4 λεπτά για ανάγνωση

Κάνετε ένα podcast χωρίς βίντεο; Χάνετε θεατές

Τα podcast έχουν γίνει μια κυρίαρχη μορφή ψυχαγωγίας. Ίσως να μην περιμένετε ότι είναι μαζί μας για περισσότερο από δύο δεκαετίες. Στις πρώτες μέρες τους, ήταν γνωστά ως audioblogging - απλά αρχεία ήχου που μοιράζονται στο διαδίκτυο. Από ένα εξειδικευμένο μέσο για τους λάτρεις της τεχνολογίας, έχουν εξελιχθεί σε mainstream ψυχαγωγία τα τελευταία χρόνια, με εκατομμύρια ανθρώπους να ακούν παγκοσμίως. Και τώρα, χάρη στην προσθήκη βίντεο, βιώνουν μια άλλη κορυφή στη δημοτικότητα. Τα podcast βίντεο όχι μόνο επιτρέπουν καλύτερη αντίληψη περιεχομένου, αλλά αλλάζουν επίσης τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι καταναλώνουν τα μέσα ενημέρωσης - το ηχητικό σκηνικό έχει μετατραπεί σε μια ολοκληρωμένη οπτική εμπειρία που μοιάζει όλο και περισσότερο με την παραδοσιακή τηλεοπτική μετάδοση. Τι κρύβεται πίσω από αυτή τη μετατόπιση και πώς μπορούν οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου να το χρησιμοποιήσουν προς όφελός τους;

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Κάνετε ένα podcast χωρίς βίντεο; Χάνετε θεατές
Πηγή: Depositphotos

Μια πρόσφατη μελέτη δείχνει ότι το 42% των ενηλίκων στις ΗΠΑ προτιμούν podcasts με βίντεο. Σε σύγκριση με το 32% στο τέλος του 2022, αυτό αντιπροσωπεύει σημαντική αύξηση και αυτή η τάση είναι ορατή σε όλες τις γενιές. Οι ακροατές αναφέρουν την καλύτερη ικανότητα εστίασης (89%) και την ευκαιρία να δουν τις εκφράσεις του προσώπου των συμμετεχόντων (87%) ως τους κύριους λόγους για την προτίμησή τους. Πλατφόρμες όπως το YouTube επωφελούνται από αυτό – κατάφεραν να επιτύχουν την πρώτη θέση ως η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για podcast. Με το 36% των ακροατών, ξεπερνούν σημαντικά το Spotify (23%) και τα Apple Podcasts (13%).

Οι αριθμοί επιβεβαιώνουν ότι εάν δεν είχατε περιεχόμενο βίντεο ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ μέχρι τώρα, ήρθε η ώρα να το αλλάξετε. Τα podcast βίντεο προσφέρουν αφοσίωση δύο επιπέδων, συνδυάζοντας την οικειότητα του ήχου με την οπτική γοητεία του βίντεο, εξασφαλίζοντας οικοδόμηση εμπιστοσύνης και καλύτερη σύνδεση με το κοινό.

Γιατί αυτό είναι σημαντικό για το ηλεκτρονικό εμπόριο;

1. Αυξημένη προβολή μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Τα βίντεο κλιπ από podcasts κατακλύζουν τα κοινωνικά δίκτυα, με το 45% των ενηλίκων να αναφέρουν ότι είδαν τέτοια κλιπ στο διαδίκτυο. Αυτά τα αποσπάσματα είναι συχνά πιο ελκυστικά από τις κανονικές αναρτήσεις, καθιστώντας τα ένα ισχυρό εργαλείο για την αύξηση της προβολής της επωνυμίας. Για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό παρουσιάζει ευκαιρίες για:

  • Μοιραστείτε ιστορίες προϊόντων
  • Δημιουργία εκπαιδευτικού περιεχομένου ή προγραμμάτων εκμάθησης
  • Επισημάνετε κριτικές πελατών

2. Podcasts ως σύντροφος στο σπίτι

Οι περισσότεροι ακροατές καταναλώνουν podcasts στο σπίτι και τα χρησιμοποιούν ως «σύντροφο ψυχαγωγίας», παρόμοια με την τηλεόραση στο παρελθόν. Αυτό ταιριάζει απόλυτα στις στρατηγικές ηλεκτρονικού εμπορίου που εστιάζουν στο κοινό σε ένα χαλαρό και ανενόχλητο περιβάλλον. Αυτό αυξάνει την πιθανότητα αλληλεπίδρασης με επώνυμο περιεχόμενο.

3. Προσεγγίστε τις νεότερες γενιές

Η γενιά Z και οι millennials – δύο ομάδες που κυριαρχούν επί του παρόντος στις δαπάνες ηλεκτρονικού εμπορίου – προσελκύονται ιδιαίτερα από τα podcast βίντεο. Αυτό φέρνει επίσης την ευκαιρία να χρησιμοποιήσετε λεζάντες και περιγραφές, οι οποίες είναι πραγματικά δημοφιλείς μεταξύ της Gen Z (73%).

Source: Morning Consult

Ποια θέματα podcast είναι δημοφιλή;

Το περιεχόμενο που κυριαρχεί σήμερα στον κόσμο των podcast περιλαμβάνει ειδήσεις (76%) και ερευνητική δημοσιογραφία (72%). Οι νεότερες γενιές αναζητούν επίσης εκπαιδευτικά και ενημερωτικά θέματα. Το ενδιαφέρον για podcasts με περιεχόμενο σε αυτούς τους τομείς προσφέρει την ευκαιρία σε μάρκες και μέσα ενημέρωσης να δημιουργήσουν μορφές πολυμέσων που όχι μόνο ενημερώνουν αλλά και προσεγγίζουν νέο κοινό μέσω μιας καινοτόμου προσέγγισης.

Source: Morning Consult

Πώς να χρησιμοποιήσετε podcast βίντεο στο ηλεκτρονικό εμπόριο;

  • Δώστε αξία στους ακροατές

Δημιουργήστε το podcast σας για να φέρετε ενδιαφέρον περιεχόμενο σχετικά με τα προϊόντα σας ή στοιχηματίστε στην τεχνογνωσία στον κλάδο σας. Εναλλακτικά, δοκιμάστε να παρουσιάσετε τα μέλη της ομάδας σας ή τους επηρεαστές.

  • Χρήση κλιπ σε κοινωνικά δίκτυα

Από τα παραπάνω δεδομένα, είναι σαφές ότι το βίντεο θα σας βοηθήσει να “εξανθρωπίσετε” την επωνυμία σας. Επιπλέον, μπορείτε εύκολα να μοιραστείτε αποσπάσματα σε άλλες πλατφόρμες όπως το TikTok, το Instagram και το YouTube Shorts. Αυτό θα αυξήσει την προβολή και τις πιθανότητες αφοσίωσης.

  • Στρατηγική τοποθέτηση διαφημίσεων

Εξετάστε το ενδεχόμενο να συνεργαστείτε με δημιουργούς που προσεγγίζουν παρόμοιο κοινό. Οι επωνυμίες μπορούν να στοχεύσουν podcast σχετικά με το τμήμα τους και να προωθήσουν προϊόντα χωρίς άμεση σύγκριση. Η διαφήμιση μπορεί επίσης να είναι σε πιο εγγενή μορφή – για παράδειγμα, αναφορές επωνυμίας, αποκλειστικές εκπτώσεις για ακροατές ή χορηγίες επεισοδίων που δημιουργούν εμπιστοσύνη και αυξάνουν τις πωλήσεις.

  • Λάβετε μέρος σε ζωντανές εκδηλώσεις podcast

Έρευνα από την Morning Consult αποκάλυψε ότι το 41% των ενήλικων ακροατών στις ΗΠΑ ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν σε ζωντανές ηχογραφήσεις podcast. Η οργάνωση ζωντανών ηχογραφήσεων μπορεί να είναι ένας μοναδικός τρόπος για τις επωνυμίες να δημιουργήσουν κοινότητα και αφοσίωση.

Η άνοδος των podcast βίντεο δείχνει πώς οι καταναλωτές καταναλώνουν τα μέσα ενημέρωσης. Αυτή η μορφή συνδυάζει την ψυχαγωγία με το προσωπικό ενδιαφέρον και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε περισσότερο τους οπαδούς.

Επενδύοντας σε περιεχόμενο βίντεο, οι μάρκες μπορούν να τοποθετηθούν στην πρώτη γραμμή της επικοινωνίας με τους πελάτες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+