
Η νέα στρατηγική κατεύθυνση της Kaufland
Η απόφαση αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής αλλαγής που σχετίζεται με την αυξανόμενη διεθνή παρουσία της εταιρείας.
“Αποφασίσαμε να αντικαταστήσουμε το Fulfillment by Kaufland με νέες υπηρεσίες logistics στον τομέα της διασυνοριακής εκπλήρωσης”, δήλωσε ο Kaufland. Οι νέες υπηρεσίες έχουν σχεδιαστεί για να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες των εμπόρων και στις συνθήκες του διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου με στόχο την προώθηση μιας πιο βιώσιμης παγκόσμιας ανάπτυξης.
Από το FBK στο σύστημα εκπλήρωσης πολλαπλών καναλιών
Αντί για μια τυποποιημένη λύση εκπλήρωσης, η Kaufland αναπτύσσει ένα ευέλικτο αρθρωτό σύστημα. Αυτό θα περιλαμβάνει μια αυτοματοποιημένη μέθοδο χειρισμού ετικετών αποστολής και επιστροφής, καθώς και μια υπηρεσία εκπλήρωσης πολλαπλών καναλιών.
Μια σημαντική καινοτομία του νέου συστήματος είναι η ικανότητά του να επεξεργάζεται παραγγελίες από εξωτερικά κανάλια πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένης της πλατφόρμας Kaufland και των ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου των πωλητών και των εξωτερικών αγορών.
Επιπτώσεις στους πωλητές και την αγορά
Η διακοπή της υπηρεσίας μπορεί αρχικά να προκαλέσει κάποια αναστάτωση στους πωλητές που έχουν βασιστεί στην FBK. Ωστόσο, οι νέες διασυνοριακές υπηρεσίες εκπλήρωσης της Kaufland αναμένεται να προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία και να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες του διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου.
Αυτή η αλλαγή τακτικής μπορεί να ωφελήσει τους λιανοπωλητές αυξάνοντας τις πωλήσεις και την παρουσία στην αγορά, ενισχύοντας παράλληλα τη συνολική βιωσιμότητα και αποτελεσματικότητα των λειτουργιών εφοδιαστικής.
Το μέλλον της παγκόσμιας αγοράς Kaufland
Καθώς η Kaufland αναπτύσσει την αγορά της σε όλη την Ευρώπη, θα πρέπει να εφαρμόσει νέες υπηρεσίες logistics για να υποστηρίξει τη στρατηγική ανάπτυξής της. Η ανάπτυξη του αρθρωτού συστήματος θα επιτρέψει στους εμπόρους να προσαρμόσουν τις επιλογές εκπλήρωσης, αυξάνοντας ενδεχομένως τον αριθμό των πωλητών στην πλατφόρμα.
Επιπλέον, η ικανότητα της Kaufland να χειρίζεται παραγγελίες από πολλαπλά κανάλια πωλήσεων θα την καταστήσει πιο ανταγωνιστικό παίκτη στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου.