3 λεπτά για ανάγνωση

Οι Βρετανοί καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη επίγνωση των τιμών από ποτέ – τι σημαίνει αυτό για τους λιανοπωλητές;

Μια πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη από την American Express με 2.000 αγοραστές δείχνει μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι Βρετανοί καταναλωτές ψωνίζουν αυτές τις μέρες. Η έρευνα δείχνει ότι στη σημερινή εποχή, η μεγάλη πλειοψηφία του 77% των Βρετανών είναι πιο επικεντρωμένοι από ποτέ στο να έχουν καλή αξία για τα χρήματά τους. Επιπλέον, το 71% από αυτούς αναζητούν τώρα ενεργά αντικείμενα που πωλούνται σε μειωμένες τιμές. Συγκεκριμένα, το 68% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι τα καταστήματα θα πρέπει να κάνουν περισσότερα για να βοηθήσουν τους πελάτες να αντιμετωπίσουν τις αυξανόμενες τιμές.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι Βρετανοί καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη επίγνωση των τιμών από ποτέ – τι σημαίνει αυτό για τους λιανοπωλητές;
Πηγή: Depositphotos

Μετατόπιση της αφοσίωσης των πελατών στο βρετανικό λιανικό εμπόριο

Στο σημερινό τοπίο λιανικής, ο ανταγωνισμός είναι έντονος, με το 23% των αγοραστών να αναζητούν τις ευκαιρίες αντί να κολλήσουν στα συνηθισμένα καταστήματά τους.

Η σημασία των προγραμμάτων αφοσίωσης γίνεται ολοένα και πιο εμφανής, με το 52% των αγοραστών να εκφράζουν ότι έχουν την τάση να πατρονάρουν τις επιχειρήσεις που προσφέρουν προγράμματα.

Επιπλέον, μια σημαντική πλειοψηφία του 61% πιστεύει ότι οι λιανοπωλητές θα πρέπει να εντείνουν τις προσπάθειές τους για την επιβράβευση των πελατών.

Βασικές προτεραιότητες αγορών των Βρετανών καταναλωτών

Το 60% των ερωτηθέντων εξακολουθεί να θεωρεί την ευκολία σημαντική. Το 65% εκτιμά τις εταιρείες που μπορούν να χειριστούν αγορές της τελευταίας στιγμής και να εγγυηθούν υπηρεσίες παράδοσης.

Η ποιότητα των προϊόντων εξετάζεται προσεκτικά. Το 62% των Βρετανών έχει παρατηρήσει πρόσφατα μείωση της ποιότητας ή του μεγέθους των προϊόντων.  Το 47% επιλέγει να αγοράζει λιγότερα αλλά υψηλότερης ποιότητας αγαθά

Ο Daniel Edelman, από την American Express, υπογραμμίζει τη σημασία της άμεσης προσαρμογής των λιανοπωλητών στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των πελατών, δίνοντας προτεραιότητα στην παροχή κορυφαίων εμπειριών πελατών τόσο στα καταστήματα όσο και στο διαδίκτυο.

«Οι προτεραιότητες αγορών των ανθρώπων αλλάζουν δικαιολογημένα γρήγορα σύμφωνα με την εποχή, με μεγαλύτερη εστίαση στην αξία και μεγαλύτερη προσοχή στην ποιότητα. Είναι σημαντικό οι λιανοπωλητές, όπως πάντα, να παραμένουν κοντά στους πελάτες τους και να αντιδρούν γρήγορα ανταποκρινόμενοι στις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους. Η προσφορά μιας επιτυχημένης εμπειρίας πελατών τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο θα πρέπει επίσης να είναι μπροστά στο μυαλό, καθώς οι Βρετανοί καταναλωτές συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στην ευκολία και την ευκολία όταν ψωνίζουν».

UK E-commerce Market

Source: Depositphotos

Βρετανικές καταναλωτικές συνήθειες

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι το 42% των Βρετανών καταναλωτών εξακολουθούν να ξοδεύουν τα περισσότερα από τα χρήματά τους σε διακοπές.

Το 72% εξακολουθεί να πιστεύει ότι είναι ζωτικής σημασίας να περιποιείται τον εαυτό του από καιρό σε καιρό. Είναι αρκετά ενδιαφέρον το γεγονός ότι το 44% είναι ανοιχτό να μοιραστεί τις πληροφορίες του σε αντάλλαγμα για μια εμπειρία αγορών.

Αυτό δίνει στα καταστήματα την ευκαιρία να προσαρμόσουν αποτελεσματικά προσφορές και μηνύματα σε άτομα.

Τι σημαίνει αυτό για τους λιανοπωλητές;

1️⃣ Η ευαισθησία στις τιμές βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών

  • Ενέργεια: Προσφέρετε ανταγωνιστικές τιμές, προσφορές περιορισμένου χρόνου και εξατομικευμένες εκπτώσεις για να προσελκύσετε αγοραστές που έχουν επίγνωση του προϋπολογισμού.

2️⃣ Τα προγράμματα αφοσίωσης είναι πιο σημαντικά από ποτέ

  • Ενέργεια: Ενισχύστε τα προγράμματα αφοσίωσης με αποκλειστικές εκπτώσεις, έγκαιρη πρόσβαση σε πωλήσεις και εξατομικευμένες ανταμοιβές.

3️⃣ Η ποιότητα έχει σημασία, αλλά και η ευκολία

  • Ενέργεια: Επικεντρωθείτε στην παροχή σταθερής ποιότητας προϊόντων , διασφαλίζοντας παράλληλα απρόσκοπτες, γρήγορες και αξιόπιστες εμπειρίες αγορών (τόσο online όσο και offline).

4️⃣ Οι εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών αυξάνουν την αφοσίωση

  • Ενέργεια: Χρησιμοποιήστε AI και αναλύσεις δεδομένων για να προσαρμόσετε τις προσφορές, να προτείνετε προϊόντα και να βελτιώσετε την αφοσίωση των πελατών.
Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU