2 λεπτά για ανάγνωση

Η Motorola συνδυάζει AI και μόδα στην πρωτοποριακή τηλεφωνική καμπάνια

Η Motorola ξεκίνησε μια καινοτόμο νέα καμπάνια. Εισήγαγαν μια καμπάνια που ονομάζεται "Styled With Moto", η οποία συνδυάζει στοιχεία των σχεδίων των τηλεφώνων τους με φουτουριστικές ιδέες μόδας. Η εκστρατεία έχει προκαλέσει σημαντικό ενδιαφέρον και συζήτηση στον κλάδο.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Motorola συνδυάζει AI και μόδα στην πρωτοποριακή τηλεφωνική καμπάνια
Πηγή: YouTube

Έχουν χρησιμοποιήσει τον αυτοματισμό και την τεχνητή νοημοσύνη για να ονειρευτούν ρούχα με βάση το παλιό τους λογότυπο “batwing” και τα χρώματα των νέων τηλεφώνων Razr. Έξι χρώματα, έξι τηλέφωνα και ένα σωρό “τι στο καλό κοιτάμε;”

Έχουν δημιουργήσει αυτό το σύντομο βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων, όπου έχετε μοντέλα που δημιουργούνται από υπολογιστή και περιφέρονται σε αυτές τις εμφανίσεις σχεδιασμένες από AI.

«Με αυτή την τολμηρή καμπάνια, η Motorola τοποθετείται όχι μόνο ως ηγέτης της τεχνολογίας αλλά και ως fashion icon», ανέφερε μια ανακοίνωση.

Το όλο θέμα είναι μια ομαδική προσπάθεια με το γαλλικό πρακτορείο που ονομάζεται Heaven. Αλλά εδώ είναι το kicker – έχουν συνδέσει μερικούς πραγματικούς influencers @dressingleloo και @thedwardsad για ένα βίντεο με ρούχα που ταιριάζουν με τα διαφορετικά χρώματα της νέας σειράς τηλεφώνων.



Μας έβαλε σε σκέψεις, όμως. Θα δούμε αυτές τις επιδείξεις μόδας αυτοματισμού και τεχνητής νοημοσύνης κάθε φορά που πέφτει ένα νέο τηλέφωνο; Και τι γίνεται με τους influencers; Συμβαίνει ήδη αργά – μερικές φορές είναι δύσκολο να πείτε αν ψάχνετε για έναν πραγματικό επηρεαστή ή μια δημιουργία AI. Οδεύουμε προς έναν κόσμο όπου οι επιρροές AI ανταγωνίζονται πρόσωπο με πρόσωπο με πραγματικούς; Οι γραμμές γίνονται όλο και πιο θολές μέρα με τη μέρα, και είναι τόσο συναρπαστικό όσο και λίγο ανησυχητικό.

Κοιτάξτε, δεν ξέρουμε αν αυτό είναι ιδιοφυΐα ή τρέλα, αλλά η Motorola σίγουρα έκανε τους ανθρώπους να μιλούν. Και δεν πρόκειται μόνο για τηλέφωνα – αυτό θα μπορούσε να είναι τεράστιο και για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Φανταστείτε να περιηγείστε σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και να βλέπετε μοντέλα που δημιουργούνται από AI να φορούν ρούχα που ταιριάζουν με το gadget που σκέφτεστε να αγοράσετε. Ή εικονικές δοκιμές όπου μπορείτε να δείτε πώς φαίνεται ένα τηλέφωνο με το στυλ σας πριν αγοράσετε.

Τι υπολογίζετε; Είναι αυτό το μέλλον της πώλησης τηλεφώνων και ίσως ακόμη και άλλων προϊόντων στο διαδίκτυο, ή έχουν χάσει την πλοκή; Είτε έτσι είτε αλλιώς, είναι σίγουρο ότι ταρακουνάει τα πράγματα στην ψηφιακή αγορά.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU