2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εγκαινιάζει το Threads Creator Hub

Ο νέος κόμβος δημιουργών Threads της Meta προσφέρει θεμελιώδεις οδηγίες για την έναρξη και την ανάπτυξη της παρουσίας σας στην πλατφόρμα. Ενώ προσφέρει θεμελιώδη καθοδήγηση σχετικά με τη ρύθμιση λογαριασμού και την προσαρμογή ροής μέσω της ενσωμάτωσης του Instagram, ο πόρος στερείται λεπτομερών πληροφοριών που υποστηρίζονται από δεδομένα. Ο κόμβος περιλαμβάνει σημειώσεις σχετικά με τις ετικέτες θεμάτων (καθώς τα hashtag δεν είναι διαθέσιμα), αν και οι συστάσεις του επικεντρώνονται κυρίως στη συχνότητα δημοσίευσης με βάση περιορισμένη εσωτερική έρευνα. Αυτός ο κόμβος είναι ιδιαίτερα επωφελής για όσους είναι νέοι στην πλατφόρμα και αναζητούν βασικό προσανατολισμό.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Meta εγκαινιάζει το Threads Creator Hub
Πηγή: Depositphotos

Η Meta ξεκίνησε έναν νέο κόμβο πληροφοριών για δημιουργούς Threads, προσφέροντας επεξηγήσεις, σημειώσεις και δείκτες σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας και ανάπτυξης της παρουσίας τους στην πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Ο ιστότοπος προσφέρει έναν θεμελιώδη οδηγό για το πώς να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή συνδέοντας τον λογαριασμό σας στο Instagram.

Οι χρήστες πρέπει ακόμα να εγγραφούν χρησιμοποιώντας τα στοιχεία σύνδεσής τους στο Instagram, παρόλο που το Threads προσπαθεί να ξεχωρίσει από το Instagram. Ο ιστότοπος προσφέρει επίσης οδηγίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του Threads και τον τρόπο εξατομίκευσης της ροής σας ώστε να αντιπροσωπεύει τα ενδιαφέροντά σας.

Αν και η εφαρμογή προτείνει συναρπαστικά θέματα, το κύριο ελάττωμα του Threads είναι ότι δεν έχει hashtags. Δεδομένου ότι το Threads δεν επιτρέπει τη χρήση hashtags, υπάρχει επίσης μια ενότητα σχετικά με τις “ετικέτες θεμάτων”.

How to create a topic tag

Source: Creators.instagram.com

Ωστόσο, οι σημειώσεις και η καθοδήγηση είναι ευρείες και στερούνται πληροφοριών που υποστηρίζονται από στατιστικά στοιχεία. Με βάση εσωτερική έρευνα των δημιουργών του Threads παγκοσμίως για μια περίοδο 30 ημερών, η μόνη πρόταση που υποστηρίζεται από δεδομένα αφορά τη συχνότητα δημοσίευσης.

Αν θέλετε να εδραιώσετε ή να αναπτύξετε την παρουσία σας στο Threads, το νέο κέντρο δημιουργών παρέχει ένα σημείο εκκίνησης, ακόμα κι αν δεν διαθέτει ολοκληρωμένες πληροφορίες βάσει δεδομένων.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+