2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
Πηγή: Depositphotos

Η νέα δυνατότητα απάντησης, η οποία επιτρέπει την αμφίδρομη επικοινωνία εντός των καναλιών εκπομπής, διατηρώντας παράλληλα μια ξεχωριστή δομή, είναι μια σημαντική προσθήκη.

Οι αντιδράσεις είναι ένθετες κάτω από μεμονωμένα μηνύματα και είναι προσβάσιμες μόνο όταν οι χρήστες πατήσουν για να τις δουν, σε αντίθεση με τις συμβατικές ομαδικές συνομιλίες.

Αυτός ο σχεδιασμός διατηρεί την κύρια ροή ενημερώσεων διαχειριστή, παρέχοντας παράλληλα βαθύτερες ευκαιρίες αφοσίωσης.

Meta Introduces New Interactive Features to Improve Broadcast Channels

Source: Meta

Νέα μηνύματα συνομιλίας έχουν προστεθεί στην πλατφόρμα για να ενθαρρύνουν τη συζήτηση και να βοηθήσουν τους δημιουργούς να ξεκινήσουν συνομιλίες με μεγαλύτερη επιτυχία. Οι χρήστες καναλιών μπορούν να δημοσιεύουν κείμενο ή εικόνες κατά τη διάρκεια μιας περιόδου 24 ωρών και μπορούν επίσης να δηλώσουν ότι τους αρέσουν οι δημοσιεύσεις άλλων ατόμων για να δείξουν την εκτίμησή τους για τα σχόλιά τους.

Επιπλέον, η Meta έχει διαθέσει βελτιωμένα εργαλεία ανάλυσης για κανάλια μετάδοσης. Πλέον, οι δημιουργοί μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ολοκληρωμένες μετρήσεις, όπως:

  • Συνολικός αριθμός αλληλεπιδράσεων
  • Κοινή χρήση περιεχομένου
  • Ποσοστά συμμετοχής στην έρευνα

Η Meta παρέχει εργαλεία καθορισμού στόχων και εξατομικευμένη καθοδήγηση για την υποστήριξη της ανάπτυξης σε όλες τις πλατφόρμες.

Για παράδειγμα, η στρατηγική αλληλεπίδρασης μεταξύ πλατφορμών των δημιουργών γίνεται πλέον απλούστερη από τη δυνατότητα κοινής χρήσης μηνυμάτων καναλιού στο Facebook και το Instagram ταυτόχρονα.

Meta Adds Replies to Broadcast Channels

Source: Meta

Σύμφωνα με τη Meta, πάνω από 1,5 δισεκατομμύριο μηνύματα μοιράζονται σε κανάλια μετάδοσης κάθε μήνα, επομένως οι ενημερώσεις είναι σχετικές.

Αυτή η αλλαγή είναι ενδεικτική ενός ευρύτερου μοτίβου στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπου τα μηνύματα έχουν αυξηθεί σε σημασία ως μέσο επικοινωνίας.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο
4 λεπτά για ανάγνωση

Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Amazon μόλις απέδειξε ότι τα καλοκαιρινά ψώνια μπορούν να νικήσουν τις χειμερινές εκπτώσεις. Η πρώτη τετραήμερη εκδήλωση Prime του γίγαντα του λιανικού εμπορίου (8-11 Ιουλίου) απέφερε 2,08 δισεκατομμύρια λίρες σε διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο – σχεδόν διπλάσιες από αυτές που τράβηξε η Black Friday το 2024. Οι αριθμοί δείχνουν ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών
2 λεπτά για ανάγνωση

Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών

Μια ολλανδική εταιρεία πληρωμών μόλις ξεκίνησε στην Ουγγαρία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Φέρνουν την πλατφόρμα πληρωμών τους σε αγορές όπου βλέπουν επιχειρηματικές ευκαιρίες. Με 250.000 πελάτες ήδη, η Mollie θέλει να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται

Νέα στοιχεία δείχνουν ένα τεράστιο κενό στο ευρωπαϊκό λιανικό εμπόριο μόδας. Οι πωλήσεις της Shein αυξήθηκαν κατά 31,6% ετησίως και έφτασαν το 48% μόνο τον Δεκέμβριο. Εν τω μεταξύ, καθιερωμένες μάρκες όπως η H&M παρέμειναν στάσιμες και η ASOS κατέρρευσε κατά 16,2%. Οι αριθμοί δείχνουν ποιες μάρκες κερδίζουν τη μάχη για τους ευρωπαίους πελάτες.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU