22 λεπτά για ανάγνωση

Καλύτερες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για μικρές επιχειρήσεις το 2025

Η εμπειρία με πολλά e-shops δείχνει πώς η τεχνολογία και οι σχέσεις οδηγούν στην ανάπτυξη. Για το 2025, οι αποδεδειγμένες στρατηγικές περιλαμβάνουν SEO, AI, μάρκετινγκ περιεχομένου, ΔΕΗ και οικοδόμηση κοινότητας - οι περισσότερες απαιτούν μόνο χρόνο και προσπάθεια, όχι μεγάλους προϋπολογισμούς. Με την τεχνητή νοημοσύνη να είναι πλέον απαραίτητη για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί, ας εξερευνήσουμε τις πιο αποτελεσματικές προσεγγίσεις από τον ειδικό του Selltoro, Jan Janouškovec.

Jan Janouškovec
Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Καλύτερες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για μικρές επιχειρήσεις το 2025
Πηγή: Depositphotos

Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που λειτουργούν για μικρές επιχειρήσεις

Η εμπειρία μου με πολλά μικρά και μεσαία e-shops μου έδειξε πόσο ισχυρή είναι η τεχνολογία, σε συνδυασμό με τις γνήσιες σχέσεις, που μπορούν να είναι επιτυχημένες. Το 2025, οι πιο αποτελεσματικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για την ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων περιλαμβάνουν: χρήση SEO, AI, περιεχόμενο, ΔΕΗ και ενίσχυση των επιχειρηματικών στόχων της κοινότητας. Το καλύτερο μέρος είναι ότι πολλές από αυτές τις τεχνικές δεν απαιτούν σημαντική επένδυση εκτός από χρόνο και προσπάθεια. Οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για τις νεοσύστατες επιχειρήσεις μικρών επιχειρήσεων είναι απαραίτητες επειδή αποτελούν το θεμέλιο για μακροπρόθεσμη επιτυχία. Για να διατηρηθεί η συνάφεια, η υιοθέτηση νέων στρατηγικών με παράλληλη ενσωμάτωση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης δεν αποτελεί πλέον επιλογή, αλλά MUST.

Σε αυτό το άρθρο, θα παρουσιάσω μερικές από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων από τις οποίες μπορούν να επωφεληθούν οι μικρές επιχειρήσεις το επόμενο έτος.

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)

Ένα από τα πιο σημαντικά μέρη των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ για μικρές επιχειρήσεις το 2025 είναι η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).  Ο σύγχρονος κόσμος μετατοπίζεται συνεχώς σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, καθιστώντας απαραίτητο για τις επιχειρήσεις να βρεθούν εύκολα από πιθανούς πελάτες. Ευτυχώς, το SEO μπορεί να γίνει φθηνά! Υπάρχουν πολλά δωρεάν εργαλεία εκεί έξω, όπως το Google Search Console, το Google Analytics και το Ubersuggest. Με αυτά τα εργαλεία, μπορεί να είναι κυριολεκτικά αβίαστο να δημιουργήσετε μια δωρεάν λίστα εξειδικευμένων λέξεων-κλειδιών.

Ένα αποτελεσματικό SEO εστιάζει:

  • Το on-page SEO περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση μετα-τίτλων, περιγραφών, κεφαλίδων και την ενσωμάτωση των επιλεγμένων λέξεων-κλειδιών στο περιεχόμενο.
  • Το SEO εκτός σελίδας περιλαμβάνει τη δημιουργία συνδέσμων και βοηθά στην αύξηση της προβολής της επωνυμίας στις κοινωνικές πλατφόρμες για καλύτερη κατάταξη.
  • Το τεχνικό SEO περιλαμβάνει γρήγορη φόρτωση και φιλικά προς το χρήστη σύντομα πρότυπα που βοηθούν στην εκπλήρωση των προτύπων SEO.

Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο οι μικρές επιχειρήσεις θα μπορούσαν επίσης εύκολα να αυξήσουν την πελατεία τους και την οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό τους.

Επιπλέον, ο Al Sefati, Διευθύνων Σύμβουλος της Clarity Digital ανέφερε, είναι σημαντικό να επικεντρωθούμε στη βελτιστοποίηση για φωνητική και οπτική αναζήτηση. Αυτές τις μέρες οι άνθρωποι έχουν εμμονή με το Siri, την Alexa, το Google Lens και έτσι πρέπει να συνεχίσετε. Οι επιχειρήσεις πρέπει να διασφαλίσουν ότι οι εικόνες τους περιλαμβάνουν λεπτομερή εναλλακτικά κείμενα, συνεργάζονται με δομημένα δεδομένα για να εξασφαλίσουν μεγαλύτερη ορατότητα του περιεχομένου και, το πιο σημαντικό, να κάνουν το περιεχόμενο ομιλητικό για καλύτερη ευθυγράμμιση με τις φωνητικές αναζητήσεις.

Search engine optimisation

Source: Depositphotos

Τεχνικές βελτιστοποίησης στη σελίδα

Η βελτιστοποίηση στη σελίδα βελτιώνει διάφορα στοιχεία του ιστότοπου για να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει την εταιρεία στο διαδίκτυο. Στοιχεία όπως μετα-ετικέτες, κεφαλίδες και εικόνες πρέπει να ρυθμιστούν με ακρίβεια ώστε οι μηχανές αναζήτησης να δώσουν προτεραιότητα στον ιστότοπό σας.

Βασικές στρατηγικές βελτιστοποίησης στη σελίδα:

  • Meta Tags και περιγραφές: Το Moz υποδεικνύει ότι οι μετα-τίτλοι και περιγραφές διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο σε μια στρατηγική SEO. Εάν θέλετε το περιεχόμενό σας να κατατάσσεται και να παραμένει σχετικό, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε στρατηγικές λέξεις-κλειδιά.

👉🏽 Για παράδειγμα, για αυτό το άρθρο, θα μπορούσαμε να στοχεύσουμε μια φράση όπως “στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων“.

  • Βελτιστοποίηση εικόνας: Η Google προτείνει την περιγραφή του ονόματος αρχείου, καθώς και της εικόνας εναλλακτικού κειμένου για τη βελτίωση της ευρετηρίασης και την ενίσχυση της πιθανότητας ένας ιστότοπος να είναι προσβάσιμος σε χρήστες με ειδικές ανάγκες.
  • Βελτιστοποίηση κινητής τηλεφωνίας και ταχύτητας: Αυτές τις μέρες, οι άνθρωποι εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την τεχνολογία. Έτσι, είναι ασφαλές να πούμε ότι ένας ιστότοπος πρέπει να είναι γρήγορος και φιλικός προς κινητά. Η Google δίνει σημασία στην απόδοση, την αλληλεπίδραση και τη γενική εμφάνιση. Αυτοί οι παράγοντες αναφέρονται ως Core Web Vitals.

