10 λεπτά για ανάγνωση

7 στρατηγικές περιεχομένου που ενισχύουν τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου έως και 42%

Οι περισσότερες μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου ρίχνουν χρήματα σε διαφημίσεις και αναρωτιούνται γιατί οι πωλήσεις σταθεροποιούνται. Δείτε τι τους λείπει: Το 84% των ανθρώπων αγοράζουν αφού παρακολουθήσουν ένα βίντεο προϊόντος και οι επωνυμίες που χρησιμοποιούν στρατηγικό περιεχόμενο βλέπουν 6 φορές περισσότερες μετατροπές από εκείνες που βασίζονται μόνο σε διαφημίσεις. Αφού βοηθήσαμε 200+ επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου να αυξήσουν τα έσοδά τους μέσω του μάρκετινγκ περιεχομένου, εντοπίσαμε ακριβώς τι λειτουργεί το 2025. Σε αυτόν τον οδηγό, θα ανακαλύψετε τις 7 στρατηγικές που οδηγούν σταθερά σε αποτελέσματα - υποστηριζόμενες από πραγματικές περιπτωσιολογικές μελέτες που δείχνουν αυξήσεις μετατροπών 23-42%. Χωρίς χνούδι, χωρίς θεωρία. Απλά αποδεδειγμένες τακτικές που μπορείτε να εφαρμόσετε αυτή την εβδομάδα.

Omar Angri Omar Angri
Co-Founder & CEO, MarginBusiness
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πίνακας περιεχομένων
7 στρατηγικές περιεχομένου που ενισχύουν τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου έως και 42%
Πηγή: Canva Pro License

Κορυφαίες στρατηγικές μάρκετινγκ περιεχομένου για το ηλεκτρονικό εμπόριο το 2025

Οι άνθρωποι δεν πηγαίνουν στο διαδίκτυο ψάχνοντας να πουληθούν – αναζητούν λύσεις, έμπνευση ή απλώς κάτι χρήσιμο. Εκεί μπαίνει το μάρκετινγκ περιεχομένου για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Αντί να διακόπτει με διαφημίσεις, προσθέτει αξία – και αυτό είναι που χτίζει πραγματική εμπιστοσύνη.

Όταν μια σελίδα προϊόντος περιλαμβάνει έναν οδηγό αγοράς, ένα χρήσιμο βίντεο ή αυθεντικές κριτικές, οι αγοραστές παραμένουν περισσότερο και αγοράζουν με μεγαλύτερη σιγουριά. Σύμφωνα με το Content Marketing Institute, οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου που χρησιμοποιούν στρατηγικό περιεχόμενο μπορούν να δουν έως και έξι φορές περισσότερες μετατροπές από εκείνες που βασίζονται μόνο σε διαφημίσεις.

Με απλά λόγια, το εξαιρετικό περιεχόμενο δεν αυξάνει μόνο την επισκεψιμότητα – χτίζει σχέσεις.

  1. Μάθετε πώς ψωνίζουν οι χρήστες

Δεν μπορείτε να πετάξετε περιεχόμενο σε έναν τοίχο και να ελπίζετε ότι θα κολλήσει. Ορισμένοι πελάτες μόλις σας ανακαλύπτουν. Άλλοι βρίσκονται βαθιά σε λειτουργία σύγκρισης. Από νωρίς, επικεντρωθείτε σε χρήσιμο, σχετικό περιεχόμενο – ίσως πώς, λίστες ή σύντομα εκπαιδευτικά βίντεο. Καθώς πλησιάζουν στην αγορά, αναζητούν κριτικές, μαρτυρίες ή σε βάθος οδηγούς προϊόντων. Δώστε τους αυτό που χρειάζονται σε κάθε στάδιο.

  1. Το SEO δεν είναι νεκρό – απλά πρέπει να αισθάνεται φυσικό

Ένα μεγάλο λάθος; Γράφοντας περιεχόμενο για ρομπότ. Αντ ‘αυτού, βρείτε έξυπνους τρόπους για να πλέξετε λέξεις-κλειδιά όπως “στρατηγικές μάρκετινγκ περιεχομένου για ηλεκτρονικό εμπόριο” και “μάρκετινγκ περιεχομένου για ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου” όπου έχει νόημα – χωρίς άβολη γέμιση. Χρησιμοποιήστε αναρτήσεις ιστολογίου, σελίδες προϊόντων, ακόμη και γραμμές θέματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να δημιουργήσετε πραγματική ορατότητα αναζήτησης με την πάροδο του χρόνου.

