2 λεπτά για ανάγνωση

Με τη λειτουργία με ένα κλικ, το Google Ads διευκολύνει τη μετάβαση στη μηνιαία χρέωση

Το Google Ads πραγματοποιεί μια μεγάλη αλλαγή στο σύστημα πληρωμών του, προσθέτοντας μια απλούστερη επιλογή "Μετάβαση σε μηνιαία τιμολόγηση". Αυτή η επιλογή με ένα κλικ απευθύνεται σε διαφημιζόμενους που πρέπει να αλλάξουν τις επιλογές χρέωσής τους, επειδή η Google είπε πρόσφατα σε διαφημιζόμενους με μεγάλους προϋπολογισμούς ότι πρέπει να σταματήσουν να χρησιμοποιούν πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες για να πληρώσουν.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Με τη λειτουργία με ένα κλικ, το Google Ads διευκολύνει τη μετάβαση στη μηνιαία χρέωση
Πηγή: Depositphotos

Η νέα λειτουργία αποτελεί μέρος μιας μεγαλύτερης αλλαγής που κάνει η Google στον τρόπο λειτουργίας των πληρωμών. Οι διαφημιζόμενοι που επηρεάζονται έπρεπε να στραφούν σε τραπεζικές επιλογές έως τις 31 Ιουλίου 2024, διαφορετικά κινδυνεύουν να κλείσουν οι λογαριασμοί τους. Οι πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες δεν θα γίνονται πλέον αποδεκτές για ορισμένους λογαριασμούς Google, γεγονός που πιθανότατα προκάλεσε αυτήν την αλλαγή.

Η Google θα συνεχίσει να στέλνει προειδοποιήσεις μέχρι το 2024, τονίζοντας πόσο σημαντικό είναι να δράσει γρήγορα.

Μερικά σημαντικά πράγματα σχετικά με τη νέα δυνατότητα είναι:

  • Μια σαφής εικόνα των προθεσμιών στη σελίδα λογαριασμού
  • Μια βελτιωμένη διαδικασία μεταφοράς που ξεκινά με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Μια στοχευμένη διάθεση για τους εμπόρους που θα επηρεαστούν

Η Google μιλά για τα οφέλη, όπως η μεγαλύτερη ελευθερία και έλεγχος. Ωστόσο, μερικοί άνθρωποι στην επιχείρηση ανησυχούν ότι οι διαφημιστές μπορεί να έχουν πρόβλημα με τις ταμειακές ροές τους.

Αυτή η λειτουργία με ένα κλικ φαίνεται να είναι η προσπάθεια της Google να διευκολύνει τη μετάβαση για λογαριασμούς που θα επηρεαστούν. Οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να παρακολουθούν τις ειδοποιήσεις και να κινούνται γρήγορα, για να βεβαιωθούν ότι οι καμπάνιες τους δεν θα διακοπούν.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+