Η καμπάνια διαφημίσεων αναζήτησης TikTok επιτρέπει στις επωνυμίες να τοποθετούν διαφημίσεις βάσει λέξεων-κλειδιών απευθείας στα αποτελέσματα αναζήτησης της εφαρμογής. Αυτό δίνει στα προφίλ μεγαλύτερο έλεγχο στον τρόπο εμφάνισης των διαφημίσεών τους και παρέχει νέες ευκαιρίες στόχευσης. Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις στην κύρια ροή, αυτές οι διαφημίσεις έχουν σχεδιαστεί ειδικά για χρήστες που αναζητούν σκόπιμα περιεχόμενο. Αυτό επιτρέπει στις επωνυμίες να προσεγγίζουν τους χρήστες σε ένα κρίσιμο σημείο λήψης αποφάσεων.
Πώς λειτουργεί
Οι χρήστες κάνουν κλικ στον μεγεθυντικό φακό στην ενότητα “Για εσάς” και εισάγουν ένα ερώτημα, το οποίο οδηγεί σε μια σελίδα με αποτελέσματα αναζήτησης. Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται πλέον μεταξύ αυτών των αποτελεσμάτων, διευκολύνοντας τους χρήστες να ανακαλύψουν σχετικά προϊόντα. Αφού κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση, οι χρήστες μπορούν να συνεχίσουν την περιήγηση στα αποτελέσματα αναζήτησης.
«Με την καμπάνια διαφημίσεων αναζήτησης, οι επωνυμίες έχουν τον πλήρη έλεγχο του τρόπου εμφάνισης του περιεχομένου τους στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης TikTok, διασφαλίζοντας ότι το σωστό δημιουργικό εμφανίζεται στους σωστούς χρήστες. Επί του παρόντος, η καμπάνια διαφημίσεων αναζήτησης υποστηρίζει στόχους τόσο για την επισκεψιμότητα όσο και για τις μετατροπές ιστού, πράγμα που σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να βελτιστοποιήσουν τις καμπάνιες τους τόσο για την προσέγγιση χρηστών όσο και για την απόδοση», εξηγεί το TikTok.
Γιατί είναι σημαντικό για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Οι επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν πλέον να στοχεύουν χρήστες του TikTok με βάση συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά που αναζητούν. Αυτό παρέχει μια μοναδική ευκαιρία να κερδίσουν επισκεψιμότητα και να παρουσιάσουν το προϊόν τους σε άτομα που αναζητούν ενεργά νέα προϊόντα ή πληροφορίες. Οι επιχειρήσεις με διαφημίσεις διαφημίσεων αναζήτησης αποκτούν μεγαλύτερη ευελιξία, από την επιλογή λέξεων-κλειδιών έως τις δημιουργικές μορφές, όπως βίντεο ή εναλλασσόμενες εικόνες. Άσχετες λέξεις μπορούν να αποκλειστούν. Αυτό το επίπεδο ελέγχου επιτρέπει την καλύτερη ευθυγράμμιση των διαφημίσεων με το περιεχόμενο που αναζητούν οι χρήστες, αυξάνοντας έτσι τη συνάφεια της καμπάνιας.
Σύμφωνα με το TikTok, οι διαφημιζόμενοι που χρησιμοποιούν την καμπάνια διαφημίσεων αναζήτησης TikTok παράλληλα με τις κανονικές διαφημίσεις στην κύρια ροή έχουν δει κατά μέσο όρο αύξηση 20% στις μετατροπές με παρόμοιο ή ακόμα χαμηλότερο κόστος απόκτησης πελατών. Επιπλέον, το 18% των χρηστών που αρχικά δεν απάντησαν σε μια διαφήμιση στην κύρια ροή ολοκλήρωσαν τελικά μια ενέργεια αφού είδαν μια διαφήμιση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για τις επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες μετατροπής του ενδιαφέροντος σε πραγματικές πωλήσεις και επίτευξης καλύτερων αποτελεσμάτων καμπάνιας.
Το εργαλείο προτάσεων λέξεων-κλειδιών του TikTok επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να διασφαλίζουν ότι οι διαφημίσεις τους ευθυγραμμίζονται με σχετικές αναζητήσεις. Αυτό βοηθά στην αντιμετώπιση της ζήτησης σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων και δημογραφικές ομάδες, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας και την προσέγγιση κοινού-στόχου. Σε μια εποχή όπου το κοινωνικό εμπόριο είναι δημοφιλές και αυξάνεται, αυτό το νέο εργαλείο παρουσιάζει μια άλλη ευκαιρία για την αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων.