2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
Πηγή: Depositphotos

Η νέα δυνατότητα απάντησης, η οποία επιτρέπει την αμφίδρομη επικοινωνία εντός των καναλιών εκπομπής, διατηρώντας παράλληλα μια ξεχωριστή δομή, είναι μια σημαντική προσθήκη.

Οι αντιδράσεις είναι ένθετες κάτω από μεμονωμένα μηνύματα και είναι προσβάσιμες μόνο όταν οι χρήστες πατήσουν για να τις δουν, σε αντίθεση με τις συμβατικές ομαδικές συνομιλίες.

Αυτός ο σχεδιασμός διατηρεί την κύρια ροή ενημερώσεων διαχειριστή, παρέχοντας παράλληλα βαθύτερες ευκαιρίες αφοσίωσης.

Meta Introduces New Interactive Features to Improve Broadcast Channels

Source: Meta

Νέα μηνύματα συνομιλίας έχουν προστεθεί στην πλατφόρμα για να ενθαρρύνουν τη συζήτηση και να βοηθήσουν τους δημιουργούς να ξεκινήσουν συνομιλίες με μεγαλύτερη επιτυχία. Οι χρήστες καναλιών μπορούν να δημοσιεύουν κείμενο ή εικόνες κατά τη διάρκεια μιας περιόδου 24 ωρών και μπορούν επίσης να δηλώσουν ότι τους αρέσουν οι δημοσιεύσεις άλλων ατόμων για να δείξουν την εκτίμησή τους για τα σχόλιά τους.

Επιπλέον, η Meta έχει διαθέσει βελτιωμένα εργαλεία ανάλυσης για κανάλια μετάδοσης. Πλέον, οι δημιουργοί μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ολοκληρωμένες μετρήσεις, όπως:

  • Συνολικός αριθμός αλληλεπιδράσεων
  • Κοινή χρήση περιεχομένου
  • Ποσοστά συμμετοχής στην έρευνα

Η Meta παρέχει εργαλεία καθορισμού στόχων και εξατομικευμένη καθοδήγηση για την υποστήριξη της ανάπτυξης σε όλες τις πλατφόρμες.

Για παράδειγμα, η στρατηγική αλληλεπίδρασης μεταξύ πλατφορμών των δημιουργών γίνεται πλέον απλούστερη από τη δυνατότητα κοινής χρήσης μηνυμάτων καναλιού στο Facebook και το Instagram ταυτόχρονα.

Meta Adds Replies to Broadcast Channels

Source: Meta

Σύμφωνα με τη Meta, πάνω από 1,5 δισεκατομμύριο μηνύματα μοιράζονται σε κανάλια μετάδοσης κάθε μήνα, επομένως οι ενημερώσεις είναι σχετικές.

Αυτή η αλλαγή είναι ενδεικτική ενός ευρύτερου μοτίβου στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπου τα μηνύματα έχουν αυξηθεί σε σημασία ως μέσο επικοινωνίας.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+