2 λεπτά για ανάγνωση

Η Google εγκαινιάζει τη βασική ενημέρωση Δεκεμβρίου

Σε μια εκπληκτική κίνηση την περασμένη εβδομάδα, η Google κυκλοφόρησε το Core Update του Δεκεμβρίου 2024, μόλις μία εβδομάδα μετά την ολοκλήρωση της ενημέρωσης του Νοεμβρίου. Αυτό σηματοδοτεί την τέταρτη βασική ενημέρωση του έτους, με την Google να σημειώνει ότι θα χρειαστούν περίπου δύο εβδομάδες για να κυκλοφορήσει πλήρως.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Google εγκαινιάζει τη βασική ενημέρωση Δεκεμβρίου
Πηγή: Depositphotos

Η χρονική στιγμή προκάλεσε ανησυχία στην κοινότητα SEO, καθώς η ενημέρωση του Νοεμβρίου είχε μόλις ολοκληρώσει την 24ήμερη κυκλοφορία της στις 5 Δεκεμβρίου. Όταν ρωτήθηκε για την ασυνήθιστα γρήγορη διαδοχή, η Google εξήγησε ότι έχει «διαφορετικά βασικά συστήματα που βελτιώνουμε πάντα».

Οι βασικές ενημερώσεις του γίγαντα αναζήτησης αναδιαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο η Google κατατάσσει τους ιστότοπους σε όλους τους τομείς. Σκεφτείτε το σαν έναν κριτικό εστιατορίων που ενημερώνει τη λίστα με τα 20 κορυφαία μέρη – νέα μέρη ανοιχτά, παλιά αγαπημένα μπορεί να γλιστρήσουν και τα κριτήρια αξιολόγησης εξελίσσονται. Η πτώση στην κατάταξη δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ένα εστιατόριο χειροτέρεψε. Μερικές φορές άλλοι απλώς ενέτειναν το παιχνίδι τους.

Για τους κατόχους ιστοτόπων που βλέπουν αλλαγές επισκεψιμότητας, η Google συνιστά:

  • Δώστε το μια εβδομάδα μετά την ολοκλήρωση της ενημέρωσης πριν βουτήξετε στα δεδομένα του Search Console
  • Κοιτάξτε τους αριθμούς σας πριν και μετά την ενημέρωση
  • Παρακολουθήστε για τυχόν σημαντικές πτώσεις κατάταξης, ειδικά πτώσεις από τις πρώτες θέσεις στη σελίδα τρία ή τέσσερα
  • Ελέγξτε την απόδοσή σας σε διαφορετικούς τύπους αναζήτησης – ιστός, εικόνες, βίντεο και ειδήσεις

Εάν ο ιστότοπός σας χτυπήσει, μην πανικοβληθείτε. Η Google τονίζει ότι δεν υπάρχει γρήγορη λύση και μια πτώση κατάταξης δεν σημαίνει πάντα ότι κάτι δεν πάει καλά.

Ενώ κάποια ανάκτηση μπορεί να συμβεί μεταξύ των ενημερώσεων, οι μεγαλύτερες αναπηδήσεις συνήθως έρχονται με την επόμενη βασική ενημέρωση.

“Συνεχίστε να δημιουργείτε καλό περιεχόμενο για πραγματικούς ανθρώπους – αυτό είναι το μόνο στο οποίο πρέπει να επικεντρωθούν οι δημιουργοί”, τόνισε η Google στην ανακοίνωσή της.

Για όποιον θέλει να μάθει περισσότερα, η Google έχει λεπτομερή τεκμηρίωση σε αναμονή στο κέντρο βοήθειας του Search Console.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+