4 λεπτά για ανάγνωση

Κατατάσσεται το podcast της εταιρείας σας στο YouTube;

Η ομάδα του YouTube κυκλοφόρησε έναν οδηγό για δημιουργούς podcast. Τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου και οι ψηφιακές εταιρείες που εκτελούν podcast μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις μεθόδους για να δημιουργήσουν κοινό χωρίς ακριβό εξοπλισμό. Οι περισσότερες διαδικτυακές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν το YouTube ως μια άλλη πλατφόρμα φιλοξενίας. Τους λείπει ότι είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο όπου το περιεχόμενο podcast προσελκύει πελάτες μέσω οργανικής αναζήτησης.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Κατατάσσεται το podcast της εταιρείας σας στο YouTube;
Πηγή: ChatGPT

Τρεις τρόποι για να τραβήξετε ένα επιχειρηματικό podcast

Η ομάδα του YouTube αναλύει την παραγωγή βίντεο σε τρία επίπεδα.

  • Το Basic συνδυάζει τον ήχο με μια στατική εικόνα – συνήθως το εξώφυλλο του podcast. Προσθέστε μια κυματομορφή ήχου εάν θέλετε ελαφριά κίνηση. Χαμηλή προσπάθεια, ελάχιστο κόστος.
  • Μεσαίου επιπέδου σημαίνει ενεργοποίηση κάμερας web. Ένα πλάνο του οικοδεσπότη να μιλάει. Η ομάδα του YouTube λέει ότι αυτό προσθέτει ένα ανθρώπινο στοιχείο και αυξάνει την αφοσίωση σε σύγκριση με τις στατικές εικόνες.
  • Το Advanced χρησιμοποιεί πολλές κάμερες, πλάνα B-roll και γραφικά στην οθόνη. Μοιάζει με τηλεοπτική εκπομπή αλλά μπορεί να γίνει με βασικό εξοπλισμό και λογισμικό επεξεργασίας.

Οι μικρογραφίες αποφασίζουν ποιος κάνει κλικ

Η ομάδα του YouTube αποκαλεί τη μικρογραφία τον πιο σημαντικό παράγοντα κλικ. Κάθε επεισόδιο χρειάζεται τη δική του μικρογραφία 16:9.

Τι λειτουργεί: πρόσωπα που δείχνουν καθαρά συναισθήματα, χρώματα υψηλής αντίθεσης που εμφανίζονται στις ροές και 3-5 λέξεις το πολύ κείμενο. Αντί για ένα απλό όνομα επισκέπτη, χρησιμοποιήστε “Το μυστικό της παραγωγικότητας” ή “Η μεγαλύτερη λύπη της”.

Διατηρήστε τις γραμματοσειρές και τα χρώματα συνεπή, ώστε οι χρήστες να αναγνωρίζουν αμέσως το περιεχόμενό σας.

Τα κεφάλαια φέρνουν επισκεψιμότητα αναζήτησης

Τίτλοι κεφαλαίων ευρετηρίου YouTube και Google. Ένα επεισόδιο podcast μπορεί να καταταγεί για δεκάδες όρους αναζήτησης.

Για podcast άνω των 20 λεπτών, η ομάδα του YouTube λέει ότι απαιτούνται κεφάλαια. Προσθέστε χρονικές σημάνσεις στην περιγραφή – 00:00 Εισαγωγή, 02:35 Θέμα 1, 15:10 Θέμα 2. Οι θεατές μεταπηδούν σε αυτό που τους ενδιαφέρει. Ο χρόνος παρακολούθησης αυξάνεται.

Ένα podcast ηλεκτρονικού εμπορίου που καλύπτει τάσεις, εργαλεία και στρατηγικές κατατάσσεται ξεχωριστά για κάθε θέμα.

Γράψτε λεπτομερείς περιγραφές. Αρκετές παράγραφοι με τις ερωτήσεις και τα θέματα που συζητήθηκαν. Προσθέστε σχετικές λέξεις-κλειδιά φυσικά. Συμπεριλάβετε συνδέσμους προς πόρους και επισκέπτες που αναφέρονται. Αυτό βοηθά το YouTube να κατανοήσει το περιεχόμενό σας και να το προτείνει.

Κόψτε σύντομα κλιπ από μεγάλα επεισόδια

Οι κορυφαίοι δημιουργοί αντιμετωπίζουν κάθε επεισόδιο ως πυλώνα περιεχομένου. Το έκοψαν σε πολλά μικρότερα κομμάτια.

