2 λεπτά για ανάγνωση

Η X ανακοινώνει αύξηση τιμής 30% για συνδρομή Premium+

Με την X να ανακοινώνει αύξηση τιμής 30% για τη συνδρομητική υπηρεσία Premium+, η premium προσφορά της πλατφόρμας έχει δει μια σημαντική αλλαγή. Η δράση αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της εταιρείας για την ενίσχυση της πλατφόρμας - παλαιότερα γνωστής ως Twitter - για χρήστες και δημιουργούς υποστήριξης.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η X ανακοινώνει αύξηση τιμής 30% για συνδρομή Premium+
Πηγή: Depositphotos

Η εφαρμογή της προσαρμογής των τιμών θα πραγματοποιηθεί σε δύο φάσεις. Οι ενημερωμένες τιμές είναι διαθέσιμες σε νέους συνδρομητές από τις 21 Δεκεμβρίου 2024. Για τους υφιστάμενους συνδρομητές, η μετάβαση θα είναι πιο σταδιακή. Εάν οι κύκλοι χρέωσής τους ξεκινήσουν πριν από τις 20 Ιανουαρίου 2025, θα συνεχίσουν να πληρώνουν τις τρέχουσες χρεώσεις τους μέχρι αυτήν την ημερομηνία. Μετά τις 20 Ιανουαρίου 2025, η νέα δομή τιμολόγησης θα ισχύει για όλους τους συνδρομητές στον πρώτο κύκλο χρέωσής τους.

Αυτή η αλλαγή τιμής συνοδεύεται από σημαντικές βελτιώσεις στην υπηρεσία Premium+. Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι ότι οι συνδρομητές θα βιώσουν πλέον ένα περιβάλλον χωρίς διαφημίσεις σε ολόκληρη την πλατφόρμα, σε αντίθεση με το προηγούμενο μοντέλο μερικής μείωσης διαφημίσεων.

Το βελτιωμένο πακέτο υπηρεσιών περιλαμβάνει επίσης μεγαλύτερα όρια χρήσης για μοντέλα Grok AI, υποστήριξη προτεραιότητας μέσω @Premium και πρόσβαση στη νέα λειτουργία ραντάρ.

Επιπλέον, η X έχει ανανεώσει τη δομή υποστήριξης δημιουργών, μεταβαίνοντας από ένα μοντέλο κατανομής εσόδων που βασίζεται σε διαφημίσεις σε ένα μοντέλο που δίνει έμφαση στις μετρήσεις αφοσίωσης και στο ανώτερο περιεχόμενο. Η παροχή στους δημιουργούς περιεχομένου ενός πιο δίκαιου προγράμματος αποζημίωσης που αναγνωρίζει καλύτερα τη συμβολή τους στην πλατφόρμα είναι ο στόχος αυτής της νέας προσέγγισης.

Η εταιρεία γνωρίζει ότι το πραγματικό κόστος μιας συνδρομής μπορεί να διαφέρει ανάλογα με έναν αριθμό μεταβλητών, συμπεριλαμβανομένης της τοποθεσίας, των ισχυόντων φόρων και των τελών που σχετίζονται με διάφορους τρόπους πληρωμής. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις αλλαγές ή συγκεκριμένες πληροφορίες τιμολόγησης, οι χρήστες μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας με την υποστήριξη X Premium.

Αυτή η στρατηγική ενημέρωση τιμολόγησης όχι μόνο προσφέρει στους premium χρήστες της μια καλύτερη εμπειρία κοινωνικών μέσων, αλλά αποδεικνύει επίσης τη συνεχή δέσμευση της X για την ανάπτυξη πλατφόρμας και την υποστήριξη δημιουργών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση

Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.

Ανάγνωση άρθρου
Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το “What’s Next 2025 Trend Report” του TikTok υπογραμμίζει τις αναδυόμενες τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου για να παραμείνουν πολιτιστικά σχετικές και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματα για τη στρατηγική σας φέτος που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στη δυναμική της αγοράς, να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή σας […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace

Η Meta συνεργάζεται με το eBay. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία θα επιτρέψει στο Facebook Marketplace να εμφανίζει απευθείας τις καταχωρίσεις του eBay, αναφέρει το CNBC. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο να επιβάλει πρόστιμο 797 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών της ΕΕ.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+