3 λεπτά για ανάγνωση

Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ

Οι οικονομικές τάσεις έχουν αποκλίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη μετά την επιδημία, όπως σημειώνουν οι Financial Times (FT). Ενώ και οι δύο περιοχές παρουσίασαν υψηλότερες αποταμιεύσεις κατά τη διάρκεια των lockdown, οι Αμερικανοί έχουν πλέον αυξήσει τις δαπάνες τους, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη. Αντίθετα, οι Ευρωπαίοι διατήρησαν υψηλότερα ποσοστά αποταμίευσης, εν μέρει λόγω του άγχους που απορρέει από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ
Πηγή: Depositphotos

Οικονομικές τάσεις: τα ποσοστά αποταμίευσης αποκλίνουν πέρα από τον Ατλαντικό

Το ποσοστό αποταμίευσης των νοικοκυριών στην Ευρώπη έφτασε σε υψηλό τριετίας 15,7% το τρίμηνο που έληξε τον Ιούνιο, πολύ πάνω από τον προ πανδημίας κανόνα του 12,3%. Πρόσφατα στοιχεία της Eurostat Η τάση αυτή έρχεται σε έντονη αντίθεση με τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου το ποσοστό προσωπικής αποταμίευσης το δεύτερο τρίμηνο ήταν 5,2%, λιγότερο χαμηλότερο από τον μέσο όρο μεταξύ 2010 και 2019 του 6,1%.

«Το χαμηλότερο ποσοστό αποταμίευσης των ΗΠΑ βοήθησε στην προώθηση των καταναλωτικών δαπανών, οι οποίες ήταν ο βασικός μοχλός της ανάπτυξης των ΗΠΑ και ένας βασικός λόγος για τον οποίο η οικονομία των ΗΠΑ αναπτύχθηκε πιο γρήγορα από την ευρωπαϊκή οικονομία», δήλωσε ο επικεφαλής οικονομολόγος της Moody’s Analytics .

Ωστόσο, η βιομηχανία λιανικής πώλησης των ΗΠΑ έχει προβλήματα καθώς ξεκινά η εορταστική περίοδος αγορών. Οι καταναλωτικές δαπάνες στις ΗΠΑ επιβραδύνθηκαν τον Αύγουστο, σημειώνοντας αύξηση μόλις 0,2% από 0,5% τον Ιούλιο. Τα στοιχεία από το Γραφείο Οικονομικής Ανάλυσης δείχνουν την πρόωρη επιστροφή στο σχολείο και τα έξοδα που σχετίζονται με τα ταξίδια, καθώς και τις συνεχείς πιέσεις αύξησης της απασχόλησης που ίσως παίζουν ρόλο σε αυτές τις χαμηλότερες δαπάνες.

Η καταναλωτική εμπιστοσύνη στις ΗΠΑ αυξάνεται εν μέσω συνεχιζόμενων προκλήσεων

Παρά τις δυσκολίες αυτές, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην οικονομία των ΗΠΑ είναι πολλά υποσχόμενη. Από 67,9 τον προηγούμενο μήνα, ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν σκαρφάλωσε στο 70,1.

«Ενώ το κλίμα παραμένει κάτω από τον ιστορικό μέσο όρο του, εν μέρει λόγω της απογοήτευσης για τις υψηλές τιμές, οι καταναλωτές έχουν πλήρη επίγνωση ότι ο πληθωρισμός συνέχισε να επιβραδύνεται», παρατήρησε η διευθύντρια ερευνών Joanne Hsu.

Επεσήμανε επίσης ότι τα αποτελέσματα των επόμενων εκλογών θα καθορίσουν τις προσδοκίες πολλών ανθρώπων.

Αν και εξακολουθούν να υπάρχουν ερωτήματα σχετικά με τα επίπεδα δαπανών καθώς πλησιάζει η σημαντική εορταστική περίοδος αγορών , αυτή η συγκρατημένη αισιοδοξία θα μπορούσε να βοηθήσει τα καταστήματα. Οι διαφορετικές αγοραστικές τάσεις στις ΗΠΑ και την Ευρώπη εφιστούν την προσοχή στην περίπλοκη αλληλεπίδραση γεωπολιτικών γεγονότων και οικονομικών στοιχείων που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU