2 λεπτά για ανάγνωση

Οδηγίες σήμανσης προϊόντων του Google Updates

Η Google έχει εισαγάγει βελτιώσεις στις οδηγίες της για την εφαρμογή της σήμανσης προϊόντων, προκειμένου να βελτιώσει την ακρίβεια και τη συνάφεια των αποτελεσμάτων αγορών στην αναζήτηση. Πώς μπορείτε να διατηρήσετε τη βέλτιστη ορατότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης Google;

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οδηγίες σήμανσης προϊόντων του Google Updates
Πηγή: Depositphotos

Βασικές ενημερώσεις για τη σήμανση προϊόντων

Ιεράρχηση της σήμανσης HTML

Η Google συνιστά πλέον ανεπιφύλακτα την τοποθέτηση της σήμανσης προϊόντος απευθείας στον αρχικό κώδικα HTML της σελίδας. Αυτό θα διασφαλίσει ότι τα δεδομένα των προϊόντων σας ευρετηριάζονται πιο αξιόπιστα και γρήγορα, αυξάνοντας την πιθανότητα εμφάνισης στα αποτελέσματα αναζήτησης αγορών.

Μην βασίζεστε στη σήμανση JavaScript

Ενώ η σήμανση που δημιουργείται μέσω JavaScript εξακολουθεί να υποστηρίζεται, η Google προειδοποιεί για πιθανά προβλήματα. Οι σελίδες που χρησιμοποιούν JavaScript για τη δημιουργία δεδομένων προϊόντων ενδέχεται να αντιμετωπίσουν προβλήματα με τη συχνότητα ανίχνευσης, μειώνοντας την αξιοπιστία της έγκαιρης δημιουργίας ευρετηρίου. Εάν είναι δυνατόν, τοποθετήστε σήμανση απευθείας στο HTML. Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε σήμανση που δημιουργήθηκε μέσω JavaScript, βεβαιωθείτε ότι οι διακομιστές σας μπορούν να χειριστούν την αυξημένη επισκεψιμότητα του προγράμματος ανίχνευσης. Μόνο τότε μπορείτε να διατηρήσετε την απόδοση της σελίδας και τη σωστή ευρετηρίαση των δεδομένων σας.

Μόνο μεμονωμένες σελίδες προϊόντων

Η Google διευκρίνισε ότι τα εμπλουτισμένα αποσπάσματα για τη σήμανση προϊόντων θα περιορίζονται σε σελίδες που επικεντρώνονται σε ένα μόνο προϊόν ή στις παραλλαγές του. Αυτό σημαίνει ότι οι σελίδες ή οι κατηγορίες καταχωρίσεων προϊόντων δεν θα είναι κατάλληλες για βελτιωμένη προβολή αποτελεσμάτων.

Η δομή της σελίδας σας για να δώσετε έμφαση σε μεμονωμένες σελίδες προϊόντων θα βελτιώσει τις πιθανότητές σας να αποκτήσετε πλούσια αποτελέσματα.

Ξεχωριστές διευθύνσεις URL για διαφορετικά νομίσματα

Για τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίουπου λειτουργούν σε πολλές αγορές, η Google συνιστά τη χρήση ξεχωριστών διευθύνσεων URL για κάθε νόμισμα. Αυτό θα βοηθήσει την Google να εμφανίζει σωστές πληροφορίες προϊόντος με βάση την τοποθεσία του χρήστη, βελτιώνοντας την εμπειρία αγορών.

Καταχωρήσεις αυτοκινήτων

Για όσους δραστηριοποιούνται στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Google συνιστά να συμπεριληφθούν τόσο οι τύποι αυτοκινήτων όσο και προϊόντων στα δομημένα δεδομένα. Αυτή η διπλή ταξινόμηση βελτιώνει την ορατότητα και την ακρίβεια για αναζητήσεις που σχετίζονται με αυτοκίνητα. Η τήρηση αυτών των οδηγιών θα βελτιώσει την προβολή των προϊόντων σας στην αναζήτηση Google, συμβάλλοντας έτσι στην προσέλκυση πιο στοχευμένης επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας ηλεκτρονικού εμπορίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+