2 λεπτά για ανάγνωση

Η X ανακοινώνει αύξηση τιμής 30% για συνδρομή Premium+

Με την X να ανακοινώνει αύξηση τιμής 30% για τη συνδρομητική υπηρεσία Premium+, η premium προσφορά της πλατφόρμας έχει δει μια σημαντική αλλαγή. Η δράση αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της εταιρείας για την ενίσχυση της πλατφόρμας - παλαιότερα γνωστής ως Twitter - για χρήστες και δημιουργούς υποστήριξης.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η X ανακοινώνει αύξηση τιμής 30% για συνδρομή Premium+
Πηγή: Depositphotos

Η εφαρμογή της προσαρμογής των τιμών θα πραγματοποιηθεί σε δύο φάσεις. Οι ενημερωμένες τιμές είναι διαθέσιμες σε νέους συνδρομητές από τις 21 Δεκεμβρίου 2024. Για τους υφιστάμενους συνδρομητές, η μετάβαση θα είναι πιο σταδιακή. Εάν οι κύκλοι χρέωσής τους ξεκινήσουν πριν από τις 20 Ιανουαρίου 2025, θα συνεχίσουν να πληρώνουν τις τρέχουσες χρεώσεις τους μέχρι αυτήν την ημερομηνία. Μετά τις 20 Ιανουαρίου 2025, η νέα δομή τιμολόγησης θα ισχύει για όλους τους συνδρομητές στον πρώτο κύκλο χρέωσής τους.

Αυτή η αλλαγή τιμής συνοδεύεται από σημαντικές βελτιώσεις στην υπηρεσία Premium+. Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι ότι οι συνδρομητές θα βιώσουν πλέον ένα περιβάλλον χωρίς διαφημίσεις σε ολόκληρη την πλατφόρμα, σε αντίθεση με το προηγούμενο μοντέλο μερικής μείωσης διαφημίσεων.

Το βελτιωμένο πακέτο υπηρεσιών περιλαμβάνει επίσης μεγαλύτερα όρια χρήσης για μοντέλα Grok AI, υποστήριξη προτεραιότητας μέσω @Premium και πρόσβαση στη νέα λειτουργία ραντάρ.

Επιπλέον, η X έχει ανανεώσει τη δομή υποστήριξης δημιουργών, μεταβαίνοντας από ένα μοντέλο κατανομής εσόδων που βασίζεται σε διαφημίσεις σε ένα μοντέλο που δίνει έμφαση στις μετρήσεις αφοσίωσης και στο ανώτερο περιεχόμενο. Η παροχή στους δημιουργούς περιεχομένου ενός πιο δίκαιου προγράμματος αποζημίωσης που αναγνωρίζει καλύτερα τη συμβολή τους στην πλατφόρμα είναι ο στόχος αυτής της νέας προσέγγισης.

Η εταιρεία γνωρίζει ότι το πραγματικό κόστος μιας συνδρομής μπορεί να διαφέρει ανάλογα με έναν αριθμό μεταβλητών, συμπεριλαμβανομένης της τοποθεσίας, των ισχυόντων φόρων και των τελών που σχετίζονται με διάφορους τρόπους πληρωμής. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις αλλαγές ή συγκεκριμένες πληροφορίες τιμολόγησης, οι χρήστες μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας με την υποστήριξη X Premium.

Αυτή η στρατηγική ενημέρωση τιμολόγησης όχι μόνο προσφέρει στους premium χρήστες της μια καλύτερη εμπειρία κοινωνικών μέσων, αλλά αποδεικνύει επίσης τη συνεχή δέσμευση της X για την ανάπτυξη πλατφόρμας και την υποστήριξη δημιουργών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU