
Μετατόπιση της αφοσίωσης των πελατών στο βρετανικό λιανικό εμπόριο
Στο σημερινό τοπίο λιανικής, ο ανταγωνισμός είναι έντονος, με το 23% των αγοραστών να αναζητούν τις ευκαιρίες αντί να κολλήσουν στα συνηθισμένα καταστήματά τους.
Η σημασία των προγραμμάτων αφοσίωσης γίνεται ολοένα και πιο εμφανής, με το 52% των αγοραστών να εκφράζουν ότι έχουν την τάση να πατρονάρουν τις επιχειρήσεις που προσφέρουν προγράμματα.
Επιπλέον, μια σημαντική πλειοψηφία του 61% πιστεύει ότι οι λιανοπωλητές θα πρέπει να εντείνουν τις προσπάθειές τους για την επιβράβευση των πελατών.
Βασικές προτεραιότητες αγορών των Βρετανών καταναλωτών
Το 60% των ερωτηθέντων εξακολουθεί να θεωρεί την ευκολία σημαντική. Το 65% εκτιμά τις εταιρείες που μπορούν να χειριστούν αγορές της τελευταίας στιγμής και να εγγυηθούν υπηρεσίες παράδοσης.
Η ποιότητα των προϊόντων εξετάζεται προσεκτικά. Το 62% των Βρετανών έχει παρατηρήσει πρόσφατα μείωση της ποιότητας ή του μεγέθους των προϊόντων. Το 47% επιλέγει να αγοράζει λιγότερα αλλά υψηλότερης ποιότητας αγαθά
Ο Daniel Edelman, από την American Express, υπογραμμίζει τη σημασία της άμεσης προσαρμογής των λιανοπωλητών στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των πελατών, δίνοντας προτεραιότητα στην παροχή κορυφαίων εμπειριών πελατών τόσο στα καταστήματα όσο και στο διαδίκτυο.
«Οι προτεραιότητες αγορών των ανθρώπων αλλάζουν δικαιολογημένα γρήγορα σύμφωνα με την εποχή, με μεγαλύτερη εστίαση στην αξία και μεγαλύτερη προσοχή στην ποιότητα. Είναι σημαντικό οι λιανοπωλητές, όπως πάντα, να παραμένουν κοντά στους πελάτες τους και να αντιδρούν γρήγορα ανταποκρινόμενοι στις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους. Η προσφορά μιας επιτυχημένης εμπειρίας πελατών τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο θα πρέπει επίσης να είναι μπροστά στο μυαλό, καθώς οι Βρετανοί καταναλωτές συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στην ευκολία και την ευκολία όταν ψωνίζουν».

Source: Depositphotos
Βρετανικές καταναλωτικές συνήθειες
Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι το 42% των Βρετανών καταναλωτών εξακολουθούν να ξοδεύουν τα περισσότερα από τα χρήματά τους σε διακοπές.
Το 72% εξακολουθεί να πιστεύει ότι είναι ζωτικής σημασίας να περιποιείται τον εαυτό του από καιρό σε καιρό. Είναι αρκετά ενδιαφέρον το γεγονός ότι το 44% είναι ανοιχτό να μοιραστεί τις πληροφορίες του σε αντάλλαγμα για μια εμπειρία αγορών.
Αυτό δίνει στα καταστήματα την ευκαιρία να προσαρμόσουν αποτελεσματικά προσφορές και μηνύματα σε άτομα.
Τι σημαίνει αυτό για τους λιανοπωλητές;
1️⃣ Η ευαισθησία στις τιμές βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών
- Ενέργεια: Προσφέρετε ανταγωνιστικές τιμές, προσφορές περιορισμένου χρόνου και εξατομικευμένες εκπτώσεις για να προσελκύσετε αγοραστές που έχουν επίγνωση του προϋπολογισμού.
2️⃣ Τα προγράμματα αφοσίωσης είναι πιο σημαντικά από ποτέ
- Ενέργεια: Ενισχύστε τα προγράμματα αφοσίωσης με αποκλειστικές εκπτώσεις, έγκαιρη πρόσβαση σε πωλήσεις και εξατομικευμένες ανταμοιβές.
3️⃣ Η ποιότητα έχει σημασία, αλλά και η ευκολία
- Ενέργεια: Επικεντρωθείτε στην παροχή σταθερής ποιότητας προϊόντων , διασφαλίζοντας παράλληλα απρόσκοπτες, γρήγορες και αξιόπιστες εμπειρίες αγορών (τόσο online όσο και offline).
4️⃣ Οι εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών αυξάνουν την αφοσίωση
- Ενέργεια: Χρησιμοποιήστε AI και αναλύσεις δεδομένων για να προσαρμόσετε τις προσφορές, να προτείνετε προϊόντα και να βελτιώσετε την αφοσίωση των πελατών.