2 λεπτά για ανάγνωση

Η Google επιτρέπει στους χρήστες να αποκρύπτουν διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης

Η Google μόλις άλλαξε τον τρόπο λειτουργίας των διαφημίσεων στην Αναζήτηση και θα επηρεάσει τις επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι χρήστες μπορούν πλέον να αποκρύψουν τα χορηγούμενα αποτελέσματα με ένα κλικ – κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στην πλατφόρμα, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Google.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Google επιτρέπει στους χρήστες να αποκρύπτουν διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης
Πηγή: ChatGPT

Τι άλλαξε

Οι διαφημίσεις εμφανίζονται πλέον κάτω από μια σαφή κεφαλίδα “Χορηγούμενα αποτελέσματα”. Οι διαφημίσεις με κείμενο και οι διαφημίσεις Αγορών χρησιμοποιούν την ίδια ετικέτα, καθιστώντας προφανές τι είναι περιεχόμενο επί πληρωμή.

Η μεγαλύτερη αλλαγή: οι χρήστες μπορούν να αποκρύψουν εντελώς αυτές τις ομάδες διαφημίσεων. Δεν υπάρχουν άλλα χορηγούμενα αποτελέσματα που γεμίζουν τη σελίδα αναζήτησής τους, αν δεν τα θέλουν.

Το πρόβλημα για τους λιανοπωλητές

Λιγότεροι χρήστες θα δουν τις διαφημίσεις σας, αν αρχίσουν να τις κρύβουν. Τόσο απλό.

Αλλά υπάρχει και η άλλη πλευρά. Τα άτομα που βλέπουν τις διαφημίσεις σας επέλεξαν να τις διατηρήσουν ορατές. Μάλλον είναι πιο ανοιχτοί στο κλικ. Η Google και η Search Engine Land προτείνουν ότι αυτό θα μπορούσε να σημαίνει κλικ καλύτερης ποιότητας, ακόμα κι αν ο συνολικός αριθμός πέσει.

Google Search results page showing "Sponsored results" label with multiple text ads for short-term rental apartments and hideaways, with hide sponsored results option visible

Source: blog.google

Τι συμβαίνει με τα ποσοστά κλικ

Η αλλαγή θα μπορούσε να επηρεάσει το CTR και προς τις δύο κατευθύνσεις. Η σαφέστερη επισήμανση μπορεί να μειώσει τα ακούσια κλικ από χρήστες που δεν συνειδητοποίησαν ότι αλληλεπιδρούσαν με διαφημίσεις. Ταυτόχρονα, οι χρήστες που κάνουν κλικ πιθανότατα ενδιαφέρονται περισσότερο, κάτι που θα μπορούσε να βελτιώσει την ποιότητα της μετατροπής.

Οι γενικές ή κακώς στοχευμένες διαφημίσεις κινδυνεύουν να φιλτραριστούν καθώς οι χρήστες ασκούν τον νέο τους έλεγχο. Οι επωνυμίες πρέπει να επικεντρωθούν περισσότερο στη συνάφεια και τη δημιουργική εκτέλεση.

Τι να κάνετε για αυτό

Κάντε διαφημίσεις που οι χρήστες θέλουν πραγματικά να κάνουν κλικ. Αυτό σημαίνει καλύτερη στόχευση, ισχυρότερο δημιουργικό, πραγματική αξία στα μηνύματά σας.

Τα παλιά κόλπα – η ανάμειξη, η οδήγηση σε διφορούμενη τοποθέτηση – δεν λειτουργούν πια. Η Google έκανε τις διαφημίσεις πιο ορατές, κάτι που ακούγεται καλό μέχρι να συνειδητοποιήσετε ότι οι χρήστες μπορούν πλέον να τις απενεργοποιήσουν εξίσου εύκολα.

Εστιάστε στη συνάφεια. Αν η διαφήμισή σας δεν ταιριάζει με αυτό που αναζητά κάποιος, θα κρύψει ολόκληρη τη χορηγούμενη ενότητα και θα αποχωρήσετε.

Όταν αυτό χτυπήσει

Η ενημέρωση κυκλοφορεί πλέον παγκοσμίως σε επιτραπέζιους υπολογιστές και κινητά, επηρεάζοντας όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται η Αναζήτηση Google.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU