
Τι άλλαξε
Οι διαφημίσεις εμφανίζονται πλέον κάτω από μια σαφή κεφαλίδα “Χορηγούμενα αποτελέσματα”. Οι διαφημίσεις με κείμενο και οι διαφημίσεις Αγορών χρησιμοποιούν την ίδια ετικέτα, καθιστώντας προφανές τι είναι περιεχόμενο επί πληρωμή.
Η μεγαλύτερη αλλαγή: οι χρήστες μπορούν να αποκρύψουν εντελώς αυτές τις ομάδες διαφημίσεων. Δεν υπάρχουν άλλα χορηγούμενα αποτελέσματα που γεμίζουν τη σελίδα αναζήτησής τους, αν δεν τα θέλουν.
Το πρόβλημα για τους λιανοπωλητές
Λιγότεροι χρήστες θα δουν τις διαφημίσεις σας, αν αρχίσουν να τις κρύβουν. Τόσο απλό.
Αλλά υπάρχει και η άλλη πλευρά. Τα άτομα που βλέπουν τις διαφημίσεις σας επέλεξαν να τις διατηρήσουν ορατές. Μάλλον είναι πιο ανοιχτοί στο κλικ. Η Google και η Search Engine Land προτείνουν ότι αυτό θα μπορούσε να σημαίνει κλικ καλύτερης ποιότητας, ακόμα κι αν ο συνολικός αριθμός πέσει.

Source: blog.google
Τι συμβαίνει με τα ποσοστά κλικ
Η αλλαγή θα μπορούσε να επηρεάσει το CTR και προς τις δύο κατευθύνσεις. Η σαφέστερη επισήμανση μπορεί να μειώσει τα ακούσια κλικ από χρήστες που δεν συνειδητοποίησαν ότι αλληλεπιδρούσαν με διαφημίσεις. Ταυτόχρονα, οι χρήστες που κάνουν κλικ πιθανότατα ενδιαφέρονται περισσότερο, κάτι που θα μπορούσε να βελτιώσει την ποιότητα της μετατροπής.
Οι γενικές ή κακώς στοχευμένες διαφημίσεις κινδυνεύουν να φιλτραριστούν καθώς οι χρήστες ασκούν τον νέο τους έλεγχο. Οι επωνυμίες πρέπει να επικεντρωθούν περισσότερο στη συνάφεια και τη δημιουργική εκτέλεση.
Τι να κάνετε για αυτό
Κάντε διαφημίσεις που οι χρήστες θέλουν πραγματικά να κάνουν κλικ. Αυτό σημαίνει καλύτερη στόχευση, ισχυρότερο δημιουργικό, πραγματική αξία στα μηνύματά σας.
Τα παλιά κόλπα – η ανάμειξη, η οδήγηση σε διφορούμενη τοποθέτηση – δεν λειτουργούν πια. Η Google έκανε τις διαφημίσεις πιο ορατές, κάτι που ακούγεται καλό μέχρι να συνειδητοποιήσετε ότι οι χρήστες μπορούν πλέον να τις απενεργοποιήσουν εξίσου εύκολα.
Εστιάστε στη συνάφεια. Αν η διαφήμισή σας δεν ταιριάζει με αυτό που αναζητά κάποιος, θα κρύψει ολόκληρη τη χορηγούμενη ενότητα και θα αποχωρήσετε.
Όταν αυτό χτυπήσει
Η ενημέρωση κυκλοφορεί πλέον παγκοσμίως σε επιτραπέζιους υπολογιστές και κινητά, επηρεάζοντας όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται η Αναζήτηση Google.