  1. Τα γραφικά πωλούν — απλά και απλά

Ζούμε σε έναν κόσμο που δίνει προτεραιότητα στον κύλινδρο. Εάν οι απεικονίσεις σας δεν σταματούν τους αντίχειρες, δεν εργάζονται αρκετά σκληρά. Σκεφτείτε καθαρές φωτογραφίες προϊόντων, σύντομα επεξηγηματικά βίντεο και infographics με πραγματικά δεδομένα. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Wyzowl για το 2024, το 84% των πελατών δήλωσε ότι ένα βίντεο τους έπεισε άμεσα να αγοράσουν. Αυτό δεν είναι χνούδι – αυτό είναι καύσιμο μετατροπής.

Video has increased sales

Source: Wyzowl

  1. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι υποτιμημένα – και εξακολουθούν να τα συντρίβουν

Εάν στέλνετε email μόνο κατά τη διάρκεια των πωλήσεων, αφήνετε χρήματα στο τραπέζι. Οι καλά έγκαιρες παρακολουθήσεις (όπως αφού κάποιος εγκαταλείψει το καλάθι του), οι προσφορές γενεθλίων ή οι ειδοποιήσεις “πίσω στο απόθεμα” είναι εύκολες νίκες. Δεν χρειάζεστε μια φανταχτερή διοχέτευση – μόνο καλό συγχρονισμό και λίγη εξατομίκευση.

  1. Αφήστε τους πελάτες σας να μιλήσουν

Μια γνήσια κριτική αξίζει περισσότερες από 10 διαφημίσεις. Οι άνθρωποι θέλουν να ξέρουν ότι κάποιος σαν αυτούς είχε μια καλή εμπειρία. Έτσι, διαθέτει κριτικές, περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, ακόμη και απλές βαθμολογίες με αστέρια απευθείας στις σελίδες των προϊόντων σας. Η κοινωνική απόδειξη είναι ήσυχη, αλλά ισχυρή.

  1. Να εμφανίζεστε με συνέπεια — όχι μόνο όταν ξεκινάτε κάτι

Δεν χρειάζεται να δημοσιεύετε καθημερινά, αλλά πρέπει να εμφανίζεστε τακτικά. Είτε πρόκειται για ιστολόγια, ιστορίες Instagram ή σύντομα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η παραμονή στο ραντάρ του κοινού σας δημιουργεί εμπιστοσύνη με την πάροδο του χρόνου. Η συνέπεια νικά τη διαφημιστική εκστρατεία κάθε φορά.

  1. Παρακολουθήστε τι πραγματικά κινεί τη βελόνα

Ελέγξτε τους αριθμούς σας. Τα ιστολόγιά σας φέρνουν κίνηση; Οι άνθρωποι αναπηδούν γρήγορα ή κολλάνε; Γίνεται κλικ στα email σας; Εξετάστε τους πραγματικούς KPI, όπως τα ποσοστά μετατροπών και τον χρόνο στον ιστότοπο – όχι μόνο τις μετρήσεις ματαιοδοξίας – και προσαρμόστε με βάση το τι αντιδρούν οι χρήστες.

Τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου για παρακολούθηση

Ενώ εστιάζουμε σε αυτό που λειτουργεί τώρα, οι έξυπνες μάρκες προετοιμάζονται ήδη για το τι θα ακολουθήσει. Αυτές δεν είναι μακρινές προβλέψεις – είναι αλλαγές που συμβαίνουν αυτή τη στιγμή και τις οποίες οι πρώτοι υιοθετητές ήδη αξιοποιούν. Ορισμένες τάσεις είναι δύσκολο να αγνοηθούν αυτήν τη στιγμή:

  • Η εξατομίκευση που υποστηρίζεται από AI διευκολύνει την εμφάνιση των σωστών προϊόντων στα σωστά άτομα, χωρίς να μαντεύετε.
  • Η βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης έχει μεγαλύτερη σημασία από ποτέ, με τα έξυπνα ηχεία να γίνονται μέρος της καθημερινής ζωής.
  • Τα κοινωνικά μέσα με δυνατότητα αγοράς μετατρέπουν το Instagram και το TikTok σε πλήρη κανάλια πωλήσεων.
  • Η αφήγηση ιστοριών βιωσιμότητας συνδέεται με αγοραστές που ενδιαφέρονται για το πώς και πού κατασκευάζονται τα προϊόντα.

Συχνές ερωτήσεις

Τι είδους περιεχόμενο λειτουργεί καλύτερα;

Πράγματα όπως ιστολόγια, βίντεο, οδηγοί οδηγιών, ειλικρινείς κριτικές πελατών, κοινωνικές αναρτήσεις και πράγματα που κάνουν τους ανθρώπους να αλληλεπιδρούν – ξέρετε, κουίζ ή δημοσκοπήσεις μερικές φορές.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να δείτε αποτελέσματα από το μάρκετινγκ περιεχομένου;

Ειλικρινά? Εξαρτάται από το τι μετράτε. Μπορεί να δείτε αφοσίωση και επισκεψιμότητα μέσα σε λίγες εβδομάδες, αλλά οι πραγματικές βελτιώσεις μετατροπών συνήθως απαιτούν 2-3 μήνες συνεπούς προσπάθειας. Τούτου λεχθέντος, ορισμένες τακτικές λειτουργούν γρηγορότερα – όπως η προσθήκη κριτικών πελατών σε σελίδες προϊόντων ή η αποστολή εγκαταλελειμμένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καλαθιού. Το κλειδί είναι να ξεκινήσετε κάπου και να παρακολουθείτε τι πραγματικά κινεί τους αριθμούς σας.

Χρειάζομαι μεγάλο προϋπολογισμό για να κάνω το μάρκετινγκ περιεχομένου να λειτουργήσει;

Καθόλου. Η δημιουργία ορισμένων από τα περιεχόμενα με την καλύτερη απόδοση δεν κοστίζουν σχεδόν τίποτα. Ένα απλό βίντεο οδηγιών που τραβήχτηκε στο τηλέφωνό σας, αυθεντικές κριτικές πελατών ή επανατοποθέτηση μιας ανάρτησης ιστολογίου σε πολλές αναρτήσεις κοινωνικών μέσων μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά αποτελέσματα. Η μεγαλύτερη επένδυση είναι ο χρόνος και η συνέπεια, όχι τα χρήματα. Εστιάστε πρώτα στην κατανόηση των πελατών σας – ακολουθούν τα υπόλοιπα.

Πρακτικές συμβουλές για να ξεκινήσετε με τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου

Μόλις ξεκινάτε το ταξίδι σας με το μάρκετινγκ περιεχομένου; Εδώ είναι τι έχει λειτουργήσει για μένα και άλλους:

  1. Ελέγξτε τι έχετε ήδη
    Πριν δημιουργήσετε οτιδήποτε νέο, περάστε από το παλιό σας περιεχόμενο. Κάτι μπορεί να είναι ακόμα χρήσιμο. Μερικά από αυτά μπορεί να είναι εντελώς μακριά. Εντοπίστε τι λείπει και πηγαίνετε από εκεί.
  2. Βρείτε τον κύριο στόχο σας
    Προσπαθείτε να κάνετε τους ανθρώπους να γνωρίσουν την επωνυμία σας; Επισκεφθείτε τον ιστότοπό σας; Αγοράστε κάτι; Το να είστε σαφείς σε αυτό βοηθά στη διαμόρφωση του είδους του περιεχομένου που πρέπει να κάνετε.
  3. Έχετε ένα χαλαρό σχέδιο
    Δεν χρειάζεστε τίποτα φανταχτερό. Απλώς δημιουργήστε ένα ημερολόγιο ή μια λίστα ιδεών που ευθυγραμμίζονται με τις κυκλοφορίες προϊόντων, τις αργίες ή τα θέματα που ενδιαφέρουν πραγματικά το κοινό σας.
  4. Χρησιμοποιήστε καλές φωτογραφίες και βίντεο
    Οι χρήστες κάνουν κύλιση γρήγορα. Τα καθαρά, εντυπωσιακά γραφικά μπορούν να τους κάνουν να σταματήσουν και να δώσουν προσοχή. Δεν χρειάζεται να είναι επιπέδου Χόλιγουντ, απλά ξεκάθαρο και αληθινό.
  5. Πραγματικά μιλήστε με τους ανθρώπους
    Απάντηση σε DM και σχόλια. Ρωτήστε τι θέλουν να δουν. Δείξτε τους ότι υπάρχει ένας άνθρωπος πίσω από τη μάρκα.

Μέτρηση επιτυχίας: Πώς να γνωρίζετε εάν λειτουργεί το μάρκετινγκ περιεχομένου σας

Αναρωτιέστε αν το περιεχόμενό σας αποδίδει πραγματικά;

Δείτε τι πρέπει να προσέχετε:

  • Λαμβάνετε περισσότερη επισκεψιμότητα ιστότοπου, ειδικά από οργανικές αναζητήσεις;
  • Οι σελίδες των προϊόντων σας μετατρέπονται καλύτερα – που σημαίνει ότι αγοράζουν περισσότερα άτομα;
  • Οι κοινωνικές σας αναρτήσεις αποκτούν πραγματική αφοσίωση (επισημάνσεις “μου αρέσει”, σχόλια, κοινοποιήσεις);
  • Οι άνθρωποι ανοίγουν πραγματικά τα email σας και κάνουν κλικ στους συνδέσμους σας;
  • Υπάρχει αξιοσημείωτη αύξηση εσόδων που συνδέεται με το περιεχόμενο που δημοσιεύετε;

Δεν χρειάζεστε τρελά εργαλεία για να παρακολουθείτε όλα αυτά. Το Google Analytics, οι αναφορές της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου σας και οι πληροφορίες κοινωνικών μέσων συνήθως κάνουν το κόλπο.

Επίσης, αν αναρωτιέστε πώς μοιάζει ένα “καλό” ποσοστό μετατροπών, εξαρτάται από τον κλάδο σας. Αλλά το περιεχόμενο που είναι χρήσιμο, σχετικό και σαφές σχεδόν πάντα βοηθάει. Για αναφορά, η Statista μοιράστηκε μια ανάλυση των ποσοστών μετατροπής ηλεκτρονικού εμπορίου ανά βιομηχανία εδώ.

7 Proven Strategies That Increased Our Clients' Sales by 42%

Source: MarginBusiness

Πραγματικά αποτελέσματα: Πώς αυτές οι στρατηγικές αποδίδουν στην πράξη

Ακολουθούν ορισμένες περιπτωσιολογικές μελέτες που θα σας δώσουν μια καλύτερη επισκόπηση του παραπάνω περιεχομένου και του πραγματικού αποτελέσματος εάν εφαρμόζατε τις στρατηγικές μας:

  • Η επωνυμία ενδυμάτων ενισχύει τις μετατροπές με το UGC

Πελάτης: ModWear (μάρκα ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας)
Στρατηγική: Προστέθηκε μια ροή Instagram “Share Your Look” + επιλεγμένες κριτικές πελατών σε σελίδες προϊόντων
Αποτέλεσμα: Το ποσοστό μετατροπής αυξήθηκε κατά 23% μέσα σε 6 εβδομάδες

Δεν αλλάξαμε το προϊόν μας, αλλά μόνο το πώς το έβλεπε ο κόσμος. Οι πραγματικοί πελάτες έγιναν το καλύτερο μάρκετινγκ μας.

  1. Ανάκτηση καμπάνιας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της μάρκας ομορφιάς

Πελάτης: PureGlow Περιποίηση Δέρματος
Στρατηγική: Αυτοματοποιημένη ροή email για εγκαταλελειμμένα καροτσάκια + εξατομικευμένη παρακολούθηση
Αποτέλεσμα: Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αυξήθηκε κατά 38% και οι εγκαταλελειμμένες ανακτήσεις καλαθιού αυξήθηκαν κατά 19%

Μία υπενθύμιση μέσω email έφερε πίσω περισσότερους αγοραστές από οποιαδήποτε διαφήμιση ποτέ.

  • Η μάρκα οικιακών ειδών μετατρέπεται με βίντεο

Πελάτης: CozyNest Εσωτερικοί Χώροι
Στρατηγική: Προστέθηκαν βίντεο επίδειξης προϊόντων 30 δευτερολέπτων σε 5 αντικείμενα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις
Αποτέλεσμα: Αυτά τα 5 προϊόντα σημείωσαν αύξηση 42% στις μετατροπές σε διάστημα 2 μηνών

Οι άνθρωποι έπρεπε απλώς να δουν πώς λειτουργεί το προϊόν σε ένα πραγματικό σπίτι.

Γιατί το “περισσότερο περιεχόμενο” δεν είναι πάντα η απάντηση

Όλοι λένε ότι πρέπει να δημοσιεύετε συνεχώς – ένα blog κάθε εβδομάδα, να πλημμυρίζετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χωρίς διακοπή. Αλλά από την εμπειρία μας δουλεύοντας με μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, το περισσότερο δεν είναι πάντα καλύτερο. Έχουμε δει καταστήματα να καίγονται προσπαθώντας να συμβαδίσουν με έναν διάδρομο περιεχομένου, μόνο για να καταλήξουν σε βιαστικές αναρτήσεις που κανείς δεν διαβάζει. Τι λειτουργεί πραγματικά; Λιγότερο περιεχόμενο, περισσότερος αντίκτυπος. Ένας πελάτης μείωσε την παραγωγή του κατά 40%, αλλά επικεντρώθηκε σε δύο εξαιρετικά στοχευμένες, βελτιστοποιημένες για SEO αναρτήσεις ιστολογίου το μήνα. Μόνο αυτές οι δύο αναρτήσεις οδήγησαν 18% περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα σε διάστημα τριών μηνών από τις 8 χαμηλής προσπάθειας που δημοσίευαν.

Εν ολίγοις: δεν έχει να κάνει με το να φωνάζεις πιο δυνατά – έχει να κάνει με το να λες το σωστό πράγμα τη σωστή στιγμή.

Πού πηγαίνει το μάρκετινγκ περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου σας

Ξανά και ξανά, βλέπουμε επωνυμίες να επενδύουν σημαντική προσπάθεια σε περιεχόμενο που αποτυγχάνει να αποφέρει σημαντικά αποτελέσματα. Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη; Δημιουργία περιεχομένου για τον εαυτό σας, όχι για τον πελάτη σας. Μια μάρκα με την οποία συνεργαστήκαμε έγραφε μεγάλες, λεπτομερείς αναρτήσεις ιστολογίου… σχετικά με τις εσωτερικές τους διαδικασίες. Ενώ ήταν καλογραμμένο, δεν απάντησαν σε πραγματικές ερωτήσεις πελατών. Χωρίς κίνηση, χωρίς αφοσίωση, χωρίς πωλήσεις.

Ένα άλλο λάθος είναι η δημοσίευση χωρίς σχέδιο διανομής. Το εξαιρετικό περιεχόμενο δεν θα βοηθήσει αν κανείς δεν το δει. Ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που βοηθήσαμε είχε 15 στερεούς οδηγούς προϊόντων που συλλέγουν σκόνη στο ιστολόγιό τους. Μόλις αρχίσαμε να μοιραζόμαστε αυτές τις αναρτήσεις μέσω email και Pinterest, η επισκεψιμότητα αυξήθηκε κατά 30% σε έξι εβδομάδες.

Το περιεχόμενο δεν έχει να κάνει μόνο με το τι λέτε, αλλά με το πώς και πού το λέτε.

Εργαλεία που χρησιμοποιούμε πραγματικά – Ήλιο 10

Έχουμε δουλέψει με πολλά εργαλεία, αλλά το ήλιο 10 είναι ένα που χρησιμοποιούμε σχεδόν καθημερινά. Βοήθησε εμάς και τους πελάτες μας να εντοπίσουμε πραγματικές ευκαιρίες προϊόντων, να παρακολουθήσουμε σημαντικές λέξεις-κλειδιά και να βελτιώσουμε τις καταχωρίσεις με τρόπους που οδηγούν σε πραγματικά αποτελέσματα, όχι μόνο στην επισκεψιμότητα.

Μία επωνυμία που υποστηρίξαμε σημείωσε άλμα 27% στις μετατροπές μέσα σε λίγες εβδομάδες, αφού τελειοποιήσαμε τις καταχωρίσεις της χρησιμοποιώντας τα δεδομένα του Helium 10.

Εάν είστε στο παιχνίδι και θέλετε μια αξιόπιστη εργαλειοθήκη, αξίζει να δείτε:

👉 HELIUM10

Δεν προωθούμε εργαλεία που δεν εμπιστευόμαστε. Αυτό είναι μέρος της διαδικασίας μας εδώ και χρόνια.

Μάρκετινγκ περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου: Μετατρέψτε το περιεχόμενο σε μετατροπές

Το μάρκετινγκ περιεχομένου για το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν αφορά τη δημιουργία περισσότερων. Πρόκειται για τη δημιουργία πιο έξυπνα. Οι μάρκες που βλέπουν πραγματικά αποτελέσματα δεν είναι αυτές που δημοσιεύουν καθημερινά. Είναι αυτοί που κατανοούν τους πελάτες τους, λένε αυθεντικές ιστορίες και προσφέρουν με συνέπεια αξία.

