2 λεπτά για ανάγνωση

Νέες πληροφορίες για καμπάνιες B2B στο LinkedIn

Όσοι επιθυμούν να πετύχουν στο μάρκετινγκ B2B πρέπει να κατανοήσουν τις ανάγκες και τα κίνητρα άλλων εταιρειών. Σε αντίθεση με το μάρκετινγκ B2C, το οποίο συχνά λειτουργεί με συναισθηματικές παρορμήσεις, το μάρκετινγκ B2B βασίζεται σε μακροχρόνιες σχέσεις, εμπιστοσύνη και επαγγελματική εμπειρία. Αυτό σημαίνει ότι η στρατηγική πρέπει να προσαρμοστεί σε κάθε πελάτη. Με μια λέξη, είναι πραγματικά διαφορετικό.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Νέες πληροφορίες για καμπάνιες B2B στο LinkedIn
Πηγή: Depositphotos

Και διαφορετική είναι επίσης η παρουσίαση που έφερε το LinkedIn σε συνεργασία με το MAGNA Media Trials. Πρόσφατη έρευνα από αυτές τις εταιρείες μιλά για βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία στη διαφήμιση B2B. Σε ένα ελεύθερα διαθέσιμο έγγραφο 22 σελίδων, παρέχει πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των καμπανιών στο LinkedIn. Πώς να το κάνετε;

Οι διαφημίσεις βίντεο ξεπερνούν άλλες μορφές

Αποδεικνύεται ότι οι διαφημίσεις βίντεο στο LinkedIn είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές. Σε σύγκριση με άλλους τύπους διαφημίσεων, δημιουργούν υψηλότερη αφοσίωση σε βασικούς δείκτες απόδοσης. Οι διαφημίσεις banner επιτυγχάνουν επίσης καλά αποτελέσματα, αλλά το βίντεο παραμένει η προτιμώμενη μορφή για καλύτερα αποτελέσματα.

Source: MAGNA Media Trials, LinkedIn

Η σαφήνεια του μηνύματος και η δημιουργικότητα συμβαδίζουν

Στο B2B, οι άνθρωποι σε θέσεις λήψης αποφάσεων δίνουν έμφαση σε σαφή και απλά μηνύματα στις διαφημίσεις. Αν και η δημιουργικότητα είναι σημαντική, ο πρωταρχικός στόχος πρέπει να είναι η σαφήνεια, έτσι ώστε το μήνυμα να έχει απήχηση σε ένα επαγγελματικό κοινό.

Ενώ τα σαφώς διατυπωμένα μηνύματα είναι σημαντικά, η μελέτη ισχυρίζεται ότι το κοινό B2B εξακολουθεί να εκτιμά το δημιουργικό και ελκυστικό περιεχόμενο. Ωστόσο, οι περισσότερες τρέχουσες καμπάνιες αποτυγχάνουν να επιτύχουν από αυτή την άποψη, υποδεικνύοντας μια σημαντική ευκαιρία για μάρκες που μπορούν να συνδυάσουν τη δημιουργικότητα με ένα σαφές μήνυμα.

Το χιουμοριστικό περιεχόμενο συχνά δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των καμπανιών B2B. Εάν σκέφτεστε να χρησιμοποιήσετε χιούμορ, είναι σημαντικό να δοκιμάσετε διεξοδικά τα μηνύματά σας με το κοινό-στόχο για να αποφύγετε πιθανές παγίδες.

Το χιούμορ είναι σαν το αλάτι – προσέξτε τη δοσολογία.

Για τους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, η μελέτη δείχνει ότι ο συνδυασμός της δημιουργικότητας με ένα σαφές, συνοπτικό μήνυμα σε μορφή βίντεο θα μπορούσε να είναι μια επιτυχημένη στρατηγική στη διαφήμιση B2B. Επικεντρωθείτε στην παράδοση ενός μηνύματος που θα έχει απήχηση στο κοινό-στόχο. Για να ξεχωρίσετε στην τρέχουσα αγορά, προσπαθήστε να βρείτε μια ισορροπία μεταξύ δημιουργικότητας και επαγγελματισμού.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+