4 λεπτά για ανάγνωση

Η Zalando επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο ομορφιάς στην αναπτυσσόμενη αγορά της Ισπανίας

Ο ευρωπαϊκός γίγαντας της μόδας Zalando εγκαινίασε επίσημα την κατηγορία ομορφιάς του στην Ισπανία. Είναι μια στρατηγική κίνηση που έχει νόημα - το 76% των πελατών τους ψωνίζει ήδη σε διαφορετικές κατηγορίες στην πλατφόρμα, αναφέρει ecommerce-news.es. Η εταιρεία θέλει να είναι μια ολοκληρωμένη λύση για τη μόδα και τον τρόπο ζωής, όχι απλώς ένα κατάστημα ρούχων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Zalando επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο ομορφιάς στην αναπτυσσόμενη αγορά της Ισπανίας
Πηγή: ChatGPT

Τι προσφέρεται

Η ποικιλία καλύπτει τα πάντα, από την περιποίηση της επιδερμίδας μέχρι τα αρώματα. Ο Zalando πήγε με ένα μείγμα – δημοφιλείς μάρκες TikTok μαζί με ονόματα πολυτελείας.

Στον κατάλογο θα βρείτε:

  • Κορεάτικη ομορφιά (Beauty of Joseon, COSRX, TIRTIR, Dr. Jart+)
  • Viral μάρκες (Augustinus Bader, The Ordinary, Sol de Janeiro, Rom&nd)
  • Μάρκες πολυτελείας (Lancôme, Estée Lauder, Kiehl’s)
  • Αρώματα (Maison Margiela, Narciso Rodríguez, Viktor &Rolf)
  • Τοπικές μάρκες όπως η 3Ina στο μακιγιάζ

Η στρατηγική είναι σαφής – καλύψτε όλα τα σημεία τιμών και στυλ. Από φτηνές επιτυχίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέχρι προϊόντα υψηλής ποιότητας.

Πώς ψωνίζουν οι Ισπανοί

Ο Zalando δημοσίευσε μια μελέτη για τις ισπανικές αγοραστικές συνήθειες. Οι αριθμοί δείχνουν μια ενδιαφέρουσα αλλαγή.

Οι μισοί από τους ερωτηθέντες άρχισαν να χρησιμοποιούν περισσότερα προϊόντα ομορφιάς τα τελευταία δύο χρόνια. Για τη Gen Z είναι ακόμη πιο έντονο – 65%. Κυρίως είναι γυναίκες (50% από αυτές).

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες:

  • Το 60% των Ισπανών χρησιμοποιεί καθημερινά προϊόντα περιποίησης σώματος
  • Το 56% προσεγγίζει τα αρώματα καθημερινά
  • Το 48% έχει καθημερινή ρουτίνα περιποίησης προσώπου

Τι οδηγεί τις αποφάσεις αγοράς

Η έρευνα αποκάλυψε τρεις βασικούς παράγοντες. Η ποιότητα προηγείται με 65%, ακολουθούμενη από την τιμή (40%) και τα φυσικά συστατικά (38%).

Τα προϊόντα που αγοράζονται πιο συχνά είναι η περιποίηση σώματος και μαλλιών – πάνω από το 57% των πελατών τα αγοράζουν μηνιαίως.

Μελλοντικές τάσεις

Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για:

  • Ενυδατικές, καθαριστικές και συσφικτικές φόρμουλες (45%)
  • Μακιγιάζ ανθεκτικό στην υγρασία και το στρες (29%)
  • Προϊόντα κατά του στρες (24%)
  • Απλοποιημένες ρουτίνες (24%)

Πλαίσιο αγοράς και ανταγωνισμός

Αξίζει να προσέξετε τη διαδικτυακή αγορά ομορφιάς της Ισπανίας. Ο κλάδος έφτασε τα 1.36 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024 και συνεχίζει να αυξάνεται κατά 10% ετησίως. Ακόμη πιο ενδιαφέρον – το ηλεκτρονικό εμπόριο ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας στην Ισπανία αυξάνεται ταχύτερα από άλλες κατηγορίες με 35,4% ετησίως, λόγω του μάρκετινγκ επιρροής και των συνδρομητικών κουτιών.

