2 λεπτά για ανάγνωση

Οδηγίες σήμανσης προϊόντων του Google Updates

Η Google έχει εισαγάγει βελτιώσεις στις οδηγίες της για την εφαρμογή της σήμανσης προϊόντων, προκειμένου να βελτιώσει την ακρίβεια και τη συνάφεια των αποτελεσμάτων αγορών στην αναζήτηση. Πώς μπορείτε να διατηρήσετε τη βέλτιστη ορατότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης Google;

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οδηγίες σήμανσης προϊόντων του Google Updates
Πηγή: Depositphotos

Βασικές ενημερώσεις για τη σήμανση προϊόντων

Ιεράρχηση της σήμανσης HTML

Η Google συνιστά πλέον ανεπιφύλακτα την τοποθέτηση της σήμανσης προϊόντος απευθείας στον αρχικό κώδικα HTML της σελίδας. Αυτό θα διασφαλίσει ότι τα δεδομένα των προϊόντων σας ευρετηριάζονται πιο αξιόπιστα και γρήγορα, αυξάνοντας την πιθανότητα εμφάνισης στα αποτελέσματα αναζήτησης αγορών.

Μην βασίζεστε στη σήμανση JavaScript

Ενώ η σήμανση που δημιουργείται μέσω JavaScript εξακολουθεί να υποστηρίζεται, η Google προειδοποιεί για πιθανά προβλήματα. Οι σελίδες που χρησιμοποιούν JavaScript για τη δημιουργία δεδομένων προϊόντων ενδέχεται να αντιμετωπίσουν προβλήματα με τη συχνότητα ανίχνευσης, μειώνοντας την αξιοπιστία της έγκαιρης δημιουργίας ευρετηρίου. Εάν είναι δυνατόν, τοποθετήστε σήμανση απευθείας στο HTML. Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε σήμανση που δημιουργήθηκε μέσω JavaScript, βεβαιωθείτε ότι οι διακομιστές σας μπορούν να χειριστούν την αυξημένη επισκεψιμότητα του προγράμματος ανίχνευσης. Μόνο τότε μπορείτε να διατηρήσετε την απόδοση της σελίδας και τη σωστή ευρετηρίαση των δεδομένων σας.

Μόνο μεμονωμένες σελίδες προϊόντων

Η Google διευκρίνισε ότι τα εμπλουτισμένα αποσπάσματα για τη σήμανση προϊόντων θα περιορίζονται σε σελίδες που επικεντρώνονται σε ένα μόνο προϊόν ή στις παραλλαγές του. Αυτό σημαίνει ότι οι σελίδες ή οι κατηγορίες καταχωρίσεων προϊόντων δεν θα είναι κατάλληλες για βελτιωμένη προβολή αποτελεσμάτων.

Η δομή της σελίδας σας για να δώσετε έμφαση σε μεμονωμένες σελίδες προϊόντων θα βελτιώσει τις πιθανότητές σας να αποκτήσετε πλούσια αποτελέσματα.

Ξεχωριστές διευθύνσεις URL για διαφορετικά νομίσματα

Για τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίουπου λειτουργούν σε πολλές αγορές, η Google συνιστά τη χρήση ξεχωριστών διευθύνσεων URL για κάθε νόμισμα. Αυτό θα βοηθήσει την Google να εμφανίζει σωστές πληροφορίες προϊόντος με βάση την τοποθεσία του χρήστη, βελτιώνοντας την εμπειρία αγορών.

Καταχωρήσεις αυτοκινήτων

Για όσους δραστηριοποιούνται στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Google συνιστά να συμπεριληφθούν τόσο οι τύποι αυτοκινήτων όσο και προϊόντων στα δομημένα δεδομένα. Αυτή η διπλή ταξινόμηση βελτιώνει την ορατότητα και την ακρίβεια για αναζητήσεις που σχετίζονται με αυτοκίνητα. Η τήρηση αυτών των οδηγιών θα βελτιώσει την προβολή των προϊόντων σας στην αναζήτηση Google, συμβάλλοντας έτσι στην προσέλκυση πιο στοχευμένης επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας ηλεκτρονικού εμπορίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU