3 λεπτά για ανάγνωση

Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ

Οι οικονομικές τάσεις έχουν αποκλίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη μετά την επιδημία, όπως σημειώνουν οι Financial Times (FT). Ενώ και οι δύο περιοχές παρουσίασαν υψηλότερες αποταμιεύσεις κατά τη διάρκεια των lockdown, οι Αμερικανοί έχουν πλέον αυξήσει τις δαπάνες τους, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη. Αντίθετα, οι Ευρωπαίοι διατήρησαν υψηλότερα ποσοστά αποταμίευσης, εν μέρει λόγω του άγχους που απορρέει από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ
Πηγή: Depositphotos

Οικονομικές τάσεις: τα ποσοστά αποταμίευσης αποκλίνουν πέρα από τον Ατλαντικό

Το ποσοστό αποταμίευσης των νοικοκυριών στην Ευρώπη έφτασε σε υψηλό τριετίας 15,7% το τρίμηνο που έληξε τον Ιούνιο, πολύ πάνω από τον προ πανδημίας κανόνα του 12,3%. Πρόσφατα στοιχεία της Eurostat Η τάση αυτή έρχεται σε έντονη αντίθεση με τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου το ποσοστό προσωπικής αποταμίευσης το δεύτερο τρίμηνο ήταν 5,2%, λιγότερο χαμηλότερο από τον μέσο όρο μεταξύ 2010 και 2019 του 6,1%.

«Το χαμηλότερο ποσοστό αποταμίευσης των ΗΠΑ βοήθησε στην προώθηση των καταναλωτικών δαπανών, οι οποίες ήταν ο βασικός μοχλός της ανάπτυξης των ΗΠΑ και ένας βασικός λόγος για τον οποίο η οικονομία των ΗΠΑ αναπτύχθηκε πιο γρήγορα από την ευρωπαϊκή οικονομία», δήλωσε ο επικεφαλής οικονομολόγος της Moody’s Analytics .

Ωστόσο, η βιομηχανία λιανικής πώλησης των ΗΠΑ έχει προβλήματα καθώς ξεκινά η εορταστική περίοδος αγορών. Οι καταναλωτικές δαπάνες στις ΗΠΑ επιβραδύνθηκαν τον Αύγουστο, σημειώνοντας αύξηση μόλις 0,2% από 0,5% τον Ιούλιο. Τα στοιχεία από το Γραφείο Οικονομικής Ανάλυσης δείχνουν την πρόωρη επιστροφή στο σχολείο και τα έξοδα που σχετίζονται με τα ταξίδια, καθώς και τις συνεχείς πιέσεις αύξησης της απασχόλησης που ίσως παίζουν ρόλο σε αυτές τις χαμηλότερες δαπάνες.

Η καταναλωτική εμπιστοσύνη στις ΗΠΑ αυξάνεται εν μέσω συνεχιζόμενων προκλήσεων

Παρά τις δυσκολίες αυτές, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην οικονομία των ΗΠΑ είναι πολλά υποσχόμενη. Από 67,9 τον προηγούμενο μήνα, ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν σκαρφάλωσε στο 70,1.

«Ενώ το κλίμα παραμένει κάτω από τον ιστορικό μέσο όρο του, εν μέρει λόγω της απογοήτευσης για τις υψηλές τιμές, οι καταναλωτές έχουν πλήρη επίγνωση ότι ο πληθωρισμός συνέχισε να επιβραδύνεται», παρατήρησε η διευθύντρια ερευνών Joanne Hsu.

Επεσήμανε επίσης ότι τα αποτελέσματα των επόμενων εκλογών θα καθορίσουν τις προσδοκίες πολλών ανθρώπων.

Αν και εξακολουθούν να υπάρχουν ερωτήματα σχετικά με τα επίπεδα δαπανών καθώς πλησιάζει η σημαντική εορταστική περίοδος αγορών , αυτή η συγκρατημένη αισιοδοξία θα μπορούσε να βοηθήσει τα καταστήματα. Οι διαφορετικές αγοραστικές τάσεις στις ΗΠΑ και την Ευρώπη εφιστούν την προσοχή στην περίπλοκη αλληλεπίδραση γεωπολιτικών γεγονότων και οικονομικών στοιχείων που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+