Κοινωνικό δίκτυο, το Instagram εργάζεται στην τεχνολογία για τον αποκλεισμό στιγμιότυπων οθόνης σε συνομιλίες συνομιλίας. Ο περιορισμός στοχεύει συγκεκριμένα σε μέσα που μπορούν να προβληθούν μόνο μία φορά. Αυτό θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα επωφελές για επιχειρήσεις που μοιράζονται ευαίσθητες πληροφορίες μέσω άμεσων μηνυμάτων, όπως κωδικούς έκπτωσης, ειδικές προσφορές ή αποκλειστικές προεπισκοπήσεις προϊόντων. Η λειτουργία θα διασφαλίσει ότι τα υλικά δεν αντιγράφονται ή χρησιμοποιούνται εσφαλμένα.
Τα κοινωνικά δίκτυα προσπαθούν να αυξήσουν την προστασία της ιδιωτικής ζωής των χρηστών και τον έλεγχο του προσωπικού περιεχομένου και αυτή η καινοτομία θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με εφήμερο περιεχόμενο στην πλατφόρμα. Το τμήμα ηλεκτρονικού εμπορίου πιθανότατα θα αισθανθεί επίσης τον αντίκτυπο – αυτό το χαρακτηριστικό θα μπορούσε να φέρει ορισμένα πλεονεκτήματα στη διασφάλιση της ιδιωτικής ζωής στην επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών.
«Προς το παρόν, αυτή η λειτουργία βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη και το Instagram δεν έχει ανακοινώσει επίσημα την εφαρμογή της. Φαίνεται ότι η πλατφόρμα εξετάζει προσεκτικά την ισορροπία μεταξύ αυξημένης ιδιωτικότητας και ευκολίας των χρηστών», αναφέρει το Swipe Insight.
Η απαγόρευση στιγμιότυπων οθόνης θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αποθηκεύουν ή θυμούνται πληροφορίες που κοινοποιούνται σε συνομιλίες. Μπορεί να είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν – για παράδειγμα, παρέχοντας πιο μόνιμες μορφές επικοινωνίας. Ταυτόχρονα, μπορεί να προκύψει μια κατάσταση όπου οι χρήστες αναζητούν εναλλακτικές μεθόδους για τη λήψη ή την αποθήκευση περιεχομένου συνομιλίας.