Στρατηγική περιεχομένου για SEO

Το καλό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι χτίζει εμπιστοσύνη και ενισχύει τις τάξεις σας, καθιστώντας το πραγματικά σημαντικό για σκοπούς SEO.

🚀 Συμβουλές στρατηγικής περιεχομένου SEO:

  • Ενσωμάτωση λέξεων-κλειδιών: Εργαλεία όπως το Google Keyword Planner σάς επιτρέπει να αναζητάτε και να ενσωματώνετε μια ποικιλία λέξεων-κλειδιών στους οδηγούς, τα βίντεο και τα ιστολόγιά σας.
  • Περιεχόμενο υψηλής αξίας: Το περιεχόμενο πρέπει να είναι αξιοποιήσιμο και ολοκληρωμένο, να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού-στόχου, καθώς και να συμμορφώνεται με τις οδηγίες E-E-A-T (Εμπειρία, εξειδίκευση, αξιοπιστία και αξιοπιστία) της Google.
  • Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC): Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να δημοσιεύουν κριτικές για τα προϊόντα σας και να αφήνουν μαρτυρίες. Το UGC μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την αυθεντικότητα της επωνυμίας σας και να ενισχύσει το SEO σας, ειδικά για τοπικές επιχειρήσεις.
  • Blog για SEO: Γράφοντας ένα blog μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο για SEO, δεδομένου ότι τα blogs είναι συνήθως πιο περιγραφικά. Η αντιμετώπιση διαφόρων κοινών ζητημάτων σε αυτές τις αναρτήσεις ιστολογίου θα

🚀 Συμβουλές ιστολογίου:

  • Χρησιμοποιήστε σχετικές λέξεις-κλειδιά και ενσωματώστε σαφείς παροτρύνσεις για δράση (CTAs).
  • Εστιάστε στην αντιμετώπιση των ανησυχιών του κοινού σας και στοχεύστε σε αναζητήσεις μακράς ουράς.

Οι μικρές επιχειρήσεις θα επωφεληθούν σε μεγάλο βαθμό από την ύπαρξη συνεπούς ενημερωτικού περιεχομένου, καθώς θα αυξήσει την παρουσία τους στο διαδίκτυο και θα προσελκύσει νέους πελάτες.

Τεχνική εφαρμογή SEO

Η εστίαση στην τεχνική πλευρά του SEO είναι επίσης εξίσου σημαντική για ισχυρή απόδοση. Αυτό περιλαμβάνει τη βελτίωση της ταχύτητας σελίδας, την απόκτηση κρυπτογράφησης HTTPS στον ιστότοπο και τη δημιουργία ενός χάρτη ιστότοπου XML, έτσι ώστε οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν να εντοπίζουν και να ευρετηριάζουν τις ιστοσελίδες σας.

Βασικές τεχνικές στρατηγικές SEO:

  • Ταχύτητα ιστότοπου: Η εμπειρία χρήστη βελτιώνεται σημαντικά με έναν γρήγορο ιστότοπο, γεγονός που οδηγεί σε καλύτερη κατάταξη. Δοκιμάστε το Google PageSpeed Insights και άλλα εργαλεία για να παρακολουθείτε και να αυξάνετε τον χρόνο φόρτωσης.
  • Ασφάλεια HTTPS: Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας χρησιμοποιεί HTTPS. Αυτό όχι μόνο παρέχει εμπιστοσύνη στους επισκέπτες, αλλά είναι επίσης ένα σήμα κατάταξης.
  • XML Sitemap: Προσθέστε έναν χάρτη ιστοτόπου XML για να διευκολύνετε τις μηχανές αναζήτησης να βρίσκουν και να ευρετηριάζουν τις ιστοσελίδες σας. Το Screaming Frog είναι ένα από τα πολλά εργαλεία που βοηθούν στη δημιουργία sidemap.
content marketing

Source: Depositphotos

Μάρκετινγκ περιεχομένου: Προσέλκυση του κοινού σας

Δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου

Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης θα έχει τις ρίζες της στο να κάνει τη ζωή των άλλων ανθρώπων ευκολότερη και να παράγει συναρπαστικό περιεχόμενο που αντιμετωπίζει τα προβλήματα του κοινού σας το 2025. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αφήγηση, μαζί με στιγμές από τα παρασκήνια, για να αναδείξετε την ανθρώπινη πλευρά της επιχείρησής σας. Το AI μπορεί να βοηθήσει στην εξατομίκευση και την παραγωγή περιεχομένου για τη διατήρηση της συνάφειας, ενώ το UGC σάς βοηθά να είστε πιο αφοσιωμένοι στην κοινότητά σας. Εάν είστε μια μικρομεσαία επιχείρηση που αναζητά ανάπτυξη, η αξιοποίηση στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ για νεοσύστατες επιχειρήσεις μπορεί να σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις προσπάθειές σας για μάρκετινγκ περιεχομένου.

🚀 Βασικές στρατηγικές μάρκετινγκ περιεχομένου για το 2025:

  • Αφήγηση: Το Content Marketing Institute προτείνει στους εμπόρους να χρησιμοποιούν ιστορίες για να προκαλέσουν συναισθήματα στο κοινό-στόχο τους. Αυτό βοηθά στη δημιουργία μιας βαθύτερης σύνδεσης με τους πελάτες.
  • Περιεχόμενο από τα παρασκήνια: Δείχνοντας πώς λειτουργεί η επιχείρηση κάνει την εταιρεία να φαίνεται πιο αξιόπιστη και διαφανής.
  • Εργαλεία AI για τη δημιουργία περιεχομένου: Η εξατομίκευση μπορεί να βρεθεί σε κλίμακα με εργαλεία όπως το Jasper, το ChatGPT και το Writesonic. Αυτά τα εργαλεία είναι ιδανικά για τη δημιουργία λεζάντων κοινωνικών μέσων, σεναρίων βίντεο, ακόμη και αναρτήσεων ιστολογίου.
  • Περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη (UGC): Ενθαρρύνετε τους πελάτες να μοιράζονται φωτογραφίες, κριτικές και άλλες εμπειρίες. Αυτό όχι μόνο δημιουργεί εμπιστοσύνη, αλλά και ενισχύει τη συμμετοχή της κοινότητας. Η ενσωμάτωση του UGC στις καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ μπορεί πραγματικά να σας κάνει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό σας.

Social Media Marketing: Σύνδεση σε πραγματικό χρόνο

Στρατηγική επιλογής πλατφόρμας

Η επιλογή των σχετικών πλατφορμών είναι ζωτικής σημασίας για τις μικρές επιχειρήσεις με στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2025. Η ανάπτυξη κάθε πλατφόρμας κοινωνικών μέσων σημαίνει δημογραφικές αλλαγές και είναι σημαντικό να παραμείνουμε εντός των αλλαγών. Το νεότερο κοινό συνεχίζει να προσελκύεται από βίντεο σύντομης μορφής, εντός του TikTok και του Instagram. Οι τροχοί φαίνεται να είναι τα φαβορί. Ωστόσο, δεδομένων των αβεβαιοτήτων που περιβάλλουν πλατφόρμες όπως το TikTok, είναι καλή ιδέα να διαφοροποιήσετε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι σωστές πλατφόρμες για την επιχείρησή σας:

  • Facebook: Ιδανικό για τοπικές επιχειρήσεις και κοινότητες στόχευσης. Είναι εύκολο να προσεγγίσετε μια σειρά ατόμων μέσω πολλών διαφορετικών τύπων περιεχομένου.
  • Instagram: Ιδανικό για οπτικό περιεχόμενο, με ένα πρόσθετο πλεονέκτημα διαδραστικής αλληλεπίδρασης μέσω ιστοριών.
  • LinkedIn: Καλύτερη επιλογή για μάρκετινγκ B2B, επαγγελματική δικτύωση και εμφάνιση της εταιρείας σας ως ηγέτη σκέψης.
  • TikTok: Ιδανικό για στόχευση νεότερου κοινού μέσω δημιουργικών, σύντομων βίντεο.
Strategies for Small Businesses in 2025

Source: Statista, 2025

Επιλέγοντας τις σωστές πλατφόρμες, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν μια ισχυρότερη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να προωθήσουν συνδέσεις σε πραγματικό χρόνο με τους πελάτες

Σχεδιασμός ημερολογίου περιεχομένου

Στο πλαίσιο της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ, μια μικρή επιχείρηση το 2025 θα θεωρήσει ζωτικής σημασίας την ανάπτυξη ενός ημερολογίου περιεχομένου για σκοπούς δημοσίευσης συνέπειας και αφοσίωσης κοινού. Οι προγραμματισμένες αναρτήσεις διασφαλίζουν ότι οι καμπάνιες παραμένουν σε καλό δρόμο ανά πάσα στιγμή.

Πλεονεκτήματα ενός ημερολογίου περιεχομένου:

  • Συνέπεια: Η τακτική δημοσίευση βοηθά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και διατηρεί το κοινό σας αφοσιωμένο.
  • Στρατηγική ευθυγράμμιση: Διασφαλίζει ότι το περιεχόμενό σας ευθυγραμμίζεται με τους επιχειρηματικούς στόχους και τα βασικά γεγονότα.
  • Συνδυασμός περιεχομένου: Ένας ισορροπημένος συνδυασμός προωθητικού και διαδραστικού περιεχομένου ενθαρρύνει την καλύτερη αφοσίωση.

Με τη βοήθεια ενός ημερολογίου περιεχομένου, η μεγιστοποίηση της δημιουργίας στοχευμένου περιεχομένου γίνεται απλή εργασία για τις επιχειρήσεις, επειδή μπορούν να τεθούν στο επίκεντρο ολόκληρες οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν .

Τεχνικές δέσμευσης

Για να προωθήσουν την αφοσίωση και να δημιουργήσουν αφοσίωση, οι μικρές επιχειρήσεις το 2025 θα πρέπει να επικεντρωθούν σε βίντεο ζωντανής ροής και να δημοσιεύουν ιστορίες. Οι γρήγορες απαντήσεις σε σχόλια και μηνύματα δημιουργούν ισχυρές σχέσεις με το κοινό. Επιπλέον, τα chatbots AI μπορούν να προσφέρουν εξατομικευμένες απαντήσεις σε πραγματικό χρόνο, καθιστώντας έτσι την εξυπηρέτηση πελατών ακόμα καλύτερη.

Βίντεο σύντομης μορφής: Τα βίντεο σύντομης μορφής (15-60 δευτερόλεπτα) είναι αποτελεσματικά για την κοινή χρήση γρήγορων συμβουλών, επιδείξεων ή για την αντιμετώπιση των προβληματικών σημείων των πελατών, με σαφές CTA για την προώθηση της δράσης.

📊 Σύμφωνα με την έκθεση Sprout Social, το 93% των καταναλωτών πιστεύει ότι οι μάρκες πρέπει να συμβαδίζουν με την online κουλτούρα. Η έρευνα αποδεικνύει ότι είναι ζωτικής σημασίας:

  • Δημοσιεύστε περιεχόμενο που είναι διασκεδαστικό και μοναδικό, το οποίο απεικονίζει την επωνυμία σας με πιο σχετικό τρόπο.
  • Προσφέρετε άμεση και προσαρμοσμένη εξυπηρέτηση στους πελάτες.
  • Χρησιμοποιήστε σελίδες κοινωνικών μέσων ως μέσα πώλησης.
  • Παρακολουθήστε την κουλτούρα στο διαδίκτυο δίνοντας προσοχή σε αυτό που λέει το κοινό σας.

Από την άλλη πλευρά, η έρευνα απαριθμεί 6 στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που πρέπει να αποφύγετε:

  • Διαδώστε παραπληροφόρηση.
  • Χρησιμοποιώντας βαρύ ή εταιρικό τόνο πωλήσεων.
  • Υπερβολικός προγραμματισμός ενός ημερολογίου περιεχομένου.
  • Αργή και μη εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών.
  • Κυνηγώντας κάθε τάση.
  • Απόσπαση μόνο για χάρη της απόσπασης.

Τοπικό SEO: Προσέλκυση κοντινών πελατών

Βελτιστοποίηση Επιχειρηματικού προφίλ Google

Η βελτιστοποίηση του Επιχειρηματικού προφίλ σας Google (GBP) είναι ζωτικής σημασίας για την ενίσχυση του τοπικού SEO και τη διασφάλιση ότι είστε ορατοί στους πελάτες που βρίσκονται κοντά. Ένα πλήρως βελτιστοποιημένο GBP βελτιώνει την κατάταξη τοπικής αναζήτησης και δημιουργεί εμπιστοσύνη με πιθανούς πελάτες.

