
Βασικές ενημερώσεις
- Εκτεταμένη πρόσβαση σε διαφημίσεις παντός καναλιού για την υποστήριξη πωλήσεων στο διαδίκτυο και σε φυσικά καταστήματα
- Νέες εφαρμογές γενετικής τεχνητής νοημοσύνης για λιανικό εμπόριο, συμπεριλαμβανομένης της εικονικής δοκιμής και της δημιουργίας φόντου για διαφημίσεις καταλόγου
- Δοκιμή απλοποιημένης εμπειρίας ολοκλήρωσης αγοράς για διαφημίσεις καταστημάτων στις ΗΠΑ και σε επιλεγμένες διεθνείς αγορές
- Εισαγωγή διαφημίσεων στις ειδοποιήσεις του Facebook
Πολυκαναλικές διαφημίσεις για όλους
Η Meta επεκτείνει παγκοσμίως την πρόσβαση σε πολυκαναλικές διαφημίσεις, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες αυτό το καλοκαίρι. Αυτές οι διαφημίσεις επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να καθοδηγούν τους πελάτες στα πλησιέστερα καταστήματα με διαθέσιμα προϊόντα και να επισημαίνουν εκπτώσεις που παρακινούν τις επισκέψεις σε φυσικά καταστήματα. Σύμφωνα με τα δεδομένα της Meta, οι διαφημιζόμενοι που χρησιμοποιούν διαφημίσεις παντός καναλιού είδαν 15% χαμηλότερο κόστος απόκτησης πελατών (CPA) και 12% υψηλότερη απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS).
Ο Craig Brommer, CMO της American Eagle, δήλωσε: «Οι διαφημίσεις αποτελούν κρίσιμο μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ για την προσέγγιση νεότερου κοινού και την αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο και στα 800 και πλέον καταστήματά μας. Με τις πολυκαναλικές διαφημίσεις καταφέραμε να επιτύχουμε 48% υψηλότερη απόδοση διαφημιστικής δαπάνης σε όλα τα κανάλια με το βασικό κοινό μας, δηλαδή αγοραστές ηλικίας 18-24 ετών».
Η Meta εισάγει νέα εργαλεία: Βελτιώσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Η Meta εισάγει επίσης ενημερώσεις σε εργαλεία για διαδικτυακές πωλήσεις:
- Απλοποιημένη εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς για διαφημίσεις καταστημάτων: Οι δοκιμές θα ξεκινήσουν φέτος, επιτρέποντας στους πελάτες να ολοκληρώσουν την αγορά τους στον ιστότοπο του διαφημιζόμενου αφού δημιουργήσουν το καλάθι τους σε ένα κατάστημα. Οι δοκιμές θα ξεκινήσουν στην Αυστραλία και την Ταϊβάν.
- Ο συνδυασμός διαφημίσεων συνεργασίας και διαφημίσεων καταλόγου Advantage+ επιτρέπει τη χρήση περιεχομένου δημιουργού σε διαφημίσεις καταλόγου.
- Νέα βελτιστοποίηση για την προβολή πρόσθετων προϊόντων – το σύστημα διαφημίσεων μπορεί να εμφανίσει άλλα σχετικά προϊόντα από τον κατάλογο. Στις δοκιμές, οι διαφημιζόμενοι σημείωσαν κατά μέσο όρο αύξηση 14% στην απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS). Ο βρετανικός λιανοπωλητής Boden πέτυχε αύξηση 23% στην απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) και η Dexter στη Λατινική Αμερική σημείωσε μείωση 25% στο κόστος μετατροπής.

Source: Socialmediatoday.com
Νέες δυνατότητες με γενετική τεχνητή νοημοσύνη
Η Meta επεκτείνει τη χρήση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης για το λιανικό εμπόριο:
- Εικονική δοκιμή ρούχων σε ψηφιακά μοντέλα
- Δημιουργία φόντου για διαφημίσεις καταλόγου
- Πιο εξατομικευμένη δημιουργία κειμένου για διαφημιστικό κείμενο
Νέες μορφές και τοποθετήσεις
Αυτή την άνοιξη, η Meta θα αρχίσει να δοκιμάζει διαφημίσεις στις ειδοποιήσεις του Facebook, παρέχοντας στους διαφημιζόμενους έναν νέο χώρο για να προσεγγίσουν πελάτες και να ενθαρρύνουν τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις.
Πρόσθετες ενημερώσεις περιλαμβάνουν:
- Η δυνατότητα να ζητήσετε ένα email πριν από την κοινή χρήση κωδικών προσφοράς σε διαφημίσεις
- Παγκόσμια διαθεσιμότητα συνδέσμων ιστότοπου σε διαφημίσεις στο Instagram
Η Nissan δοκίμασε συνδέσμους ιστότοπων για να κατευθύνει τους πελάτες σε πληροφορίες οχημάτων στην Ευρώπη και κατέγραψε αύξηση 39% στις προβολές σελίδας προορισμού και αύξηση 19% στις εξειδικευμένες επισκέψεις στον ιστότοπο.