγίσεις για την παρακολούθηση κανονικών διευθύνσεων URL.
Η Google συνιστά τη χρήση πρόσθετων εργαλείων που διευκολύνουν τη σύνδεση δεδομένων, όπως η άμεση ενσωμάτωση του Search Console με το GA4, η προσθήκη WordPress Site Kit για ευκολότερη σύνδεση δεδομένων ή η εξαγωγή του BigQuery για σύνθετη ανάλυση.
Η Google βελτιώνει το GA4: Οφέλη για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Αυτή η καινοτομία προσφέρει πρακτικά πλεονεκτήματα για τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές που θέλουν να βελτιώσουν την προβολή της αναζήτησης, να βελτιστοποιήσουν το περιεχόμενο και να κατανοήσουν καλύτερα τη συμπεριφορά των πελατών στην αναζήτηση και στους ιστότοπους.
Με σαφέστερα δεδομένα, οι επιχειρήσεις μπορούν να στοχεύσουν καλύτερα το μάρκετινγκ, να τελειοποιήσουν το SEO και να βελτιστοποιήσουν τις προσφορές προϊόντων. Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, υψηλότερη επισκεψιμότητα και αυξημένες πωλήσεις.