2 λεπτά για ανάγνωση

Νέες πληροφορίες για καμπάνιες B2B στο LinkedIn

Όσοι επιθυμούν να πετύχουν στο μάρκετινγκ B2B πρέπει να κατανοήσουν τις ανάγκες και τα κίνητρα άλλων εταιρειών. Σε αντίθεση με το μάρκετινγκ B2C, το οποίο συχνά λειτουργεί με συναισθηματικές παρορμήσεις, το μάρκετινγκ B2B βασίζεται σε μακροχρόνιες σχέσεις, εμπιστοσύνη και επαγγελματική εμπειρία. Αυτό σημαίνει ότι η στρατηγική πρέπει να προσαρμοστεί σε κάθε πελάτη. Με μια λέξη, είναι πραγματικά διαφορετικό.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Νέες πληροφορίες για καμπάνιες B2B στο LinkedIn
Πηγή: Depositphotos

Και διαφορετική είναι επίσης η παρουσίαση που έφερε το LinkedIn σε συνεργασία με το MAGNA Media Trials. Πρόσφατη έρευνα από αυτές τις εταιρείες μιλά για βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία στη διαφήμιση B2B. Σε ένα ελεύθερα διαθέσιμο έγγραφο 22 σελίδων, παρέχει πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των καμπανιών στο LinkedIn. Πώς να το κάνετε;

Οι διαφημίσεις βίντεο ξεπερνούν άλλες μορφές

Αποδεικνύεται ότι οι διαφημίσεις βίντεο στο LinkedIn είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές. Σε σύγκριση με άλλους τύπους διαφημίσεων, δημιουργούν υψηλότερη αφοσίωση σε βασικούς δείκτες απόδοσης. Οι διαφημίσεις banner επιτυγχάνουν επίσης καλά αποτελέσματα, αλλά το βίντεο παραμένει η προτιμώμενη μορφή για καλύτερα αποτελέσματα.

Source: MAGNA Media Trials, LinkedIn

Η σαφήνεια του μηνύματος και η δημιουργικότητα συμβαδίζουν

Στο B2B, οι άνθρωποι σε θέσεις λήψης αποφάσεων δίνουν έμφαση σε σαφή και απλά μηνύματα στις διαφημίσεις. Αν και η δημιουργικότητα είναι σημαντική, ο πρωταρχικός στόχος πρέπει να είναι η σαφήνεια, έτσι ώστε το μήνυμα να έχει απήχηση σε ένα επαγγελματικό κοινό.

Ενώ τα σαφώς διατυπωμένα μηνύματα είναι σημαντικά, η μελέτη ισχυρίζεται ότι το κοινό B2B εξακολουθεί να εκτιμά το δημιουργικό και ελκυστικό περιεχόμενο. Ωστόσο, οι περισσότερες τρέχουσες καμπάνιες αποτυγχάνουν να επιτύχουν από αυτή την άποψη, υποδεικνύοντας μια σημαντική ευκαιρία για μάρκες που μπορούν να συνδυάσουν τη δημιουργικότητα με ένα σαφές μήνυμα.

Το χιουμοριστικό περιεχόμενο συχνά δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των καμπανιών B2B. Εάν σκέφτεστε να χρησιμοποιήσετε χιούμορ, είναι σημαντικό να δοκιμάσετε διεξοδικά τα μηνύματά σας με το κοινό-στόχο για να αποφύγετε πιθανές παγίδες.

Το χιούμορ είναι σαν το αλάτι – προσέξτε τη δοσολογία.

Για τους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, η μελέτη δείχνει ότι ο συνδυασμός της δημιουργικότητας με ένα σαφές, συνοπτικό μήνυμα σε μορφή βίντεο θα μπορούσε να είναι μια επιτυχημένη στρατηγική στη διαφήμιση B2B. Επικεντρωθείτε στην παράδοση ενός μηνύματος που θα έχει απήχηση στο κοινό-στόχο. Για να ξεχωρίσετε στην τρέχουσα αγορά, προσπαθήστε να βρείτε μια ισορροπία μεταξύ δημιουργικότητας και επαγγελματισμού.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Στρατηγική απόκτησης πελατών B2B: Εξισορρόπηση ψηφιακών και παραδοσιακών προσεγγίσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγική απόκτησης πελατών B2B: Εξισορρόπηση ψηφιακών και παραδοσιακών προσεγγίσεων

Οι οργανισμοί μάρκετινγκ B2B έχουν αναπτύξει ολιστικές προσεγγίσεις για την απόκτηση πελατών που δεν βασίζονται πλέον σε μεγάλο βαθμό στην προσωπική επαφή. Αυτές οι σύγχρονες στρατηγικές απόκτησης πελατών b2b αγκαλιάζουν ένα ποικίλο μείγμα ψηφιακών και παραδοσιακών καναλιών, αντανακλώντας το εξελισσόμενο τοπίο των επιχειρηματικών αλληλεπιδράσεων. Από την αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της ψηφιακής διαφήμισης […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+