2 λεπτά για ανάγνωση

Η Motorola συνδυάζει AI και μόδα στην πρωτοποριακή τηλεφωνική καμπάνια

Η Motorola ξεκίνησε μια καινοτόμο νέα καμπάνια. Εισήγαγαν μια καμπάνια που ονομάζεται "Styled With Moto", η οποία συνδυάζει στοιχεία των σχεδίων των τηλεφώνων τους με φουτουριστικές ιδέες μόδας. Η εκστρατεία έχει προκαλέσει σημαντικό ενδιαφέρον και συζήτηση στον κλάδο.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Motorola συνδυάζει AI και μόδα στην πρωτοποριακή τηλεφωνική καμπάνια
Πηγή: YouTube

Έχουν χρησιμοποιήσει τον αυτοματισμό και την τεχνητή νοημοσύνη για να ονειρευτούν ρούχα με βάση το παλιό τους λογότυπο “batwing” και τα χρώματα των νέων τηλεφώνων Razr. Έξι χρώματα, έξι τηλέφωνα και ένα σωρό “τι στο καλό κοιτάμε;”

Έχουν δημιουργήσει αυτό το σύντομο βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων, όπου έχετε μοντέλα που δημιουργούνται από υπολογιστή και περιφέρονται σε αυτές τις εμφανίσεις σχεδιασμένες από AI.

«Με αυτή την τολμηρή καμπάνια, η Motorola τοποθετείται όχι μόνο ως ηγέτης της τεχνολογίας αλλά και ως fashion icon», ανέφερε μια ανακοίνωση.

Το όλο θέμα είναι μια ομαδική προσπάθεια με το γαλλικό πρακτορείο που ονομάζεται Heaven. Αλλά εδώ είναι το kicker – έχουν συνδέσει μερικούς πραγματικούς influencers @dressingleloo και @thedwardsad για ένα βίντεο με ρούχα που ταιριάζουν με τα διαφορετικά χρώματα της νέας σειράς τηλεφώνων.



Μας έβαλε σε σκέψεις, όμως. Θα δούμε αυτές τις επιδείξεις μόδας αυτοματισμού και τεχνητής νοημοσύνης κάθε φορά που πέφτει ένα νέο τηλέφωνο; Και τι γίνεται με τους influencers; Συμβαίνει ήδη αργά – μερικές φορές είναι δύσκολο να πείτε αν ψάχνετε για έναν πραγματικό επηρεαστή ή μια δημιουργία AI. Οδεύουμε προς έναν κόσμο όπου οι επιρροές AI ανταγωνίζονται πρόσωπο με πρόσωπο με πραγματικούς; Οι γραμμές γίνονται όλο και πιο θολές μέρα με τη μέρα, και είναι τόσο συναρπαστικό όσο και λίγο ανησυχητικό.

Κοιτάξτε, δεν ξέρουμε αν αυτό είναι ιδιοφυΐα ή τρέλα, αλλά η Motorola σίγουρα έκανε τους ανθρώπους να μιλούν. Και δεν πρόκειται μόνο για τηλέφωνα – αυτό θα μπορούσε να είναι τεράστιο και για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Φανταστείτε να περιηγείστε σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και να βλέπετε μοντέλα που δημιουργούνται από AI να φορούν ρούχα που ταιριάζουν με το gadget που σκέφτεστε να αγοράσετε. Ή εικονικές δοκιμές όπου μπορείτε να δείτε πώς φαίνεται ένα τηλέφωνο με το στυλ σας πριν αγοράσετε.

Τι υπολογίζετε; Είναι αυτό το μέλλον της πώλησης τηλεφώνων και ίσως ακόμη και άλλων προϊόντων στο διαδίκτυο, ή έχουν χάσει την πλοκή; Είτε έτσι είτε αλλιώς, είναι σίγουρο ότι ταρακουνάει τα πράγματα στην ψηφιακή αγορά.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+