2 λεπτά για ανάγνωση

Η Temu ξεκλειδώνει ευρωπαϊκές πύλες: Ο γίγαντας της αγοράς προσκαλεί πωλητές της ΕΕ

Η Temu, μια αγορά που αναπτύσσεται γρήγορα, δήλωσε ότι οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις θα μπορούν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της. Αυτό έρχεται αφού η εταιρεία πρόσθεσε ένα τοπικό σε τοπικό μοντέλο νωρίτερα φέτος για να ακολουθήσει το τρέχον μοντέλο αποστολής.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Temu ξεκλειδώνει ευρωπαϊκές πύλες: Ο γίγαντας της αγοράς προσκαλεί πωλητές της ΕΕ
Πηγή: Depositphotos

Με αυτό το νέο σύστημα, οι πωλητές είναι υπεύθυνοι για την αποστολή των δικών τους αγαθών, γεγονός που δίνει στους ξένους εμπόρους την ευκαιρία να επωφεληθούν από τη δημοτικότητα του Temu στις χώρες τους.

Ο ιδιοκτήτης της Temu, PDD Holdings, βλέπει αυτό το μοντέλο αγοράς ως έναν τρόπο να επιταχύνει τις παραδόσεις σε πελάτες στη Δύση και να προσθέσει μεγαλύτερα πράγματα στην εικονική σειρά προϊόντων της. Ο ιστότοπος καθορίζει τις τιμές που πληρώνουν οι καταναλωτές για αγαθά και οι έμποροι είναι υπεύθυνοι για το δικό τους απόθεμα και την επιλογή προϊόντων.

Πού βρίσκεται η Temu – Επέκταση στην Ευρώπη

Ο Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Zixia Yi, λέει ότι η αγορά είναι «επίσημα ανοιχτή για εγγραφή για επιχειρήσεις με οντότητες της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που εδρεύουν στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Κάτω Χώρες».

Προς το παρόν , η Temu δεν χρεώνει βασικές χρεώσεις ή προμήθειες πωλήσεων σε εμπόρους. Άφησαν ακόμη και τις καταχωρίσεις στον ιστότοπο να διαφημίζονται δωρεάν. Δεν είναι ακόμα σαφές πόσο καιρό θα διαρκέσει αυτός ο εισαγωγικός χρόνος.

Ταχεία ανάπτυξη και κανόνες

Η Ευρώπη μόλις απέκτησε το Temu την περασμένη άνοιξη και ήδη λαμβάνει μεγάλη προσοχή. Για παράδειγμα, το ένα τρίτο των Γερμανών έχουν αγοράσει κάτι στην εφαρμογή το έτος από τότε που άνοιξε. Λόγω της ταχείας ανάπτυξής της, η Temu συμπεριλήφθηκε στη λίστα VLOP (Very Large Online Platforms) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή αυτή την άνοιξη. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ακολουθεί αυστηρούς κανόνες βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες.

Αυτή την άνοιξη, το νέο μοντέλο αγοράς της πλατφόρμας εισήχθη για πρώτη φορά στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου αποστέλλονται τώρα πολλές πωλήσεις Temu.

Προβλήματα στη βιομηχανία

Ομάδες στην Ευρώπη ανησυχούν για την ταχεία ανάπτυξη του Temu και άλλων κινεζικών ιστότοπων. Τον Ιούνιο, η Ecommerce Europe και πολλά από τα μέλη της εθνικής της ένωσης έγραψαν μια ανοιχτή επιστολή υποστηρίζοντας ίσους όρους ανταγωνισμού για όλους τους παίκτες ηλεκτρονικού εμπορίου στην ευρωπαϊκή αγορά. Ζήτησαν συγκεκριμένα τη βελτίωση της επιβολής των υφιστάμενων κανονισμών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+