3 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέα εργαλεία για το ηλεκτρονικό εμπόριο: διαφημίσεις παντός καναλιού, AI και νέες τοποθετήσεις

Η Meta εισάγει νέα εργαλεία και βελτιώσεις στα διαφημιστικά εργαλεία της με στόχο την υποστήριξη επιχειρήσεων λιανικής και ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε μοντέλα AI και επεκτείνει τις επιλογές για τους διαφημιζόμενους για να μεγιστοποιήσουν τα αποτελέσματα πωλήσεων τόσο στο διαδίκτυο όσο και στα φυσικά καταστήματα.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Meta εισάγει νέα εργαλεία για το ηλεκτρονικό εμπόριο: διαφημίσεις παντός καναλιού, AI και νέες τοποθετήσεις
Πηγή: Depositphotos

Βασικές ενημερώσεις

  • Εκτεταμένη πρόσβαση σε διαφημίσεις παντός καναλιού για την υποστήριξη πωλήσεων στο διαδίκτυο και σε φυσικά καταστήματα
  • Νέες εφαρμογές γενετικής τεχνητής νοημοσύνης για λιανικό εμπόριο, συμπεριλαμβανομένης της εικονικής δοκιμής και της δημιουργίας φόντου για διαφημίσεις καταλόγου
  • Δοκιμή απλοποιημένης εμπειρίας ολοκλήρωσης αγοράς για διαφημίσεις καταστημάτων στις ΗΠΑ και σε επιλεγμένες διεθνείς αγορές
  • Εισαγωγή διαφημίσεων στις ειδοποιήσεις του Facebook

Πολυκαναλικές διαφημίσεις για όλους

Η Meta επεκτείνει παγκοσμίως την πρόσβαση σε πολυκαναλικές διαφημίσεις, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες αυτό το καλοκαίρι. Αυτές οι διαφημίσεις επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να καθοδηγούν τους πελάτες στα πλησιέστερα καταστήματα με διαθέσιμα προϊόντα και να επισημαίνουν εκπτώσεις που παρακινούν τις επισκέψεις σε φυσικά καταστήματα. Σύμφωνα με τα δεδομένα της Meta, οι διαφημιζόμενοι που χρησιμοποιούν διαφημίσεις παντός καναλιού είδαν 15% χαμηλότερο κόστος απόκτησης πελατών (CPA) και 12% υψηλότερη απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS).

Ο Craig Brommer, CMO της American Eagle, δήλωσε: «Οι διαφημίσεις αποτελούν κρίσιμο μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ για την προσέγγιση νεότερου κοινού και την αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο και στα 800 και πλέον καταστήματά μας. Με τις πολυκαναλικές διαφημίσεις καταφέραμε να επιτύχουμε 48% υψηλότερη απόδοση διαφημιστικής δαπάνης σε όλα τα κανάλια με το βασικό κοινό μας, δηλαδή αγοραστές ηλικίας 18-24 ετών».

Η Meta εισάγει νέα εργαλεία: Βελτιώσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Η Meta εισάγει επίσης ενημερώσεις σε εργαλεία για διαδικτυακές πωλήσεις:

  1. Απλοποιημένη εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς για διαφημίσεις καταστημάτων: Οι δοκιμές θα ξεκινήσουν φέτος, επιτρέποντας στους πελάτες να ολοκληρώσουν την αγορά τους στον ιστότοπο του διαφημιζόμενου αφού δημιουργήσουν το καλάθι τους σε ένα κατάστημα. Οι δοκιμές θα ξεκινήσουν στην Αυστραλία και την Ταϊβάν.
  2. Ο συνδυασμός διαφημίσεων συνεργασίας και διαφημίσεων καταλόγου Advantage+ επιτρέπει τη χρήση περιεχομένου δημιουργού σε διαφημίσεις καταλόγου.
  3. Νέα βελτιστοποίηση για την προβολή πρόσθετων προϊόντων – το σύστημα διαφημίσεων μπορεί να εμφανίσει άλλα σχετικά προϊόντα από τον κατάλογο.  Στις δοκιμές, οι διαφημιζόμενοι σημείωσαν κατά μέσο όρο αύξηση 14% στην απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS). Ο βρετανικός λιανοπωλητής Boden πέτυχε αύξηση 23% στην απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) και η Dexter στη Λατινική Αμερική σημείωσε μείωση 25% στο κόστος μετατροπής.
Meta Introduces New Tools for retailers: omnichannel ads, AI features, and new ad placements to boost sales and improve ROI for ecommerce businesses.

Source: Socialmediatoday.com

Νέες δυνατότητες με γενετική τεχνητή νοημοσύνη

Η Meta επεκτείνει τη χρήση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης για το λιανικό εμπόριο:

  • Εικονική δοκιμή ρούχων σε ψηφιακά μοντέλα
  • Δημιουργία φόντου για διαφημίσεις καταλόγου
  • Πιο εξατομικευμένη δημιουργία κειμένου για διαφημιστικό κείμενο

Νέες μορφές και τοποθετήσεις

Αυτή την άνοιξη, η Meta θα αρχίσει να δοκιμάζει διαφημίσεις στις ειδοποιήσεις του Facebook, παρέχοντας στους διαφημιζόμενους έναν νέο χώρο για να προσεγγίσουν πελάτες και να ενθαρρύνουν τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις.

Πρόσθετες ενημερώσεις περιλαμβάνουν:

  • Η δυνατότητα να ζητήσετε ένα email πριν από την κοινή χρήση κωδικών προσφοράς σε διαφημίσεις
  • Παγκόσμια διαθεσιμότητα συνδέσμων ιστότοπου σε διαφημίσεις στο Instagram

Η Nissan δοκίμασε συνδέσμους ιστότοπων για να κατευθύνει τους πελάτες σε πληροφορίες οχημάτων στην Ευρώπη και κατέγραψε αύξηση 39% στις προβολές σελίδας προορισμού και αύξηση 19% στις εξειδικευμένες επισκέψεις στον ιστότοπο.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+