2 λεπτά για ανάγνωση

Η Gumtree ξεκινά πληρωμές και παράδοση σε όλη τη χώρα μετά από 25 χρόνια

Μετά από ένα τέταρτο του αιώνα ως ιστότοπος αγγελιών, η βρετανική πλατφόρμα Gumtree λανσάρει μια λειτουργία που αλλάζει το παιχνίδι – οι αγοραστές θα μπορούν να πληρώνουν απευθείας στην πλατφόρμα και να παραδίδονται αντικείμενα σε όλη τη χώρα. Για μια από τις μεγαλύτερες αγορές C2C του Ηνωμένου Βασιλείου, αυτή είναι μια σημαντική αλλαγή που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρη την αγορά.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Gumtree ξεκινά πληρωμές και παράδοση σε όλη τη χώρα μετά από 25 χρόνια
Πηγή: ChatGPT

Από τις αγγελίες στην πλήρη αγορά

Ο Gumtree μπαίνει στο ρινγκ με καταξιωμένους παίκτες όπως το eBay και ο Vinted. Η νέα λειτουργία Delivery on Gumtree θα κυκλοφορήσει σε επιλεγμένες κατηγορίες, όπως ρούχα, υποδήματα, βρεφικά και παιδικά είδη και αξεσουάρ κατά τη διάρκεια του 2025. Το 2026 θα ακολουθήσει ευρύτερη διάθεση σε περισσότερες κατηγορίες.

Μέχρι τώρα, οι χρήστες περιορίζονταν σε τοπικές συναντήσεις και προσωπική συλλογή. Για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια, οι πωλητές θα μπορούν να προσεγγίσουν αγοραστές σε ολόκληρη τη χώρα με ολοκληρωμένες πληρωμές και παράδοση.

Πώς θα λειτουργήσει στην πράξη

Το σύστημα έχει σχεδιαστεί για να είναι απλό. Κατά τη δημιουργία μιας καταχώρισης, οι πωλητές θα επιλέξουν το μέγεθος του δέματος και οι αγοραστές θα δουν αυτόματα και θα πληρώσουν τα έξοδα παράδοσης στο ταμείο. Μετά από μια πώληση, οι πωλητές λαμβάνουν έναν κωδικό QR ή μια εκτυπώσιμη ετικέτα για αποστολή μέσω της συνεργαζόμενης υπηρεσίας ταχυμεταφορών.

Οι πληρωμές διασφαλίζονται μέσω ενός παρόχου πληρωμών και τα χρήματα δεσμεύονται μέχρι να επιβεβαιωθεί η παράδοση. Οι αγοραστές λαμβάνουν προστασία σε περίπτωση που τα αντικείμενα δεν φτάσουν ή δεν ταιριάζουν με την περιγραφή.

Τι σημαίνει αυτό για την αγορά

Η Gumtree προσφέρει ήδη επιχειρηματικές δυνατότητες στην αυτοκινητοβιομηχανία, την ιδιοκτησία και τις προσλήψεις. Αυτή η κίνηση υποδηλώνει ότι η πλατφόρμα ετοιμάζεται να εισέλθει και στο τμήμα B2C – κάτι που θα μπορούσε να ταρακουνήσει σημαντικά το βρετανικό ηλεκτρονικό εμπόριο.

Για τους πωλητές, σημαίνει ευρύτερη εμβέλεια χωρίς να χρειάζεται να τακτοποιήσουν οι ίδιοι τα logistics. Η ενσωματωμένη παρακολούθηση και προστασία αγοραστών θα μπορούσε να ενισχύσει την εμπιστοσύνη και συνεπώς τις μετατροπές.

Το ερώτημα παραμένει πώς θα ανταποκριθούν οι υπάρχοντες παίκτες όπως το Vinted ή το Facebook Marketplace σε αυτόν τον ανταγωνισμό. Το Gumtree έχει το πλεονέκτημα μιας ισχυρής επωνυμίας και μιας καθιερωμένης βάσης χρηστών στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU