
Είναι αξιοσημείωτο ότι τα τρία τέταρτα των χρηστών του Threads ακολουθούν επί του παρόντος τουλάχιστον μία επωνυμία, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι επιχειρηματικοί λογαριασμοί έχουν πολλές δυνατότητες. Ξεκινώντας με μια μικρή δοκιμή διαφημίσεων με εικόνα με ένα επιλεγμένο σύνολο διαφημιζόμενων, η Meta υιοθετεί μια μεθοδική προσέγγιση στην υλοποίηση διαφημίσεων.
Είναι σημαντικό για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να γνωρίζουν ότι η μεταφορά των τρεχουσών εκστρατειών στα νήματα θα είναι απλή και απαιτεί μόνο ένα κουτάκι στη Διαχείριση διαφημίσεων.
Η επένδυση σε νέους πόρους ή η παραγωγή πρωτότυπου δημιουργικού περιεχομένου δεν είναι απαραίτητη. Η ασφάλεια της επωνυμίας ήταν επίσης κορυφαία προτεραιότητα για τη Meta. Η Meta έχει εφαρμόσει τα αποδεδειγμένα μέτρα ασφαλείας της, συμπεριλαμβανομένου ενός «φίλτρου αποθέματος» που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να ελέγχουν την ευαισθησία του οργανικού περιεχομένου δίπλα στις διαφημίσεις τους.

Source: Facebook.com/business
Περισσότερες από τριάντα γλώσσες θα υποστηρίζονται από το σύστημα. Οι χρήστες θα μπορούν να εξατομικεύσουν τη διαφημιστική τους εμπειρία αναφέροντας, αποκρύπτοντας ή παραλείποντας διαφημίσεις.
Τους επόμενους μήνες, η Meta σκοπεύει να αναπτύξει πρόσθετες βελτιώσεις, όπως εργαλεία επαλήθευσης τρίτων.
Το Threads προσφέρει στις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου μια πολλά υποσχόμενη ευκαιρία να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό σε μια πλατφόρμα που συνδέει φυσικά τους καταναλωτές και τις μάρκες.