Επί του παρόντος, περίπου το 35% όλων των αγορών ομορφιάς στην Ισπανία γίνονται διαδικτυακά. Αυτός ο αριθμός συνεχίζει να αυξάνεται καθώς περισσότεροι αγοραστές αισθάνονται άνετα να αγοράζουν καλλυντικά χωρίς να τα δοκιμάσουν πρώτα στα καταστήματα.

Το ανταγωνιστικό τοπίο άλλαξε πρόσφατα. Η ASOS πουλά ομορφιά στην Ισπανία εδώ και χρόνια ως μέρος της προσφοράς μόδας της, αλλά ο βρετανικός λιανοπωλητής δυσκολεύτηκε – η αξία της μετοχής του μειώθηκε κατά 70% στις αρχές του 2023. Εν τω μεταξύ, η About You, κάποτε σημαντικός ανταγωνιστής, δεν είναι πλέον στην κούρσα αφού η Zalando απέκτησε πάνω από το 91% της εταιρείας τον Ιούλιο του 2025.

Αυτό αφήνει τον Zalando σε ισχυρή θέση. Ήδη τρέχουν ομορφιά σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές από το 2018, οπότε ξέρουν τι λειτουργεί. Η ισπανική αγορά έχει συγκεκριμένες προτιμήσεις – τα αρώματα έχουν μεγαλύτερη σημασία εδώ από ό,τι σε άλλες χώρες και υπάρχει μεγάλη ζήτηση για κορεατικά προϊόντα ομορφιάς, τα οποία η Zalando διαθέτει σε μεγάλο βαθμό.

Γιατί έχει νόημα

Η Eloisa Siclari, επικεφαλής της Zalando για τη Νότια Ευρώπη, μιλά για τη «φιλοδοξία να εδραιωθεί ως προορισμός αναφοράς για τη μόδα και τον τρόπο ζωής». Η εταιρεία βασίζεται στο γεγονός ότι οι πελάτες ήδη ψωνίζουν μεταξύ κατηγοριών. Η προσθήκη ομορφιάς είναι ένα λογικό επόμενο βήμα.

Η ισπανική αγορά έχει δυνατότητες. Το ενδιαφέρον για την ευεξία και την αυτοφροντίδα αυξάνεται. Η Zalando θέλει να επωφεληθεί από αυτό και να προσφέρει τα πάντα σε ένα μέρος – από ρούχα μέχρι παπούτσια μέχρι ορό προσώπου.

Το αποδεδειγμένο μοντέλο επεκτείνεται νότια

Η Ισπανία είναι η τελευταία χώρα όπου η Zalando προσφέρει προϊόντα ομορφιάς. Η κατηγορία δεν είναι νέα για την πλατφόρμα – κυκλοφόρησε το 2018 στη Γερμανία, την Πολωνία και την Αυστρία και στη συνέχεια επεκτάθηκε σταδιακά σε όλη την Ευρώπη.

Επί του παρόντος, η ομορφιά είναι διαθέσιμη σε 10 αγορές: Αυστρία, Βέλγιο, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία, Σουηδία και Ελβετία. Η επέκταση στην Ισπανία σηματοδοτεί την εμπιστοσύνη της εταιρείας στο μοντέλο αγορών μεταξύ κατηγοριών.

Για άλλους λιανοπωλητές μόδας που παρακολουθούν αυτόν τον χώρο, το πακέτο είναι σαφές: η ομορφιά λειτουργεί ως συμπλήρωμα του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας. Η σταδιακή ανάπτυξη του Zalando σε όλη την Ευρώπη σε διάστημα επτά ετών δείχνει ότι είναι μια βιώσιμη προσθήκη, όχι απλώς μια βραχυπρόθεσμη τάση.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU