2 λεπτά για ανάγνωση

Η Temu ξεκλειδώνει ευρωπαϊκές πύλες: Ο γίγαντας της αγοράς προσκαλεί πωλητές της ΕΕ

Η Temu, μια αγορά που αναπτύσσεται γρήγορα, δήλωσε ότι οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις θα μπορούν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της. Αυτό έρχεται αφού η εταιρεία πρόσθεσε ένα τοπικό σε τοπικό μοντέλο νωρίτερα φέτος για να ακολουθήσει το τρέχον μοντέλο αποστολής.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Temu ξεκλειδώνει ευρωπαϊκές πύλες: Ο γίγαντας της αγοράς προσκαλεί πωλητές της ΕΕ
Πηγή: Depositphotos

Με αυτό το νέο σύστημα, οι πωλητές είναι υπεύθυνοι για την αποστολή των δικών τους αγαθών, γεγονός που δίνει στους ξένους εμπόρους την ευκαιρία να επωφεληθούν από τη δημοτικότητα του Temu στις χώρες τους.

Ο ιδιοκτήτης της Temu, PDD Holdings, βλέπει αυτό το μοντέλο αγοράς ως έναν τρόπο να επιταχύνει τις παραδόσεις σε πελάτες στη Δύση και να προσθέσει μεγαλύτερα πράγματα στην εικονική σειρά προϊόντων της. Ο ιστότοπος καθορίζει τις τιμές που πληρώνουν οι καταναλωτές για αγαθά και οι έμποροι είναι υπεύθυνοι για το δικό τους απόθεμα και την επιλογή προϊόντων.

Πού βρίσκεται η Temu – Επέκταση στην Ευρώπη

Ο Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Zixia Yi, λέει ότι η αγορά είναι «επίσημα ανοιχτή για εγγραφή για επιχειρήσεις με οντότητες της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που εδρεύουν στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Κάτω Χώρες».

Προς το παρόν , η Temu δεν χρεώνει βασικές χρεώσεις ή προμήθειες πωλήσεων σε εμπόρους. Άφησαν ακόμη και τις καταχωρίσεις στον ιστότοπο να διαφημίζονται δωρεάν. Δεν είναι ακόμα σαφές πόσο καιρό θα διαρκέσει αυτός ο εισαγωγικός χρόνος.

Ταχεία ανάπτυξη και κανόνες

Η Ευρώπη μόλις απέκτησε το Temu την περασμένη άνοιξη και ήδη λαμβάνει μεγάλη προσοχή. Για παράδειγμα, το ένα τρίτο των Γερμανών έχουν αγοράσει κάτι στην εφαρμογή το έτος από τότε που άνοιξε. Λόγω της ταχείας ανάπτυξής της, η Temu συμπεριλήφθηκε στη λίστα VLOP (Very Large Online Platforms) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή αυτή την άνοιξη. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ακολουθεί αυστηρούς κανόνες βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες.

Αυτή την άνοιξη, το νέο μοντέλο αγοράς της πλατφόρμας εισήχθη για πρώτη φορά στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου αποστέλλονται τώρα πολλές πωλήσεις Temu.

Προβλήματα στη βιομηχανία

Ομάδες στην Ευρώπη ανησυχούν για την ταχεία ανάπτυξη του Temu και άλλων κινεζικών ιστότοπων. Τον Ιούνιο, η Ecommerce Europe και πολλά από τα μέλη της εθνικής της ένωσης έγραψαν μια ανοιχτή επιστολή υποστηρίζοντας ίσους όρους ανταγωνισμού για όλους τους παίκτες ηλεκτρονικού εμπορίου στην ευρωπαϊκή αγορά. Ζήτησαν συγκεκριμένα τη βελτίωση της επιβολής των υφιστάμενων κανονισμών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+