3 λεπτά για ανάγνωση

Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console

Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
Πηγή: Google

Συνδέοντας τα δεδομένα GA4 και Search Console, οι λογαριασμοί μπορούν να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα της συμπεριφοράς των πελατών , από τις αναζητήσεις πριν από την επίσκεψη έως την επιτόπια αλληλεπίδραση. Αυτή η ενσωμάτωση βοηθά στον εντοπισμό των ερωτημάτων αναζήτησης με την υψηλότερη απόδοση, στην αύξηση των ποσοστών μετατροπών και στη βελτίωση των στρατηγικών μάρκετινγκ.

Τι παρακολουθούν αυτά τα εργαλεία;

  • Search Console: Εστιάζει στη δραστηριότητα πριν από την επίσκεψη, παρακολουθώντας τις εμφανίσεις αποτελεσμάτων αναζήτησης, τα κλικ, τα ερωτήματα αναζήτησης και τη συνολική ορατότητα στην Αναζήτηση Google.
  • Google Analytics 4: Αναλύει τη συμπεριφορά των χρηστών μετά το κλικ, συμπεριλαμβανομένων των επισκέψεων σελίδας, της διάρκειας περιόδου σύνδεσης, των ενεργειών χρήστη και των πηγών επισκεψιμότητας από διάφορα κανάλια μάρκετινγκ.

Η Google βελτιώνει το GA4: Νέος πίνακας ελέγχου του Looker Studio

Η Google κυκλοφόρησε έναν πίνακα ελέγχου του Looker Studio που απλοποιεί την ανάλυση δεδομένων και την οπτικοποίηση για τους εμπόρους. Ο πίνακας ελέγχου του Looker Studio επιτρέπει την άμεση σύγκριση δεδομένων από το Google Analytics 4 και το Search Console. Αυτό διευκολύνει την αποκάλυψη μοτίβων στη συμπεριφορά των χρηστών και την απόδοση του περιεχομένου.

Πέρα από την παρακολούθηση των τάσεων οργανικής επισκεψιμότητας, προσφέρει λεπτομερή ανάλυση των ποσοστών αφοσίωσης, των ποσοστών επιστροφής χρηστών και των αλληλεπιδράσεων σελίδας. Αυτό βοηθά στον εντοπισμό των σελίδων και των ερωτημάτων αναζήτησης με την υψηλότερη απόδοση που δημιουργούν τη μεγαλύτερη αξία, επιτρέποντας πιο αποτελεσματική βελτιστοποίηση περιεχομένου και στρατηγική SEO.

Αντιμετώπιση αποκλίσεων δεδομένων

Η Google επισημαίνει επίσης κοινές αποκλίσεις μεταξύ των δεδομένων GA4 και Search Console. Οι διαφορές στον αριθμό των κλικ και των περιόδων σύνδεσης μπορεί να οφείλονται σε παράγοντες όπως:

  • διαφορετικές μεθόδους παρακολούθησης και μοντέλα απόδοσης,
  • παραλλαγές στην παρακολούθηση cookie,
  • χρονικές διαφορές στην καταγραφή δεδομένων,
  • bot και μη τυποποιημένο φιλτράρισμα σελίδων,
  • διαφορετικές προσεγγίσεις για την παρακολούθηση κανονικών διευθύνσεων URL.

Η Google συνιστά τη χρήση πρόσθετων εργαλείων που διευκολύνουν τη σύνδεση δεδομένων, όπως η άμεση ενσωμάτωση του Search Console με το GA4, η προσθήκη WordPress Site Kit για ευκολότερη σύνδεση δεδομένων ή η εξαγωγή του BigQuery για σύνθετη ανάλυση.

Η Google βελτιώνει το GA4: Οφέλη για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Αυτή η καινοτομία προσφέρει πρακτικά πλεονεκτήματα για τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές που θέλουν να βελτιώσουν την προβολή της αναζήτησης, να βελτιστοποιήσουν το περιεχόμενο και να κατανοήσουν καλύτερα τη συμπεριφορά των πελατών στην αναζήτηση και στους ιστότοπους.

Με σαφέστερα δεδομένα, οι επιχειρήσεις μπορούν να στοχεύσουν καλύτερα το μάρκετινγκ, να τελειοποιήσουν το SEO και να βελτιστοποιήσουν τις προσφορές προϊόντων. Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, υψηλότερη επισκεψιμότητα και αυξημένες πωλήσεις.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+