2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εγκαινιάζει το Threads Creator Hub

Ο νέος κόμβος δημιουργών Threads της Meta προσφέρει θεμελιώδεις οδηγίες για την έναρξη και την ανάπτυξη της παρουσίας σας στην πλατφόρμα. Ενώ προσφέρει θεμελιώδη καθοδήγηση σχετικά με τη ρύθμιση λογαριασμού και την προσαρμογή ροής μέσω της ενσωμάτωσης του Instagram, ο πόρος στερείται λεπτομερών πληροφοριών που υποστηρίζονται από δεδομένα. Ο κόμβος περιλαμβάνει σημειώσεις σχετικά με τις ετικέτες θεμάτων (καθώς τα hashtag δεν είναι διαθέσιμα), αν και οι συστάσεις του επικεντρώνονται κυρίως στη συχνότητα δημοσίευσης με βάση περιορισμένη εσωτερική έρευνα. Αυτός ο κόμβος είναι ιδιαίτερα επωφελής για όσους είναι νέοι στην πλατφόρμα και αναζητούν βασικό προσανατολισμό.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Meta εγκαινιάζει το Threads Creator Hub
Πηγή: Depositphotos

Η Meta ξεκίνησε έναν νέο κόμβο πληροφοριών για δημιουργούς Threads, προσφέροντας επεξηγήσεις, σημειώσεις και δείκτες σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας και ανάπτυξης της παρουσίας τους στην πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Ο ιστότοπος προσφέρει έναν θεμελιώδη οδηγό για το πώς να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή συνδέοντας τον λογαριασμό σας στο Instagram.

Οι χρήστες πρέπει ακόμα να εγγραφούν χρησιμοποιώντας τα στοιχεία σύνδεσής τους στο Instagram, παρόλο που το Threads προσπαθεί να ξεχωρίσει από το Instagram. Ο ιστότοπος προσφέρει επίσης οδηγίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του Threads και τον τρόπο εξατομίκευσης της ροής σας ώστε να αντιπροσωπεύει τα ενδιαφέροντά σας.

Αν και η εφαρμογή προτείνει συναρπαστικά θέματα, το κύριο ελάττωμα του Threads είναι ότι δεν έχει hashtags. Δεδομένου ότι το Threads δεν επιτρέπει τη χρήση hashtags, υπάρχει επίσης μια ενότητα σχετικά με τις “ετικέτες θεμάτων”.

How to create a topic tag

Source: Creators.instagram.com

Ωστόσο, οι σημειώσεις και η καθοδήγηση είναι ευρείες και στερούνται πληροφοριών που υποστηρίζονται από στατιστικά στοιχεία. Με βάση εσωτερική έρευνα των δημιουργών του Threads παγκοσμίως για μια περίοδο 30 ημερών, η μόνη πρόταση που υποστηρίζεται από δεδομένα αφορά τη συχνότητα δημοσίευσης.

Αν θέλετε να εδραιώσετε ή να αναπτύξετε την παρουσία σας στο Threads, το νέο κέντρο δημιουργών παρέχει ένα σημείο εκκίνησης, ακόμα κι αν δεν διαθέτει ολοκληρωμένες πληροφορίες βάσει δεδομένων.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU