2 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein επεκτείνεται πέρα από τη μόδα: Περιποίηση δέρματος, οδοντόκρεμα και παιχνίδια στον ορίζοντα

Το κινεζικό ηλεκτρονικό κατάστημα Shein, γνωστό για την πώληση φθηνής μόδας, θέλει να επεκτείνει την πλατφόρμα του. Θα προσθέσει προϊόντα οικιακής χρήσης, φαρμακεία και παιχνίδια. Με αυτή την κίνηση, το κατάστημα γρήγορης μόδας προσπαθεί να διαφοροποιήσει την προσφορά του πέρα από τα ρούχα, να αυξήσει την αξιοπιστία του και να ανταγωνιστεί γίγαντες όπως η Amazon.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Shein επεκτείνεται πέρα από τη μόδα: Περιποίηση δέρματος, οδοντόκρεμα και παιχνίδια στον ορίζοντα
Πηγή: Depositphotos

Όπως αναφέρει το Reuters, η Shein παρουσίασε τις υπηρεσίες διαδικτυακής αγοράς της σε εκδήλωση στη Μαδρίτη τον περασμένο μήνα, μαζί με τις Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage &; Food και την ισπανική μάρκα καλλυντικών Bella Aurora.

«Όλοι συνδέουν τη Shein με τη μόδα, αλλά είμαστε αφοσιωμένοι σε όλους τους κλάδους», δήλωσε η Christina Fontana, διευθύντρια επιχειρήσεων μάρκας για την περιοχή EMEA, στο συνέδριο.

Σύμφωνα με τον Fontana, η πλατφόρμα απλώς ανταποκρίνεται στη ζήτηση των καταναλωτών για επώνυμα προϊόντα. Το Reuters αναφέρει ότι ο Fontana εργάστηκε στο παρελθόν για την Alibaba Group και είναι ένας από τους πολλούς ειδικούς της αγοράς που έχει αποκτήσει η Shein από τον κινεζικό γίγαντα.

Στην κλίμακα της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Η Shein έχει κατά μέσο όρο 108 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες στην ΕΕ. Λόγω του μεγάλου αριθμού χρηστών της, η Ευρωπαϊκή Ένωση την έχει κατατάξει ως σημαντική διαδικτυακή πλατφόρμα. Ως εκ τούτου, εμπίπτει στον νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA) και θα υπόκειται σε αυστηρότερους ελέγχους.

Πρέπει να συμμορφωθεί με τους αυστηρούς κανόνες για την προστασία των χρηστών και να αυξήσει την ασφάλεια των υπηρεσιών της μέχρι το τέλος Αυγούστου. Στις εταιρείες που παραβιάζουν τους κανόνες μπορεί να επιβληθεί πρόστιμο έως και 6% του ετήσιου κύκλου εργασιών τους, συμπεριλαμβανομένης της απαγόρευσης λειτουργίας σε περίπτωση σοβαρών και επανειλημμένων παραβιάσεων. Η Shein είναι η 23η πλατφόρμα που καλύπτεται από τους κανόνες. Άλλοι περιλαμβάνουν εταιρείες όπως οι X, TikTok, Meta και Google.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+