2 λεπτά για ανάγνωση

Η Google τερματίζει την ευρετηρίαση μη αποκριτικών ιστότοπων και διακόπτει τη συντόμευση συνδέσμων

Δύο πρόσφατες ανακοινώσεις από την Google έχουν επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τις πρακτικές προβολής και συντόμευσης συνδέσμων του ιστότοπού σας για κινητά.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Google τερματίζει την ευρετηρίαση μη αποκριτικών ιστότοπων και διακόπτει τη συντόμευση συνδέσμων
Πηγή: Depositphotos

Τέλος συντομευτή URL

Η Google αποφάσισε να κλείσει εντελώς την υπηρεσία συντόμευσης μεγάλων συνδέσμων – Google URL Shortener – έως τις 25 Αυγούστου 2025. Οι σύνδεσμοι goo.gl δεν θα υποστηρίζονται πλέον και οι χρήστες θα πρέπει να στραφούν σε εναλλακτικές υπηρεσίες.

Οι εταιρείες που βασίζονται σε goo.gl συνδέσμους θα αισθανθούν την αλλαγή ήδη από τις 23 Αυγούστου 2024. Μια παρενθετική σελίδα θα αρχίσει να εμφανίζεται σε αυτούς τους συνδέσμους, προειδοποιώντας τους χρήστες για τον επικείμενο τερματισμό λειτουργίας. Η συχνότητα αυτών των ειδοποιήσεων θα αυξηθεί σταδιακά μέχρι την τελική ημερομηνία τερματισμού λειτουργίας.

The interstitial page will highlight changes.

Source: Google

Μετά τις 25 Αυγούστου 2025, και οι goo.gl σύνδεσμοι θα επιστρέψουν ένα σφάλμα 404. Αυτή η μεταβατική περίοδος έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να παρακολουθούν και να τροποποιούν τους συνδέσμους που επηρεάζονται, ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή μετάβαση σε νέους συντομευτές.

Η Google συνιστά: “Εάν η παρενθετική σελίδα διαταράσσει τις περιπτώσεις χρήσης σας, μπορείτε να την αποκρύψετε προσθέτοντας την παράμετρο ερωτήματος ‘?si=1’ σε υπάρχοντες συνδέσμους goo.gl”.

Οι μη ανταποκρινόμενοι ιστότοποι χάνουν την κατάταξη αναζήτησης

Έχετε παρατηρήσει ότι δεν μπορούσατε να βρείτε έναν παλαιότερο ιστότοπο που δεν ήταν βελτιστοποιημένος για κινητές συσκευές; Η Google δεν ευρετηριάζει πλέον σελίδες που δεν ανταποκρίνονται. Αυτό σημαίνει απώλεια ορατότητας αναζήτησης και επισκεψιμότητας.

Δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος της κίνησης στο διαδίκτυο προέρχεται πλέον από κινητές συσκευές, η διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας των κινητών συσκευών είναι πιο σημαντική από ποτέ.

Αυτό υπογραμμίζει τη σημασία της βελτιστοποίησης για κινητά, η οποία έχει γίνει κρίσιμος παράγοντας για την παροχή ποιοτικής εμπειρίας χρήστη και τη διατήρηση της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης.

Ο John Mueller, Search Advocate της Google Ελβετίας, δήλωσε: «Μετά τις 5 Ιουλίου 2024, θα ανιχνεύουμε και θα ευρετηριάζουμε αυτούς τους ιστότοπους μόνο χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα ανίχνευσης smartphone Googlebot. Εάν το περιεχόμενο του ιστότοπού σας δεν είναι καθόλου προσβάσιμο σε κινητή συσκευή, δεν θα είναι πλέον ευρετηριάσιμο. Ενδέχεται να εξακολουθείτε να βλέπετε το Googlebot Desktop σε αρχεία καταγραφής διακομιστή και αναφορές.”

Η βελτιστοποίηση της ταχύτητας του ιστότοπου είναι ένα από τα σημαντικά στοιχεία που αξίζει να αντιμετωπιστούν στην ανάπτυξη ιστού. Η Google παρέχει διάφορα εργαλεία, όπως το PageSpeed Insights και το Google Search Console, τα οποία βοηθούν στον εντοπισμό και την επίλυση προβλημάτων.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+