Ξεκινήστε με μια στρατηγική από αυτόν τον οδηγό. Επιλέξτε αυτό που αισθάνεται πιο εφικτό για την τρέχουσα κατάστασή σας. Δοκιμάστε το για 30 ημέρες, μετρήστε τι συμβαίνει και, στη συνέχεια, δημιουργήστε από εκεί.

Οι περιπτωσιολογικές μελέτες που μοιραστήκαμε δεν είναι ακραίες τιμές – είναι αυτό που συμβαίνει όταν σταματήσετε να αντιμετωπίζετε το περιεχόμενο ως δεύτερη σκέψη και αρχίζετε να το χρησιμοποιείτε ως ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα. Οι πελάτες σας αναζητούν ήδη λύσεις. Βεβαιωθείτε ότι σας βρίσκουν πρώτα.

Κοινή χρήση άρθρου
Omar Angri
Co-Founder & CEO, MarginBusiness

Omar Angri is the CEO and co-founder of MarginBusiness, a leading Amazon agency with over 13 years of experience helping brands scale globally on Amazon. With a strong focus on international expansion, localisation, and Amazon SEO, Omar and his team specialize in transforming listings for optimal visibility and conversion in Europe and the Middle East. A frequent speaker at global e-commerce conferences, Omar is passionate about guiding sellers into new markets with practical strategies and real-world results. He is also the creator of the DIAFY (Do It All For You) program, a turnkey Amazon launch system for beginners.

MarginBusiness
Αυτό το άρθρο είναι προσφορά του/της

MarginBusiness

MarginBusiness is a global Amazon growth agency founded in 2012, dedicated to scaling international brands across Amazon marketplaces. With a proven track record of helping 7 - to 9-figure brands expand into the EU, UAE, KSA, and US, MarginBusiness specializes in Amazon SEO, full account management, multilingual listing optimization, and cross-border strategy. Trusted by global private label brands and manufacturers, MarginBusiness is the partner of choice for those looking to grow beyond borders, maximize ROI, and dominate international Amazon markets — not just survive them.

Παρόμοια άρθρα
Ο ρόλος της εξατομίκευσης στο μάρκετινγκ περιεχομένου
11 λεπτά για ανάγνωση

Ο ρόλος της εξατομίκευσης στο μάρκετινγκ περιεχομένου

Η εξατομίκευση στο μάρκετινγκ περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αναδειχθεί ως μια ισχυρή στρατηγική για την προσέλκυση της προσοχής, την αύξηση της αφοσίωσης και την προώθηση της αφοσίωσης. Αλλά πέρα από τα πρακτικά οφέλη της, η εξατομίκευση αξιοποιεί βαθιά την ψυχολογία του καταναλωτή, αξιοποιώντας την ανθρώπινη συμπεριφορά και τις γνωστικές προκαταλήψεις για να δημιουργήσει ουσιαστικές εμπειρίες […]

Sarah Pokorna Sarah Pokorna
SEO Manager, WhitePress Publishing LTD
Στρατηγικές τοπικής προσαρμογής περιεχομένου για το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο
28 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγικές τοπικής προσαρμογής περιεχομένου για το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η τοπική προσαρμογή περιεχομένου καθιστά τις εταιρείες 3 φορές πιο πιθανό να αυξήσουν τις παγκόσμιες πωλήσεις, με βάση μια μελέτη του 2024 από την Common Sense Advisory. Θα σας δείξουμε πέντε πρακτικές μεθόδους τοπικής προσαρμογής που λειτουργούν στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο αυτήν τη στιγμή. Αυτές οι μέθοδοι επικεντρώνονται στην ποιότητα της μετάφρασης, την πολιτιστική προσαρμογή […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Copywriting έναντι συγγραφής περιεχομένου
4 λεπτά για ανάγνωση

Copywriting έναντι συγγραφής περιεχομένου

Κάθε εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να κατανοήσει τις διαφορές μεταξύ copywriting και συγγραφής περιεχομένου. Αν και έχουν διαφορετικές χρήσεις και εφαρμόζουν διαφορετικές στρατηγικές, και οι δύο είναι απαραίτητες για την προσέλκυση και τη συμμετοχή πελατών. Αυτό το άρθρο εξηγεί τις διαφορές μεταξύ αυτών των στυλ γραφής για να σας βοηθήσει να λάβετε καλύτερες αποφάσεις μάρκετινγκ.

Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+