2 λεπτά για ανάγνωση

Οι ακόλουθοι και οι επισημάνσεις “μου αρέσει” δεν αρκούν. Ο αλγόριθμος του Instagram ευνοεί την προσέγγισή σας

Το Instagram κάνει σημαντικές αλλαγές στις μετρήσεις του, μετατοπίζοντας την εστίαση από τα παραδοσιακά μέτρα όπως ο αριθμός των ακολούθων και τα likes στην προσέγγιση χρηστών και τις προβολές. Αυτή η μετατόπιση οφείλεται στις αλλαγές στη συμπεριφορά των χρηστών και στην έλευση της τεχνητής νοημοσύνης.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι ακόλουθοι και οι επισημάνσεις “μου αρέσει” δεν αρκούν. Ο αλγόριθμος του Instagram ευνοεί την προσέγγισή σας
Πηγή: Depositphotos

Πρόσφατα αναφέραμε ότι το Instagram θα επικεντρωθεί σε περιεχόμενο που μοιράζεται μέσω μηνυμάτων. Την περασμένη εβδομάδα, το Instagram ανακοίνωσε επίσημα αλλαγές στις μετρήσεις και τις προτεραιότητές του.

Η νέα προσέγγιση του Instagram βασίζεται στην πεποίθηση ότι η απήχηση είναι ένα πιο ακριβές μέτρο της επιτυχίας ενός δημιουργού στην πλατφόρμα. Στο πλαίσιο αυτής της αλλαγής, το Instagram ανακοίνωσε ότι οι προβολές θα είναι η κύρια μέτρηση σε όλες τις μορφές περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων των τροχών, των ζωντανών βίντεο, των φωτογραφιών, των εναλλασσόμενων εικόνων και των ιστοριών. Αυτή η ενοποιημένη μέτρηση στοχεύει στην παροχή σαφέστερης και συνεπέστερης κατανόησης της απόδοσης περιεχομένου.

Οι προβολές θα αντικαταστήσουν διάφορες άλλες μετρήσεις στην ενότητα Στατιστικά, όπως τα παιχνίδια, η απήχηση λογαριασμού, η αφοσίωση σε λογαριασμό, οι αλληλεπιδράσεις και ο χρόνος παρακολούθησης. Επιπλέον, οι επαναλαμβανόμενες προβολές περιεχομένου θα υπολογίζονται παρόμοια με τα παιχνίδια και τις επαναλήψεις για το Reels, αυξάνοντας ενδεχομένως τον συνολικό αριθμό προβολών και συμβάλλοντας στην προσέλκυση αφοσίωσης.

Το Reels Plays θα μετονομαστεί σε Views. Οι προβολές θα γίνουν η κύρια μέτρηση για άλλες μορφές, όπως φωτογραφίες, εναλλασσόμενες εικόνες και ιστορίες.

Source: Depositphotos

Το τέλος των ψεύτικων οπαδών;

Αυτή η τάση καθοδηγείται από αλλαγές στη συμπεριφορά των χρηστών και την επιρροή των αλγορίθμων. Επί του παρόντος, περισσότερες από τις μισές αναρτήσεις που εμφανίζονται από προφίλ που δεν ακολουθεί ένας χρήστης συνιστώνται από AI. Αυτό μειώνει τη σημασία του αριθμού των ακολούθων, καθώς το περιεχόμενο που ενδιαφέρει τους χρήστες καθορίζεται όλο και περισσότερο από αλγόριθμους και όχι από τη δική τους επιλογή προφίλ που θα ακολουθήσουν.

Οι χρήστες αλλάζουν επίσης τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο – βασίζονται περισσότερο σε αλγοριθμικές ροές για να ανακαλύψουν νέες αναρτήσεις και να μοιραστούν περιεχόμενο μέσω άμεσων μηνυμάτων αντί να τους αρέσει. Ως αποτέλεσμα, η μέτρηση Αποστολή γίνεται όλο και πιο σημαντική, όπως εξήγησε ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri.

Η αλλαγή αντικατοπτρίζει μια αυξανόμενη τάση κοινής χρήσης ιδιωτικού περιεχομένου έναντι της δημόσιας συμμετοχής.

Για τους δημιουργούς, αυτό σημαίνει ότι η εστίαση στη μεγιστοποίηση της απήχησης και των προβολών είναι απαραίτητη. Ενώ οι παραδοσιακές μετρήσεις, όπως ο αριθμός των ακολούθων και οι επισημάνσεις “μου αρέσει”, εξακολουθούν να έχουν τη θέση τους, δεν είναι πλέον οι κύριοι δείκτες επιτυχίας. Αντ ‘αυτού, οι δημιουργοί πρέπει να προσαρμοστούν στην αλλαγή που δίνει έμφαση στην αύξηση της προσέγγισης χρηστών του περιεχομένου τους και στην ενθάρρυνση περισσότερων προβολών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+