
Βασικό πλεονέκτημα: Πρόσβαση σε εκτεταμένα δεδομένα χρηστών και συναλλαγών
Το κύριο σημείο πώλησης των διαφημίσεων PayPal είναι η τεράστια βάση χρηστών και ο τεράστιος όγκος δεδομένων. Η πλατφόρμα συλλέγει δεδομένα από 225 δισεκατομμύρια συναλλαγές σε εκατομμύρια εμπόρους. Αυτό περιλαμβάνει δεδομένα από περισσότερους από 400 εκατομμύρια χρήστες PayPal, 90 εκατομμύρια λογαριασμούς Venmo και εκατομμύρια χρήστες Honey.
Χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα, η PayPal στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν τους καταναλωτές σε διάφορα στάδια της διαδικασίας αγοράς, από την ανακάλυψη προϊόντων έως την αγορά. Προσφέρει ένα κλειστό σύστημα απόδοσης για ακριβή παρακολούθηση απόδοσης.
Τι θα φέρουν οι διαφημίσεις PayPal;
Η νέα διαφημιστική πλατφόρμα έχει αρκετά αναμφισβήτητα πλεονεκτήματα:
- Πληροφορίες μεταξύ εμπόρων: Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αναλύσουν την απόδοση πολλών πωλητών, βοηθώντας τους να βελτιστοποιήσουν τις καμπάνιες τους και να κατανοήσουν τη θέση τους στην αγορά.
- Ανάλυση μεριδίου αγοράς: Παρακολουθώντας τη συμπεριφορά των καταναλωτών, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να κατανοήσουν βαθύτερα την απόδοση της επωνυμίας τους σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές.
- Ευκαιρίες βελτιστοποίησης: Με πρόσβαση σε δεδομένα από πολλά σημεία επαφής, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν τις καμπάνιες τους για να προσεγγίσουν τους καταναλωτές στον κατάλληλο χρόνο και τόπο.
Αυτή η πλατφόρμα θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα επωφελής για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, καθώς τα δεδομένα συναλλαγών της PayPal παρέχουν πληροφορίες που συνήθως δεν είναι διαθέσιμες μέσω παραδοσιακών πλατφορμών ψηφιακής διαφήμισης.
Ωστόσο, οι διαφημίσεις PayPal θα πρέπει να είναι προσεκτικοί σχετικά με την κατάλληλη εμπειρία χρήστη. Οι καταναλωτές σε αυτό το οικοσύστημα δεν είναι συνηθισμένοι στις διαφημίσεις και η εισαγωγή τους μπορεί να είναι εκπληκτική ή ενοχλητική.
Τα δίκτυα χρηματοοικονομικών μέσων ενημέρωσης βρίσκονται σε άνοδο
Το PayPal Ads αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου κινήματος μεταξύ των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων που εισέρχονται στον χώρο της ψηφιακής διαφήμισης. Άλλες εταιρείες όπως η Klarna, η Revolut και η Chase έχουν επίσης ξεκινήσει δίκτυα χρηματοοικονομικών μέσων (FMN) για να διαφοροποιήσουν τις ροές εσόδων τους. Με την αυξανόμενη πίεση στα παραδοσιακά οικονομικά περιθώρια, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα βλέπουν τη διαφήμιση ως έναν νέο τρόπο αύξησης των κερδών.
Οι προβλέψεις δείχνουν ότι οι διαφημιστικές δαπάνες για FMN θα αυξηθούν με ρυθμό 107% ετησίως από το 2024 έως το 2026, φθάνοντας το 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια.
Τι σημαίνει αυτό για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Το PayPal Ads έχει τη δυνατότητα να λειτουργήσει στο ηλεκτρονικό εμπόριο ως μέρος μιας στρατηγικής μάρκετινγκ. Προσφέρει έναν πολλά υποσχόμενο τρόπο προσέγγισης των καταναλωτών μέσω δεδομένων συναλλαγών υψηλής ποιότητας και πρόσβασης σε πολύτιμες πληροφορίες για την αγορά. Ωστόσο, πρέπει πρώτα να βρει μια ισορροπία μεταξύ της παροχής αξίας στους διαφημιζόμενους και της διατήρησης της εμπιστοσύνης των χρηστών. Εάν είναι επιτυχείς, οι διαφημίσεις PayPal θα μπορούσαν να επηρεάσουν σημαντικά τον χώρο της ψηφιακής διαφήμισης, ειδικά για επιχειρήσεις που αναζητούν στοχευμένες λύσεις που βασίζονται σε δεδομένα.
Συχνές ερωτήσεις
Πού μπορούν να κυκλοφορήσουν PayPal διαφημίσεις;
Η PayPal Ads δραστηριοποιείται επί του παρόντος κυρίως στις ΗΠΑ, αλλά η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τις διαφημιστικές της υπηρεσίες και στην Ευρώπη. Κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, σχεδιάζει να επεκταθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία.
Πώς λειτουργούν οι διαφημίσεις PayPal;
Το σύστημα PayPal Ads βασίζεται στη χρήση δεδομένων σχετικά με την αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών PayPal. Αυτό επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να στοχεύουν αποτελεσματικά διαφημίσεις βάσει δεδομένων συναλλαγών. Στόχος είναι να προσφέρονται διαφημίσεις όχι μόνο σε PayPal πλατφόρμες, αλλά και σε ιστότοπους και άλλα ψηφιακά κανάλια.
Τι σημαίνει FMN;
Τα Financial Media Networks (FMN) είναι διαφημιστικές πλατφόρμες που λειτουργούν από χρηματοπιστωτικά ιδρύματα (π.χ. τράπεζες ή πλατφόρμες πληρωμών) που χρησιμοποιούν τα εκτενή δεδομένα συναλλαγών και καταναλωτικής συμπεριφοράς τους για στόχευση διαφημίσεων. Αυτά τα δίκτυα επιτρέπουν στις χρηματοπιστωτικές εταιρείες να αξιοποιούν τα δεδομένα αγορών και πληρωμών των πελατών τους για την παροχή εξατομικευμένων προσφορών και διαφημίσεων.
Η έννοια των FMNs προέκυψε ως απάντηση στη συρρίκνωση των περιθωρίων κέρδους στις παραδοσιακές χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, καθώς τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα αναζητούν νέες ροές εσόδων. Το πλεονέκτημα των FMN έγκειται στο γεγονός ότι τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα διαθέτουν πλούσια δεδομένα αγορών, επιτρέποντάς τους να δημιουργούν διαφημίσεις που στοχεύουν ακριβώς στις συμπεριφορές και τα ενδιαφέροντα των καταναλωτών. Ως αποτέλεσμα, έχουν υψηλότερη αποτελεσματικότητα από τις παραδοσιακές ψηφιακές διαφημίσεις, επειδή μπορούν να προσεγγίσουν πελάτες ακριβώς τη στιγμή που ενδιαφέρονται να πραγματοποιήσουν μια αγορά.