2 λεπτά για ανάγνωση

Η Lidl δοκιμάζει τη δυνατότητα σάρωσης smartphone σε τέσσερα καταστήματα

Η Lidl δοκιμάζει τεχνολογία που θα μπορούσε να μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουν εκατομμύρια Βρετανοί. Ο γίγαντας των εκπτώσεων δοκιμάζει μια λειτουργία που επιτρέπει στους πελάτες να σαρώνουν αντικείμενα με τα τηλέφωνά τους και να περπατούν κατευθείαν στο self-checkout.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Lidl δοκιμάζει τη δυνατότητα σάρωσης smartphone σε τέσσερα καταστήματα
Πηγή: Depositphotos: Photo by krzysztof12

Η Lidl σχεδιάζει να προσθέσει την αυτόματη σάρωση στην εφαρμογή Lidl Plus, επιτρέποντας στους πελάτες να σαρώνουν αντικείμενα ενώ ψωνίζουν και να πληρώνουν στο self-checkout.

Η λειτουργία κυκλοφορεί με μια δοκιμή φίλων και οικογένειας τον Σεπτέμβριο σε τέσσερα καταστήματα. Μια ευρύτερη ανάπτυξη ακολουθεί το επόμενο έτος, εάν οι δοκιμές πάνε καλά.

Οι αγοραστές μπορούν να σαρώσουν προϊόντα καθώς ψωνίζουν, να παρακολουθήσουν τις δαπάνες σε πραγματικό χρόνο και να δουν τις αποταμιεύσεις να συσσωρεύονται. Η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω των υπαρχόντων μηχανημάτων αυτόματης ολοκλήρωσης αγοράς χρησιμοποιώντας την ίδια εφαρμογή.

Ο Ryan McDonnell, διευθύνων σύμβουλος της Lidl GB, δήλωσε στο Retail Gazette: «Είτε οι πελάτες προτιμούν το παραδοσιακό ταμείο, το self-service ή το self scanning, στη Lidl, έχουν πάντα τον έλεγχο του τρόπου με τον οποίο ψωνίζουν.

Η ενημέρωση βασίζεται στην υπάρχουσα εφαρμογή της Lidl, η οποία ήδη χειρίζεται ανταμοιβές αφοσίωσης και ψηφιακά κουπόνια. Η προσθήκη αυτόματης σάρωσης σημαίνει ότι οι πελάτες δεν θα χρειαστεί να κατεβάσουν ξεχωριστές εφαρμογές ή να μάθουν νέα συστήματα.

Άλλοι λιανοπωλητές έχουν εισαγάγει παρόμοια χαρακτηριστικά. Το “Scan as you Shop” της Tesco και το “SmartShop” της Sainsbury επιτρέπουν στους πελάτες να παρακάμπτουν το παραδοσιακό ταμείο σαρώνοντας αντικείμενα στα τηλέφωνά τους.

Η δοκιμή του Σεπτεμβρίου θα δείξει αν οι αγοραστές της Lidl θέλουν αυτή την ευκολία. Η επιτυχία θα μπορούσε να επιταχύνει την ανάπτυξη του 2025 σε περισσότερα καταστήματα σε όλη τη Βρετανία.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU