
Έχουν χρησιμοποιήσει τον αυτοματισμό και την τεχνητή νοημοσύνη για να ονειρευτούν ρούχα με βάση το παλιό τους λογότυπο “batwing” και τα χρώματα των νέων τηλεφώνων Razr. Έξι χρώματα, έξι τηλέφωνα και ένα σωρό “τι στο καλό κοιτάμε;”
Έχουν δημιουργήσει αυτό το σύντομο βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων, όπου έχετε μοντέλα που δημιουργούνται από υπολογιστή και περιφέρονται σε αυτές τις εμφανίσεις σχεδιασμένες από AI.
«Με αυτή την τολμηρή καμπάνια, η Motorola τοποθετείται όχι μόνο ως ηγέτης της τεχνολογίας αλλά και ως fashion icon», ανέφερε μια ανακοίνωση.
Το όλο θέμα είναι μια ομαδική προσπάθεια με το γαλλικό πρακτορείο που ονομάζεται Heaven. Αλλά εδώ είναι το kicker – έχουν συνδέσει μερικούς πραγματικούς influencers @dressingleloo και @thedwardsad για ένα βίντεο με ρούχα που ταιριάζουν με τα διαφορετικά χρώματα της νέας σειράς τηλεφώνων.
Μας έβαλε σε σκέψεις, όμως. Θα δούμε αυτές τις επιδείξεις μόδας αυτοματισμού και τεχνητής νοημοσύνης κάθε φορά που πέφτει ένα νέο τηλέφωνο; Και τι γίνεται με τους influencers; Συμβαίνει ήδη αργά – μερικές φορές είναι δύσκολο να πείτε αν ψάχνετε για έναν πραγματικό επηρεαστή ή μια δημιουργία AI. Οδεύουμε προς έναν κόσμο όπου οι επιρροές AI ανταγωνίζονται πρόσωπο με πρόσωπο με πραγματικούς; Οι γραμμές γίνονται όλο και πιο θολές μέρα με τη μέρα, και είναι τόσο συναρπαστικό όσο και λίγο ανησυχητικό.
Κοιτάξτε, δεν ξέρουμε αν αυτό είναι ιδιοφυΐα ή τρέλα, αλλά η Motorola σίγουρα έκανε τους ανθρώπους να μιλούν. Και δεν πρόκειται μόνο για τηλέφωνα – αυτό θα μπορούσε να είναι τεράστιο και για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Φανταστείτε να περιηγείστε σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και να βλέπετε μοντέλα που δημιουργούνται από AI να φορούν ρούχα που ταιριάζουν με το gadget που σκέφτεστε να αγοράσετε. Ή εικονικές δοκιμές όπου μπορείτε να δείτε πώς φαίνεται ένα τηλέφωνο με το στυλ σας πριν αγοράσετε.
Τι υπολογίζετε; Είναι αυτό το μέλλον της πώλησης τηλεφώνων και ίσως ακόμη και άλλων προϊόντων στο διαδίκτυο, ή έχουν χάσει την πλοκή; Είτε έτσι είτε αλλιώς, είναι σίγουρο ότι ταρακουνάει τα πράγματα στην ψηφιακή αγορά.