2 λεπτά για ανάγνωση

Η Kaufland διακόπτει την FBK, ετοιμάζει νέα λύση εφοδιαστικής

Η γερμανική διαδικτυακή αγορά Kaufland Global Marketplace δεν θα προσφέρει πλέον την υπηρεσία Fulfilled by Kaufland (FBK). Η υπηρεσία θα παραμείνει διαθέσιμη μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2025, αφού ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο με επεκτατικά σχέδια και λογικό κόστος. Μετά από αυτή την ημερομηνία, όλο το απόθεμα θα επιστραφεί στους συνεργάτες πώλησης χωρίς επιπλέον κόστος.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Kaufland διακόπτει την FBK, ετοιμάζει νέα λύση εφοδιαστικής
Πηγή: Depositphotos

Η νέα στρατηγική κατεύθυνση της Kaufland

Η απόφαση αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής αλλαγής που σχετίζεται με την αυξανόμενη διεθνή παρουσία της εταιρείας.

“Αποφασίσαμε να αντικαταστήσουμε το Fulfillment by Kaufland με νέες υπηρεσίες logistics στον τομέα της διασυνοριακής εκπλήρωσης”, δήλωσε ο Kaufland. Οι νέες υπηρεσίες έχουν σχεδιαστεί για να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες των εμπόρων και στις συνθήκες του διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου με στόχο την προώθηση μιας πιο βιώσιμης παγκόσμιας ανάπτυξης.

Από το FBK στο σύστημα εκπλήρωσης πολλαπλών καναλιών

Αντί για μια τυποποιημένη λύση εκπλήρωσης, η Kaufland αναπτύσσει ένα ευέλικτο αρθρωτό σύστημα. Αυτό θα περιλαμβάνει μια αυτοματοποιημένη μέθοδο χειρισμού ετικετών αποστολής και επιστροφής, καθώς και μια υπηρεσία εκπλήρωσης πολλαπλών καναλιών.

Μια σημαντική καινοτομία του νέου συστήματος είναι η ικανότητά του να επεξεργάζεται παραγγελίες από εξωτερικά κανάλια πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένης της πλατφόρμας Kaufland και των ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου των πωλητών και των εξωτερικών αγορών.

Επιπτώσεις στους πωλητές και την αγορά

Η διακοπή της υπηρεσίας μπορεί αρχικά να προκαλέσει κάποια αναστάτωση στους πωλητές που έχουν βασιστεί στην FBK. Ωστόσο, οι νέες διασυνοριακές υπηρεσίες εκπλήρωσης της Kaufland αναμένεται να προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία και να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες του διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αυτή η αλλαγή τακτικής μπορεί να ωφελήσει τους λιανοπωλητές αυξάνοντας τις πωλήσεις και την παρουσία στην αγορά, ενισχύοντας παράλληλα τη συνολική βιωσιμότητα και αποτελεσματικότητα των λειτουργιών εφοδιαστικής.

Το μέλλον της παγκόσμιας αγοράς Kaufland

Καθώς η Kaufland αναπτύσσει την αγορά της σε όλη την Ευρώπη, θα πρέπει να εφαρμόσει νέες υπηρεσίες logistics για να υποστηρίξει τη στρατηγική ανάπτυξής της. Η ανάπτυξη του αρθρωτού συστήματος θα επιτρέψει στους εμπόρους να προσαρμόσουν τις επιλογές εκπλήρωσης, αυξάνοντας ενδεχομένως τον αριθμό των πωλητών στην πλατφόρμα.

Επιπλέον, η ικανότητα της Kaufland να χειρίζεται παραγγελίες από πολλαπλά κανάλια πωλήσεων θα την καταστήσει πιο ανταγωνιστικό παίκτη στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console

Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland
3 λεπτά για ανάγνωση

Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland

Το BuzzFeed ανακοίνωσε τη δουλειά του σε μια αυτόνομη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ως λύση στα σημερινά ζητήματα τοξικότητας στο διαδίκτυο. Η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη της κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του ψυχαγωγικού περιεχομένου και της πλατφόρμας που βασίζεται σε κουίζ, όπως ανέφερε η Semafor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων
2 λεπτά για ανάγνωση

Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Τα παγκόσμια δεδομένα ηλεκτρονικού εμπορίου από την ECDB δείχνουν ότι η Amazon και η Alibaba αποτελούν τις κορυφαίες οντότητες στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Η Amazon πέτυχε 360 δισεκατομμύρια δολάρια σε διασυνοριακό GMV το 2023, σύμφωνα με την ECDB, διατηρώντας παράλληλα ανώτερη παγκόσμια εμβέλεια και ικανοποίηση πελατών, που ισούται με το ΑΕΠ της Αιγύπτου.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+