Η νέα λειτουργία αποτελεί μέρος μιας μεγαλύτερης αλλαγής που κάνει η Google στον τρόπο λειτουργίας των πληρωμών. Οι διαφημιζόμενοι που επηρεάζονται έπρεπε να στραφούν σε τραπεζικές επιλογές έως τις 31 Ιουλίου 2024, διαφορετικά κινδυνεύουν να κλείσουν οι λογαριασμοί τους. Οι πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες δεν θα γίνονται πλέον αποδεκτές για ορισμένους λογαριασμούς Google, γεγονός που πιθανότατα προκάλεσε αυτήν την αλλαγή.
Η Google θα συνεχίσει να στέλνει προειδοποιήσεις μέχρι το 2024, τονίζοντας πόσο σημαντικό είναι να δράσει γρήγορα.
Μερικά σημαντικά πράγματα σχετικά με τη νέα δυνατότητα είναι:
- Μια σαφής εικόνα των προθεσμιών στη σελίδα λογαριασμού
- Μια βελτιωμένη διαδικασία μεταφοράς που ξεκινά με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Μια στοχευμένη διάθεση για τους εμπόρους που θα επηρεαστούν
Η Google μιλά για τα οφέλη, όπως η μεγαλύτερη ελευθερία και έλεγχος. Ωστόσο, μερικοί άνθρωποι στην επιχείρηση ανησυχούν ότι οι διαφημιστές μπορεί να έχουν πρόβλημα με τις ταμειακές ροές τους.
Αυτή η λειτουργία με ένα κλικ φαίνεται να είναι η προσπάθεια της Google να διευκολύνει τη μετάβαση για λογαριασμούς που θα επηρεαστούν. Οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να παρακολουθούν τις ειδοποιήσεις και να κινούνται γρήγορα, για να βεβαιωθούν ότι οι καμπάνιες τους δεν θα διακοπούν.