2 λεπτά για ανάγνωση

Θέματα εγκαινιάζει τη διαφήμιση: Νέα ευκαιρία για μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου

Η μητρική εταιρεία του Instagram, Meta, ανακοίνωσε το άνοιγμα μιας διαφημιστικής πλατφόρμας στο Threads, το επεκτεινόμενο κοινωνικό της δίκτυο. Δεδομένου ότι η πλατφόρμα έχει φτάσει το εντυπωσιακό ορόσημο των 300 εκατομμυρίων μηνιαίων ενεργών χρηστών, αυτό παρουσιάζει μια σημαντική ευκαιρία για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου να προσεγγίσουν νέο κοινό.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Θέματα εγκαινιάζει τη διαφήμιση: Νέα ευκαιρία για μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: Depositphotos

Είναι αξιοσημείωτο ότι τα τρία τέταρτα των χρηστών του Threads ακολουθούν επί του παρόντος τουλάχιστον μία επωνυμία, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι επιχειρηματικοί λογαριασμοί έχουν πολλές δυνατότητες. Ξεκινώντας με μια μικρή δοκιμή διαφημίσεων με εικόνα με ένα επιλεγμένο σύνολο διαφημιζόμενων, η Meta υιοθετεί μια μεθοδική προσέγγιση στην υλοποίηση διαφημίσεων.

Είναι σημαντικό για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να γνωρίζουν ότι η μεταφορά των τρεχουσών εκστρατειών στα νήματα θα είναι απλή και απαιτεί μόνο ένα κουτάκι στη Διαχείριση διαφημίσεων.

Η επένδυση σε νέους πόρους ή η παραγωγή πρωτότυπου δημιουργικού περιεχομένου δεν είναι απαραίτητη. Η ασφάλεια της επωνυμίας ήταν επίσης κορυφαία προτεραιότητα για τη Meta. Η Meta έχει εφαρμόσει τα αποδεδειγμένα μέτρα ασφαλείας της, συμπεριλαμβανομένου ενός «φίλτρου αποθέματος» που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να ελέγχουν την ευαισθησία του οργανικού περιεχομένου δίπλα στις διαφημίσεις τους.

Threads Launches Advertising

Source: Facebook.com/business

Περισσότερες από τριάντα γλώσσες θα υποστηρίζονται από το σύστημα. Οι χρήστες θα μπορούν να εξατομικεύσουν τη διαφημιστική τους εμπειρία αναφέροντας, αποκρύπτοντας ή παραλείποντας διαφημίσεις.

Τους επόμενους μήνες, η Meta σκοπεύει να αναπτύξει πρόσθετες βελτιώσεις, όπως εργαλεία επαλήθευσης τρίτων.

Το Threads προσφέρει στις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου μια πολλά υποσχόμενη ευκαιρία να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό σε μια πλατφόρμα που συνδέει φυσικά τους καταναλωτές και τις μάρκες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU