2 λεπτά για ανάγνωση

Η SHEIN συμμετέχει στο πιλοτικό πρόγραμμα τελωνείων για βελτιωμένη διαφάνεια εισαγωγών

Η SHEIN, μια εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας, δήλωσε ότι θα συμμετάσχει στο πιλοτικό πρόγραμμα δεδομένων του τμήματος 321 της Υπηρεσίας Τελωνείων και Προστασίας των Συνόρων των ΗΠΑ (CBP). Η δράση αυτή σηματοδοτεί μια ουσιαστική αλλαγή στη διαφάνεια του παγκόσμιου εμπορίου ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η SHEIN συμμετέχει στο πιλοτικό πρόγραμμα τελωνείων για βελτιωμένη διαφάνεια εισαγωγών
Πηγή: Depositphotos

Η SHEIN εντάχθηκε εθελοντικά στο πρόγραμμα, το οποίο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να υποβάλλουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις αποστολές εισαγωγής που εισέρχονται στις Ηνωμένες Πολιτείες. Εκτός από την επιτάχυνση της παράδοσης νόμιμων αποστολών ηλεκτρονικού εμπορίου χαμηλής αξίας.

Ο κύριος στόχος είναι να βελτιωθούν οι διασφαλίσεις έναντι επικίνδυνων ή παράνομων εμπορευμάτων που εισέρχονται στην αγορά των ΗΠΑ.

Ο εκτελεστικός πρόεδρος της SHEIN, Donald Tang, δήλωσε: «Η συμμετοχή μας στο πιλοτικό πρόγραμμα δεδομένων Section 321 επιβεβαιώνει τα πρότυπα διαφάνειας και συμμόρφωσης της SHEIN». «Παρέχοντας πιο λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο κάθε πακέτου, μπορούμε να ελαφρύνουμε το βάρος της CBP, επιτρέποντάς της να επικεντρωθεί στη διατήρηση μιας αποτελεσματικής ροής νόμιμου εμπορίου, προστατεύοντας τη δημόσια ασφάλεια, την αμερικανική οικονομία και, το σημαντικότερο, τους Αμερικανούς καταναλωτές».

Θετικά αποτελέσματα έχουν επιτευχθεί κατά τις πρώτες 30 ημέρες συμμετοχής στο πρόγραμμα. Η CBP επιβεβαίωσε ότι ελήφθησαν επιτυχώς σχετικά στοιχεία σχετικά με τις αποστολές εισαγωγών από τη SHEIN και ότι δεν υπήρξαν καθυστερήσεις ή τεχνικά προβλήματα καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Αμερικανικής Ένωσης Ένδυσης και Υπόδησης (AAFA), Steve Lamar, τόνισε τη σημασία αυτού του βήματος λέγοντας:

«Όταν κοιτάξουμε πίσω, θα δούμε ότι αυτή είναι η στιγμή που οι αλυσίδες εφοδιασμού, η εφοδιαστική και ολόκληρη η βιομηχανία έγιναν πιο διαφανείς από ποτέ».

Η εξέλιξη αυτή δείχνει μια δυνητική τάση προς αυξημένη διαφάνεια στο παγκόσμιο εμπόριο για την ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η επιτυχής εφαρμογή στις ΗΠΑ θα μπορούσε να εμπνεύσει παρόμοιες πρωτοβουλίες της ΕΕ, οδηγώντας σε ενίσχυση της τελωνειακής αποτελεσματικότητας και της προστασίας των καταναλωτών σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές.

Το πρόγραμμα υπογραμμίζει την ουσιαστική συνεργασία δημόσιου-ιδιωτικού τομέα στο παγκόσμιο εμπόριο, παρέχοντας στις ευρωπαϊκές εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου ένα μοντέλο ρυθμιστικής δέσμευσης.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+