3 λεπτά για ανάγνωση

Μακροπρόθεσμη στρατηγική στο μάρκετινγκ: Η έρευνα δείχνει αύξηση της απόδοσης επένδυσης 60%

Η έρευνα της WARC και της Google παρέχει συστάσεις για την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης σε ολόκληρη τη διοχέτευση μάρκετινγκ. Η συνταγή περιλαμβάνει ισορροπημένες επενδύσεις στο Marketing Mix Modelling (MMM), την απόδοση και την τεχνητή νοημοσύνη. Αυτά τα εργαλεία βοηθούν στην κατανόηση σύνθετων συνδέσεων μεταξύ δραστηριοτήτων μάρκετινγκ και επιχειρηματικών αποτελεσμάτων, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Μακροπρόθεσμη στρατηγική στο μάρκετινγκ: Η έρευνα δείχνει αύξηση της απόδοσης επένδυσης 60%
Πηγή: Depositphotos

Βελτιστοποιήστε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ

Σύμφωνα με τη μετα-ανάλυση της Ipsos που επικεντρώνεται στα εμπορικά σήματα ηλεκτρονικού εμπορίου, μια βέλτιστη κατανομή προϋπολογισμού μάρκετινγκ με το 50-60% να επενδύεται στο brand building φέρνει σημαντικά πλεονεκτήματα. Αυτή η προσέγγιση μπορεί να μεγιστοποιήσει τις αποδόσεις, καθώς η ιεράρχηση των βραχυπρόθεσμων στόχων εις βάρος της μακροπρόθεσμης οικοδόμησης επωνυμίας οδηγεί στην παραμέληση των πιθανών εσόδων που δημιουργούνται στην ανώτερη και μεσαία διοχέτευση.

Comparing EU brand ecommerce

Source: WARC

Από τη δυαδική προσέγγιση στην ολοκλήρωση

Η WARC συνιστά στους εμπόρους να απομακρυνθούν από τον παραδοσιακό διαχωρισμό του προϋπολογισμού μεταξύ επωνυμίας και απόδοσης και να επενδύσουν στο μάρκετινγκ σε ολόκληρη τη διοχέτευση. Σύμφωνα με μια μελέτη της Nielsen που διεξήχθη για την Google, μια αύξηση 1% στην αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας οδηγεί σε αύξηση 0,6% στις μακροπρόθεσμες πωλήσεις μαζί με αύξηση 0,4% στις βραχυπρόθεσμες πωλήσεις. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι μια αύξηση 1% στην πρόθεση αγοράς οδηγεί σε αύξηση 0,7% στις βραχυπρόθεσμες πωλήσεις και 0,2% αύξηση στις μακροπρόθεσμες πωλήσεις. Αυτή η διασύνδεση μεταξύ των δραστηριοτήτων επωνυμίας και απόδοσης υποδηλώνει ότι η εστίαση αποκλειστικά στη βραχυπρόθεσμη απόδοση επένδυσης μπορεί να παραβλέψει σημαντικές αποδόσεις μέσων που δημιουργούνται μέσω της μακροπρόθεσμης δημιουργίας επωνυμίας.

Media effect on sales

Source: WARC

Γιατί το Marketing Mix Modelling είναι το κλειδί;

Το MMM βιώνει μια αναγέννηση ως εργαλείο που παρέχει μια ολοκληρωμένη εικόνα των επενδύσεων στα μέσα ενημέρωσης. Συμβάλλει στη βελτιστοποίηση της κατανομής του προϋπολογισμού μεταξύ των καναλιών, στην καθιέρωση σημείων αναφοράς και στην ενημέρωση του στρατηγικού σχεδιασμού. Οι έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να επιλέξουν μεταξύ εσωτερικών ή εξωτερικών μοντέλων με βάση τις συγκεκριμένες ανάγκες και την τεχνογνωσία τους. Ο συνδυασμός του MMM με την απόδοση και τον πειραματισμό παρέχει ένα ισχυρό πλαίσιο για τη βελτιστοποίηση των επενδύσεων και τη δοκιμή πληροφοριών.

Η τεχνητή νοημοσύνη ως κινητήρια δύναμη ταχύτερης και ακριβέστερης λήψης αποφάσεων

Η τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ επιτρέπει γρήγορες, λεπτομερείς πληροφορίες που βοηθούν τους εμπόρους να προσαρμόσουν δυναμικά τους προϋπολογισμούς για να επιτύχουν τόσο τους τρέχοντες όσο και τους μακροπρόθεσμους στόχους. Η τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει τη συνεχή συλλογή πληροφοριών και την αποτελεσματική διαχείριση πόρων, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις στο ταχέως μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον.

Ολιστική Προσέγγιση στη Στρατηγική

Ενώ οι μακροπρόθεσμες επιδράσεις των μέσων ενημέρωσης είναι καίριας σημασίας για την ανάπτυξη της επωνυμίας και τη μεγιστοποίηση των κερδών, η εστίαση αποκλειστικά στη βραχυπρόθεσμη απόδοση επένδυσης κινδυνεύει να χάσει κρίσιμες ευκαιρίες δημιουργίας επωνυμίας. Ως εκ τούτου, μια ολοκληρωμένη στρατηγική που εξισορροπεί τόσο τους βραχυπρόθεσμους όσο και τους μακροπρόθεσμους στόχους οδηγεί τελικά στη βιώσιμη ανάπτυξη και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+