4 λεπτά για ανάγνωση

Οι Αγορές Google ανανεώνονται σημαντικά

Ο τρόπος με τον οποίο ψωνίζουμε στο διαδίκτυο αλλάζει λόγω εργαλείων που βρίσκουν προσφορές, κάνουν εξατομικευμένες προτάσεις και χρησιμοποιούν AI για να κάνουν έρευνα. Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, η Google αποκάλυψε μια εντελώς νέα και καινοτόμο πλατφόρμα αγορών που θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ψωνίζουν στο διαδίκτυο. Αυτή η νέα έκδοση, η οποία άρχισε να κυκλοφορεί την περασμένη εβδομάδα στις ΗΠΑ, έχει ως στόχο να διευκολύνει την έρευνα, να διευκολύνει την εύρεση προϊόντων και να διευκολύνει από ποτέ τους καταναλωτές να βρουν τις καλύτερες προσφορές.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι Αγορές Google ανανεώνονται σημαντικά
Πηγή: Depositphotos

Τα προηγμένα μοντέλα AI της Gemini έχουν προστεθεί στο τεράστιο γράφημα αγορών της Google, το οποίο έχει πάνω από 45 δισεκατομμύρια καταχωρίσεις προϊόντων. Αυτό είναι που αλλάζει τα πάντα. Η συγκέντρωση αυτών των ισχυρών πραγμάτων έχει ως στόχο να κάνει τις αγορές ευκολότερες, πιο εξατομικευμένες και πιο γρήγορες για τους χρήστες.

Περισσότερη έρευνα για έξυπνα προϊόντα

Δεν χρειάζεται πλέον να κάνετε κύλιση και εναλλαγή μεταξύ καρτελών για ώρες στο τέλος για να βρείτε το τέλειο στοιχείο. Οι νέες Αγορές Google χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη (AI) για τη δημιουργία σύντομων περιλήψεων που εστιάζουν στα πιο σημαντικά μέρη της αναζήτησής σας. Για παράδειγμα, εάν ψάχνετε για φορητό υπολογιστή που ταιριάζει στις ανάγκες προγραμματισμού σας, η πλατφόρμα θα σας δώσει μια εξατομικευμένη λίστα με τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που πρέπει να λάβετε υπόψη, μαζί με προτάσεις προϊόντων από διάφορα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Τα δυναμικά φίλτρα και οι προτάσεις κατηγοριών σάς δίνουν πλέον τη δυνατότητα να κάνετε γρήγορα πιο συγκεκριμένα τα αποτελέσματα αναζήτησης, εστιάζοντας σε κρίσιμους παράγοντες, όπως το μέγεθος, η τοπική διαθεσιμότητα ή το εύρος τιμών. Επιπλέον, για να ενισχύσει την αγοραστική σας εμπιστοσύνη, η Google έχει ενσωματώσει την πρωτοποριακή λειτουργία εικονικής δοκιμής. Αυτό το καινοτόμο εργαλείο αξιοποιεί τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη και την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας, επιτρέποντάς σας να απεικονίσετε τα προϊόντα με μεγαλύτερη ακρίβεια πριν αγοράσετε.

Με την εφαρμογή αυτών των προηγμένων λειτουργιών, η Google όχι μόνο βελτιστοποιεί την εμπειρία αγορών σας, αλλά και βελτιώνει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Ο συνδυασμός ακριβών επιλογών φιλτραρίσματος και καθηλωτικών δυνατοτήτων δοκιμής διασφαλίζει ότι μπορείτε να κάνετε πιο ενημερωμένες επιλογές με μεγαλύτερη ευκολία και σιγουριά.

The new Google Shopping uses artificial intelligence (AI) to make short summaries that focus on the most important parts of your search.

Source: Google

Η εξατομίκευση λαμβάνει τη μεγαλύτερη προσοχή

Αναγνωρίζοντας τις διαφορετικές προτιμήσεις αγορών των χρηστών, η Google έχει εφαρμόσει στρατηγικά μια εξατομικευμένη ροή στην αρχική σελίδα των Αγορών. Αυτή η επιμελημένη συλλογή βίντεο και προϊόντων έχει ως στόχο να εμπνεύσει και να ευθυγραμμιστεί με τα μοναδικά γούστα και ενδιαφέροντά σας. Επιπλέον, η πλατφόρμα ενσωματώνει μια δυνατότητα συνέχειας, επιτρέποντάς σας να συνεχίσετε απρόσκοπτα το ταξίδι αγορών σας από εκεί που σταματήσατε.

Επιπλέον, αντιμετωπίζοντας τις ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο , η Google έχει ενισχύσει προληπτικά τον έλεγχο των χρηστών. Συγκεκριμένα, έχουν διευκολύνει σημαντικά τη διαχείριση ή την απενεργοποίηση εξατομικευμένων αποτελεσμάτων , διασφαλίζοντας ότι αυτές οι ρυθμίσεις είναι εύκολα προσβάσιμες. Αυτή η προσέγγιση εξισορροπεί αποτελεσματικά την εξατομίκευση με τις προτιμήσεις απορρήτου των χρηστών.

Συγκρίσεις τιμών και πωλήσεων

Επειδή όλοι θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα, οι νέες Αγορές Google τοποθετούν τα εργαλεία εύρεσης συμφωνιών στην κορυφή της λίστας. Οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν λειτουργίες όπως σύγκριση τιμών, πληροφορίες και παρακολούθηση για να αξιοποιήσουν στο έπακρο την εμπειρία αγορών τους. Εάν μεταβείτε σε μια ειδική σελίδα που ονομάζεται “προσφορές”, μπορείτε να βρείτε εκπτώσεις και ειδικές προσφορές προσαρμοσμένες στα ενδιαφέροντά σας.

Google Shopping puts deal-finding tools at the top of the list.

Source: Google Blog

Ένα οικοσύστημα αγορών που συνεργάζεται

Google Οι αγορές ενοποιούν ενεργά καταχωρίσεις από πολλά καταστήματα για να δημιουργήσουν μια ολοκληρωμένη αγορά όπου οι πελάτες μπορούν εύκολα να εξερευνήσουν προϊόντα από πολλούς λιανοπωλητές σε μια βολική τοποθεσία. Επιπλέον, η εταιρεία αναπτύσσει συνεχώς καινοτόμους τρόπους για τις επωνυμίες να προσελκύουν πελάτες, ιδιαίτερα μέσω βελτιωμένων εμπειριών AI και σημαντικά βελτιωμένων διαφημίσεων με καταχωρίσεις προϊόντων.

Είναι σημαντικό ότι η Google αναγνωρίζει πιθανές ατέλειες στα σλιπ που δημιουργούνται από AI. Για να αντιμετωπίσουν αυτή την πρόκληση, έχουν εφαρμόσει στρατηγικά μια «πειραματική» ετικέτα. Επιπλέον, ζητούν ενεργά σχόλια χρηστών, τα οποία στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση και τη βελτίωση του συστήματος με την πάροδο του χρόνου.

Τελικά, αυτή η επανασχεδιασμένη εμπειρία Αγορών Google αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό άλμα προς τα εμπρός στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Υπόσχεται να επιταχύνει δραματικά, να εξατομικεύσει και να ενισχύσει τις ηλεκτρονικές αγορές για τους καταναλωτές σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες με πιθανή επέκταση στην Ευρωπαϊκή Ένωση στο εγγύς μέλλον.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+