Βήματα βελτιστοποίησης:

  • Συμπληρώστε το προφίλ σας: Βεβαιωθείτε ότι κάθε πεδίο έχει συμπληρωθεί σωστά, όπως το όνομα, η διεύθυνση, ο αριθμός τηλεφώνου και οι ώρες λειτουργίας της επιχείρησής σας.
  • Χρήση απεικονίσεων: Βεβαιωθείτε ότι κάθε πεδίο έχει συμπληρωθεί σωστά, όπως το όνομα, η διεύθυνση, ο αριθμός τηλεφώνου και το ωράριο λειτουργίας της επιχείρησής σας. 📊 Η Google αναφέρει ότι 42% περισσότεροι άνθρωποι ζητούν οδηγίες προς τις επιχειρήσεις που είναι καταχωρημένες στο Google, ενώ 35% περισσότερα κλικ στον ιστότοπο όταν ανεβαίνουν φωτογραφίες της επιχείρησης.
  • Ενθαρρύνετε τις κριτικές: Οι απαντήσεις σε θετικές κριτικές ενισχύουν την κατάταξή σας και ενισχύουν τη φήμη σας. Η απάντηση σε κριτικές δείχνει στους πελάτες ότι τους εκτιμάτε. 📊 Το 84% των ανθρώπων, σύμφωνα με την έρευνα Local Consumer Review Survey 2024 από το BrightLocal, εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές όσο και τις συστάσεις που γίνονται αυτοπροσώπως.
  • Δημοσίευση ενημερώσεων: Διατηρήστε το προφίλ σας ενεργό κοινοποιώντας προσφορές ή εκδηλώσεις μέσω των Αναρτήσεων Google.
  • Βελτιστοποίηση με λέξεις-κλειδιά: Συμπεριλάβετε σχετικές λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την τοποθεσία σας στην περιγραφή της επιχείρησης, για να αυξήσετε την προβολή κατά τη διάρκεια των αναζητήσεων.

Στρατηγική τοπικού περιεχομένου

Η εμπλοκή της τοπικής σας κοινότητας με τη δημοσίευση σχετικού περιεχομένου μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση της προβολής σας και στην ενίσχυση των σχέσεων με πιθανούς πελάτες. Άρθρα σχετικά με τοπικά δρώμενα, εκδηλώσεις ή συνεργασίες θα γίνουν καλύτερα δεκτά από τους ανθρώπους στην κοινότητα. Η αλληλεπίδραση με influencers ή άλλες επιχειρήσεις από την περιοχή για προωθήσεις ή εκδηλώσεις μπορεί να αυξήσει την προσέγγισή σας σε αυτές.

Strategies for Small Businesses in 2025: email marketring

Source: Depositphotos

Email Marketing: Καλλιέργεια σχέσεων πελατών

Στρατηγικές δημιουργίας λιστών

Για να αυξήσετε τη μετατροπή και την αφοσίωση, είναι σημαντικό να παρέχετε περιεχόμενο που είναι εξατομικευμένο στις ανάγκες του πελάτη. Η παροχή εκπτώσεων και αποκλειστικού περιεχομένου είναι πάντα ευπρόσδεκτα κίνητρα για τους πελάτες να αυξήσουν τις εγγραφές. Τα εργαλεία AI μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη στόχευση πελατών αναλύοντας τη συμπεριφορά τους και διασφαλίζοντας ότι τα μηνύματά σας είναι σχετικά και έγκαιρα.

Στρατηγικές τμηματοποίησης:

  • Βάσει τοποθεσίας: Οι προωθήσεις ή οι προσκλήσεις σε εκδηλώσεις μπορούν να προσαρμοστούν γεωγραφικά.
  • Βάσει συμπεριφοράς: Στοχεύστε πελάτες με βάση τις προηγούμενες αγορές τους ή τις αλληλεπιδράσεις τους στον ιστότοπο.

Αυτοματοποιημένες καμπάνιες για αποτελεσματικότητα

Με την πρόοδο της τεχνολογίας, τα αυτοματοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατέστησαν δυνατή την επικοινωνία με τους πελάτες χωρίς μεγάλη προσπάθεια. Mailchimp, Zoho Campaigns και Cusromer.io είναι μόνο μερικές πλατφόρμες που διευκολύνουν την τμηματοποίηση και την παρακολούθηση της απόδοσης.

  • Σειρά καλωσορίσματος: Η ActiveCampaign συνιστά τη δημιουργία αυτοματοποιημένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επισήμανση των προϊόντων και του πολύτιμου περιεχομένου στους νέους συνδρομητές.

Ο αυτοματισμός σε συνδυασμό με την τμηματοποίηση μπορεί να επιτρέψει στις μικρές επιχειρήσεις να αναπτύξουν πολύτιμη δέσμευση με τους πελάτες τους και να έχουν καλύτερα αποτελέσματα με τις πωλήσεις.

Συνεργασίες επιρροής: Επέκταση της προσέγγισής σας

Εντοπισμός σωστών επιρροών

Η συνεργασία με παράγοντες επιρροής με τους οποίους μοιράζεστε βασικές αξίες είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να επεκτείνετε την προσέγγισή σας. Σύμφωνα με το Forbes, οι micro-influencers (άτομα με λιγότερους από 100 χιλιάδες ακόλουθους με υψηλή αφοσίωση) είναι οικονομικά αποδοτικοί τρόποι προώθησης προϊόντων, επειδή έχουν περισσότερες αλληλεπιδράσεις από τους macro-influencers. Ο σωστός επηρεαστής μπορεί να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να δημιουργήσει αυθεντικές σχέσεις με νέους πελάτες.

Η δύναμη των τοπικών επιρροών
Οι τοπικοί παράγοντες επιρροής προσφέρουν σε μια επιχείρηση μια μεγάλη ευκαιρία να προωθήσει το εμπορικό σήμα σε άτομα που ζουν σε στενή γεωγραφική εγγύτητα. Οι influencers και οι micro-influencers που ζουν στην περιοχή σας έχουν αφοσιωμένους ακόλουθους που τους θαυμάζουν. 📊 Έρευνα από το The HubSpot διαπίστωσε ότι το 21% των χρηστών κοινωνικών μέσων ηλικίας 18-54 ετών πραγματοποίησαν μια αγορά με βάση τη σύσταση ενός επηρεαστή τους τελευταίους τρεις μήνες.

👉🏽 Μια ώθηση στην επισκεψιμότητα ή την αναγνώριση της επωνυμίας στην κοινότητά σας μπορεί να επιτευχθεί μέσω τοπικών επιρροών.

Πώς να βρείτε επιρροές:

  • Προσδιορίστε τους τοπικούς δημιουργούς: Πλατφόρμες όπως το Instagram και το Tiktok θα είναι οι καλύτερες επιλογές, καθώς η εστίαση είναι σε επιρροές που έχουν εκατοντάδες χιλιάδες οπαδούς.
  • Δημιουργήστε μια πρόταση: Μπορείτε να γίνετε δημιουργικοί παρουσιάζοντάς τους δωρεάν προϊόντα ή πληρώνοντάς τους για διαφημιστικές υπηρεσίες.
  • Δημιουργία αυθεντικών καμπανιών: Επιτρέψτε στους influencers να δημιουργούν περιεχόμενο που ταιριάζει στο προσωπικό τους στυλ για μέγιστη αφοσίωση. Οι αυθεντικές καμπάνιες είναι πιο σχετικές και ενισχύουν την εμπιστοσύνη με τους οπαδούς τους.

🚀 Επαγγελματική συμβουλή: Οι Micro-influencers δεν είναι μόνο πιο προσιτοί, αλλά προσφέρουν επίσης καλύτερα ποσοστά αφοσίωσης, καθιστώντας τους μια πιο οικονομική επιλογή για τις καμπάνιες σας.

Στρατηγικές συνεργασίας

Όταν εμπλέκετε επιρροές, είναι καλύτερο να εμπιστεύεστε την κρίση τους για τη δημιουργία περιεχομένου που θα ήταν αυθεντικό και ελκυστικό για το κοινό τους. Αντιμετωπίστε τα UGC που προκύπτουν από τη συνεργασία ως πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία που ενισχύουν την αξιοπιστία της εταιρείας, όπως επισημαίνεται από το BusinessAdvice.

video marketing strategy

Source: Unsplash.com

Μάρκετινγκ βίντεο: Τραβώντας την προσοχή δημιουργικά

Τύποι και μορφές περιεχομένου

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ βίντεο από τη Wyzowl, τα βίντεο σύντομης μορφής, τα σεμινάρια και το περιεχόμενο πίσω από τα παρασκήνια θα είναι οι κορυφαίοι τρόποι για να τραβήξετε την προσοχή το 2025, με το μάρκετινγκ βίντεο να συνεχίζει να κυριαρχεί σε πλατφόρμες όπως το TikTok, το Instagram και το YouTube. Οι στρατηγικές μάρκετινγκ πρέπει να είναι πιο ελκυστικές και δημιουργικές, επομένως το μάρκετινγκ βίντεο θα ήταν απαραίτητο για την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης του κοινού. Με τα εργαλεία AI, το περιεχόμενο βίντεο μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί ώστε να ταιριάζει σε διαφορετικές πλατφόρμες, αυξάνοντας τη συνολική απόδοση.

Κανάλια Διανομής

Λόγω των τάσεων μάρκετινγκ, τα εργαλεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων βίντεο όπως το TikTok και το Instagram Reels είναι αποτελεσματικά. Είναι σημαντικό οι έμποροι να γνωρίζουν πού να τοποθετήσουν το βίντεο ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του κοινού-στόχου. HubSpots Video Marketing Report από το 2024, το YouTube λειτουργεί καλύτερα για μεγαλύτερα σεμινάρια, ενώ τα Instagram Stories και TikTok Reels είναι ιδανικά για γρήγορα βίντεο. Εργαλεία AI όπως το InVideo ή το Animoto μπορούν να προστεθούν για παρακολούθηση, διασφαλίζοντας ότι τα βίντεο θα βελτιστοποιηθούν σε κάθε πλατφόρμα και θα ενισχύσουν την αφοσίωση.

Διαφήμιση Pay-Per-Click (PPC): Άμεση προβολή

Όταν χρησιμοποιείτε τη διαφήμιση PPC, μπορείτε να δημιουργήσετε γρήγορα δυνητικούς πελάτες. Η επιχείρησή σας γίνεται άμεσα ορατή και το κοινό μπορεί να στοχεύσει με ακρίβεια. Στο πλαίσιο ολοκληρωμένων στρατηγικών δημιουργίας δυνητικών πελατών στο ψηφιακό μάρκετινγκ, η ΔΕΗ μπορεί να προσελκύσει αποτελεσματικά δυνητικούς πελάτες που είναι έτοιμοι να μετατραπούν.

Καταγραφή πρόθεσης του Google Ads για ΑναζήτησηΧρησιμοποιώντας το Google Ads, μπορείτε να υποβάλετε προσφορές για τις λέξεις-κλειδιά, πράγμα που σημαίνει ότι η επιχείρησή σας θα εμφανίζεται αυτόματα στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχετε πολλή επισκεψιμότητα από άτομα που αναζητούν αυτό που προσφέρετε.

Πώς να κάνετε το Google Ads να λειτουργεί για εσάς

  • Χρήση σχετικών λέξεων-κλειδιών: Στοχεύστε λέξεις-κλειδιά υψηλής πρόθεσης χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Google Keyword Planner.
  • Βελτιστοποίηση διαφημιστικού κειμένου: Γράψτε σαφείς και απευθείας στο σημείο διαφημίσεις με ισχυρά CTA.
  • Παρακολούθηση μετατροπών: Παρακολουθήστε την απόδοση και αλλάξτε τις δαπάνες σας στις διαφημίσεις που λειτουργούν καλύτερα, ρυθμίζοντας την παρακολούθηση μετατροπών.

Εργαλεία για να ενισχύσετε την προώθησή σας

Αυτοματοποιημένες πλατφόρμες όπως το Selltoro διευκολύνουν τη διαχείριση των καμπανιών μάρκετινγκ στο Google και σε άλλες πλατφόρμες. Με εργαλεία που αυτοματοποιούν την υποβολή προσφορών, τη βελτιστοποίηση διαφημίσεων και την παρακολούθηση απόδοσης, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο και να έχετε καλύτερα αποτελέσματα. Είτε εκτελείτε καμπάνιες Αγορών Google είτε προωθείτε τον ιστότοπό σας στα κοινωνικά μέσα, αυτές οι πλατφόρμες σάς βοηθούν να παραμείνετε στην κορυφή των πάντων χωρίς την ταλαιπωρία και επίσης επιτρέπουν στις μικρές επιχειρήσεις που δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά να προσλάβουν μια εταιρεία μάρκετινγκ να υπερέχουν σε αυτό που κάνουν.

Το Selltoro είναι ένας αυτοματοποιημένος διαχειριστής ΔΕΗ που επιτρέπει στις μικρές επιχειρήσεις να αυξήσουν την προβολή τους στις πλατφόρμες Google και κοινωνικών μέσων για να αποκτήσουν κατάλληλους δυνητικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ.

Strategies for Small Businesses in 2025

Source: HubSpot, 2025

Δομή καμπάνιας

Η επιτυχία της διαφήμισης PPC εξαρτάται εξ ολοκλήρου από το πόσο στοχευμένες είναι οι προσαρμοσμένες ομάδες διαφημίσεων, τους στόχους τους, καθώς και τη διαχείριση του προϋπολογισμού. Τα εργαλεία AI προσφέρουν βελτιστοποίηση καμπάνιας, η οποία παρέχει προσαρμόσιμες προσαρμογές βάσει συμπεριφοράς. Τόσο τα εργαλεία AI όσο και οι μη αυτόματες προσεγγίσεις, όπως η τακτική παρακολούθηση, θα σας φέρουν πιο κοντά στην επίτευξη των επιχειρηματικών σας στόχων με υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI). Οι αυτοματοποιημένες στρατηγικές, όπως το CPA-στόχος και ο στόχος απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS), αποτελούν επίσης εξαιρετικούς τρόπους ορισμού προσφορών.

Στρατηγική λέξεων-κλειδιών

Η διεξαγωγή ολοκληρωμένης έρευνας λέξεων-κλειδιών είναι ζωτικής σημασίας για την αντιστοίχιση των διαφημίσεών σας με τις κατάλληλες αναζητήσεις. Οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς είναι ιδιαίτερα πιο αποτελεσματικές με εξειδικευμένο μάρκετινγκ και υψηλότερα ποσοστά μετατροπών. Το Google Keyword Planner και το SEMrush μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τη στρατηγική σας και να προβλέψετε τάσεις, βελτιώνοντας έτσι την προβολή σας.

Βελτιστοποίηση προϋπολογισμού

Η σωστή κατανομή του προϋπολογισμού είναι το κλειδί για τη μεγιστοποίηση των εκστρατειών της ΔΕΗ. Ο έλεγχος του κόστους επιτυγχάνεται επενδύοντας στις διαφημίσεις με την υψηλότερη απόδοση, ενώ θέτετε τις διαφημίσεις με χαμηλή απόδοση σε αναμονή ή προσαρμόζετε τις προσφορές. Η λειτουργία “Προτάσεις” στο Google Ads καθιστά δυνατή την παρακολούθηση της δραστηριότητας και την ανταγωνιστική τροποποίηση των προσφορών στις δημοπρασίες.

Βελτιστοποίηση για κινητά: Προσέγγιση χρηστών εν κινήσει

Ανταποκρινόμενος σχεδιασμός

Η Google shas διαπίστωσε ότι ένας ανταποκρινόμενος ιστότοπος είναι απαραίτητος καθώς αυξάνεται η χρήση κινητών τηλεφώνων λαμβάνοντας υπόψη την ευκολία προσβασιμότητας και βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Ένας ανταποκρινόμενος σχεδιασμός προσαρμόζεται ομαλά σε διαφορετικά μεγέθη οθόνης, διασφαλίζοντας ότι οι χρήστες μπορούν να πλοηγηθούν στον ιστότοπο ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν.  Ένας ιστότοπος που είναι συμβατός με κινητά μπορεί επίσης να ενισχύσει την αφοσίωση των χρηστών αυξάνοντας τη διάρκεια της περιόδου σύνδεσης, μειώνοντας παράλληλα το ποσοστό εγκατάλειψης.

Εμπειρία χρήστη για κινητές συσκευές

Η βελτιστοποίηση της εμπειρίας χρήστη για κινητά (UX) είναι το κλειδί για τη διατήρηση των επισκεπτών και τη μείωση της εγκατάλειψης του καλαθιού.  Περιλαμβάνει τη βελτίωση της ταχύτητας φόρτωσης, της διάταξης του ιστότοπου και της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς. Ο πρώτος σχεδιασμός για κινητά αντιμετωπίζει όλα αυτά τα ζητήματα και επιτρέπει στους πελάτες σας να κάνουν εύκολα παραγγελίες σε αυτά τα τηλέφωνα ή tablet.

Βελτιστοποίηση ταχύτητας

Η ταχύτητα σελίδας για κινητά, όπως επισημαίνει ο Neil Patel, είναι σημαντική τόσο για το SEO όσο και για τη διατήρηση των χρηστών.  Η φόρτωση μιας σελίδας που διαρκεί πολύ μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης και αρνητική επίδραση στις μετατροπές. Τεχνικές όπως η βελτιστοποίηση των μεγεθών εικόνας, η μείωση των αρχείων CSS και JavaScript και η χρήση ενός δικτύου παροχής περιεχομένου (CDN) μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τους χρόνους φόρτωσης.

Strategies for Small Businesses in 2025: Mobile marketing

Source: Depositphotos

 

Καμπάνιες επαναστόχευσης: Επιστροφή επισκεπτών

Τμηματοποίηση κοινού

Η επαναστόχευση μπορεί να είναι ιδιαίτερα επωφελής για την προσέγγιση χρηστών που έχουν αλληλεπιδράσει με την επωνυμία σας, αλλά δεν έχουν μετατραπεί σε πελάτες. Η τμηματοποίηση κοινού είναι σημαντική κατά την εκτέλεση επιτυχημένων καμπανιών επαναστόχευσης, επειδή σας επιτρέπει να δημιουργείτε συγκεκριμένα μηνύματα που σχετίζονται με ενέργειες όπως η εγκατάλειψη καλαθιού αγορών ή ορισμένες σελίδες προϊόντων. Εργαλεία όπως το Google Ads και η Διαχείριση διαφημίσεων του Facebook παρέχουν διαφορετικές επιλογές τμηματοποίησης που σας επιτρέπουν να προβάλλετε εξατομικευμένες καμπάνιες.

📊 HubSpot αναφέρει ότι μόνο το 2% της επισκεψιμότητας του ιστότοπου μετατρέπεται κατά την πρώτη επίσκεψη.

Η αποτελεσματική τμηματοποίηση είναι δύσκολη αλλά σημαντική για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον επαναπροσδιορισμό και τον προϋπολογισμό της ΔΕΗ. Ακολουθούν συμβουλές από το Growth Minded Marketing που μπορούν να βοηθήσουν:

  • Συμπεριφορική τμηματοποίηση: Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία τμημάτων χρηστών με βάση τις δραστηριότητές τους στον ιστότοπό σας. Αυτές οι δραστηριότητες μπορεί να περιλαμβάνουν επισκέψεις σελίδας και διάρκεια διαμονής.
  • Δημογραφική τμηματοποίηση: Αυτό μπορεί να γίνει καθορίζοντας εύρη ηλικιών-στόχων, φύλων, εισοδήματος ή επιπέδων εκπαίδευσης.
  • Γεωγραφική κατάτμηση: Χρησιμοποιήστε μια χώρα, πόλη ή περιοχή για να κατανοήσετε πού βρίσκονται οι χρήστες.
  • Τμηματοποίηση βάσει συσκευής: Οι διαφημίσεις μπορούν να προσαρμοστούν στον τύπο της συσκευής που χρησιμοποιείται, όπως επιτραπέζιος υπολογιστής, tablet ή κινητό.
  • Επικαιρότητα και τμηματοποίηση συχνότητας: Εστιάστε σε χρήστες που χρησιμοποιούν την επιχείρησή σας ή επισκέπτονται συχνά τον ιστότοπό σας και έχουν αλληλεπιδράσει πρόσφατα μαζί τους.
  • Προσαρμοσμένα τμήματα: Δημιουργήστε τμήματα για χρήστες που εγκαταλείπουν το καλάθι αγορών τους χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά και στοχεύστε τους με διαφημίσεις.

Στρατηγική εκστρατείας

Για να ενθαρρύνετε την αφοσίωση των πελατών, η κύρια εστίαση πρέπει να είναι στην εξατομίκευση. Δημιουργήστε εμπιστοσύνη και αυξήστε τα ποσοστά μετατροπών προσθέτοντας μαρτυρίες πελατών ή προσφέροντας εκπτώσεις, δωρεάν δοκιμές ή προσφορές περιορισμένου χρόνου. Η προσθήκη κοινωνικών αποδείξεων, όπως κριτικές πελατών ή περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, μπορεί επίσης να βελτιώσει την εμπιστοσύνη και να οδηγήσει σε οργανικές μετατροπές.

Βελτιστοποίηση απόδοσης

Μια καλά διαχειριζόμενη καμπάνια απαιτεί συνεχή έλεγχο και ενημέρωση. Το Google Analytics και το Facebook Ads σάς προσφέρουν τα εργαλεία για τη μέτρηση των αποτελεσμάτων και τον εντοπισμό τομέων βελτίωσης. Οι ίδιες οι καμπάνιες έχουν μια σειρά ευκαιριών στόχευσης, όπως και το δημιουργικό της διαφήμισης – οι συνεχείς δοκιμές A / B θα βελτιώσουν την αναλογία αποτελεσμάτων.

Συμμετοχή στην κοινότητα: Δημιουργία τοπικών συνδέσεων

Συμμετοχή σε τοπικές εκδηλώσεις

Αυξήστε την προβολή της εταιρείας σας παρακολουθώντας ή χορηγώντας εργαστήρια, φιλανθρωπικές εκδηλώσεις ή τοπικές συναντήσεις. Η οικοδόμηση μιας θετικής φήμης μέσα στην κοινότητα είναι εξαιρετικά σημαντική για το πιο σημαντικό περιουσιακό στοιχείο μιας επιχείρησης, την εικόνα της επωνυμίας της. Προσελκύστε την κοινότητα συμμετέχοντας σε τοπικές εκδηλώσεις για να αυξήσετε την προβολή της επωνυμίας.

Κοινοτικές Συνεργασίες

Η συνεργασία με άλλες τοπικές επιχειρήσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επεκτείνετε την προσέγγισή σας, προωθώντας παράλληλα την καλή θέληση. Οι εκδηλώσεις που συνδιοργανώνονται, οι κοινές προσφορές και οι διασταυρούμενες προωθήσεις αυξάνουν σημαντικά την προβολή της επωνυμίας και ενισχύουν τους δεσμούς της κοινότητας.

Κοινωνική Ευθύνη

Από όσα έχουμε συζητήσει μέχρι στιγμής, η κοινωνική ευθύνη δεν είναι μόνο επωφελής για την εικόνα της επωνυμίας σας, αλλά και για τους πελάτες σας. Οι τοπικές επιχειρήσεις που προσφέρουν πίσω στην κοινότητα έχουν πιστούς υποστηρικτές που υποστηρίζουν τις προσπάθειές τους.

Συμπέρασμα και επόμενα βήματα

Εάν είστε μια μικρή επιχείρηση που ανησυχεί για τα έξοδα, το μάρκετινγκ δεν χρειάζεται να είναι ακριβό και υπερβολικά περίπλοκο. Όπως έχουμε επισημάνει προηγουμένως, υπάρχουν τρόποι μέτρησης και στόχευσης των στόχων σας και των διαθέσιμων πόρων, όπως η παραγωγή περιεχομένου, η βοήθεια AI και η κοινωνική ακρόαση, τα οποία θα αποτελέσουν δομικό στοιχείο για ανάπτυξη.

Κάθε δραστηριότητα μάρκετινγκ απαιτεί χρόνο και υπομονή. Σε κάθε βήμα της διαδικασίας, θα πρέπει πάντα να δοκιμάζετε και να κάνετε προσαρμογές. Εργαστείτε πρώτα σε μία ή δύο στρατηγικές, όπως η εφαρμογή μιας καμπάνιας PPC ή το SEO σας για να δείτε την υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI) και, στη συνέχεια, μετρήστε το αποτέλεσμα για να αναλύσετε νέες στρατηγικές που θα μπορούσε να υιοθετήσει η επιχείρησή σας.

Επόμενα βήματα:

  1. Διεξάγετε ένα σχέδιο αυτοαξιολόγησης και αναλύστε ποιες τακτικές μάρκετινγκ εφαρμόζετε αυτήν τη στιγμή.
  2. Θέστε σαφείς στόχους και προσδιορίστε τι σημαίνει επιτυχία για εσάς. Ενισχύει την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, δημιουργεί δυνητικούς πελάτες ή αυξάνει τις πωλήσεις; Όλα αυτά τα αποτελέσματα είναι απολύτως εφικτά.
  3. Δοκιμάστε νέα εργαλεία. Βεβαιωθείτε ότι αξιοποιείτε πλήρως τα διαθέσιμα εργαλεία, όπως το Google Analytics, για να εξερευνήσετε βαθύτερα την απόδοσή σας και να κάνετε περισσότερα.
  4. Γνωρίστε την τοπική κοινότητα ή το διαδικτυακό κοινό δημιουργώντας ουσιαστικές σχέσεις. Αυτό θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στις προσπάθειές σας.

Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να θυμάστε να βάζετε το ένα βήμα μπροστά από το άλλο: ξεκινήστε σήμερα, προσαρμοστείτε και συνεχίστε να προχωράτε.

FAQ

Source: Depositphotos

Συχνές ερωτήσεις

Πώς μπορούν οι μικρές επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν το SEO για να βοηθήσουν στο μάρκετινγκ;

Οι μικρές επιχειρήσεις εξυπηρετούνται καλύτερα με το SEO επειδή παρέχει τρόπους και μέσα ενίσχυσης της διαδικτυακής τους παρουσίας. Η σωστή τοποθέτηση του περιεχομένου σας στον ιστότοπο και, στη συνέχεια, η ταξινόμηση των τεχνικών λεπτομερειών σάς επιτρέπει να προσελκύσετε το προοριζόμενο κοινό μέσω μηχανών αναζήτησης και αυξάνει την οργανική επισκεψιμότητα του ιστότοπου. Αυτό απαιτεί πολλή υπομονή, αλλά όταν γίνει σωστά, το αποτέλεσμα θα είναι ανταμείβοντας καθώς είναι πιο πιθανό να μεταστραφούν.

Μπορούν οι μικρές επιχειρήσεις να υπερέχουν στο μάρκετινγκ περιεχομένου;

Σίγουρα! Το μάρκετινγκ περιεχομένου εγγυάται ότι οι μικρές επιχειρήσεις έχουν απόδοση της επένδυσής τους όταν δημοσιεύουν συναρπαστικό περιεχόμενο που εξυπηρετεί τις ανάγκες του κοινού. Χτίζουν εμπιστοσύνη και αξιοπιστία. Η εστίαση είναι στην προσφορά βοήθειας με υπέροχα ιστολόγια, βίντεο και οδηγούς που σας τοποθετούν ως αρχή του κλάδου. Αυτή η στρατηγική έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι διασφαλίζει ότι οι συνδρομητές παραμένουν και αλληλεπιδρούν περαιτέρω με το περιεχόμενο βίντεο.

Πώς μπορούν οι μικρές επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων;

Όταν πρόκειται να συνδεθείτε με το κοινό σας ανά πάσα στιγμή οπουδήποτε στον κόσμο, τα κοινωνικά μέσα είναι ο τρόπος να πάτε. Πολλές επιχειρήσεις μικρής κλίμακας εκμεταλλεύονται την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν το Facebook, το Instagram και το LinkedIn για να δημοσιεύσουν συναρπαστικό περιεχόμενο και να αλληλεπιδράσουν με τους οπαδούς τους, ενώ ταυτόχρονα προβάλλουν διαφημίσεις που επικεντρώνονται σε άτομα που είναι πιθανό να κάνουν μετατροπή. Φροντίστε να εμφανίζεστε συχνά, να αλληλεπιδράτε με τους οπαδούς και η αφοσίωση στην επωνυμία σας θα αρχίσει να αυξάνεται.

Πώς πρέπει μια μικρή επιχείρηση να προσεγγίσει το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;

Ο κύριος στόχος του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι να παρέχει στους πελάτες εξατομικευμένες υπηρεσίες και το πιο σημαντικό, αξία. Στρέψτε τα μηνύματά σας με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ευκολότερο να τα προσαρμόσετε σε συγκεκριμένες ομάδες πελατών. Μόνο η τμηματοποίηση πελατών θα επιτρέψει την καλύτερη αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε πρόκειται για αποκλειστικές προσφορές, χρήσιμες συμβουλές ή ακόμα και εκπαιδευτικό περιεχόμενο που μπορεί να είναι επωφελές με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Φροντίστε να αξιολογήσετε τις καθορισμένες μετρήσεις, όπως τα ποσοστά ανοίγματος και τις μετατροπές, και να προσαρμόσετε την προσέγγιση με βάση το τι λειτουργεί καλύτερα.

Πώς μετράτε την επιτυχία των προσπαθειών ψηφιακού μάρκετινγκ της μικρής επιχείρησής σας;

Οι μετρήσεις απόδοσης των προσπαθειών ψηφιακού μάρκετινγκ είναι απαραίτητες για σκοπούς παρακολούθησης. Λάβετε υπόψη βασικές μετρήσεις, όπως η επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, τα ποσοστά μετατροπών, οι αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και η απόδοση επένδυσης στο σύνολό της, αυτά θα σας βοηθήσουν ανυπολόγιστα. Εργαλεία όπως το Google Analytics είναι χρήσιμα κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων, καθώς είναι σε θέση να σας βοηθήσουν να οργανώσετε τα πάντα μαζί, επιτρέποντάς σας να λάβετε τις σωστές αποφάσεις για τις επόμενες καμπάνιες.

Κοινή χρήση άρθρου
Jan Janouškovec
Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Selltoro
Αυτό το άρθρο είναι προσφορά του/της

Selltoro

Selltoro.com is an automated marketing tool that makes promoting e-commerce businesses way easier. It assists online businesses in reaching their target audience, improves advertising efficiency, and achieves remarkable results without the laborious effort of posting and managing ads. It’s designed to take care of the heavy lifting in performance marketing, so businesses can focus on growing while Selltoro handles the rest. Simple, efficient, and super effective.

Παρόμοια άρθρα
Τι είναι το αντάρτικο μάρκετινγκ;
4 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το αντάρτικο μάρκετινγκ;

Το αντάρτικο μάρκετινγκ είναι μια καινοτόμος διαφημιστική στρατηγική που αξιοποιεί αιφνιδιαστικές και αντισυμβατικές μεθόδους για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών. Αυτή η προσέγγιση είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στην προσέλκυση της προσοχής των καταναλωτών σε μια πολυσύχναστη αγορά, συχνά βασιζόμενη στη δημιουργικότητα και τις τακτικές χαμηλού κόστους και όχι στα παραδοσιακά κανάλια μέσων ενημέρωσης. Το αντάρτικο μάρκετινγκ […]

Ανάγνωση άρθρου
Μακροπρόθεσμη στρατηγική στο μάρκετινγκ: Η έρευνα δείχνει αύξηση της απόδοσης επένδυσης 60%
3 λεπτά για ανάγνωση

Μακροπρόθεσμη στρατηγική στο μάρκετινγκ: Η έρευνα δείχνει αύξηση της απόδοσης επένδυσης 60%

Η έρευνα της WARC και της Google παρέχει συστάσεις για την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης σε ολόκληρη τη διοχέτευση μάρκετινγκ. Η συνταγή περιλαμβάνει ισορροπημένες επενδύσεις στο Marketing Mix Modelling (MMM), την απόδοση και την τεχνητή νοημοσύνη. Αυτά τα εργαλεία βοηθούν στην κατανόηση σύνθετων συνδέσεων μεταξύ δραστηριοτήτων μάρκετινγκ και επιχειρηματικών αποτελεσμάτων, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.

Ανάγνωση άρθρου
Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ B2B σε 6 βήματα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ B2B σε 6 βήματα

Για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που προσπαθούν να αλληλεπιδράσουν σωστά με άλλες εταιρείες, η ανάπτυξη ενός επιτυχημένου σχεδίου μάρκετινγκ B2B είναι απολύτως ζωτικής σημασίας. Ενώ το μάρκετινγκ B2C δίνει μερικές φορές έμφαση στις συναισθηματικές εκκλήσεις, το μάρκετινγκ B2B τονίζει τις σχέσεις και την αξία και απαιτεί μια πιο στρατηγική προσέγγιση. Αυτός είναι ένας βασικός οδηγός […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+