7 λεπτά για ανάγνωση

Η Google γνωρίζει την εταιρεία σας καλύτερα από εσάς – να γιατί αυτό έχει σημασία

Φανταστείτε την Google να γνωρίζει την εταιρεία σας καλύτερα από τους δικούς σας υπαλλήλους. Γνωρίζει ποιος το ίδρυσε, πού εδρεύει, τι πουλάει και πώς συνδέεται με άλλες μάρκες. Αυτό δεν είναι επιστημονική φαντασία - είναι η πραγματικότητα των οντοτήτων της επωνυμίας. Και αν η εταιρεία σας δεν είναι ακόμη μέρος αυτού του συστήματος, χάνετε το πιο σημαντικό παιχνίδι στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Florin Girtan Florin Girtan
Digital Marketing Strategist, Upswing
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Google γνωρίζει την εταιρεία σας καλύτερα από εσάς – να γιατί αυτό έχει σημασία
Πηγή: ChatGPT

Τι είναι η οντότητα επωνυμίας;

Οι οντότητες είναι ένας τρόπος για τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν έννοιες —όπως ανθρώπους, οργανισμούς, τοποθεσίες και αντικείμενα— και τις σχέσεις μεταξύ τους. Μια οντότητα επωνυμίας, συγκεκριμένα, είναι ο τρόπος με τον οποίο η Google ορίζει την επωνυμία σας ως μια ξεχωριστή έννοια με κόμβους που τη συνδέουν με άλλες σχετικές οντότητες. Αυτό το δίκτυο πληροφοριών σχηματίζει αυτό που είναι γνωστό ως γράφημα γνώσης.

Για παράδειγμα, η Alphabet Inc. είναι μια οντότητα επωνυμίας. Οι ανιχνευτές της Google δημιουργούν σχέσεις μεταξύ αυτής και των ιδρυτών της, του διευθύνοντος συμβούλου και των άλλων εμπορικών σημάτων υπό την ομπρέλα της. Αυτή η κατανόηση είναι τόσο περίπλοκη που αν χρησιμοποιήσετε το “GOOG” (κωδικός Nasdaq της Alphabet Inc.) σε ένα κείμενο, η Google αναγνωρίζει ότι αναφέρεστε στην επωνυμία χωρίς να χρειάζεται ποτέ να αναφέρετε το όνομά της.

Η έννοια της οντότητας επωνυμίας δεν είναι νέα. Κέρδισε εξέχουσα θέση με την ενημέρωση BERT της Google τον Νοέμβριο του 2019, η οποία εισήγαγε προηγμένη επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP) στους αλγόριθμούς της. Από εκείνο το σημείο και μετά, οι οντότητες έγιναν ένα κρίσιμο μέρος του τρόπου με τον οποίο η Google κατανοεί το κείμενο.

Πώς κατανοεί η Google τις οντότητες

Όπως αναφέρθηκε, η Google χρησιμοποιεί οντότητες και τις σχέσεις τους για να αποκτήσει μια βαθύτερη κατανόηση ενός κειμένου και του θέματός του. Αναλύει επίσης το πλαίσιο που περιβάλλει μια οντότητα επωνυμίας για να προσδιορίσει το συναίσθημα που σχετίζεται με αυτήν. Αυτό επιτρέπει στην Google όχι μόνο να επεξεργάζεται τη σημασία μεμονωμένων λέξεων αλλά και να κατανοεί πώς συνδέονται, ερμηνεύοντας το περιεχόμενο με τρόπο που μοιάζει εντυπωσιακά με την ανθρώπινη κατανόηση.

Google's NLP entity recognition analyzing Ecommerce Bridge Europe text, identifying organizations, locations, and relationships between concepts.

Source: Google NLP Demo

Σημασία για SEO & GEO

Τόσο για το SEO (Search Engine Optimization) όσο και για το GEO (Geo-Targeting), η εστίαση στην οντότητα της επωνυμίας σας είναι απαραίτητη για όσους αναζητούν ισχυρή προβολή στη Google και σε άλλες πλατφόρμες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη. Αυτές οι πλατφόρμες βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στις πληροφορίες της οντότητας της επωνυμίας, καθιστώντας τις ένα κρίσιμο στοιχείο οποιασδήποτε μακροπρόθεσμης στρατηγικής προβολής. Να γιατί είναι τόσο σημαντικό:

  • Βελτιώνει την κατανόηση των μηχανών αναζήτησης: Βοηθά τις μηχανές αναζήτησης και τα LLM να αναπτύξουν μια πιο λεπτή κατανόηση της επωνυμίας σας.
  • Αυξάνει την αξία των αναφορών επωνυμίας: Οι μη συνδεδεμένες αναφορές επωνυμίας γίνονται πιο πολύτιμες, χρησιμεύοντας ως μια νέα μορφή «δημιουργίας συνδέσμων» για πλατφόρμες LLM.
  • Ενισχύει τους Συνειρμούς: Οι αναφορές σε στενά συνδεδεμένες έννοιες (όπως ένας Διευθύνων Σύμβουλος ή βασικά προϊόντα) συμβάλλουν στην ενίσχυση του ψηφιακού αποτυπώματος της επωνυμίας.
  • Ενισχύει το E-E-A-T: Ενισχύει τα σήματα εμπειρίας, τεχνογνωσίας, αυθεντικότητας και αξιοπιστίας (E-E-A-T) της επωνυμίας σας.
  • Επεκτείνει την παρουσία του πίνακα γνώσεων: Μια ισχυρή οντότητα μπορεί να οδηγήσει σε πιο ολοκληρωμένα πάνελ Γραφημάτων Γνώσης, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα της μάρκας.
  • Αναβαθμίζει τον ιστότοπό σας: Ο ιστότοπός σας θεωρείται λιγότερο ως αυτόνομη διεύθυνση URL και περισσότερο ως βασικό στοιχείο της οντότητας της επωνυμίας.
  • Βελτιώνει τις αναφορές LLM: Παρέχει στις πλατφόρμες LLM σαφέστερο πλαίσιο, διευκολύνοντάς τους να αναφέρουν την επωνυμία σας ως πηγή.

Σχέσεις με το Γράφημα Γνώσης

Όπως καθιερώθηκε, μια οντότητα επωνυμίας βοηθά στη δημιουργία των συνδέσεων μεταξύ μεμονωμένων εννοιών. Αυτές οι συνδέσεις, ή κόμβοι, αναπαρίστανται οπτικά στο Γράφημα γνώσης της Google και εμφανίζονται στους πίνακες του Γραφήματος γνώσεων.

Όσο περισσότερες συνδέσεις δημιουργείτε τροφοδοτώντας με πληροφορίες τις πλατφόρμες Google και LLM, τόσο ευρύτερο γίνεται το Γράφημα Γνώσης σας.

Αυτό, με τη σειρά του, αντικατοπτρίζεται σε πλουσιότερα, πιο λεπτομερή αποτελέσματα του Γραφήματος Γνώσης για την επωνυμία σας.

Πώς να δημιουργήσετε και να ενισχύσετε την οντότητα της επωνυμίας σας

Η οικοδόμηση μιας ισχυρής οντότητας μάρκας απαιτεί μια πολύπλευρη προσέγγιση που υπερβαίνει το παραδοσιακό SEO. Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί μια συνεπής, έγκυρη και καλά συνδεδεμένη ψηφιακή παρουσία. Ακολουθούν διάφορες ενέργειες υψηλού αντίκτυπου που μπορείτε να κάνετε:

Ενέργεια Τι πρέπει να γίνει Προσπάθεια Αντίκτυπος
Βελτιώστε τη σήμανση schema.org σας Ένας από τους πιο πρακτικούς τρόπους για να χτίσετε την οντότητα της επωνυμίας σας είναι η παροχή σαφών πληροφοριών στις μηχανές αναζήτησης μέσω schema.org σήμανσης. Ενώ τα περισσότερα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) δημιουργούν ένα γενικό σχήμα οργανισμού, μπορείτε να το βελτιώσετε σημαντικά προσθέτοντας πιο λεπτομερείς ιδιότητες. Πηγαίνετε πέρα από τα βασικά και συμπεριλάβετε λεπτομέρειες όπως: ιδρυτές, έτος ίδρυσης, τοποθεσία ίδρυσης, έσοδα, κέρδη, αριθμός εργαζομένων, πιστοποιήσεις, βραβεία και νομικές ή χρηματιστηριακές λεπτομέρειες.

Επιπλέον, κάντε εκτεταμένη χρήση της ιδιότητας sameAs. Χρησιμοποιήστε το για να συνδέσετε όχι μόνο τα επίσημα προφίλ της επιχείρησής σας αλλά και με έγκυρα δελτία τύπου και άρθρα που έχουν γραφτεί για την επωνυμία σας. Αυτό δημιουργεί έναν ισχυρό ιστό επαληθευμένων συνδέσεων που εδραιώνει την οντότητά σας.

https://www.veeam.com είναι καλό παράδειγμα σημείου εκκίνησης για την αύξηση της οργάνωσης schema.org

Εύκολος. Μπορεί να γίνει με μια πλατφόρμα llm παρέχοντας όλες τις λεπτομέρειες και τις προδιαγραφές που απαιτούνται Ψηλός
Αναπτύξτε μια ολοκληρωμένη σελίδα “Σχετικά με εμάς” Η σελίδα σας “Σχετικά με εμάς” είναι ένα κρίσιμο πλεονέκτημα. Αντιμετωπίστε το ως αυτοβιογραφία της εταιρείας σας, όχι απλώς ως ένα ακόμη κομμάτι περιεχομένου μάρκετινγκ. Ένα καλά δομημένο βιογραφικό που παρέχει όλες τις βασικές πληροφορίες για την εταιρεία παρέχει μια ισχυρή βάση για την οντότητα της επωνυμίας σας. Εύκολος Μέτριος
Δημιουργήστε μια παρουσία στα Wikidata Τα Wikidata είναι μια συνεργατική βάση δεδομένων ανοιχτής γνώσης από το Ίδρυμα Wikimedia. Το να έχετε μια καλά δομημένη σελίδα Wikidata με όλες τις βασικές πληροφορίες της εταιρείας σας θα βοηθήσει σημαντικά στη δημιουργία της οντότητας της επωνυμίας σας. Είναι σημαντικό να τηρείτε τις οδηγίες των Wikidata και να παραμένετε όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικοί, εστιάζοντας στην παροχή πληροφοριών και όχι στη διαφήμιση της εταιρείας σας. Μέτριος Ψηλός
Ασφαλίστε μια σελίδα στη Wikipedia Όλοι γνωρίζουν τη Wikipedia και είναι ένας από τους σημαντικότερους πόρους εμπιστοσύνης τόσο για την Google όσο και για τα LLM. Το να έχεις μια σελίδα στη Βικιπαίδεια είναι ένας στόχος υψηλής προσπάθειας και μεγάλου αντίκτυπου. Δεν είναι εύκολη υπόθεση, καθώς η Βικιπαίδεια έχει μια πολύ αυστηρή συντακτική ομάδα εθελοντών. Για να πετύχετε, πρέπει να διασφαλίσετε ότι όλες οι δηλώσεις υποστηρίζονται με αναφορές από αξιόπιστους, ανεξάρτητους εκδότες. Ψηλός Ψηλός
Αξιοποιήστε την επικοινωνία επωνυμίας Η συνεπής επικοινωνία της επωνυμίας βοηθά την οντότητα της επωνυμίας σας αυξάνοντας τις αναφορές. Τοποθετεί στρατηγικά την επωνυμία σας σε ένα θετικό πλαίσιο και παρέχει περισσότερες αναφορές και σημεία δεδομένων για τις μηχανές αναζήτησης και τις πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης για να κατανοήσουν ποιοι είστε και τι κάνετε. Ψηλός Χαμηλός

Όπως καθιερώθηκε, μια οντότητα επωνυμίας βοηθά στη δημιουργία των συνδέσεων μεταξύ μεμονωμένων εννοιών. Αυτές οι συνδέσεις, ή κόμβοι, αναπαρίστανται οπτικά στο Γράφημα γνώσης της Google και εμφανίζονται στους πίνακες του Γραφήματος γνώσεων. Όσο περισσότερες συνδέσεις δημιουργείτε τροφοδοτώντας με πληροφορίες τις πλατφόρμες Google και LLM, τόσο ευρύτερο γίνεται το Γράφημα Γνώσης σας. Αυτό, με τη σειρά του, αντικατοπτρίζεται σε πλουσιότερα, πιο λεπτομερή αποτελέσματα του Γραφήματος Γνώσης για την επωνυμία σας.

Πώς να μετρήσετε την οντότητα επωνυμίας

Είναι δύσκολο να μετρηθεί άμεσα μια οντότητα επωνυμίας, καθώς είναι περισσότερο μια ιδέα, αλλά υπάρχουν μερικές μέθοδοι για να μετρήσετε τη δύναμή της. Ένα κόλπο είναι να μετρήσετε τη βαθμολογία του Γραφήματος Γνώσης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Knowledge Graph API της Google για να λάβετε μια βαθμολογία εμπιστοσύνης και να παρακολουθήσετε πώς εξελίσσεται καθώς προβαίνετε σε νέες ενέργειες. Για απλούστερο έλεγχο, εργαλεία όπως το τεστ Kalicube μπορούν επίσης να παρέχουν πληροφορίες, αν και το API προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία για πολύπλοκη έρευνα.

Μια άλλη μέθοδος είναι να χρησιμοποιήσετε μια πλατφόρμα όπως το ChatGPT και απλώς να ρωτήσετε τι γνωρίζει για την οντότητά σας και τις σχέσεις της με άλλες έννοιες. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να ξεκινήσετε μια συζήτηση για να διερευνήσετε την κατανόησή της για μια γνωστή οντότητα όπως [ο ύποπτος σύνδεσμος αφαιρέθηκε] για να δείτε το βάθος της γνώσης της.

Αυτή είναι μια συζήτηση που έχω κάνει για την Tesla > https://chatgpt.com/share/68ef588b-d8d4-8006-8683-6a65937de31a

Συμπέρασμα

Η οντότητα επωνυμίας έχει γίνει κεντρικό μέρος κάθε αποτελεσματικής εκστρατείας SEO και Generative Engine Optimization (GEO). Το να είσαι ορατός στις μηχανές αναζήτησης ή στις πλατφόρμες LLM δεν αφορά πλέον μόνο λέξεις-κλειδιά, συνδέσμους ή αρχιτεκτονική ιστότοπου. Ενώ αυτά τα στοιχεία εξακολουθούν να έχουν σημασία, η εστίαση έχει μετατοπιστεί σε μεγάλο βαθμό προς την ίδια τη μάρκα. Μπορείτε να δείτε πολλές τεράστιες μάρκες να ξεφεύγουν από πρακτικές SEO που θα ήταν επιζήμιες για μικρότερους ιστότοπους, απλώς και μόνο επειδή έχουν μια τεράστια οντότητα επωνυμίας, την οποία η Google και τα LLM εκτιμούν πλέον περισσότερο από ποτέ.

Κοινή χρήση άρθρου
Florin Girtan
Digital Marketing Strategist, Upswing

Florin Girtan is a 15+ year organic marketing expert with deep expertise across both the e-commerce and enterprise B2B sectors. As the Organic Lead Expert at Upswing, he builds holistic strategies that integrate SEO and GEO to drive powerful business results. A key part of his leadership is developing skilled SEO professionals and building teams that are oriented around delivering business impact.

Upswing
Αυτό το άρθρο είναι προσφορά του/της

Upswing

Upswing is an organic digital marketing agency with 18 years of experience in SEO, content marketing, and AI platform optimization. We help ambitious brands achieve predictable growth across Google, YouTube, and LLM platforms like ChatGPT. We created industry tools like SEOmonitor and Contero, and developed content marketing methodologies used across Romania's digital industry. Our approach: strategic, results-driven, and focused on real business impact.

Παρόμοια άρθρα
Η μεγαλύτερη εκδήλωση SEO του Μπράιτον επιστρέφει: Ο Mike King θα αποκαλύψει το “The AI Search Playbook”
3 λεπτά για ανάγνωση

Η μεγαλύτερη εκδήλωση SEO του Μπράιτον επιστρέφει: Ο Mike King θα αποκαλύψει το “The AI Search Playbook”

Το κορυφαίο συνέδριο μάρκετινγκ αναζήτησης στον κόσμο επιστρέφει με μια κεντρική ομιλία εστιασμένη στην τεχνητή νοημοσύνη και δωρεάν πρόσβαση στο MeasureFest. Οι αναγνώστες του Ecommerce Bridge έχουν έκπτωση 15%.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το SERP Conf Vienna εγκαινιάζει την πρωτοβουλία “Bring a Friend” – Αγοράστε ένα εισιτήριο, πάρτε ένα δωρεάν
4 λεπτά για ανάγνωση

Το SERP Conf Vienna εγκαινιάζει την πρωτοβουλία “Bring a Friend” – Αγοράστε ένα εισιτήριο, πάρτε ένα δωρεάν

Το κορυφαίο συνέδριο SEO της Βιέννης ανοίγει τις πόρτες για όσους αλλάζουν καριέρα και αναζητούν εργασία με μια άνευ προηγουμένου προσφορά. Από ΣΗΜΕΡΑ, κάθε αγορά εισιτηρίου περιλαμβάνει ένα ΔΩΡΕΑΝ PASS για κάποιον που βρίσκεται σε μετάβαση καριέρας.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το μέλλον του SEO και της δημιουργίας συνδέσμων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
8 λεπτά για ανάγνωση

Το μέλλον του SEO και της δημιουργίας συνδέσμων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Η φράση “το SEO είναι νεκρό” επανεμφανίζεται στον κλάδο ξανά και ξανά, συνήθως κάθε φορά που εμφανίζεται μια πρωτοποριακή τεχνολογία. Αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική: το SEO δεν πεθαίνει – εξελίσσεται. Τα τελευταία δύο χρόνια, η τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει ο καταλύτης αυτού του μετασχηματισμού, αναδιαμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αναζητούν […]

Malgorzata Poreba Malgorzata Poreba
Content Creator, WhitePress®