3 λεπτά για ανάγνωση

Ξεκλείδωμα της Gen Z: Νέα έρευνα της Meta αποκαλύπτει στρατηγική κοινωνικής σύνδεσης

Η γενιά Z δεν είναι απλώς μια άλλη λέξη-κλειδί μάρκετινγκ. Αποτελώντας περίπου το ένα τρίτο του παγκόσμιου πληθυσμού μας, αυτοί οι ψηφιακοί ιθαγενείς αναδιαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο συνδεόμαστε, καταναλώνουμε και ψωνίζουμε με τρόπους που θα φαίνονταν ξένοι μόλις πριν από μια δεκαετία. Μια πρόσφατη ερευνητική μελέτη που διεξήχθη από τη Meta σε συνεργασία με την BAMM Global επικεντρώνεται στο ξεκλείδωμα της Gen Z, παρέχοντας συναρπαστικές πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών σε όλη τη Βραζιλία, τη Γερμανία, την Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.  

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ξεκλείδωμα της Gen Z: Νέα έρευνα της Meta αποκαλύπτει στρατηγική κοινωνικής σύνδεσης
Πηγή: Depositphotos

Η χειραψία περιεχομένου

Για το Gen Z, ένα καλά συγχρονισμένο meme έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο από οποιονδήποτε χαιρετισμό. Ένα επιβλητικό 67% αυτών των νέων είναι απασχολημένοι με την κοινή χρήση του περιεχομένου βίντεο της Meta με τους εσωτερικούς τους κύκλους, μετατρέποντας αυτό που οι έμποροι μπορεί να δουν ως «περιεχόμενο» σε κάτι πολύ πιο οικείο – ψηφιακά δώρα που λένε «σε σκέφτομαι» χωρίς να το λένε στην πραγματικότητα.

Όπως το θέτει η Lucca από τις ΗΠΑ, «Σκρολάρω στα Reels και μετά τα στέλνω στους φίλους μου και μετά τα σχολιάζουμε». Είναι η γλώσσα αγάπης τους, απλή και απλή.

Αυτό που είναι ιδιαίτερα συναρπαστικό είναι πώς θα συνομιλήσουν με το ίδιο άτομο σε πολλές πλατφόρμες. Ένα λεπτό κάνουν αποτρίχωση φιλοσοφικά στο WhatsApp. την επόμενη θα ανταλλάξουν μουσικές προτάσεις στο Instagram—όλα με τον ίδιο φίλο!

Source: Facebook.com/business/news

Μικρο-περιεχόμενο: Μέγεθος μπουκιάς και προσαρμοσμένο

Οι μέρες που παρακολουθούσαμε τις ίδιες τηλεοπτικές εκπομπές ή ακολουθούσαμε τις ίδιες διασημότητες έχουν περάσει προ πολλού. Η Gen Z έχει ξαναγράψει τους κανόνες, με το 63% να επιμελείται ενεργά τις ροές των κοινωνικών μέσων, διασφαλίζοντας ότι βλέπουν μόνο περιεχόμενο που ευθυγραμμίζεται με τα ατομικά τους ενδιαφέροντα.

Αυτά τα σύντομα βίντεο δεν είναι απλώς ψυχαγωγία, είναι εγχειρίδια ζωής. Είτε αναζητούν έμπνευση για δείπνο είτε προσπαθούν να βρουν πώς να επενδύσουν την πρώτη επιταγή πληρωμής τους, το 81% των χρηστών του Instagram στρέφονται στην πλατφόρμα όχι μόνο για γέλια αλλά και για πραγματική αυτοβελτίωση.

«Θέλω να ακούσω από δημιουργούς που πραγματικά προσθέτουν κάτι στη ζωή μου», εξηγεί ο Max, κόβοντας κατευθείαν στο κυνήγι. Και εδώ είναι το kicker: Το 71% δεν χρειάζεται καν να ακολουθήσει αυτούς τους δημιουργούς για να εκτιμήσει το περιεχόμενό τους. Στην αλγοριθμική εποχή, η συνάφεια υπερισχύει της πίστης κάθε φορά.

Το πάντα ανοιχτό καλάθι αγορών

Υπάρχει σαφής διάκριση μεταξύ κύλισης και αγορών; Για τη Gen Z, η γραμμή είναι σχεδόν αόρατη. Αυτοί οι συνειδητοποιημένοι καταναλωτές έχουν τη λειτουργία αγορών ενσωματωμένη στην εμπειρία περιήγησής τους, με το 78% να ανακαλύπτει νέα προϊόντα μέσω περιεχομένου βίντεο όταν δεν το περιμένει.

Για τις μάρκες που θέλουν να κάνουν εντύπωση, η επιμονή αποδίδει. Περίπου το 67% λέει ότι είναι πιο πιθανό να διερευνήσει μια επωνυμία αφού την δει να εμφανίζεται πολλές φορές.

Unlocking Gen Z: New Meta Research Reveals Social Connection Strategy

Source: Facebook.com/business/news

Ξεκλείδωμα του Gen Z: Η κατώτατη γραμμή

Αν υπάρχει ένα πράγμα που μάθαμε από αυτό, είναι ότι η γενιά ξαναγράφει τους κανόνες. Η σύνδεση με τη Gen Z δεν είναι επιστήμη πυραύλων – αλλά απαιτεί την απόρριψη του παλιού βιβλίου κανόνων. Αφήστε την εταιρική ομιλία, αγκαλιάστε την αυθεντική ποικιλομορφία και καταλάβετε ότι στον κόσμο τους, κάθε κύλιση μπορεί να οδηγήσει σε μια αγορά εάν παίξετε σωστά τα χαρτιά σας.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+