2 λεπτά για ανάγνωση

Οδηγίες σήμανσης προϊόντων του Google Updates

Η Google έχει εισαγάγει βελτιώσεις στις οδηγίες της για την εφαρμογή της σήμανσης προϊόντων, προκειμένου να βελτιώσει την ακρίβεια και τη συνάφεια των αποτελεσμάτων αγορών στην αναζήτηση. Πώς μπορείτε να διατηρήσετε τη βέλτιστη ορατότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης Google;

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οδηγίες σήμανσης προϊόντων του Google Updates
Πηγή: Depositphotos

Βασικές ενημερώσεις για τη σήμανση προϊόντων

Ιεράρχηση της σήμανσης HTML

Η Google συνιστά πλέον ανεπιφύλακτα την τοποθέτηση της σήμανσης προϊόντος απευθείας στον αρχικό κώδικα HTML της σελίδας. Αυτό θα διασφαλίσει ότι τα δεδομένα των προϊόντων σας ευρετηριάζονται πιο αξιόπιστα και γρήγορα, αυξάνοντας την πιθανότητα εμφάνισης στα αποτελέσματα αναζήτησης αγορών.

Μην βασίζεστε στη σήμανση JavaScript

Ενώ η σήμανση που δημιουργείται μέσω JavaScript εξακολουθεί να υποστηρίζεται, η Google προειδοποιεί για πιθανά προβλήματα. Οι σελίδες που χρησιμοποιούν JavaScript για τη δημιουργία δεδομένων προϊόντων ενδέχεται να αντιμετωπίσουν προβλήματα με τη συχνότητα ανίχνευσης, μειώνοντας την αξιοπιστία της έγκαιρης δημιουργίας ευρετηρίου. Εάν είναι δυνατόν, τοποθετήστε σήμανση απευθείας στο HTML. Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε σήμανση που δημιουργήθηκε μέσω JavaScript, βεβαιωθείτε ότι οι διακομιστές σας μπορούν να χειριστούν την αυξημένη επισκεψιμότητα του προγράμματος ανίχνευσης. Μόνο τότε μπορείτε να διατηρήσετε την απόδοση της σελίδας και τη σωστή ευρετηρίαση των δεδομένων σας.

Μόνο μεμονωμένες σελίδες προϊόντων

Η Google διευκρίνισε ότι τα εμπλουτισμένα αποσπάσματα για τη σήμανση προϊόντων θα περιορίζονται σε σελίδες που επικεντρώνονται σε ένα μόνο προϊόν ή στις παραλλαγές του. Αυτό σημαίνει ότι οι σελίδες ή οι κατηγορίες καταχωρίσεων προϊόντων δεν θα είναι κατάλληλες για βελτιωμένη προβολή αποτελεσμάτων.

Η δομή της σελίδας σας για να δώσετε έμφαση σε μεμονωμένες σελίδες προϊόντων θα βελτιώσει τις πιθανότητές σας να αποκτήσετε πλούσια αποτελέσματα.

Ξεχωριστές διευθύνσεις URL για διαφορετικά νομίσματα

Για τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίουπου λειτουργούν σε πολλές αγορές, η Google συνιστά τη χρήση ξεχωριστών διευθύνσεων URL για κάθε νόμισμα. Αυτό θα βοηθήσει την Google να εμφανίζει σωστές πληροφορίες προϊόντος με βάση την τοποθεσία του χρήστη, βελτιώνοντας την εμπειρία αγορών.

Καταχωρήσεις αυτοκινήτων

Για όσους δραστηριοποιούνται στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Google συνιστά να συμπεριληφθούν τόσο οι τύποι αυτοκινήτων όσο και προϊόντων στα δομημένα δεδομένα. Αυτή η διπλή ταξινόμηση βελτιώνει την ορατότητα και την ακρίβεια για αναζητήσεις που σχετίζονται με αυτοκίνητα. Η τήρηση αυτών των οδηγιών θα βελτιώσει την προβολή των προϊόντων σας στην αναζήτηση Google, συμβάλλοντας έτσι στην προσέλκυση πιο στοχευμένης επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας ηλεκτρονικού εμπορίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU