4 λεπτά για ανάγνωση

Λιγότερο εξατομικευμένες διαφημίσεις μπροστά στις πλατφόρμες Meta

Η Meta, η μητρική εταιρεία του Facebook και του Instagram, εισάγει νέες επιλογές για τους χρήστες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτό θα επηρεάσει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες για διαφήμιση. Οι αλλαγές έρχονται κατ' εντολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Περιλαμβάνουν φθηνότερες συνδρομές χωρίς διαφημίσεις και την εισαγωγή λιγότερο εξατομικευμένων διαφημίσεων. Ο αντίκτυπος στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα είναι σημαντικός. Πώς μπορούν να προσαρμοστούν οι επιχειρήσεις;

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Λιγότερο εξατομικευμένες διαφημίσεις μπροστά στις πλατφόρμες Meta
Πηγή: DALL·E

Η Meta δηλώνει ότι αυτές οι αλλαγές προκύπτουν από τις κανονιστικές απαιτήσεις της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων αυστηρότερων ερμηνειών του GDPR και του νόμου για τις ψηφιακές αγορές (DMA). Ενώ η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έχει ήδη εκπληρώσει τις νομικές απαιτήσεις, περαιτέρω πίεση από ρυθμιστικούς φορείς την ανάγκασε να εφαρμόσει πρόσθετα χαρακτηριστικά.

Τι αλλάζει για τους χρήστες της ΕΕ;

  • Μειωμένες τιμές συνδρομής: Η νέα τιμή είναι €5.99 μηνιαίως (web) και €7.99 μηνιαίως (iOS/Android). Οι πρόσθετοι λογαριασμοί θα κοστίζουν €4 μηνιαίως (web) και €5 μηνιαίως (iOS/Android). Η χαμηλότερη τιμή ισχύει και για τους τρέχοντες συνδρομητές.
  • Λιγότερο εξατομικευμένες διαφημίσεις: Οι διαφημίσεις θα βασίζονται σε ελάχιστα δεδομένα, όπως ηλικία, τοποθεσία, φύλο και άμεση δραστηριότητα πλατφόρμας.
  • Διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης: Η Meta θα εισαγάγει διαφημιστικά διαλείμματα χωρίς δυνατότητα παράβλεψης για μη συνδρομητές. Αυτή η κίνηση έχει ως στόχο να ωφελήσει τους διαφημιζόμενους παρά τις περιορισμένες επιλογές στόχευσης.

Η στόχευση με βάση τα συμφραζόμενα αντικαθιστά τη βαθύτερη παρακολούθηση συμπεριφοράς, μειώνοντας πιθανώς τη συνάφεια των διαφημίσεων με τα ενδιαφέροντα των χρηστών. Ωστόσο, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσελκύσουν κοινό μέσω διαφημίσεων χωρίς δυνατότητα παράβλεψης.

Επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η Meta τονίζει ότι η εξατομικευμένη διαφήμιση παραμένει θεμελιώδης για το επιχειρηματικό της μοντέλο. Υπογραμμίζουν επίσης τα οφέλη του για τους χρήστες και τις μικρές επιχειρήσεις.

Μειωμένη αποτελεσματικότητα στόχευσης

Οι λιγότερο εξατομικευμένες διαφημίσεις θα προκαλέσουν τις επιχειρήσεις που βασίζονται στις πλατφόρμες Meta για να προσεγγίσουν συγκεκριμένες ομάδες-στόχους. Οι διαφημίσεις μπορεί να έχουν ευρύτερη προσέγγιση χρηστών αλλά χαμηλότερα ποσοστά μετατροπών. Τα εξειδικευμένα προϊόντα ή υπηρεσίες ενδέχεται να επηρεαστούν ιδιαίτερα.

Υψηλότερο κόστος για αποτελεσματικές καμπάνιες

Καθώς μειώνεται η εξατομίκευση, οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να επενδύσουν περισσότερο στη δημιουργικότητα, τις δοκιμές και τις καμπάνιες για να επιτύχουν τον ίδιο αντίκτυπο.

Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από το διαφημιστικό οικοσύστημα της Meta ενδέχεται να αντιμετωπίσουν μεγαλύτερες προκλήσεις στην αποτελεσματική προσέγγιση πελατών. Η Meta υποστηρίζει ότι οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις παράγουν 107 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως από την εξατομικευμένη διαφήμιση. Η μειωμένη αποτελεσματικότητα της διαφήμισης θα μπορούσε να εμποδίσει την ανάπτυξη και την καινοτομία των ΜΜΕ.

Μετάβαση στη διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα θα πρέπει να εστιάζουν στη διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα. Οι δοκιμαστικές εκστρατείες που χρησιμοποιούν ελάχιστα δεδομένα θα τους βοηθήσουν να προετοιμαστούν καλύτερα για τις νέες κανονιστικές απαιτήσεις. Για παράδειγμα, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αθλητικού εξοπλισμού μπορεί να τοποθετήσει διαφημίσεις προϊόντων γενικής φυσικής κατάστασης σε ιστότοπους που δημοσιεύουν άρθρα σχετικά με την άσκηση ή την υγεία. Έτσι, η διαφήμιση προσαρμόζεται στο περιεχόμενο της σελίδας και όχι σε μεμονωμένα δεδομένα ή προτιμήσεις χρηστών. Αυτή η στρατηγική βασίζεται αποκλειστικά στο πλαίσιο και όχι στην παρακολούθηση της συμπεριφοράς των χρηστών.

Θα αλλάξει η διαφήμιση στο Meta;

Γίνεται σαφές πόσο δυναμική μπορεί να είναι η διαφήμιση στο διαδίκτυο. Ένα πράγμα είναι βέβαιο: οι στρατηγικές θα χρειαστούν προσαρμογή για να επιτύχουν με λιγότερο εξατομικευμένη διαφήμιση. Εστιάστε σε περιεχόμενο που προσεγγίζει ευρύ κοινό μέσω σχετικού περιβάλλοντος και παρακολουθήστε τον αντίκτυπο στην απόδοση.

Συνιστάται επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο διαφοροποίησης των καναλιών μάρκετινγκ. Το να βασίζεστε αποκλειστικά σε πλατφόρμες όπως το Meta μπορεί να είναι επικίνδυνο. Εναλλακτικά κανάλια όπως το Google Ads, το TikTok ή το μάρκετινγκ μέσω email ενδέχεται να παρέχουν πιο σταθερές λύσεις για την απόκτηση πελατών.

Είναι επίσης σημαντικό να χρησιμοποιείτε ενεργά τα δεδομένα των πελατών για να δημιουργήσετε άμεσες σχέσεις μέσω ιδιόκτητων καναλιών, όπως ενημερωτικά δελτία ή προγράμματα αφοσίωσης, μειώνοντας την εξάρτηση από πλατφόρμες τρίτων.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+