2 λεπτά για ανάγνωση

Η X ανακοινώνει αύξηση τιμής 30% για συνδρομή Premium+

Με την X να ανακοινώνει αύξηση τιμής 30% για τη συνδρομητική υπηρεσία Premium+, η premium προσφορά της πλατφόρμας έχει δει μια σημαντική αλλαγή. Η δράση αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της εταιρείας για την ενίσχυση της πλατφόρμας - παλαιότερα γνωστής ως Twitter - για χρήστες και δημιουργούς υποστήριξης.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η X ανακοινώνει αύξηση τιμής 30% για συνδρομή Premium+
Πηγή: Depositphotos

Η εφαρμογή της προσαρμογής των τιμών θα πραγματοποιηθεί σε δύο φάσεις. Οι ενημερωμένες τιμές είναι διαθέσιμες σε νέους συνδρομητές από τις 21 Δεκεμβρίου 2024. Για τους υφιστάμενους συνδρομητές, η μετάβαση θα είναι πιο σταδιακή. Εάν οι κύκλοι χρέωσής τους ξεκινήσουν πριν από τις 20 Ιανουαρίου 2025, θα συνεχίσουν να πληρώνουν τις τρέχουσες χρεώσεις τους μέχρι αυτήν την ημερομηνία. Μετά τις 20 Ιανουαρίου 2025, η νέα δομή τιμολόγησης θα ισχύει για όλους τους συνδρομητές στον πρώτο κύκλο χρέωσής τους.

Αυτή η αλλαγή τιμής συνοδεύεται από σημαντικές βελτιώσεις στην υπηρεσία Premium+. Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι ότι οι συνδρομητές θα βιώσουν πλέον ένα περιβάλλον χωρίς διαφημίσεις σε ολόκληρη την πλατφόρμα, σε αντίθεση με το προηγούμενο μοντέλο μερικής μείωσης διαφημίσεων.

Το βελτιωμένο πακέτο υπηρεσιών περιλαμβάνει επίσης μεγαλύτερα όρια χρήσης για μοντέλα Grok AI, υποστήριξη προτεραιότητας μέσω @Premium και πρόσβαση στη νέα λειτουργία ραντάρ.

Επιπλέον, η X έχει ανανεώσει τη δομή υποστήριξης δημιουργών, μεταβαίνοντας από ένα μοντέλο κατανομής εσόδων που βασίζεται σε διαφημίσεις σε ένα μοντέλο που δίνει έμφαση στις μετρήσεις αφοσίωσης και στο ανώτερο περιεχόμενο. Η παροχή στους δημιουργούς περιεχομένου ενός πιο δίκαιου προγράμματος αποζημίωσης που αναγνωρίζει καλύτερα τη συμβολή τους στην πλατφόρμα είναι ο στόχος αυτής της νέας προσέγγισης.

Η εταιρεία γνωρίζει ότι το πραγματικό κόστος μιας συνδρομής μπορεί να διαφέρει ανάλογα με έναν αριθμό μεταβλητών, συμπεριλαμβανομένης της τοποθεσίας, των ισχυόντων φόρων και των τελών που σχετίζονται με διάφορους τρόπους πληρωμής. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις αλλαγές ή συγκεκριμένες πληροφορίες τιμολόγησης, οι χρήστες μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας με την υποστήριξη X Premium.

Αυτή η στρατηγική ενημέρωση τιμολόγησης όχι μόνο προσφέρει στους premium χρήστες της μια καλύτερη εμπειρία κοινωνικών μέσων, αλλά αποδεικνύει επίσης τη συνεχή δέσμευση της X για την ανάπτυξη πλατφόρμας και την υποστήριξη δημιουργών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες
3 λεπτά για ανάγνωση

AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες

Καμία τεχνολογία δεν επηρεάζει επί του παρόντος τον επιχειρηματικό κόσμο τόσο βαθιά όσο η τεχνητή νοημοσύνη. Νέα εργαλεία αναδύονται συνεχώς και όλο και περισσότερες εταιρείες τα ενσωματώνουν στις διαδικασίες τους. Η τεχνητή νοημοσύνη κάνει επίσης κύματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο – από τη δημιουργία περιεχομένου και τις προτάσεις προϊόντων έως τη βελτιωμένη υποστήριξη πελατών και την […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το μαθησιακό περιεχόμενο είναι Steamrolling Search
6 λεπτά για ανάγνωση

Το μαθησιακό περιεχόμενο είναι Steamrolling Search

Μέχρι πρόσφατα, ήταν απολύτως φυσικό να εισάγετε ερωτήσεις και ερωτήματα σε μια μηχανή αναζήτησης. Σήμερα, η κατάσταση έχει αλλάξει. Εκτός από την είσοδο της τεχνητής νοημοσύνης στο παιχνίδι, οι άνθρωποι αναζητούν όλο και περισσότερο απαντήσεις απευθείας στα κοινωνικά μέσα. Αντί για Google, ανοίγουν το TikTok ή το Instagram και περιμένουν γρήγορες, πρακτικές εξηγήσεις, ιδανικά με […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Οι καλύτεροι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο πρόκειται να φτάσουν τα 6.56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι καλύτεροι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο πρόκειται να φτάσουν τα 6.56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025

Η τελευταία έκθεση Retail Week παρέχει νέες πληροφορίες για την αγορά σχετικά με τις μεγάλες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η συνεχής αναζήτηση των καταναλωτών για οικονομικά αποδοτικές επιλογές αγορών οδήγησε κορυφαίους λιανοπωλητές να αναπτύξουν ψηφιακές στρατηγικές που φέρνουν με επιτυχία τους πελάτες πίσω στα εικονικά καλάθια αγορών τους. Η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζει να επεκτείνεται ραγδαία, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+