2 λεπτά για ανάγνωση

Η Temu ξεκλειδώνει ευρωπαϊκές πύλες: Ο γίγαντας της αγοράς προσκαλεί πωλητές της ΕΕ

Η Temu, μια αγορά που αναπτύσσεται γρήγορα, δήλωσε ότι οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις θα μπορούν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της. Αυτό έρχεται αφού η εταιρεία πρόσθεσε ένα τοπικό σε τοπικό μοντέλο νωρίτερα φέτος για να ακολουθήσει το τρέχον μοντέλο αποστολής.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Temu ξεκλειδώνει ευρωπαϊκές πύλες: Ο γίγαντας της αγοράς προσκαλεί πωλητές της ΕΕ
Πηγή: Depositphotos

Με αυτό το νέο σύστημα, οι πωλητές είναι υπεύθυνοι για την αποστολή των δικών τους αγαθών, γεγονός που δίνει στους ξένους εμπόρους την ευκαιρία να επωφεληθούν από τη δημοτικότητα του Temu στις χώρες τους.

Ο ιδιοκτήτης της Temu, PDD Holdings, βλέπει αυτό το μοντέλο αγοράς ως έναν τρόπο να επιταχύνει τις παραδόσεις σε πελάτες στη Δύση και να προσθέσει μεγαλύτερα πράγματα στην εικονική σειρά προϊόντων της. Ο ιστότοπος καθορίζει τις τιμές που πληρώνουν οι καταναλωτές για αγαθά και οι έμποροι είναι υπεύθυνοι για το δικό τους απόθεμα και την επιλογή προϊόντων.

Πού βρίσκεται η Temu – Επέκταση στην Ευρώπη

Ο Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Zixia Yi, λέει ότι η αγορά είναι «επίσημα ανοιχτή για εγγραφή για επιχειρήσεις με οντότητες της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που εδρεύουν στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Κάτω Χώρες».

Προς το παρόν , η Temu δεν χρεώνει βασικές χρεώσεις ή προμήθειες πωλήσεων σε εμπόρους. Άφησαν ακόμη και τις καταχωρίσεις στον ιστότοπο να διαφημίζονται δωρεάν. Δεν είναι ακόμα σαφές πόσο καιρό θα διαρκέσει αυτός ο εισαγωγικός χρόνος.

Ταχεία ανάπτυξη και κανόνες

Η Ευρώπη μόλις απέκτησε το Temu την περασμένη άνοιξη και ήδη λαμβάνει μεγάλη προσοχή. Για παράδειγμα, το ένα τρίτο των Γερμανών έχουν αγοράσει κάτι στην εφαρμογή το έτος από τότε που άνοιξε. Λόγω της ταχείας ανάπτυξής της, η Temu συμπεριλήφθηκε στη λίστα VLOP (Very Large Online Platforms) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή αυτή την άνοιξη. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ακολουθεί αυστηρούς κανόνες βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες.

Αυτή την άνοιξη, το νέο μοντέλο αγοράς της πλατφόρμας εισήχθη για πρώτη φορά στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου αποστέλλονται τώρα πολλές πωλήσεις Temu.

Προβλήματα στη βιομηχανία

Ομάδες στην Ευρώπη ανησυχούν για την ταχεία ανάπτυξη του Temu και άλλων κινεζικών ιστότοπων. Τον Ιούνιο, η Ecommerce Europe και πολλά από τα μέλη της εθνικής της ένωσης έγραψαν μια ανοιχτή επιστολή υποστηρίζοντας ίσους όρους ανταγωνισμού για όλους τους παίκτες ηλεκτρονικού εμπορίου στην ευρωπαϊκή αγορά. Ζήτησαν συγκεκριμένα τη βελτίωση της επιβολής των υφιστάμενων κανονισμών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+