2 λεπτά για ανάγνωση

Οι ακόλουθοι και οι επισημάνσεις “μου αρέσει” δεν αρκούν. Ο αλγόριθμος του Instagram ευνοεί την προσέγγισή σας

Το Instagram κάνει σημαντικές αλλαγές στις μετρήσεις του, μετατοπίζοντας την εστίαση από τα παραδοσιακά μέτρα όπως ο αριθμός των ακολούθων και τα likes στην προσέγγιση χρηστών και τις προβολές. Αυτή η μετατόπιση οφείλεται στις αλλαγές στη συμπεριφορά των χρηστών και στην έλευση της τεχνητής νοημοσύνης.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι ακόλουθοι και οι επισημάνσεις “μου αρέσει” δεν αρκούν. Ο αλγόριθμος του Instagram ευνοεί την προσέγγισή σας
Πηγή: Depositphotos

Πρόσφατα αναφέραμε ότι το Instagram θα επικεντρωθεί σε περιεχόμενο που μοιράζεται μέσω μηνυμάτων. Την περασμένη εβδομάδα, το Instagram ανακοίνωσε επίσημα αλλαγές στις μετρήσεις και τις προτεραιότητές του.

Η νέα προσέγγιση του Instagram βασίζεται στην πεποίθηση ότι η απήχηση είναι ένα πιο ακριβές μέτρο της επιτυχίας ενός δημιουργού στην πλατφόρμα. Στο πλαίσιο αυτής της αλλαγής, το Instagram ανακοίνωσε ότι οι προβολές θα είναι η κύρια μέτρηση σε όλες τις μορφές περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων των τροχών, των ζωντανών βίντεο, των φωτογραφιών, των εναλλασσόμενων εικόνων και των ιστοριών. Αυτή η ενοποιημένη μέτρηση στοχεύει στην παροχή σαφέστερης και συνεπέστερης κατανόησης της απόδοσης περιεχομένου.

Οι προβολές θα αντικαταστήσουν διάφορες άλλες μετρήσεις στην ενότητα Στατιστικά, όπως τα παιχνίδια, η απήχηση λογαριασμού, η αφοσίωση σε λογαριασμό, οι αλληλεπιδράσεις και ο χρόνος παρακολούθησης. Επιπλέον, οι επαναλαμβανόμενες προβολές περιεχομένου θα υπολογίζονται παρόμοια με τα παιχνίδια και τις επαναλήψεις για το Reels, αυξάνοντας ενδεχομένως τον συνολικό αριθμό προβολών και συμβάλλοντας στην προσέλκυση αφοσίωσης.

Το Reels Plays θα μετονομαστεί σε Views. Οι προβολές θα γίνουν η κύρια μέτρηση για άλλες μορφές, όπως φωτογραφίες, εναλλασσόμενες εικόνες και ιστορίες.

Source: Depositphotos

Το τέλος των ψεύτικων οπαδών;

Αυτή η τάση καθοδηγείται από αλλαγές στη συμπεριφορά των χρηστών και την επιρροή των αλγορίθμων. Επί του παρόντος, περισσότερες από τις μισές αναρτήσεις που εμφανίζονται από προφίλ που δεν ακολουθεί ένας χρήστης συνιστώνται από AI. Αυτό μειώνει τη σημασία του αριθμού των ακολούθων, καθώς το περιεχόμενο που ενδιαφέρει τους χρήστες καθορίζεται όλο και περισσότερο από αλγόριθμους και όχι από τη δική τους επιλογή προφίλ που θα ακολουθήσουν.

Οι χρήστες αλλάζουν επίσης τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο – βασίζονται περισσότερο σε αλγοριθμικές ροές για να ανακαλύψουν νέες αναρτήσεις και να μοιραστούν περιεχόμενο μέσω άμεσων μηνυμάτων αντί να τους αρέσει. Ως αποτέλεσμα, η μέτρηση Αποστολή γίνεται όλο και πιο σημαντική, όπως εξήγησε ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri.

Η αλλαγή αντικατοπτρίζει μια αυξανόμενη τάση κοινής χρήσης ιδιωτικού περιεχομένου έναντι της δημόσιας συμμετοχής.

Για τους δημιουργούς, αυτό σημαίνει ότι η εστίαση στη μεγιστοποίηση της απήχησης και των προβολών είναι απαραίτητη. Ενώ οι παραδοσιακές μετρήσεις, όπως ο αριθμός των ακολούθων και οι επισημάνσεις “μου αρέσει”, εξακολουθούν να έχουν τη θέση τους, δεν είναι πλέον οι κύριοι δείκτες επιτυχίας. Αντ ‘αυτού, οι δημιουργοί πρέπει να προσαρμοστούν στην αλλαγή που δίνει έμφαση στην αύξηση της προσέγγισης χρηστών του περιεχομένου τους και στην ενθάρρυνση περισσότερων προβολών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση

Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.

Ανάγνωση άρθρου
Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το “What’s Next 2025 Trend Report” του TikTok υπογραμμίζει τις αναδυόμενες τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου για να παραμείνουν πολιτιστικά σχετικές και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματα για τη στρατηγική σας φέτος που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στη δυναμική της αγοράς, να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή σας […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace

Η Meta συνεργάζεται με το eBay. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία θα επιτρέψει στο Facebook Marketplace να εμφανίζει απευθείας τις καταχωρίσεις του eBay, αναφέρει το CNBC. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο να επιβάλει πρόστιμο 797 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών της ΕΕ.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+