3 λεπτά για ανάγνωση

Θα γίνει το ChatGPT η νέα ροή εσόδων του OpenAI;

Το OpenAI δημιουργεί ένα σύστημα πληρωμών, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να αγοράζουν πράγματα απευθείας μέσω του ChatGPT χωρίς να εγκαταλείπουν τη συνομιλία. Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Reuters, οι έμποροι θα πληρώσουν στην εταιρεία AI προμήθειες επί των πωλήσεων. Είναι ένας νέος τρόπος για να κερδίσετε χρήματα αφού χάσατε 5 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, παρά το γεγονός ότι φτάσατε τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Θα γίνει το ChatGPT η νέα ροή εσόδων του OpenAI;
Πηγή: ChatGPT

Το OpenAI έχει μεγάλα σχέδια για αγορές ChatGPT. Αντί να εμφανίζουν απλώς συνδέσμους προϊόντων που σας στέλνουν σε άλλους ιστότοπους, θέλουν να χειριστούν ολόκληρη την αγορά μέσα στη συνομιλία.

Ετσι δουλευει

Ρωτάτε το ChatGPT για ένα προϊόν, σας δείχνει επιλογές και μπορείτε να αγοράσετε απευθείας χωρίς να κάνετε κλικ. Το OpenAI παίρνει μια περικοπή από κάθε πώληση.

Η δυνατότητα εξακολουθεί να κατασκευάζεται, αλλά το OpenAI και το Shopify εμφανίζουν πρώιμες εκδόσεις σε επωνυμίες. Ήδη μιλούν για χρήματα – συγκεκριμένα πόση προμήθεια θα πληρώσουν οι λιανοπωλητές.

Ακολουθώντας το Money

Το ChatGPT έχει τεράστια επισκεψιμότητα, επομένως ακόμη και μικρές προμήθειες θα μπορούσαν να αθροιστούν γρήγορα. Αυτήν τη στιγμή, το chatbot εμφανίζει απλώς προτάσεις προϊόντων με συνδέσμους σε ιστότοπους λιανοπωλητών. Το OpenAI βλέπει όλες αυτές τις πιθανές επιχειρήσεις να βγαίνουν από την πόρτα.

Κυκλοφόρησαν καλύτερες οθόνες προϊόντων νωρίτερα φέτος. Τώρα θέλουν να καταγράψουν και τις πραγματικές συναλλαγές.

Η συνεργασία Shopify έχει νόημα. Το OpenAI αποκτά τεχνογνωσία στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το Shopify αποκτά ενσωμάτωση AI. Και οι δύο εταιρείες κερδίζουν.

Προβλήματα ταμειακών ροών

Τα οικονομικά του OpenAI εξηγούν τη βιασύνη. Τα έσοδα εκτινάχθηκαν από 5.5 δισεκατομμύρια δολάρια τον Δεκέμβριο του 2024 σε 10 δισεκατομμύρια δολάρια έως τον Ιούνιο του 2025. Ακούγεται υπέροχο, σωστά;

Λάθος. Έχασαν ακόμα περίπου 5 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι. Η λειτουργία της τεχνητής νοημοσύνης κοστίζει σοβαρά χρήματα και οι συνδρομές δεν καλύπτουν τα πάντα.

Η λήψη ενός κομματιού από τις πωλήσεις προϊόντων θα μπορούσε να βοηθήσει στην εξισορρόπηση των βιβλίων. Κάθε συνομιλία ChatGPT που τελειώνει με μια αγορά γίνεται ευκαιρία εσόδων.

Τι σημαίνει αυτό για όλους

Για τους αγοραστές, θα μπορούσε να είναι βολικό. Τέρμα τα άλματα μεταξύ ChatGPT και ιστότοπων αγορών. Ρωτήστε για παπούτσια για τρέξιμο, λάβετε συστάσεις και αγοράστε αμέσως.

Για τους λιανοπωλητές, είναι μια άλλη πλατφόρμα διαχείρισης. Θα πρέπει να αποφασίσουν εάν το κοινό του ChatGPT αξίζει να πληρώσει επιπλέον χρεώσεις πέρα από τις υπάρχουσες προμήθειες της αγοράς.

Για την Amazon και άλλους γίγαντες του ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι ένας νέος ανταγωνιστής. Εάν οι άνθρωποι αρχίσουν να ψωνίζουν μέσω συνομιλιών συνομιλίας, οι παραδοσιακοί ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου θα μπορούσαν να χάσουν επισκεψιμότητα.

Η μεγαλύτερη εικόνα

Αυτό δείχνει πώς οι εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης επεκτείνονται πέρα από τον αρχικό τους σκοπό. Το ChatGPT ξεκίνησε ως βοηθός γραφής. Τώρα θέλει να γίνει και βοηθός αγορών .

Η επιτυχία δεν είναι εγγυημένη. Οι άνθρωποι πρέπει πραγματικά να θέλουν να ψωνίσουν με αυτόν τον τρόπο και οι έμποροι πρέπει να δουν αρκετή αξία για να πληρώσουν προμήθειες.

Αλλά αν λειτουργήσει, το ChatGPT θα μπορούσε να γίνει ένας σοβαρός παίκτης στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο. Η εταιρεία που έφερε επανάσταση στα chatbot AI μπορεί απλώς να φέρει επανάσταση και στις ηλεκτρονικές αγορές.


Με βάση το ρεπορτάζ του Reuters

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU