2 λεπτά για ανάγνωση

Λέμε αντίο στα στιγμιότυπα οθόνης του Instagram;

Σύμφωνα με πληροφορίες, το Instagram εξετάζει μια νέα δυνατότητα απορρήτου που θα εμπόδιζε τους χρήστες να τραβούν στιγμιότυπα οθόνης στη συνομιλία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Λέμε αντίο στα στιγμιότυπα οθόνης του Instagram;
Πηγή: Depositphotos

Κοινωνικό δίκτυο, το Instagram εργάζεται στην τεχνολογία για τον αποκλεισμό στιγμιότυπων οθόνης σε συνομιλίες συνομιλίας. Ο περιορισμός στοχεύει συγκεκριμένα σε μέσα που μπορούν να προβληθούν μόνο μία φορά. Αυτό θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα επωφελές για επιχειρήσεις που μοιράζονται ευαίσθητες πληροφορίες μέσω άμεσων μηνυμάτων, όπως κωδικούς έκπτωσης, ειδικές προσφορές ή αποκλειστικές προεπισκοπήσεις προϊόντων. Η λειτουργία θα διασφαλίσει ότι τα υλικά δεν αντιγράφονται ή χρησιμοποιούνται εσφαλμένα.

Τα κοινωνικά δίκτυα προσπαθούν να αυξήσουν την προστασία της ιδιωτικής ζωής των χρηστών και τον έλεγχο του προσωπικού περιεχομένου και αυτή η καινοτομία θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με εφήμερο περιεχόμενο στην πλατφόρμα. Το τμήμα ηλεκτρονικού εμπορίου πιθανότατα θα αισθανθεί επίσης τον αντίκτυπο – αυτό το χαρακτηριστικό θα μπορούσε να φέρει ορισμένα πλεονεκτήματα στη διασφάλιση της ιδιωτικής ζωής στην επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών.

«Προς το παρόν, αυτή η λειτουργία βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη και το Instagram δεν έχει ανακοινώσει επίσημα την εφαρμογή της. Φαίνεται ότι η πλατφόρμα εξετάζει προσεκτικά την ισορροπία μεταξύ αυξημένης ιδιωτικότητας και ευκολίας των χρηστών», αναφέρει το Swipe Insight.

Η απαγόρευση στιγμιότυπων οθόνης θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αποθηκεύουν ή θυμούνται πληροφορίες που κοινοποιούνται σε συνομιλίες. Μπορεί να είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν – για παράδειγμα, παρέχοντας πιο μόνιμες μορφές επικοινωνίας. Ταυτόχρονα, μπορεί να προκύψει μια κατάσταση όπου οι χρήστες αναζητούν εναλλακτικές μεθόδους για τη λήψη ή την αποθήκευση περιεχομένου συνομιλίας.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων
15 λεπτά για ανάγνωση

Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων

Η πληρωμένη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας και στην αποτελεσματική αλληλεπίδραση με το κοινό-στόχο τους. Σε αντίθεση με τις οργανικές αναρτήσεις, οι πληρωμένες διαφημίσεις επιτρέπουν στις επωνυμίες να αξιοποιήσουν την τεράστια εμβέλεια των πλατφορμών κοινωνικών μέσων για να […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων
15 λεπτά για ανάγνωση

Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων

Η πληρωμένη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας και στην αποτελεσματική αλληλεπίδραση με το κοινό-στόχο τους. Σε αντίθεση με τις οργανικές αναρτήσεις, οι πληρωμένες διαφημίσεις επιτρέπουν στις επωνυμίες να αξιοποιήσουν την τεράστια εμβέλεια των πλατφορμών κοινωνικών μέσων για να […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Q5: Το αναξιοποίητο δυναμικό μάρκετινγκ της περιόδου μετά τις διακοπές
3 λεπτά για ανάγνωση

Q5: Το αναξιοποίητο δυναμικό μάρκετινγκ της περιόδου μετά τις διακοπές

Η περίοδος μεταξύ 26 Δεκεμβρίου και μέσων Ιανουαρίου, γνωστή στους κύκλους μάρκετινγκ ως Q5, αντιπροσωπεύει ένα συχνά παραμελημένο χρυσωρυχείο ευκαιριών για τις μάρκες. Ενώ πολλές επιχειρήσεις ολοκληρώνουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ μετά τη βιασύνη των διακοπών, αυτό το “κρυφό τρίμηνο” προσφέρει μοναδικά πλεονεκτήματα για όσους κατανοούν τις δυνατότητές του.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+