  • Το YouTube Shorts λειτουργεί για την ανακάλυψη. Τραβήξτε στιγμές 60 δευτερολέπτων – χρήσιμες συμβουλές, ισχυρές απόψεις, εκπληκτικά στατιστικά. Επεξεργασία σε κάθετη μορφή. Σημειώσεις της ομάδας του YouTube Τα Shorts προσεγγίζουν εκατομμύρια ανθρώπους που δεν παρακολουθούν ποτέ περιεχόμενο μεγάλης διάρκειας.
  • Οι αναρτήσεις στην καρτέλα Κοινότητα συμπληρώνουν τα κενά μεταξύ των επεισοδίων. Πραγματοποιήστε δημοσκοπήσεις σχετικά με θέματα εκπομπών, ζητήστε ερωτήσεις από τους επισκέπτες, μοιραστείτε φωτογραφίες από τα παρασκήνια.
  • Η λειτουργία κλιπ επιτρέπει στους θεατές να δημιουργούν τις δικές τους επισημάνσεις 5-60 δευτερολέπτων. Δωρεάν μάρκετινγκ όταν το κοινό σας μοιράζεται τις καλύτερες στιγμές.



Γράψτε τίτλους για αναζήτηση

Συνηθισμένο λάθος σύμφωνα με την ομάδα του YouTube: ασαφείς τίτλοι όπως “Digital Talk Episode 12 – Mark Williams”.

Καλύτερα: Πώς να κλιμακώσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα σε 7 φιγούρες πόδια Ειδικός ηλεκτρονικού εμπορίου Mark Williams | Digital Talk Ep. 12.”

Σαφής αξία, σχετικές λέξεις-κλειδιά, συνεπής επωνυμία. Πριν από τη δημοσίευση, αναφέρετε όλες τις ερωτήσεις που απαντά το επεισόδιο. Χρησιμοποιήστε το Google Trends ή την αυτόματη συμπλήρωση του YouTube για να βρείτε αυτό που αναζητούν οι χρήστες.

Σχόλια Ενίσχυση προσέγγισης αλγορίθμου

Ο αλγόριθμος YouTube ευνοεί την υψηλή αφοσίωση. Περισσότερα likes, σχόλια και κοινοποιήσεις σημαίνουν περισσότερες προτάσεις.

Διαβάστε και απαντήστε στα σχόλια τις πρώτες ώρες μετά τη δημοσίευση. Κάντε μια ερώτηση στο τέλος για να ξεκινήσετε τη συζήτηση. Καρφιτσώστε καλά σχόλια για να καθοδηγήσετε τη συζήτηση.

Οι πρεμιέρες μετατρέπουν τις μεταφορτώσεις σε εκδηλώσεις. Προγραμματίστε μια πρεμιέρα με αντίστροφη μέτρηση και ζωντανή συνομιλία. Παρακολουθήστε μαζί σε πραγματικό χρόνο αντί για παθητική προβολή.

Χρησιμοποιήστε την καρτέλα Κοινότητα μεταξύ των επεισοδίων για γρήγορες αναρτήσεις, δημοσκοπήσεις και ενημερώσεις. Διατηρεί το κανάλι σας ενεργό.

Η συμπεριφορά παρακολούθησης μετράει πάνω από την προβολή

Το YouTube Studio δείχνει ακριβώς πού σταματούν να παρακολουθούν οι χρήστες, ποιες ενότητες επαναφέρουν και από πού προέρχεται η επισκεψιμότητά σας.

Η ομάδα του YouTube συνιστά να αγνοήσετε τις μετρήσεις ματαιοδοξίας, όπως ο συνολικός αριθμός προβολών. Αντ’ αυτού, εστιάστε στα πρότυπα συμπεριφοράς.

Εάν οι άνθρωποι πέφτουν σταθερά στα 10 λεπτά, τα επεισόδιά σας μπορεί να είναι πολύ μεγάλα. Εάν γυρίσουν πίσω ορισμένες ενότητες, αυτό το περιεχόμενο έχει απήχηση. Εάν η περισσότερη επισκεψιμότητα προέρχεται από την αναζήτηση, το SEO σας λειτουργεί. Αν προέρχεται από προτεινόμενα βίντεο, οι μικρογραφίες και οι τίτλοι σας έχουν καλή απόδοση.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU