2 λεπτά για ανάγνωση

Η Kaufland διακόπτει την FBK, ετοιμάζει νέα λύση εφοδιαστικής

Η γερμανική διαδικτυακή αγορά Kaufland Global Marketplace δεν θα προσφέρει πλέον την υπηρεσία Fulfilled by Kaufland (FBK). Η υπηρεσία θα παραμείνει διαθέσιμη μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2025, αφού ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο με επεκτατικά σχέδια και λογικό κόστος. Μετά από αυτή την ημερομηνία, όλο το απόθεμα θα επιστραφεί στους συνεργάτες πώλησης χωρίς επιπλέον κόστος.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Kaufland διακόπτει την FBK, ετοιμάζει νέα λύση εφοδιαστικής
Πηγή: Depositphotos

Η νέα στρατηγική κατεύθυνση της Kaufland

Η απόφαση αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής αλλαγής που σχετίζεται με την αυξανόμενη διεθνή παρουσία της εταιρείας.

“Αποφασίσαμε να αντικαταστήσουμε το Fulfillment by Kaufland με νέες υπηρεσίες logistics στον τομέα της διασυνοριακής εκπλήρωσης”, δήλωσε ο Kaufland. Οι νέες υπηρεσίες έχουν σχεδιαστεί για να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες των εμπόρων και στις συνθήκες του διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου με στόχο την προώθηση μιας πιο βιώσιμης παγκόσμιας ανάπτυξης.

Από το FBK στο σύστημα εκπλήρωσης πολλαπλών καναλιών

Αντί για μια τυποποιημένη λύση εκπλήρωσης, η Kaufland αναπτύσσει ένα ευέλικτο αρθρωτό σύστημα. Αυτό θα περιλαμβάνει μια αυτοματοποιημένη μέθοδο χειρισμού ετικετών αποστολής και επιστροφής, καθώς και μια υπηρεσία εκπλήρωσης πολλαπλών καναλιών.

Μια σημαντική καινοτομία του νέου συστήματος είναι η ικανότητά του να επεξεργάζεται παραγγελίες από εξωτερικά κανάλια πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένης της πλατφόρμας Kaufland και των ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου των πωλητών και των εξωτερικών αγορών.

Επιπτώσεις στους πωλητές και την αγορά

Η διακοπή της υπηρεσίας μπορεί αρχικά να προκαλέσει κάποια αναστάτωση στους πωλητές που έχουν βασιστεί στην FBK. Ωστόσο, οι νέες διασυνοριακές υπηρεσίες εκπλήρωσης της Kaufland αναμένεται να προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία και να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες του διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αυτή η αλλαγή τακτικής μπορεί να ωφελήσει τους λιανοπωλητές αυξάνοντας τις πωλήσεις και την παρουσία στην αγορά, ενισχύοντας παράλληλα τη συνολική βιωσιμότητα και αποτελεσματικότητα των λειτουργιών εφοδιαστικής.

Το μέλλον της παγκόσμιας αγοράς Kaufland

Καθώς η Kaufland αναπτύσσει την αγορά της σε όλη την Ευρώπη, θα πρέπει να εφαρμόσει νέες υπηρεσίες logistics για να υποστηρίξει τη στρατηγική ανάπτυξής της. Η ανάπτυξη του αρθρωτού συστήματος θα επιτρέψει στους εμπόρους να προσαρμόσουν τις επιλογές εκπλήρωσης, αυξάνοντας ενδεχομένως τον αριθμό των πωλητών στην πλατφόρμα.

Επιπλέον, η ικανότητα της Kaufland να χειρίζεται παραγγελίες από πολλαπλά κανάλια πωλήσεων θα την καταστήσει πιο ανταγωνιστικό παίκτη στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+