2 λεπτά για ανάγνωση

Οι ακόλουθοι και οι επισημάνσεις “μου αρέσει” δεν αρκούν. Ο αλγόριθμος του Instagram ευνοεί την προσέγγισή σας

Το Instagram κάνει σημαντικές αλλαγές στις μετρήσεις του, μετατοπίζοντας την εστίαση από τα παραδοσιακά μέτρα όπως ο αριθμός των ακολούθων και τα likes στην προσέγγιση χρηστών και τις προβολές. Αυτή η μετατόπιση οφείλεται στις αλλαγές στη συμπεριφορά των χρηστών και στην έλευση της τεχνητής νοημοσύνης.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι ακόλουθοι και οι επισημάνσεις “μου αρέσει” δεν αρκούν. Ο αλγόριθμος του Instagram ευνοεί την προσέγγισή σας
Πηγή: Depositphotos

Πρόσφατα αναφέραμε ότι το Instagram θα επικεντρωθεί σε περιεχόμενο που μοιράζεται μέσω μηνυμάτων. Την περασμένη εβδομάδα, το Instagram ανακοίνωσε επίσημα αλλαγές στις μετρήσεις και τις προτεραιότητές του.

Η νέα προσέγγιση του Instagram βασίζεται στην πεποίθηση ότι η απήχηση είναι ένα πιο ακριβές μέτρο της επιτυχίας ενός δημιουργού στην πλατφόρμα. Στο πλαίσιο αυτής της αλλαγής, το Instagram ανακοίνωσε ότι οι προβολές θα είναι η κύρια μέτρηση σε όλες τις μορφές περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων των τροχών, των ζωντανών βίντεο, των φωτογραφιών, των εναλλασσόμενων εικόνων και των ιστοριών. Αυτή η ενοποιημένη μέτρηση στοχεύει στην παροχή σαφέστερης και συνεπέστερης κατανόησης της απόδοσης περιεχομένου.

Οι προβολές θα αντικαταστήσουν διάφορες άλλες μετρήσεις στην ενότητα Στατιστικά, όπως τα παιχνίδια, η απήχηση λογαριασμού, η αφοσίωση σε λογαριασμό, οι αλληλεπιδράσεις και ο χρόνος παρακολούθησης. Επιπλέον, οι επαναλαμβανόμενες προβολές περιεχομένου θα υπολογίζονται παρόμοια με τα παιχνίδια και τις επαναλήψεις για το Reels, αυξάνοντας ενδεχομένως τον συνολικό αριθμό προβολών και συμβάλλοντας στην προσέλκυση αφοσίωσης.

Το Reels Plays θα μετονομαστεί σε Views. Οι προβολές θα γίνουν η κύρια μέτρηση για άλλες μορφές, όπως φωτογραφίες, εναλλασσόμενες εικόνες και ιστορίες.

Source: Depositphotos

Το τέλος των ψεύτικων οπαδών;

Αυτή η τάση καθοδηγείται από αλλαγές στη συμπεριφορά των χρηστών και την επιρροή των αλγορίθμων. Επί του παρόντος, περισσότερες από τις μισές αναρτήσεις που εμφανίζονται από προφίλ που δεν ακολουθεί ένας χρήστης συνιστώνται από AI. Αυτό μειώνει τη σημασία του αριθμού των ακολούθων, καθώς το περιεχόμενο που ενδιαφέρει τους χρήστες καθορίζεται όλο και περισσότερο από αλγόριθμους και όχι από τη δική τους επιλογή προφίλ που θα ακολουθήσουν.

Οι χρήστες αλλάζουν επίσης τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο – βασίζονται περισσότερο σε αλγοριθμικές ροές για να ανακαλύψουν νέες αναρτήσεις και να μοιραστούν περιεχόμενο μέσω άμεσων μηνυμάτων αντί να τους αρέσει. Ως αποτέλεσμα, η μέτρηση Αποστολή γίνεται όλο και πιο σημαντική, όπως εξήγησε ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri.

Η αλλαγή αντικατοπτρίζει μια αυξανόμενη τάση κοινής χρήσης ιδιωτικού περιεχομένου έναντι της δημόσιας συμμετοχής.

Για τους δημιουργούς, αυτό σημαίνει ότι η εστίαση στη μεγιστοποίηση της απήχησης και των προβολών είναι απαραίτητη. Ενώ οι παραδοσιακές μετρήσεις, όπως ο αριθμός των ακολούθων και οι επισημάνσεις “μου αρέσει”, εξακολουθούν να έχουν τη θέση τους, δεν είναι πλέον οι κύριοι δείκτες επιτυχίας. Αντ ‘αυτού, οι δημιουργοί πρέπει να προσαρμοστούν στην αλλαγή που δίνει έμφαση στην αύξηση της προσέγγισης χρηστών του περιεχομένου τους και στην ενθάρρυνση περισσότερων προβολών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+