2 λεπτά για ανάγνωση

Θέματα εγκαινιάζει τη διαφήμιση: Νέα ευκαιρία για μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου

Η μητρική εταιρεία του Instagram, Meta, ανακοίνωσε το άνοιγμα μιας διαφημιστικής πλατφόρμας στο Threads, το επεκτεινόμενο κοινωνικό της δίκτυο. Δεδομένου ότι η πλατφόρμα έχει φτάσει το εντυπωσιακό ορόσημο των 300 εκατομμυρίων μηνιαίων ενεργών χρηστών, αυτό παρουσιάζει μια σημαντική ευκαιρία για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου να προσεγγίσουν νέο κοινό.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Θέματα εγκαινιάζει τη διαφήμιση: Νέα ευκαιρία για μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: Depositphotos

Είναι αξιοσημείωτο ότι τα τρία τέταρτα των χρηστών του Threads ακολουθούν επί του παρόντος τουλάχιστον μία επωνυμία, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι επιχειρηματικοί λογαριασμοί έχουν πολλές δυνατότητες. Ξεκινώντας με μια μικρή δοκιμή διαφημίσεων με εικόνα με ένα επιλεγμένο σύνολο διαφημιζόμενων, η Meta υιοθετεί μια μεθοδική προσέγγιση στην υλοποίηση διαφημίσεων.

Είναι σημαντικό για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να γνωρίζουν ότι η μεταφορά των τρεχουσών εκστρατειών στα νήματα θα είναι απλή και απαιτεί μόνο ένα κουτάκι στη Διαχείριση διαφημίσεων.

Η επένδυση σε νέους πόρους ή η παραγωγή πρωτότυπου δημιουργικού περιεχομένου δεν είναι απαραίτητη. Η ασφάλεια της επωνυμίας ήταν επίσης κορυφαία προτεραιότητα για τη Meta. Η Meta έχει εφαρμόσει τα αποδεδειγμένα μέτρα ασφαλείας της, συμπεριλαμβανομένου ενός «φίλτρου αποθέματος» που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να ελέγχουν την ευαισθησία του οργανικού περιεχομένου δίπλα στις διαφημίσεις τους.

Threads Launches Advertising

Source: Facebook.com/business

Περισσότερες από τριάντα γλώσσες θα υποστηρίζονται από το σύστημα. Οι χρήστες θα μπορούν να εξατομικεύσουν τη διαφημιστική τους εμπειρία αναφέροντας, αποκρύπτοντας ή παραλείποντας διαφημίσεις.

Τους επόμενους μήνες, η Meta σκοπεύει να αναπτύξει πρόσθετες βελτιώσεις, όπως εργαλεία επαλήθευσης τρίτων.

Το Threads προσφέρει στις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου μια πολλά υποσχόμενη ευκαιρία να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό σε μια πλατφόρμα που συνδέει φυσικά τους καταναλωτές και τις μάρκες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console

Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland
3 λεπτά για ανάγνωση

Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland

Το BuzzFeed ανακοίνωσε τη δουλειά του σε μια αυτόνομη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ως λύση στα σημερινά ζητήματα τοξικότητας στο διαδίκτυο. Η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη της κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του ψυχαγωγικού περιεχομένου και της πλατφόρμας που βασίζεται σε κουίζ, όπως ανέφερε η Semafor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων
2 λεπτά για ανάγνωση

Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Τα παγκόσμια δεδομένα ηλεκτρονικού εμπορίου από την ECDB δείχνουν ότι η Amazon και η Alibaba αποτελούν τις κορυφαίες οντότητες στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Η Amazon πέτυχε 360 δισεκατομμύρια δολάρια σε διασυνοριακό GMV το 2023, σύμφωνα με την ECDB, διατηρώντας παράλληλα ανώτερη παγκόσμια εμβέλεια και ικανοποίηση πελατών, που ισούται με το ΑΕΠ της Αιγύπτου.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+