Οι χρήστες παραπονέθηκαν κυρίως για μη ρεαλιστική απόδοση ανθρώπινης φιγούρας και μια συνολική «πλαστική» εμφάνιση των παραγόμενων εικόνων. Το μοντέλο PR16 δυσκολεύτηκε επίσης να μιμηθεί καλλιτεχνικά στυλ και όταν δημιούργησε γραφικά στοιχεία όπως λογότυπα ή πανό, παρήγαγε θολό κείμενο.
Αυτό έχει επηρεάσει τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που βασίζονται σε εικόνες προϊόντων που δημιουργούνται από AI και υλικό μάρκετινγκ για τα καταστήματά τους.
Κατά ειρωνικό τρόπο, η νέα έκδοση PR16 υποτίθεται ότι θα έφερνε διπλάσια ταχύτητα παραγωγής και εξόδους υψηλότερης ποιότητας, σύμφωνα με τις αρχικές δηλώσεις της Microsoft. Ωστόσο, η πραγματικότητα απέδειξε το αντίθετο – εκτός από την επιδείνωση της ποιότητας, υπήρξε επίσης αύξηση της λογοκρισίας λέξεων-κλειδιών, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται με τη δημιουργία anime και ορισμένες κατηγορίες προϊόντων.
Ο Jordi Ribas, Corporate Vice President και Head of Search στη Microsoft, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία έχει ξεκινήσει τη διαδικασία επιστροφής στην προηγούμενη έκδοση PR13.
“Μπορέσαμε να αναπαράγουμε ορισμένα από τα προβλήματα που αναφέρθηκαν και σχεδιάζουμε να επιστρέψουμε στο PR13 μέχρι να μπορέσουμε να τα διορθώσουμε. Όλοι οι χρήστες Pro και περίπου το 25% των αιτημάτων που χρησιμοποιούν ενισχύσεις είναι τώρα στο PR13. Δυστυχώς, η διαδικασία ανάπτυξης είναι πολύ αργή. Ξεκίνησε πριν από μία εβδομάδα και θα χρειαστούν άλλες 2-3 εβδομάδες για να φτάσει στο 100%. Θα σας κρατήσω ενήμερους. », δήλωσε ο Ρίμπας.
Αυτή η σταδιακή ανάπτυξη σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου ενδέχεται να χρειαστεί να επενδύσουν προσωρινά σε υπηρεσίες εναλλακτικών λύσεων δημιουργίας εικόνας για να διατηρήσουν τα πρότυπα οπτικού μάρκετινγκ.
Η OpenAI, η εταιρεία πίσω από το DALL-E 3, δεν έχει ακόμη σχολιάσει την κατάσταση. Δεν είναι σαφές εάν τα προβλήματα προκλήθηκαν από το ίδιο το μοντέλο ή την εφαρμογή της Microsoft, αλλά οι ειδικοί κλίνουν προς την πεποίθηση ότι είναι πιο πιθανό ένα πρόβλημα με το ίδιο το μοντέλο PR16.