
Η ενιαία αγορά, που περιλαμβάνει το 99,8% των επιχειρήσεων, παρέχει το 42% του ΑΕγχΠ της Γαλλίας και απασχολεί το 52% των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα. Ωστόσο, το 69% των ΜΜΕ που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν διαφορετικούς κανονισμούς μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ ως εμπόδιο στην επέκτασή τους.
Το 85% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η χρήση ψηφιακών τεχνολογιών θα μπορούσε να αυξήσει τις πωλήσεις του σε αυτόν τον τομέα. Η ευθυγράμμιση και η απλούστευση των πολιτικών μεταξύ των χωρών της ΕΕ θα μπορούσε να απελευθερώσει το πραγματικό δυναμικό της ενιαίας αγοράς, οδηγώντας ενδεχομένως σε ετήσια αύξηση κατά 0,6% του κατά κεφαλήν γαλλικού ΑΕΠ και δημιουργώντας 160.000 νέες θέσεις εργασίας.

Source: Depositphotos
Η ψηφιοποίηση υποστηρίζει την ανάπτυξη των ΜΜΕ και ενισχύει τις εξαγωγικές δυνατότητες, αλλά οι γαλλικές ΜΜΕ υστερούν έναντι των ομολόγων τους στην ΕΕ όσον αφορά την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η έκθεση προσφέρει αρκετές συστάσεις για την αύξηση της συμμετοχής των ΜΜΕ στην ενιαία αγορά, συμπεριλαμβανομένης της προτεραιότητας στην ολοκλήρωση της ΕΕ, της δημιουργίας ενιαίου αριθμού ΦΠΑ και της αποδοχής της ψηφιακής σήμανσης ως βιώσιμης αντικατάστασης της πραγματικής επισήμανσης.