3 λεπτά για ανάγνωση

Η Temu σε μπελάδες: Η ΕΕ κατηγορεί την εφαρμογή αγορών για πώληση επικίνδυνων προϊόντων

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μόλις χτύπησε τον κινεζικό εμπορικό γίγαντα Temu με ορισμένες σοβαρές κατηγορίες αυτή τη Δευτέρα. Λένε ότι η Temu παραβίασε τους κανόνες της ΕΕ κάνοντας μια τρομερή δουλειά ελέγχοντας για επικίνδυνα προϊόντα στον ιστότοπό τους - και τώρα η εταιρεία θα μπορούσε να αντιμετωπίσει πρόστιμα αξίας 6% όλων όσων κάνουν παγκοσμίως.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Temu σε μπελάδες: Η ΕΕ κατηγορεί την εφαρμογή αγορών για πώληση επικίνδυνων προϊόντων
Πηγή: ChatGPT

Τι έκανε λάθος ο Temu

Εδώ είναι το πρόβλημα: όταν οι αγοραστές της ΕΕ περιηγούνται στο Temu, βρίσκουν επικίνδυνα παιχνίδια για μωρά και επικίνδυνα ηλεκτρονικά είδη που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Η Επιτροπή άρχισε να το ερευνά τον Οκτώβριο του 2024 και δεν της άρεσε αυτό που βρήκε.

Η Temu βασικά έκανε την εργασία ασφαλείας της αντιγράφοντας από άλλες εταιρείες αντί να ελέγχει πραγματικά τη δική της αγορά. “Η εκτίμηση κινδύνου της Temu ήταν ανακριβής και βασίστηκε σε γενικές πληροφορίες του κλάδου και όχι σε συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με τη δική της αγορά”, ανέφερε η Επιτροπή.

Αυτό είναι σαν ένα εστιατόριο που χρησιμοποιεί το σχέδιο ασφάλειας τροφίμων κάποιου άλλου χωρίς να ελέγχει αν η δική του κουζίνα είναι καθαρή.

Τα τρομακτικά πράγματα που βρήκαν οι άνθρωποι

Η ομάδα καταναλωτών BEUC έκανε κάποιες δοκιμές τον Ιανουάριο και βρήκε πραγματικά τρομακτικά προϊόντα. Μιλάμε για παιχνίδια φτιαγμένα με τοξικές χημικές ουσίες που θα μπορούσαν να δηλητηριάσουν παιδιά, εξαρτήματα που θα μπορούσαν να στραγγαλίσουν παιδιά, λάμπες λάβας που προκαλούν ηλεκτροπληξία στους ανθρώπους και κράνη ποδηλάτων που δεν προστατεύουν πραγματικά κανέναν.

BEUC test reveals 86% of Temu baby products failed safety standards, showing choking hazards and toxic materialsRetryClaude can make mistakes. Please double-check responses.

Source: beuc.eu

Επίτροπος Τεχνολογίας της ΕΕ Henna Virkkunen δεν μάσησε τα λόγια της: «Η ασφάλεια των καταναλωτών στο διαδίκτυο δεν είναι διαπραγματεύσιμη στην ΕΕ».

Περισσότερα προβλήματα συνεχίζουν να εμφανίζονται

Τα θέματα ασφάλειας είναι μόνο η αρχή. Οι ερευνητές της ΕΕ εξετάζουν επίσης εάν η Temu χρησιμοποιεί εθιστικά σχεδιαστικά κόλπα για να κρατήσει τους ανθρώπους να ψωνίζουν, εάν το σύστημα συστάσεων, είναι διαφανές και εάν εμποδίζουν τους ερευνητές να έχουν πρόσβαση σε δεδομένα.

Επιπλέον, υπάρχει μια ξεχωριστή έρευνα σχετικά με τις επιχειρηματικές πρακτικές της Temu – ψεύτικες εκπτώσεις, ψεύτικες κριτικές και μετατροπή των αγορών σε παιχνίδι χειραγώγησης των πελατών.

Τι σημαίνει αυτό για τις ηλεκτρονικές αγορές

Αυτό δεν αφορά μόνο τον Temu. Η ΕΕ ερευνά επίσης τη Shein και την AliExpress . Καμία από αυτές τις υποθέσεις δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη, αλλά τα προκαταρκτικά ευρήματα του Temu δείχνουν ότι οι Βρυξέλλες σημαίνουν δουλειά.

Για κάθε εταιρεία που πωλεί προϊόντα στο διαδίκτυο στην Ευρώπη, το μήνυμα είναι σαφές: δεν μπορείτε απλώς να κάνετε αντιγραφή-επικόλληση γενικών πολιτικών ασφαλείας και να ελπίζετε ότι κανείς δεν θα το παρατηρήσει. Πρέπει πραγματικά να γνωρίζετε τι συμβαίνει στη δική σας πλατφόρμα.

Τι συμβαίνει τώρα

Ο Τέμου παίρνει πίσω και υπερασπίζεται τον εαυτό του. Εάν η ΕΕ αποφασίσει ότι είναι ένοχοι, αυτά τα τεράστια πρόστιμα ξεκινούν. Ένας εκπρόσωπος της Temu δήλωσε στο Euronews ότι «θα συνεχίσουν να συνεργάζονται πλήρως» – το οποίο είναι ίσως το πιο έξυπνο πράγμα που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU