3 λεπτά για ανάγνωση

Οι Βρετανοί καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη επίγνωση των τιμών από ποτέ – τι σημαίνει αυτό για τους λιανοπωλητές;

Μια πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη από την American Express με 2.000 αγοραστές δείχνει μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι Βρετανοί καταναλωτές ψωνίζουν αυτές τις μέρες. Η έρευνα δείχνει ότι στη σημερινή εποχή, η μεγάλη πλειοψηφία του 77% των Βρετανών είναι πιο επικεντρωμένοι από ποτέ στο να έχουν καλή αξία για τα χρήματά τους. Επιπλέον, το 71% από αυτούς αναζητούν τώρα ενεργά αντικείμενα που πωλούνται σε μειωμένες τιμές. Συγκεκριμένα, το 68% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι τα καταστήματα θα πρέπει να κάνουν περισσότερα για να βοηθήσουν τους πελάτες να αντιμετωπίσουν τις αυξανόμενες τιμές.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι Βρετανοί καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη επίγνωση των τιμών από ποτέ – τι σημαίνει αυτό για τους λιανοπωλητές;
Πηγή: Depositphotos

Μετατόπιση της αφοσίωσης των πελατών στο βρετανικό λιανικό εμπόριο

Στο σημερινό τοπίο λιανικής, ο ανταγωνισμός είναι έντονος, με το 23% των αγοραστών να αναζητούν τις ευκαιρίες αντί να κολλήσουν στα συνηθισμένα καταστήματά τους.

Η σημασία των προγραμμάτων αφοσίωσης γίνεται ολοένα και πιο εμφανής, με το 52% των αγοραστών να εκφράζουν ότι έχουν την τάση να πατρονάρουν τις επιχειρήσεις που προσφέρουν προγράμματα.

Επιπλέον, μια σημαντική πλειοψηφία του 61% πιστεύει ότι οι λιανοπωλητές θα πρέπει να εντείνουν τις προσπάθειές τους για την επιβράβευση των πελατών.

Βασικές προτεραιότητες αγορών των Βρετανών καταναλωτών

Το 60% των ερωτηθέντων εξακολουθεί να θεωρεί την ευκολία σημαντική. Το 65% εκτιμά τις εταιρείες που μπορούν να χειριστούν αγορές της τελευταίας στιγμής και να εγγυηθούν υπηρεσίες παράδοσης.

Η ποιότητα των προϊόντων εξετάζεται προσεκτικά. Το 62% των Βρετανών έχει παρατηρήσει πρόσφατα μείωση της ποιότητας ή του μεγέθους των προϊόντων.  Το 47% επιλέγει να αγοράζει λιγότερα αλλά υψηλότερης ποιότητας αγαθά

Ο Daniel Edelman, από την American Express, υπογραμμίζει τη σημασία της άμεσης προσαρμογής των λιανοπωλητών στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των πελατών, δίνοντας προτεραιότητα στην παροχή κορυφαίων εμπειριών πελατών τόσο στα καταστήματα όσο και στο διαδίκτυο.

«Οι προτεραιότητες αγορών των ανθρώπων αλλάζουν δικαιολογημένα γρήγορα σύμφωνα με την εποχή, με μεγαλύτερη εστίαση στην αξία και μεγαλύτερη προσοχή στην ποιότητα. Είναι σημαντικό οι λιανοπωλητές, όπως πάντα, να παραμένουν κοντά στους πελάτες τους και να αντιδρούν γρήγορα ανταποκρινόμενοι στις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους. Η προσφορά μιας επιτυχημένης εμπειρίας πελατών τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο θα πρέπει επίσης να είναι μπροστά στο μυαλό, καθώς οι Βρετανοί καταναλωτές συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στην ευκολία και την ευκολία όταν ψωνίζουν».

UK E-commerce Market

Source: Depositphotos

Βρετανικές καταναλωτικές συνήθειες

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι το 42% των Βρετανών καταναλωτών εξακολουθούν να ξοδεύουν τα περισσότερα από τα χρήματά τους σε διακοπές.

Το 72% εξακολουθεί να πιστεύει ότι είναι ζωτικής σημασίας να περιποιείται τον εαυτό του από καιρό σε καιρό. Είναι αρκετά ενδιαφέρον το γεγονός ότι το 44% είναι ανοιχτό να μοιραστεί τις πληροφορίες του σε αντάλλαγμα για μια εμπειρία αγορών.

Αυτό δίνει στα καταστήματα την ευκαιρία να προσαρμόσουν αποτελεσματικά προσφορές και μηνύματα σε άτομα.

Τι σημαίνει αυτό για τους λιανοπωλητές;

1️⃣ Η ευαισθησία στις τιμές βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών

  • Ενέργεια: Προσφέρετε ανταγωνιστικές τιμές, προσφορές περιορισμένου χρόνου και εξατομικευμένες εκπτώσεις για να προσελκύσετε αγοραστές που έχουν επίγνωση του προϋπολογισμού.

2️⃣ Τα προγράμματα αφοσίωσης είναι πιο σημαντικά από ποτέ

  • Ενέργεια: Ενισχύστε τα προγράμματα αφοσίωσης με αποκλειστικές εκπτώσεις, έγκαιρη πρόσβαση σε πωλήσεις και εξατομικευμένες ανταμοιβές.

3️⃣ Η ποιότητα έχει σημασία, αλλά και η ευκολία

  • Ενέργεια: Επικεντρωθείτε στην παροχή σταθερής ποιότητας προϊόντων , διασφαλίζοντας παράλληλα απρόσκοπτες, γρήγορες και αξιόπιστες εμπειρίες αγορών (τόσο online όσο και offline).

4️⃣ Οι εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών αυξάνουν την αφοσίωση

  • Ενέργεια: Χρησιμοποιήστε AI και αναλύσεις δεδομένων για να προσαρμόσετε τις προσφορές, να προτείνετε προϊόντα και να βελτιώσετε την αφοσίωση των πελατών.
Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+